abonnement Unibet Coolblue
pi_181610345
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 21:17 schreef emmyemmy2 het volgende:
Bezig met cinnamon rolls. Hopelijk lukken ze :Y)
al klaar of laat je ze de hele nacht rijzen?
pi_181611465
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 22:59 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

al klaar of laat je ze de hele nacht rijzen?
Laat ze in de koelkast rijzen :Y




Beetje misvormd. En ik had geen grotere ovenschaal :')

[ Bericht 7% gewijzigd door emmyemmy2 op 31-08-2018 23:48:15 ]
pi_181615565
Weer een recept uit de koekjes bijbel


JAN HAGEL UIT KOEKJESBIJBEL

Deze zomer is mijn nieuwste boek Koekjesbijbel uitgekomen, met daarin ruim 170 koekjesrecepten. In het boek vind je alle soorten koekjes; van oud-Hollandse koekjes tot zelfbedachte koek en van buitenlandse koekjes tot gevulde koekjes met crème of chocolade. Één van de bekendste oud-Hollandse koekjes – die natuurlijk niet in Koekjesbijbel mocht ontbreken – is de Jan Hagel. Wist je trouwens dat Jan Hagel vroeger door de elite werd gebruikt als benaming voor het gepeupel, ofwel het gewone volk. Of er een link is tussen deze benaming en de koekjes is niet duidelijk. Wat wel zeker is: deze Jan Hagel koekjes zijn waanzinnig lekker! Met dit recept bak je ongeveer 30 koekjes.



koekjesbijbel



Nieuwsgierig geworden naar meer recepten uit Koekjesbijbel? Kijk hier voor meer informatie en om het boek te bestellen!


Ingrediënten
Voor het deeg

140 gr boter, op kamertemperatuur
100 gr witte basterdsuiker
¼ tl zout
1 eidooier, op kamertemperatuur
200 gr Zeeuwse bloem
1 tl bakpoeder
1 tl kaneelpoeder
Verder nodig

bloem, voor het werkblad
1/2 ei, losgeklopt
50 gr amandelschaafsel
50 gr fijne parelsuiker



Bereiding: Jan Hagel
Doe de boter, basterdsuiker en het zout in een kom en meng door elkaar. Meng het ei erdoor en voeg vervolgens de bloem, het bakpoeder en kaneelpoeder toe. Kneed alles tot een deeg, verpak het in plasticfolie en laat het minimaal 1 uur rusten in de koelkast.

Verwarm de oven voor op 175 °C en bekleed een bakplaat met bakpapier.

Kneed het deeg kort door en rol het vervolgens op een licht bebloemd werkblad uit tot een lap ter grootte van de bakplaat met een dikte van 3 millimeter. Leg het deeg op de bakplaat en bestrijk het met ei. Bestrooi dit vervolgens met het amandelschaafsel en de fijne parelsuiker. Druk de topping met een deegroller heel licht aan.

Bak de koek in 20-25 minuten gaar. Snijd de koek na het bakken direct in rechthoekjes van 4 bij 7 centimeter. Laat de koekjes afkoelen op een rooster.

Tip: Fijne parelsuiker, ook wel fijne greinsuiker genoemd, kun je vinden bij (online) bak- of molenwinkels. Je kunt het ook vervangen door fijngeslagen suikerklontjes.
pi_181615584
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:41 schreef emmyemmy2 het volgende:

[..]

Laat ze in de koelkast rijzen :Y


[ afbeelding ]

Beetje misvormd. En ik had geen grotere ovenschaal :')
ziet er veel belovend uit :Y)
pi_181615618
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:41 schreef emmyemmy2 het volgende:

[..]

Laat ze in de koelkast rijzen :Y


[ afbeelding ]

Beetje misvormd. En ik had geen grotere ovenschaal :')
zien er prima uit!
pi_181616128
Toch jammer dat Zeeuwse bloem niet meer bij Appie te koop is...
pi_181616497
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 09:14 schreef MrsDuck het volgende:
Toch jammer dat Zeeuwse bloem niet meer bij Appie te koop is...
ik bestel tijd bij de zuidmolen

En bij nood is gewone bloem ook te doen
pi_181616616
Kaneelbroodjes waren :9~
pi_181617187
Kaneelbroodjes :9~

Hier staan bananen-havermoutmuffins in de oven, en ik heb ook speltbroodjes gebakken voor de lunch.
pi_181619721
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 09:50 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik bestel tijd bij de zuidmolen

En bij nood is gewone bloem ook te doen
Dank je! Ik zie dat ze in Groesbeek zitten en ook een aantal molens in die buurt zouden het volgens de website kunnen hebben. Zover woon ik er niet vanaf. Ik kan het gewoon halen :-)
pi_181619761
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 13:27 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

Dank je! Ik zie dat ze in Groesbeek zitten en ook een aantal molens in die buurt zouden het volgens de website kunnen hebben. Zover woon ik er niet vanaf. Ik kan het gewoon halen :-)
klopt zitten in Groesbeek. Ik waarschuw vast ze hebben echt heel heel erg veel O+ ik bestel meestal voor 50 euro en zit ik mezelf nog in te houden
pi_181736720
Ik heb zojuist een nieuwe wedstrijd open gezet maar het lijkt mij ook wel leuk om het recept hier te delen.

Het zijn home made Oreo cookies van Menno de Koning

https://m.facebook.com/gr(...)k&id=334246053803263

Homemade oreo's
Recept van Menno de Koning uit Bakken met Menno

INGREDIENTEN
Voor ca. 20 koekjes
Koekjesdeeg
• 160 g bloem, plus extra voor bestuiven
• 45 g cacaopoeder
• 1 tl zuiveringszout
• ¼ tl bakpoeder
• ¼ tl zout
• 200 g kristalsuiker
• 235 g boter, op kamertemperatuur
• 1 ei

Vulling
• 60 g boter, op kamertemperatuur
• 60 g Crisco (plantaardig vet, zie tip) of margarine
• 2 tl vanille-extract
• 225 g poedersuiker
• gladde ronde steker met een doorsnede van ca. 5 cm
Extra spuitzak met glad spuitmondje van ca. 1½ cm

Heerlijke chocoladekoekjes om zo te eten of te gebruiken als taartbodem. Extra guilty: maak er dubbeldekkers van met roomkaasglazuur ertussen en haal ze door gesmolten chocolade.

1 Verwarm de oven voor op 185 °C en bekleed een bakplaat met bakpapier. Meng bloem, cacao, zuiveringszout, bakpoeder, zout en suiker in de mengkom van een staande mixer (of gebruik een handmixer). Doe de boter en het ei erbij en blijf kloppen tot het deeg een bal vormt.

2 Strooi wat bloem op het werkblad en rol het deeg uit tot een plak van circa ½ cm dik. Steek er met een gladde steker cirkels uit met een doorsnede van circa 5 cm. Leg de koekjes op een bakplaat met een aantal centimeters tussenruimte.

3 Bak de koekjes in ongeveer 9-10 minuten gaar. Laat ze afkoelen op een rooster.

4 Klop voor de vulling de boter en de Crisco (of margarine) in de mengkom van de staande mixer (of gebruik een handmixer) op lage snelheid tot ze goed gemengd zijn. Voeg het vanille-extract en de poedersuiker lepel voor lepel toe. Klop het geheel ongeveer 3 minuten op hoge snelheid tot het licht en luchtig is.

5 Doe de vulling in een spuitzak met een glad spuitmondje met een doorsnede van circa 1½ cm. Spuit een beetje vulling in het midden van de onderkant van een koekje. Druk er een tweede koekje tegenaan en duw ze zachtjes op elkaar zodat de vulling naar de zijkant van het koekje wordt geduwd. Herhaal dit met alle koekjes.

Tip Crisco is de merknaam van een plantaardig vet, ook wel ‘shortening’ genoemd. In deze koekjes gebruik je het in plaats van boter, de crème blijft dan steviger en witter. Je kunt ook plantaardige margarine gebruiken of alleen boter, maar dan is de creme zachter.

Recept gekopieerd van https://www.foodandfriends.nl/recepten/homemade-oreokoekjes.html
pi_181780618
Ik heb vandaag voor het eerst eierkoeken gebakken. Met een mix van de lokale molen. Inclusief extragratis tip om er geen losse eierkoeken van te maken, maar een grote plaatkoek, tegen het verbranden.
Ik vind het resultaat mooi luchtig, maar wel een beetje vlak van smaak. Wat suiker zou niet verkeerd zijn. Jammer.
pi_181799793
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:19 schreef Hupje het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst eierkoeken gebakken. Met een mix van de lokale molen. Inclusief extragratis tip om er geen losse eierkoeken van te maken, maar een grote plaatkoek, tegen het verbranden.
Ik vind het resultaat mooi luchtig, maar wel een beetje vlak van smaak. Wat suiker zou niet verkeerd zijn. Jammer.
je moet even googlen op die van Rutger bakt die zijn echt wel lekker, ik vind er iets te veel citroen in zitten maar dat kun je naar smaak er in doen natuurlijk

En gewoon per stuk heb ze niet laten verbranden

Ik heb snickerdoodles in de oven. Klinkt als chocolade maar helaas... Het is wat anders
pi_181801086
Nou ben ik wel benieuwd, Goitske.
Ik heb vanmiddag de frambozen kruimelcake van Rutger gemaakt. Hij ziet er goed uit, maar ik mag hem nog niet proeven want hij is om te trakteren op mijn werk.
pi_181801298
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 18:52 schreef Hupje het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd, Goitske.
Ik heb vanmiddag de frambozen kruimelcake van Rutger gemaakt. Hij ziet er goed uit, maar ik mag hem nog niet proeven want hij is om te trakteren op mijn werk.
ik heb hier al zijn boeken staan op de Koekjesbijbel na (die komt nog) en tot nu toe kloppen al die recepten nog niks mislukt

De snickerdoodles


Het recept uit de Koekjesbijbel

Ingrediënten (ongeveer 25 stuks)
275 gr ongezouten roomboter, op kamertemperatuur
325 gr fijne kristalsuiker
½ theelepel zout
1½ theelepel vanille-extract of vanillepasta
2 eieren, op kamertemperatuur
400 gr patentbloem
1 theelepel baksoda
½ theelepel bakpoeder
Plus:
100 gr fijne kristalsuiker
2 eetlepels kaneelpoeder

Snickerdoodles

Bereidingswijze
Klop de boter, de suiker, het zout en de vanillepasta een paar minuten goed door. Gebruik hiervoor een handmixer of een keukenmachine.
Voeg één voor één de eieren toe en doe het volgende ei er pas bij als het vorige goed vermengd is.
Klop of schep dan de bloem, het baksoda en het bakpoeder goed door het deeg. Het deeg blijft vrij zacht. Verpak het in plastic folie en laat het minimaal een uur in de koelkast rusten.
Vermeng in een platte schaal de kristalsuiker met het kaneelpoeder. Zet een keukenweegschaal klaar. Verwarm de oven tot 200 graden Celsius (hete luchtoven).
Haal het deeg uit de koelkast en kneed het nog kort even door. Weeg dan stukjes van 40 gram af en vorm ze tot een balletje. Rol de balletjes door de kaneelsuiker en leg ze op een met bakpapier beklede bakplaat. Druk de balletjes iets plat en zorg dat er flink wat ruimte tussen de snickerdoodles zit – ze lopen in de oven tijdens het bakken nog uit.
Bak de koeken in ongeveer 11 minuten goudbruin en laat ze dan volledig afkoelen op een rooster. Ze zullen dan nog iets inzakken, maar dat geeft niks
pi_181801607
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 19:03 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik heb hier al zijn boeken staan op de Koekjesbijbel na (die komt nog) en tot nu toe kloppen al die recepten nog niks mislukt

De snickerdoodles
[ afbeelding ]

Het recept uit de Koekjesbijbel

Ingrediënten (ongeveer 25 stuks)
275 gr ongezouten roomboter, op kamertemperatuur
325 gr fijne kristalsuiker
½ theelepel zout
1½ theelepel vanille-extract of vanillepasta
2 eieren, op kamertemperatuur
400 gr patentbloem
1 theelepel baksoda
½ theelepel bakpoeder
Plus:
100 gr fijne kristalsuiker
2 eetlepels kaneelpoeder

Snickerdoodles

Bereidingswijze
Klop de boter, de suiker, het zout en de vanillepasta een paar minuten goed door. Gebruik hiervoor een handmixer of een keukenmachine.
Voeg één voor één de eieren toe en doe het volgende ei er pas bij als het vorige goed vermengd is.
Klop of schep dan de bloem, het baksoda en het bakpoeder goed door het deeg. Het deeg blijft vrij zacht. Verpak het in plastic folie en laat het minimaal een uur in de koelkast rusten.
Vermeng in een platte schaal de kristalsuiker met het kaneelpoeder. Zet een keukenweegschaal klaar. Verwarm de oven tot 200 graden Celsius (hete luchtoven).
Haal het deeg uit de koelkast en kneed het nog kort even door. Weeg dan stukjes van 40 gram af en vorm ze tot een balletje. Rol de balletjes door de kaneelsuiker en leg ze op een met bakpapier beklede bakplaat. Druk de balletjes iets plat en zorg dat er flink wat ruimte tussen de snickerdoodles zit – ze lopen in de oven tijdens het bakken nog uit.
Bak de koeken in ongeveer 11 minuten goudbruin en laat ze dan volledig afkoelen op een rooster. Ze zullen dan nog iets inzakken, maar dat geeft niks
Jij bent goed bezig.
pi_181846590
Morgen wordt een collega 50 en hebben we een verassingslunch voor haar bedacht (ze werkt de halve dag dus borrel was niet mogelijk)

Dus iedereen neemt wat mee, bij voorkeur zelf gemaakt. Volgende x kies ik voor stokbrood en smeersels snel klaar pfff wat haal ik mezelf toch op de hals na werken, kinderen naar bed etc nog mini quiches maken met zelfgemaakte pesto. Als shortcut wel koelverse bladerdeeg gepakt

Recepten uit het hartige bakboek van Rutger

Zelfgemaakte pesto


Mini quiche met kip pesto en prei
pi_181865630
Herkenbaar, zo leuk om te doen maar oh wat een werk. Duurt altijd langer dan je van te voren inschat...

Ik heb vandaag brownies gemaakt naar het recept van Rutger. Ook al zo'n succes, net als de frambozen kruimelcake. O+
pi_181865682
Tot nu toe alles wat ik heb gemaakt nav Rutgers recepten is super!
Zit nu na te denken voor mijn verjaardag wat ik ga maken. Denk kleine taartjes dus ipv 1 grote 2 kleine kan ik... Dan kan ik het in 2x aansnijden op verschillende momenten
pi_181883171
Omdat jij dat zei heb ik er daarom ook twee na elkaar geprobeerd :)

Kleinere taarten is altijd leuk, kun je meer proberen. Wanneer ben je jarig?

Hier de frambozen kruimelcake

en hier een stukje brownie (ik was te ongeduldig en had hem verplaatst voordat hij helemaal afgekoeld was :@ )

Geen fancy foto's want ik had steeds haast }:|
pi_181884400
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:57 schreef Hupje het volgende:
Omdat jij dat zei heb ik er daarom ook twee na elkaar geprobeerd :)

Kleinere taarten is altijd leuk, kun je meer proberen. Wanneer ben je jarig?

Hier de frambozen kruimelcake
[ afbeelding ]
en hier een stukje brownie (ik was te ongeduldig en had hem verplaatst voordat hij helemaal afgekoeld was :@ )
[ afbeelding ]
Geen fancy foto's want ik had steeds haast }:|
Gaan fancy foto's maar ziet er lekker uit

Ik ben woensdag jarig
Heb een no bake toblerone cheesecake gezien bij Laura's bakery :o
pi_182009728
Appeltaart

Worstenbroodjes


En ja ja ik heb hem
pi_182010083
Gefeliciteerd! Ziet er weer goed uit!
En, welk recept ga je als eerste maken?
pi_182012057
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:14 schreef Hupje het volgende:
Gefeliciteerd! Ziet er weer goed uit!
En, welk recept ga je als eerste maken?
ik denk iets van Citroën koekjes ofzo maar kan nog veranderen van menig
pi_182012495
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 19:47 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik denk iets van Citroën koekjes ofzo maar kan nog veranderen van menig
autocorrect, of is er ook een bmw variant?
pi_182012795
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

autocorrect, of is er ook een bmw variant?
pi_182013570
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

autocorrect, of is er ook een bmw variant?
:Y _O- 🍋 koekjes

Maar Matcha koekjes lijken mij ook leuk. Alleen nog matcha poeder vinden (en ben een beetje bang dat het vies is maar zal wel niet) :@
  woensdag 19 september 2018 @ 20:40:05 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182013595
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:39 schreef Goitske het volgende:

[..]

:Y _O- 🍋 koekjes

Maar Matcha koekjes lijken mij ook leuk. Alleen nog matcha poeder vinden (en ben een beetje bang dat het vies is maar zal wel niet) :@
Toko's zoals Amazing Oriental in fe buurt daar?

Anders kan ik het zo voor je opsturen. En nee, is niet vies tenzij puur ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 19 september 2018 @ 20:40:13 #180
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_182013598
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:39 schreef Goitske het volgende:

[..]

:Y _O- 🍋 koekjes

Maar Matcha koekjes lijken mij ook leuk. Alleen nog matcha poeder vinden (en ben een beetje bang dat het vies is maar zal wel niet) :@
Chinese supermarkt.

Ik heb de bijbel al eventjes.
Niks vies aan die matcha koekjes hoor.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_182014290
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Toko's zoals Amazing Oriental in fe buurt daar?

Anders kan ik het zo voor je opsturen. En nee, is niet vies tenzij puur ;)
nee misschien dat die in het centrum het heeft maar heb de pest aan die toko... Heel klein en erg onvriendelijk :@
pi_182014430
Ik zag trouwens dat er ook een Stamppotbijbel en chocolade bijbel uit komt... Heb al bijna geen ruimte meer :@
pi_182021833
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 21:15 schreef Goitske het volgende:
Ik zag trouwens dat er ook een Stamppotbijbel en chocolade bijbel uit komt... Heb al bijna geen ruimte meer :@
[ afbeelding ]
Ik heb de vleesbijbel er ook nog bij.. :P Nog zat plek
  Moderator donderdag 20 september 2018 @ 11:24:33 #184
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_182023368
Ik heb de vlees en de bakbijbel. Volgens mij geen van beide nog gebruikt :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_182024003
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:24 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb de vlees en de bakbijbel. Volgens mij geen van beide nog gebruikt :@
ik heb vanmorgen mijn bakbijbek van wat plakband voorzien ivm slijtage :@
  donderdag 20 september 2018 @ 12:47:04 #186
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182024887
Hier werd de Koekjesbijbel vanmorgen bezorgd :9. Ik denk dat ik de kokosballen met choco ga maken straks!
pi_182032739
Ik wil de bak-, brood- en koekjesbijbel. En als ik geen gezin had ook de soepbijbel. Maar ik mag geen kookboeken meer van mezelf.

Staan er veel vegetarische soepen in de soepbijbel? Want dan is het misschien wel een leuk cadeautje voor mijn schoonmoeder.
pi_182045540
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 19:19 schreef Bleie het volgende:
Ik wil de bak-, brood- en koekjesbijbel. En als ik geen gezin had ook de soepbijbel. Maar ik mag geen kookboeken meer van mezelf.

Staan er veel vegetarische soepen in de soepbijbel? Want dan is het misschien wel een leuk cadeautje voor mijn schoonmoeder.
pi_182054836
Dank!
pi_182055138
Vandaag viel een verassing op de mat van een mede fok!ster

Een gesigneerd exemplaar van het nieuwe boek van ohmyfoodnes Sabine de koning
pi_182055163
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 21:17 schreef Bleie het volgende:
Dank!
ook leuk hoofdstuk met dingen die je kunt bakken voor bij de soep of leuke smeersels en oliën
pi_182055338
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 21:31 schreef Goitske het volgende:
Vandaag viel een verassing op de mat van een mede fok!ster

Een gesigneerd exemplaar van het nieuwe boek van ohmyfoodnes Sabine de koning
[ afbeelding ]
Oh wow!


Ja, en nu wil ik die soepbijbel dus echt hebben. Maar ik ben de enige in ons gezin die van soep houdt, dus ik maak het bijna nooit.
pi_182060602
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 21:41 schreef Bleie het volgende:

[..]

Oh wow!


Ja, en nu wil ik die soepbijbel dus echt hebben. Maar ik ben de enige in ons gezin die van soep houdt, dus ik maak het bijna nooit.
goede thermosbeker kopen en gewoon ook meenemen doe ik ook. Ben de enige soep eter thuis
pi_182067357
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 21:41 schreef Bleie het volgende:

[..]

Oh wow!

Ja, en nu wil ik die soepbijbel dus echt hebben. Maar ik ben de enige in ons gezin die van soep houdt, dus ik maak het bijna nooit.
Ik ben alleen en dol op soep. Dus maak ik een normale meerpersoonsportie en vries dat in delen in. Op kantoor is een magnetron om het te verhitten en dan weet ik zeker dat ik lekkere soep heb..
We have far more in common than that which devides us..
pi_182070868


Snickers cheesecake in de maak. De bodem, snickerlaag en de bruine cheese laag, nu 4 uur (dus een nacht) opstijven, dulche leche maken en smeren, dan de witte laag en topping maken...
En ergens tussendoor nog wat maken
pi_182101908
Crème brulee cheesecake


Snickers cheesecake


Citroen merengue taart


[ Bericht 14% gewijzigd door Goitske op 24-09-2018 14:43:38 ]
  maandag 24 september 2018 @ 14:47:05 #197
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_182103407
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 13:21 schreef Goitske het volgende:
Crème brulee cheesecake
[ afbeelding ]

Snickers cheesecake
[ afbeelding ]

Citroen merengue taart
[ afbeelding ]
oeh lekker. K hou van machtige taarten. En dat cheesecakeboek klinkt ook nice :@
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  maandag 24 september 2018 @ 17:29:47 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182107318
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 13:21 schreef Goitske het volgende:
Crème brulee cheesecake
[ afbeelding ]

Snickers cheesecake
[ afbeelding ]

Citroen merengue taart
[ afbeelding ]
Holy shit! Kom je bij mij werken? :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182109781
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 13:21 schreef Goitske het volgende:
Crème brulee cheesecake
[ afbeelding ]

Snickers cheesecake
[ afbeelding ]

Citroen merengue taart
[ afbeelding ]
Die merengue :9~ Ik ga deze foto's niet aan mijn collega's laten zien. Die zijn nu best blij met mijn bakwerk, maar als ze dit zien dan is het :W
We have far more in common than that which devides us..
pi_182109948
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die merengue :9~ Ik ga deze foto's niet aan mijn collega's laten zien. Die zijn nu best blij met mijn bakwerk, maar als ze dit zien dan is het :W
ze dreigen al 2 jaar mij op te geven voor hhb -O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')