Lag jij maar naast ons in bed.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik heb zo lekker geslapen ik wil meer
Jaquote:
Ik heb maar 2 uurtjes geslapen. Moet het ritme weer om gooien.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaAlleen op zondag mag ik van mijzelf wel wat langer blijven liggen.
Poeh ik zou echt kapot gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 uurtjes geslapen. Moet het ritme weer om gooien.
daar is de zondag goed voorquote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaAlleen op zondag mag ik van mijzelf wel wat langer blijven liggen.
Waarom zou ik electronica in een supermarket willen halen?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aldi wint hem alleen als het gaat om elektronica die ze verkopen.
Waarom niet. Werkt gewoon prima. Maar goed jij hoeft dat ook niet te doen hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou ik electronica in een supermarket willen halen?
Klopt zeker ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moeheid een emotie en dat kan je uitschakelen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:
[..]
Als ik 2 of 3 uurtjes slaap dan voel ik mij echt niet goed hoor.quote:
1 nachtje is nog wel te doen, een hele week is wel pittig ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Als ik 2 of 3 uurtjes slaap dan voel ik mij echt niet goed hoor.
Ik voel mij ook verre van ideaal nu. Maar straks ga ik een stukje hardlopen en douchen, daarna ben ik weer helemaal het heertje.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Als ik 2 of 3 uurtjes slaap dan voel ik mij echt niet goed hoor.
Hey hoe gaat het met vd?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:56 schreef -river- het volgende:
Het weekend is sws altijd te kort en uitslapen kan ik niet.
Ik denk bij een Aldi en Liddle toch vooral aan "goedkope troep in aanbiedingen".quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet. Werkt gewoon prima. Maar goed jij hoeft dat ook niet te doen hoor.
[..]
Daar hebben ze soms best leuke aanbiedingenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk bij een Aldi en Liddle toch vooral aan "goedkope troep in aanbiedingen".
Pics tijdens het koken.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja met zo'n doe-het-zelf-vers-pakket van de AH
Mooi zoquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Die heeft het druk, heeft net promotie gekregen maar is iedere weekend gelukkig wel bij mij.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Klinkt goed, helaas voor mij even geen vet eten
We moeten soms wel echt even momenten voor ons alleen pakken omdat vooral ik een belachelijk druk sociaal leven heb en wij ieder weekend vol afspraken zitten.quote:
Vooral de terpentine nadien he ouwe snuiverd.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben mijn kantoor aan het verfen. Wat is verflucht toch heerlijk
De dampen slaan je op je brein, want t werkwoord is VERVEN niet VERFEN!quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben mijn kantoor aan het verfen. Wat is verflucht toch heerlijk
is dit een verkapte 'ik-heb-veel-vrienden-post'?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:16 schreef -river- het volgende:
[..]
We moeten soms wel echt even momenten voor ons alleen pakken omdat vooral ik een belachelijk druk sociaal leven heb en wij ieder weekend vol afspraken zitten.
Ja dan is het beter om even op te lettenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, over 2,5 week een operatie en wil zo fit mogelijk de narcose in gaan.
Nee, eerder een : wij hebben tijd tekort voor seks post.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:17 schreef LCMS het volgende:
[..]
is dit een verkapte 'ik-heb-veel-vrienden-post'?
heb jij veel vrienden hans? en fietsen die ook?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:17 schreef LCMS het volgende:
[..]
is dit een verkapte 'ik-heb-veel-vrienden-post'?
haha lekker geneukt weer vogeltjesdansquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, eerder een : wij hebben tijd tekort voor seks post.
Net zoveel als ieder ander zou ik zeggen, ongeveer 10 waarmee ik wel eens fiets. En jij?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb jij veel vrienden hans? en fietsen die ook?
Alsof de gemiddelde Fokker 10 vrienden heeftquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
Net zoveel als ieder ander zou ik zeggen, ongeveer 10 waarmee ik wel eens fiets. En jij?
oepsquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De dampen slaan je op je brein, want t werkwoord is VERVEN niet VERFEN!
heerlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vooral de terpentine nadien he ouwe snuiverd.
Ik vind ook dat je alleen extra kaas mag als je nog maar 1 kin hebt.quote:
Uhm leg uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Toch wel makkelijk om naast een dierenarts te wonen, kon daar mooi even een spuit halen zodat ik de tegels kan invoegen
noem je mij nou godverdomme een gemiddelde FOK!kerquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde Fokker 10 vrienden heeft
Ik zou niet durven, maar jij zei "net als iedereen".quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
noem je mij nou godverdomme een gemiddelde FOK!ker
zal eens met een rubber in jouw naad vegenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kan ik het zo in de naden spuiten, hoef ik het niet met een rubber in de naden te vegen
Klinkt geil.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kan ik het zo in de naden spuiten, hoef ik het niet met een rubber in de naden te vegen
Je moet het rubber omdoen voor het spuiten hè, hoef je daarna niks te vegen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet klussen, ben meer een perfect gelakte nagels type.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
[Tardis] hnnnggg ik kom in mijn broekje [/Tardis]quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet het rubber omdoen voor het spuiten hè, hoef je daarna niks te vegen.
Ahahaha
Sletjequote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[Tardis] hnnnggg ik kom in mijn broekje [/Tardis]
TARDIS. had gevraagd of hij zijn kit bij haar mocht gaan uitsmerenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[Tardis] hnnnggg ik kom in mijn broekje [/Tardis]
Dat vegen is toch juist part of the fun?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet het rubber omdoen voor het spuiten hè, hoef je daarna niks te vegen.
Ahahaha
Mensen zonder smetvrees.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vegen is toch juist part of the fun?
Om blaasontsteking te voorkomen? nee niet echtquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vegen is toch juist part of the fun?
Je krijgt echt geen blaasontsteking van neuken zonder condoom hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Om blaasontsteking te voorkomen? nee niet echt
Nee bedanktquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal eens met een rubber in jouw naad vegen
Mag wel graag klussen, ben straks wel weer blij als het af is, kan ik verder op zolderquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet klussen, ben meer een perfect gelakte nagels type.
Als je het kwakje overal laat zitten zonder ff uitlekken en vegen wel meer kans tochquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Je krijgt echt geen blaasontsteking van neuken zonder condoom hoor.
Hopelijk hebben jullie hem in elkaar geslagenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:51 schreef Catkiller het volgende:
Mijn familie belde net, stond een snotneus aan de deur die met een Arnold accent zei "I am the one who knocks"
Goede post weer Catkillersdans.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:51 schreef Catkiller het volgende:
Mijn familie belde net, stond een snotneus aan de deur die met een Arnold accent zei "I am the one who knocks"
dit ging snelquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Jullie zijn zo’n lekker geil stel he
Daarom lekker samen douchen na de seksquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het kwakje overal laat zitten zonder ff uitlekken en vegen wel meer kans toch
dat is het meest onpraktische wat er bestaatquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Daarom lekker samen douchen na de seks
Al is de mod nog zo snel, Catkiller achterhaalt de domme post wel.quote:
Vind dat zo gruwelijk onhandigquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Daarom lekker samen douchen na de seks
Ligt aan je omvang.quote:
Waarom meteen zo agressief johquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hopelijk hebben jullie hem in elkaar geslagen
idd en sowieso te weinig douchestraal voor beiden. Tenzij bij zo'n douche waarbij er stralen uit twee muren komen of zoquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is het meest onpraktische wat er bestaat
dan nog is douchen een momentje voor jezelfquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
idd en sowieso te weinig douchestraal voor beiden. Tenzij bij zo'n douche waarbij er stralen uit twee muren komen of zo
[ afbeelding ]
voor het douchen in je ogen gespoten worden en tijdens het douchen ookquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
idd en sowieso te weinig douchestraal voor beiden. Tenzij bij zo'n douche waarbij er stralen uit twee muren komen of zo
[ afbeelding ]
Komt omdat we zijn gevoelige snaren bespelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom meteen zo agressief joh
Ahahahaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor het douchen in je ogen gespoten worden en tijdens het douchen ook
Omg dit wil ikquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb jij veel geld? Vraag.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vraag tickets voor OTR plsquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Bied jij jezelf bij deze aan als sugardaddy?
Neen, ik verwijs je door naar CaryAgosquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Bied jij jezelf bij deze aan als sugardaddy?
Lekker geld uit de bedkast innen, jeej.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neen, ik verwijs je door naar CaryAgos
Hij is toe aan vakantiequote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat we zijn gevoelige snaren bespelen.
Hoeveel werk jij af per dag?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:08 schreef -river- het volgende:
Onzin, samen douchen is juist leuk en totaal niet onhandig en na het douchen ga je weer vrolijk verder en dan weer douchen enz enz.
is geen onzin, wat jij doet met je leven is onzinquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:08 schreef -river- het volgende:
Onzin, samen douchen is juist leuk en totaal niet onhandig en na het douchen ga je weer vrolijk verder en dan weer douchen enz enz.
Okè.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
is geen onzin, wat jij doet met je leven is onzin
Lekkere hete moeder ben je hoor, zo danquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:08 schreef -river- het volgende:
Heeft het eerste vriendje zich al aangediend?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik doe mijn best (gelukkig is ze al 14 met een gezond sociaal leven)
Ah ze volgt haar moeder op?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik doe mijn best (gelukkig is ze al 14 met een gezond sociaal leven)
Nee nog niet maar ze is wel een beetje verliefd op een mede-nerdquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft het eerste vriendje zich al aangediend?
is het haags met zn lunchgenot?quote:
minimaalquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:20 schreef Monopoly het volgende:
Toen ik 14 was trok ik mijzelf echt 3 keer per dag af.
Puberjongensquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:20 schreef Monopoly het volgende:
Toen ik 14 was trok ik mijzelf echt 3 keer per dag af.
Echt hè, heb me zelden zo aangevallen gevoeld.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat we zijn gevoelige snaren bespelen.
Hans, ik vind jou zo'n toffe kerel. Jij mag bepalen welke kleur ik op de muren gooi.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, heb me zelden zo aangevallen gevoeld.
We kunnen wel praten over je issuesquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, heb me zelden zo aangevallen gevoeld.
Als echte ariër kies ik voor witquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hans, ik vind jou zo'n toffe kerel. Jij mag bepalen welke kleur ik op de muren gooi.
Poepbruinquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hans, ik vind jou zo'n toffe kerel. Jij mag bepalen welke kleur ik op de muren gooi.
Welke issues dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We kunnen wel praten over je issues
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou eerst de poep proberen eraf te schrobben voordat je gaat verven hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik het verf.
De vlekken zijn nogal hardnekkigquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou eerst de poep proberen eraf te schrobben voordat je gaat verven hoor
Ja weet ik niet, met mijn rare kapselquote:
de kleur van de muur vind ik nog het minst storende op de foto..quote:
die kast is nogal aanwezigquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de kleur van de muur vind ik nog het minst storende op de foto..
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, met mijn rare kapsel
tafeltjes te klein, tv meubel spuuglelijk, tafeltje waar de plant op staat past totaal niet bij de rest.quote:
niet iedereen is zo goed met het inrichten van een huis helaas.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tafeltjes te klein, tv meubel spuuglelijk, tafeltje waar de plant op staat past totaal niet bij de rest.
enozovoorts
Haha, vooral die tv-meubelquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tafeltjes te klein, tv meubel spuuglelijk, tafeltje waar de plant op staat past totaal niet bij de rest.
enozovoorts
hoeveel programma's heb je vandaag al geopend?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:35 schreef Der_Mann het volgende:
het is gelukt jongens ik heb fallout 4 voor de derde keer gekocht
telt youtube toen ik een kwartier ging schijten?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
hoeveel programma's heb je vandaag al geopend?
Waarom zovaak?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:35 schreef Der_Mann het volgende:
het is gelukt jongens ik heb fallout 4 voor de derde keer gekocht
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
had fallout 4 eerst fysiek en toen verkocht en nu weer digitaal gekocht maar blijkbaar pakt ie de fysieke saves niet dus moet weer fysiek kopen haha
Gewoon doos openscheuren en de seizoenen 1 voor 1 naar binnen tyfenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:39 schreef Der_Mann het volgende:
volgens bol is dit een brievenbuspakketje
[ afbeelding ]
Mwah, Mycroft heeft alleen de posts die niet geedit zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dat bij Zosk dan komt er rook uit je pc.
Oplossingsgericht denken en handelenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gewoon doos openscheuren en de seizoenen 1 voor 1 naar binnen tyfen
Is inclusief quotes van anderen die dat woord bezigenquote:
hopelijk doet mijn moeder open anders leveren ze het weer af bij mij vieze negerburenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gewoon doos openscheuren en de seizoenen 1 voor 1 naar binnen tyfen
ah ok, ik maak nooit gebruik van mycroft.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mwah, Mycroft heeft alleen de posts die niet geedit zijn
Ja maar dat zou minder grappig zijn snap dat dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Is inclusief quotes van anderen die dat woord bezigen
Gelukkig maar, tijdens je vakantie zijn er hele nare dingen over je gezegdquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah ok, ik maak nooit gebruik van mycroft.
verraad me nu nietquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig maar, tijdens je vakantie zijn er hele nare dingen over je gezegd
Haal wegquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Prima toch.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
MAAK DANquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:44 schreef VanderWoodsen het volgende:
Zit echt niet te wachten op een nieuwe ban, heb geen lurkaccount meer over
hoeveel mailadressen heb jij?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:44 schreef VanderWoodsen het volgende:
Zit echt niet te wachten op een nieuwe ban, heb geen lurkaccount meer over
Gebruik altijd dezelfde maar dan met ergens een punt tussen die pakt fok als nieuwe email hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoeveel mailadressen heb jij?
hahahaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:45 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Gebruik altijd dezelfde maar dan met ergens een punt tussen die pakt fok als nieuwe email haha
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:45 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Gebruik altijd dezelfde maar dan met ergens een punt tussen die pakt fok als nieuwe email haha
Komt spuit 200.000 ook aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:48 schreef LCMS het volgende:
https://www.businessinsid(...)t-helemaal-niks-uit/
Ik ga gewoon een account maken van iemand die is verwijderd en dan kijken wie me gaat dm'en enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je weer tot 100.000 en dan nieuw account?
Waarom ben ik de debiel als jij het niet weet?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:50 schreef LCMS het volgende:
[..]
NOU SORRY DAT IK DIT SOORT NUTTELOZE DINGEN NIET WIST HOOR, KOALADEBIEL
GCMS was toch al je nieuwe accountquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een account maken van iemand die is verwijderd en dan kijken wie me gaat dm'en enzo
hey dimaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:51 schreef Der_Mann het volgende:
liep net langs een vrouwelijke collega en ze zei hoi dus volgens mij heb ik sjans
Casanovaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:51 schreef Der_Mann het volgende:
liep net langs een vrouwelijke collega en ze zei hoi dus volgens mij heb ik sjans
Ik ga meteen mijn account verwijderenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een account maken van iemand die is verwijderd en dan kijken wie me gaat dm'en enzo
doe gewoon ABBA ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Had begrepen dat dat Aber was, maar ik verdacht jou eigenlijk
GTWV is toch jouw nieuwe account?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat t Aquaman wasquote:
Bijhouden van wie welke kloon is lukt mij niet echt meer tbh. Denk de dat de ene helft van Ash is en de andere van Aberquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Als jou 't al niet meer lukt, welke hoop hebben wij dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Bijhouden van wie welke kloon is lukt mij niet echt meer tbh. Denk de dat de ene helft van Ash is en de andere van Aber
Ja daar had ie wel een neusje voor ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deadprez was het beste in kloondetectie
voor hem was dat geen probleemquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja daar had ie wel een neusje voor ja.
Probleem was dat ie voor veel andere dingen ook een neusje had
Mis die boy wel hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
voor hem was dat geen probleem
Hij had in ieder geval genoeg tijdquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja daar had ie wel een neusje voor ja.
Probleem was dat ie voor veel andere dingen ook een neusje had
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Zal ik me inschrijven voor dumpertdaten?
https://www.dumpert.nl/me(...)ten_anne_rijk_3.html
Er is niks op deze aardbol wat ik liever zou willen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
wacht gretig af tot jij gaatquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo gaat dat he. De een komt en de ander gaat.
Azpi...............quote:
je speelt IRL al niets klaar, waarom zou het je via dumpert wel lukken?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
dat zou een mooi filmpje wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben teruggekomen hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het bewijs dat dit forum door en door verrot is en dat de leuke users vertrekken.
Daarom ben je er nog hahahaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het bewijs dat dit forum door en door verrot is en dat de leuke users vertrekken.
ik merk een trend hier..quote:
over wie hebben we het? want azpi was wel 1 van de grootste zaadusers die ik ooit heb gezienquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
dat was voordat hij zijn laatste patch heeft gehadquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over wie hebben we het? want azpi was wel 1 van de grootste zaadusers die ik ooit heb gezien
Is ie overleden joh?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat was voordat hij zijn laatste patch heeft gehad
Wil helemaal niemand spreken, heb dinsdagdipquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen omdat je hem nu vaker spreekt dan toen hij op fok zat
azpi is net als windows, elke update maakt meer kapot dan dat het goed maaktquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat was voordat hij zijn laatste patch heeft gehad
Hou je haaks he.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil helemaal niemand spreken, heb dinsdagdip
Liever te dik in de kistquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weer een feestje gemist, he verdomme
Ok zal het bier koud zettenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil helemaal niemand spreken, heb dinsdagdip
Hopelijk was de begrafenis op een dag die goed voor zijn vriendin uit kwam, zodat ze een lang weekend kon hebben ofzo.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weer een feestje gemist, he verdomme
Het leven is een groot mysterie.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij post tegenwoordig onder mariocash
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hopelijk was de begrafenis op een dag die goed voor zijn vriendin uit kwam, zodat ze een lang weekend kon hebben ofzo.
Misschien zat Pinksteren ertussenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hopelijk was de begrafenis op een dag die goed voor zijn vriendin uit kwam, zodat ze een lang weekend kon hebben ofzo.
Is dit een Braddiequote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag deze week alleen water, thee en koffie drinken van de dokter.
wat een vervelende dokter heb jijquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag deze week alleen water, thee en koffie drinken van de dokter.
Nee is een smoesje, omdat ik zelf geen ruggengraat heb. En als het van de dokter niet mag zet niemand het je stiekem toch voor.quote:
quote:
Uiteraard. En mooi liedje ook nog.quote:
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:18 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hebben jullie The Carters al geluisterd
quote:
quote:
quote:
Wel dus.quote:
Ik mis azpi wel.quote:
Wat ga je doen? cocktailworkshop?quote:
Ik mis 'm ook!quote:
T is al 3 tegen 1, want mods tellen niet mee.quote:
qftquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is al 3 tegen 1, want mods tellen niet mee.
Dat zijn geen users.
Helemaal gelijk jaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is al 3 tegen 1, want mods tellen niet mee.
Dat zijn geen users.
nerdjequote:
Pre or post "toen t nog leuk was"?quote:
Van mijzelf.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet al van wie je dat hebt gekregen
Jazeker. Ik wil er nog 1 met R2-D2.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bestaan er star wars shirts zonder het hoofd van darth vader
ik wil er een met qi'raquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jazeker. Ik wil er nog 1 met R2-D2.
ik welquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt mee, weet nog lang niet alles van Star Wars.
kaolo nerd.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat maakt dat mij dan, ik heb een attack on titan shirt aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wie?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:41 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik zou Jar-Jar Binks echt snoeihard mn vanillekwak geven.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kaolo nerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is voor mensen die geen chinese tekenfilms kijken ook niet raar
Japanse tekenfilms dan. Maar deze vind ik niet zo mooi.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is voor mensen die geen chinese tekenfilms kijken ook niet raar
Dat heb ik met Boba Fettquote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:41 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik zou Jar-Jar Binks echt snoeihard mn vanillekwak geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |