Lag jij maar naast ons in bed.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik heb zo lekker geslapen ik wil meer
Jaquote:
Ik heb maar 2 uurtjes geslapen. Moet het ritme weer om gooien.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaAlleen op zondag mag ik van mijzelf wel wat langer blijven liggen.
Poeh ik zou echt kapot gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 uurtjes geslapen. Moet het ritme weer om gooien.
daar is de zondag goed voorquote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaAlleen op zondag mag ik van mijzelf wel wat langer blijven liggen.
Waarom zou ik electronica in een supermarket willen halen?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aldi wint hem alleen als het gaat om elektronica die ze verkopen.
Waarom niet. Werkt gewoon prima. Maar goed jij hoeft dat ook niet te doen hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou ik electronica in een supermarket willen halen?
Klopt zeker ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moeheid een emotie en dat kan je uitschakelen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:
[..]
Als ik 2 of 3 uurtjes slaap dan voel ik mij echt niet goed hoor.quote:
1 nachtje is nog wel te doen, een hele week is wel pittig ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Als ik 2 of 3 uurtjes slaap dan voel ik mij echt niet goed hoor.
Ik voel mij ook verre van ideaal nu. Maar straks ga ik een stukje hardlopen en douchen, daarna ben ik weer helemaal het heertje.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Als ik 2 of 3 uurtjes slaap dan voel ik mij echt niet goed hoor.
Hey hoe gaat het met vd?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:56 schreef -river- het volgende:
Het weekend is sws altijd te kort en uitslapen kan ik niet.
Ik denk bij een Aldi en Liddle toch vooral aan "goedkope troep in aanbiedingen".quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet. Werkt gewoon prima. Maar goed jij hoeft dat ook niet te doen hoor.
[..]
Daar hebben ze soms best leuke aanbiedingenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk bij een Aldi en Liddle toch vooral aan "goedkope troep in aanbiedingen".
Pics tijdens het koken.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja met zo'n doe-het-zelf-vers-pakket van de AH
Mooi zoquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Die heeft het druk, heeft net promotie gekregen maar is iedere weekend gelukkig wel bij mij.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Klinkt goed, helaas voor mij even geen vet eten
We moeten soms wel echt even momenten voor ons alleen pakken omdat vooral ik een belachelijk druk sociaal leven heb en wij ieder weekend vol afspraken zitten.quote:
Vooral de terpentine nadien he ouwe snuiverd.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben mijn kantoor aan het verfen. Wat is verflucht toch heerlijk
De dampen slaan je op je brein, want t werkwoord is VERVEN niet VERFEN!quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben mijn kantoor aan het verfen. Wat is verflucht toch heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |