Hij heeft nog dringend nood aan een troll lach. De grappig bedoelde momentjes gingen totaal de mist in.quote:Op zondag 8 juli 2018 10:10 schreef Blue_note het volgende:
Vond het prima te doen. Heb wel het idee naar een kopie van Wilfred te kijken.
Ja ach, ga er maar eens zitten.quote:Op zondag 8 juli 2018 10:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij heeft nog dringend nood aan een troll lach. De grappig bedoelde momentjes gingen totaal de mist in.
Wel gewoon samenvattingsbeelden enzo.quote:Op zondag 8 juli 2018 10:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Logisch. De commerciële heeft niet eens uitzendrechten voor welke wielrenwedstrijd dan ook.
kan je prima een programma mee maken denk ik, 80% van een etappe is alleen boeiend voor wielerfanatenquote:
Vandaar Boskamp. Is dit het vaste tijdstip?quote:Op zondag 8 juli 2018 10:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er was geen VI. De verlenging van Rusland-Kroatie was nog aan de gang, dus niet helemaal eerlijk deze cijfers. Vanavond wordt dit programma om 20.25 uitgezonden, een betere indicatie denk ik.
Vrolijke mensen gelijk van de buis halen.quote:Op zondag 8 juli 2018 20:30 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Bartje niet zo prettig, iets te opgewekt.
Uitstekelbaars in vorm.quote:Op zondag 8 juli 2018 20:27 schreef wimderon het volgende:
Gaat Erik Dijkstra z'n gebruikelijke act weer opvoeren? Nou ja, de vraag stellen is hem beantwoorden.
Dan had ik ook niet eens meer geprobeerd te kijkenquote:Op zondag 8 juli 2018 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ze Maijer niet hebben gestuurd.
Diekstra is eigenlijk altijd wel een garantie voor een topshow. Altijd een duidelijke mening, lekker tegendraads.quote:
Wimderon kan daar niet tegen hahaquote:Op zondag 8 juli 2018 20:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Diekstra is eigenlijk altijd wel een garantie voor een topshow. Altijd een duidelijke mening, lekker tegendraads.
Hij is zelf immers nooit tegendraads.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2018 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beste Nederlandse klimmer rond de eeuwwisseling en een fijne babbel.
hmmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |