Had je effe eerder bij mij om moeten vragenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een flitsend combinatiedoelpunt. We hebben er lang op moeten wachten
Ken je klassiekers.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opperkleurder gaat straks met zijn vrouw als enige toeterend door heel Den Haag heen.
Maar als ze stug hadden verdedigd was het niveau te laag. Sja.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:16 schreef Masterminded het volgende:
Dit is natuurlijk verschrikkelijk verdedigd.
Gewoon meer tickets aan Europa geven.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:16 schreef Lothiriel het volgende:
Dit zegt wel weer genoeg over de Afrikaanse kwalificatie
Bijnaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:17 schreef silverhill het volgende:
Cheryshov, Tjersiesov. Frank Snoeks toch dit?
Waar is opperkleurder?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opperkleurder gaat straks met zijn vrouw als enige toeterend door heel Den Haag heen.
Nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:17 schreef silverhill het volgende:
roelfsquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:17 schreef silverhill het volgende:
Dit is een rare post.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar als ze stug hadden verdedigd was het niveau te laag. Sja.
Hij heeft geen rijbewijsquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ook, op basis van teletekst.quote:
Dit is satire, maar ik snap dat je de reden/herkomst van deze uitspraak hebt verdrongen.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit is satire, maar ik snap dat je de reden/herkomst van deze uitspraak hebt verdrongen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
pot 1 als organiserend land?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:18 schreef Smoofie het volgende:
Hoe is rusland eigenlijk in deze groep beland met dit soort schijtlanden?
jeetjequote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:18 schreef Smoofie het volgende:
als ze mh17 neer kunnen halen dan fixen ze dit ook welquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:18 schreef Smoofie het volgende:
Door groepsleider te zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:18 schreef Smoofie het volgende:
Nee, gewoon wedstrijd gekocht.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rusland scoort wel makkelijk hoor. Is Egypte dan zo slecht?
Rusland zat in pot 1. Voordeel van het gastlandquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:18 schreef Smoofie het volgende:
Rusland gaat het WK winnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brugklassers kijken was ook aapjes kijken op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Als je naar Schilderswijk gaat hoef je ook niet naar die dierentuin in blijdorp. Dat is al een dierentuin op zich. Berberaapjes.
Ja, maar wellicht niet om die redenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:19 schreef KingRoland het volgende:
ALS IK TEGEN JULLIE HAD GEZEGD DAT RUSLAND EGYPTE ZOU AFMAKEN MET 3-0 DAN HADDEN JULLIE MIJ UITGELACHEN
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
putinquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:18 schreef Smoofie het volgende:
Wowowowquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zal hem er bij jou eens lekker intikken
Racisme viert weer hoogtij hier onder de grijze zolderkamerautisten.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Als je naar Schilderswijk gaat hoef je ook niet naar die dierentuin in blijdorp. Dat is al een dierentuin op zich. Berberaapjes.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Anti CR7 figuren be like "Salah voetballer van het jaar"
warme balletjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:18 schreef Smoofie het volgende:
Omkoperij.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe zeg je wereldkampioen in het Russisch?
marokko morgen toch of andere dagquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:19 schreef Doublepain het volgende:
En al die arabieren op facebook hoe Salah het wel even gaat doen, DOEI
putinquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Egypte zet geen fatsoenlijke aanval op deze pot.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:19 schreef Doublepain het volgende:
En al die arabieren op facebook hoe Salah het wel even gaat doen, DOEI
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:19 schreef Masterminded het volgende:
[..].
Als je ooit de mogelijkheid hebt om naar Cadiz te gaan, doen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PRACHTIG STADJE
Чемпион мираquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe zeg je wereldkampioen in het Russisch?
Maar deze nuance past niet in het frame. Ga eens weg met je nuance, eng figuur.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Kom, laten we een jongen die net fit is aanpakken omdat het hem niet lukt te winnen met Ali Gabr en Shikabala!
Dat Rusland heeft ook 3 leuke spelers, Koljavin, die van Villarreal en Fernandes.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Kom, laten we een jongen die net fit is aanpakken omdat het hem niet lukt te winnen met Ali Gabr en Shikabala!
Door die ene Salah zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:21 schreef Lothiriel het volgende:
Egypte hun laatste voorbereidingswedstrijden waren ook ruk, 3-0 tegen België en 1-1 tegen Koeweit dus vraag me af waar de hoge verwachtingen vandaan kwamen
hey is Yes-R?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:21 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet nu enorm lachen om yesr zijn uitspraak
Salah zal volgend jaar zwaar tegenvallenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Ligt eraan wat voor verwachtingen je eraan plakt. Om dit afgelopen seizoen nog een keer over te doen is onmogelijk. Maar hij presteert van bij Roma al op een heel hoog niveau.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Salah zal volgend jaar zwaar tegenvallen
Je leest het hier voor het eerst
Iran gaat door.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat veel ploegen het in hun huidige vorm lastig zouden hebben tegen dit Rusland. Die hebben pech dat ze straks Spanje of Portugal voor hun kiezen krijgen
Mahrez 2.0quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor verwachtingen je eraan plakt. Om dit afgelopen seizoen nog een keer over te doen is onmogelijk. Maar hij presteert van bij Roma al op een heel hoog niveau.
Die konden er geen flikker van, dat werd al duidelijk tegen Marokko. Tegenhouden ging tegen dat campingelftal nog wel maar dat zie ik tegen Spanje en Portugal niet lukkenquote:
2006quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rusland kan Nederland kapot maken als ze elkaar tegen komen op het WK
Oh wacht
boefje xDquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh wacht
salah hypequote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:21 schreef Lothiriel het volgende:
Egypte hun laatste voorbereidingswedstrijden waren ook ruk, 3-0 tegen België en 1-1 tegen Koeweit dus vraag me af waar de hoge verwachtingen vandaan kwamen
Gewoon die Sjoepa neutraliseren.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat veel ploegen het in hun huidige vorm lastig zouden hebben tegen dit Rusland. Die hebben pech dat ze straks Spanje of Portugal voor hun kiezen krijgen
Ik snap dus niet waarom City hem zo graag wil hebben, Mahrez.quote:
wat een lol zeg, jeetjequote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh wacht
2006quote:
Portugal is te verslaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mocht Mahrez willen. Salah vorig jaar bij Roma 15 doelpunten en 13 assists in 31 wedstrijden. Als hij volgend seizoen dergelijke statistieken heeft, heeft hij een topseizoen gedraaid.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Bijzonder pijnlijk als je jezelf Trezeguet noemt en je vervolgens als een gehandicapte aidspatiënt speelt
In 18 wedstrijden 5 tegendoelpunten gekregen. In de laatste 4 keer dat ze op het WK hebben gespeeld, hebben ze nog nooit meer dan 2 doelpunten tegengekregen. Vier jaar geleden bijna Argentinië verslagen. Morgen gaat Spanje het ook gewoon weer lastig hebben tegen Iran.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die konden er geen flikker van, dat werd al duidelijk tegen Marokko. Tegenhouden ging tegen dat campingelftal nog wel maar dat zie ik tegen Spanje en Portugal niet lukken
Zoals Argentinië die met gemak zou winnen tegen IJsland. Of wat dacht je van Frankrijk die easy zou winnen van Australië met hun wereldteamquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:23 schreef KingRoland het volgende:
je zou maar problemen krijgen tegen fucking panama
Wie heeft dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoals Argentinië die met gemak zou winnen tegen IJsland.
Kampioen van Engeland vriendquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mocht Mahrez willen. Salah vorig jaar bij Roma 15 doelpunten en 13 assists in 31 wedstrijden. Als hij volgend seizoen dergelijke statistieken heeft, heeft hij een topseizoen gedraaid.
en jij zegt 2007quote:
Ik zeg niet dat het zo even 5-0 wordt maar Spanje en Portugal gaan er wel van winnen. Aanvallend konden ze ook niks brengen, 1 serieuze mogelijkheid gehad naast die bal die die domme lul in eigen goal kopte.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:25 schreef Stabiel het volgende:
[..]
In 18 wedstrijden 5 tegendoelpunten gekregen. In de laatste 4 keer dat ze op het WK hebben gespeeld, hebben ze nog nooit meer dan 2 doelpunten tegengekregen. Vier jaar geleden bijna Argentinië verslagen. Morgen gaat Spanje het ook gewoon weer lastig hebben tegen Iran.
Klopt, want je kan Panama prima daarmee vergelijken.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zoals Argentinië die met gemak zou winnen tegen IJsland. Of wat dacht je van Frankrijk die easy zou winnen van Australië met hun wereldteam
België klaart tenminste de klus
Ditquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
IJsland is zoveel beter dan fucking Panama
Favoriete drankje van Kante?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Kunnen zomaar boven zich uitstijgen. Anyway. We gaan het zien morgen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg niet dat het zo even 5-0 wordt maar Spanje en Portugal gaan er wel van winnen. Aanvallend konden ze ook niks brengen, 1 serieuze mogelijkheid gehad naast die bal die die domme lul in eigen goal kopte.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Favoriete drankje van Kante?2/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Spanje = Arceus?quote:
Gaat erom waar ie loslaat.quote:
ik ga stukquote:
Ik word moe van de Salah-Egypte-gimmick.quote:
Begon buiten de 16 ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:29 schreef Isane het volgende:
De overtreding wordt er toch buiten gemaakt?
hallo ramosquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik word moe van de Salah-Egypte-gimmick.
Zoek een vriendin. Ik zie je elke dag wel ergens moe om worden. Jij moet wel een vreselijk kut leven hebben zeg.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik word moe van de Salah-Egypte-gimmick.
Ja dat kan. Alle ploegen doen aan zelfde tactiek. De bus parkeren. en Panama wordt zwaar onderschat. Niet voor niets de USA achter zich gehoudenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, want je kan Panama prima daarmee vergelijken.
Sow koekoek, ratatatataquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:30 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zoek een vriendin. Ik zie je elke dag wel ergens moe om worden. Jij moet wel een vreselijk kut leven hebben zeg.
Ik wist niet dat je boos zou worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:30 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zoek een vriendin. Ik zie je elke dag wel ergens moe om worden. Jij moet wel een vreselijk kut leven hebben zeg.
leek mij een duidelijke pingel, maar er is niks aan de hand natuurlijkquote:
sowquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:30 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo opnaaien joh, ze willen gewoon sarrenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja dat kan. Alle ploegen doen aan zelfde tactiek. De bus parkeren. en Panama wordt zwaar onderschat. Niet voor niets de USA achter zich gehouden
En daarbij we hebben fucking gewonnen met 3-0 wat is het fucking probleem eigenlijk. Denk dat het 8-0 zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |