Apart sausje bij tortillawraps???quote:Op dinsdag 19 juni 2018 15:16 schreef realAIVD het volgende:
tussen de middag een AH lunchsalade quinoa-pompoen (met linzen-bites en jazzar of zoiets), was goed te doen.
Vanavond mini-tortillawraps met kaas, gegrilde groenten (rode ui, rode en groene puntpaprika, stukken lente-ui), ringetjes rode peper en een sausje van sojasaus/gochujang/mirin/suiker.
Later vanavond ongetwijfeld nog gegrilde aubergine rolletjes met dadel
Ja, maar ik ben gewoon extreem fan van gochujang, haha....en op die wraps zat verder alleen maar smelkaas en gegrilde groenten, dus de combinatie was best goed te doen ;-)quote:
Lekker!quote:
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 18:56 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben gewoon extreem fan van gochujang, haha....en op die wraps zat verder alleen maar smelkaas en gegrilde groenten, dus de combinatie was best goed te doen ;-)
Nu met foto's trouwens, want ik heb al gegeten :-D
nieuwe grillplaat:
[ afbeelding ]
avondmaaltijd:
[ afbeelding ]
Ziet er eerder uit als eieren in rendang, maar zou het either way eten.quote:Op woensdag 20 juni 2018 06:24 schreef Mip1988 het volgende:
Gisteravond:
[ link | afbeelding ]
Sambal Goreng Telor
[ link | afbeelding ]
Shanghai Paksoi met sesamzaad, sesamolie en ketjap
Gegeten met wat rijst erbij, was lekker
Wat aardig!quote:Op woensdag 20 juni 2018 17:23 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oom heeft bij de visafslag Scheveningen haringen voor me gehaald.
Oef dat moet ik binnenkort ook maar weer eens makenquote:Op woensdag 20 juni 2018 17:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat aardig!
Hier vanavond boeuf bourguignon naar klassiek recept van Julia Child. Stokbrood en biertje erbij.
Tof!quote:Op woensdag 20 juni 2018 17:30 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Mijn hazelnootbutter is klaar, de amandelvariant ook
[ afbeelding ]
brr brr
Ziet er goed uit! Moet je voorlopig van etenquote:Op woensdag 20 juni 2018 18:15 schreef emmyemmy2 het volgende:
[ afbeelding ]
kan geen noten meer zien nu
Oh! Binnenkort maar weer eens opzoeken op youtube.quote:Op woensdag 20 juni 2018 17:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat aardig!
Hier vanavond boeuf bourguignon naar klassiek recept van Julia Child. Stokbrood en biertje erbij.
Lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2018 18:15 schreef emmyemmy2 het volgende:
[ afbeelding ]
kan geen noten meer zien nu
Verdrietig?quote:Op donderdag 21 juni 2018 12:35 schreef NutKees het volgende:
Ik heb troost voedsel nodig en gooi straks 2 goudfrikandellen en wat fietat in het vet.
Mayo, satésaus, beetje groenvoer... lekker man.
Ik vind gado gado altijd beetje saai. Liever ketoprak!quote:Op donderdag 21 juni 2018 13:28 schreef Myraela het volgende:
Tahu isi, loempia, gado gado, bebek krispi en babi kecap.
Het was wel okay. Alleen de babi kecap was erg lekker en onwijs mals. De rest was niet zo spannend, al vind in gado gado altijd gewoon wel chill.
Wat is dat??quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik vind gado gado altijd beetje saai. Liever ketoprak!
[ afbeelding ]
Ketoprak! :-)quote:
Dus nog gezond ook nog.quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:30 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ketoprak! :-)
Tauge, kool, tempeh, gebakken tahoe, pittige pindasaus. En volgens mij ook een soort lontong of ricecakes. Ik weet niet meer precies, lang geleden dat ik dit at en de keren daarna, elders waren nooit meer zo lekker als deze. Van Djawa Asli in Zoetermeer. Op de Tong Tong Fair was dat.
Maar wat was die kaas nou?quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Zoute popcorn en kersen
Vanavond garnalencurry met rijst
Geen sigaar erbij om te acclimatiseren?quote:Op donderdag 21 juni 2018 19:00 schreef gargamelnl het volgende:
Gisteren een seafood platter bij Robuust Groningen.
[ afbeelding ]
Lust ik niet.quote:Op donderdag 21 juni 2018 19:29 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Geen sigaar erbij om te acclimatiseren?
ik vind jouw combinaties wel geinigquote:Op donderdag 21 juni 2018 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Zoute popcorn en kersen
Vanavond garnalencurry met rijst
Chicken adoboquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:49 schreef Gesloten het volgende:
Filippijnse chicken adobo met een simpele salade.
[ afbeelding ]
Lekker, ik ga er zo ook weer voor. Even zoeken hoeveel aardbeien ik kan vinden in de tuin. De nectarines moeten ook op.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:12 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor het eerst sinds een jaar een smoothie gemaakt met frambozen, blauwe bessen en aardbeien.
Lekker man!quote:Op donderdag 21 juni 2018 19:00 schreef gargamelnl het volgende:
[ afbeelding ]
OMG heerlijk!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Chicken adobomijn Filipijnse favoriet.
Deze lekkere 1.1kg steak eergister op de bbqwat een genot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk dat je een tuin hebt met aardbeien. Als ik een tuin zou hebben zou ik ook dat soort dingen willen doen. Mijn ouders hebben wel een tuin met tomatenplantjes, bramen, druiven en weetikveel wat allemaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker, ik ga er zo ook weer voor. Even zoeken hoeveel aardbeien ik kan vinden in de tuin. De nectarines moeten ook op.
Was heerlijk en ook voor mijn niet al te dikke portemonnee voor een keertje goed te doen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 13:30 schreef Karzai het volgende:
vlammetjes, kaas hapjes en bitterballen gekocht voor vanmiddag, dank voor de inspiratie FF
[ afbeelding ]
Hotdogsquote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:30 schreef Sigaartje het volgende:
Ik moet deze dagen op het hondje passen van mijn tante. Dus dat wordt fastfood.
oe, goed ideequote:Op vrijdag 22 juni 2018 18:51 schreef Black_Baron het volgende:
Vegetarische chilli gemaakt met maischips.
Receptje van Jamie. Was erg lekker.
Ga ik onthouden voor de Meal prep.
dank je wel voor het receptquote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:04 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
https://www.jamieoliver.c(...)cipes/veggie-chilli/
Was echt lekker!
Jaaaah die moet ik! Ken eigenlijk niemand die schelpdieren lekker vinden, ja mijn moeder ... Was het lekker? Ik wil het zo graag, ga anders gewoon alleen heenquote:Op donderdag 21 juni 2018 19:00 schreef gargamelnl het volgende:
[ afbeelding ]
edit: even prijzen erbij:
seafood plate 1 persoon: 28,75
extra optie halve kreeft bij de plate: 10,95
Wijntip: Seven Springs Oaked Chardonnay: 6,-
Prijzen vond ik dus prima te doen.![]()
Was echt heerlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaaaah die moet ik! Ken eigenlijk niemand die schelpdieren lekker vinden, ja mijn moeder ... Was het lekker? Ik wil het zo graag, ga anders gewoon alleen heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |