Ik kan er mee klikken, brieven schrijven, poppetjes tekenen, er op kauwen en behendig tussen mijn vingers manouvrerenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan er mee klikken, brieven schrijven, poppetjes tekenen, er op kauwen en behendig tussen mijn vingers manouvreren
Die Remqo waardeer ik wel, die kan nog uitdelen EN incasserenquote:
Fingerspritzengefühlquote:
Ik smeer mijn eigen boterhammenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet meer iedere dag de lunch bespreken
Morgen spek met kaas, kan ik tosti's van bakkenquote:
uitsmijtertje jongequote:Op dinsdag 19 juni 2018 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Morgen spek met kaas, kan ik tosti's van bakken
Dat eet ik liever vers op brood, al dat doorweekte vet maakt het broodje zo zompigquote:
Een strootje kietelt meer dan een boomstamquote:
ik neem er morgen eenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 00:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat eet ik liever vers op brood, al dat doorweekte vet maakt het broodje zo zompig
Wie is dat?quote:
Dat is echt een klote act.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:10 schreef Remqo het volgende:
Het enige wat ik me afvraag of Ash de tirade van mijn allerbeste vriend Hans niet te veel is geworden
Soms denk ik dat het niet eens een act is, mensen kunnen raar zijnquote:
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:10 schreef Remqo het volgende:
Het enige wat ik me afvraag of Ash de tirade van mijn allerbeste vriend Hans niet te veel is geworden
ja, dat is zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms denk ik dat het niet eens een act is, mensen kunnen raar zijn
Zeker op een anoniem platformquote:
Lang verhaal kort, Hans ging los op Ashqelon/LA_Niner/Alexandrier/Enweetiknogveelhoeveelkloonshijheeftquote:
Ik doe het omdat ik van je hou.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gvd gaat nu echt iedereen dit doen?
Ah, dat is niet zo fraai. Laten we het leuk houden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, Hans ging los op Ashqelon/LA_Niner/Alexandrier/Enweetiknogveelhoeveelkloonshijheeft
Ja, maar mits ze squirtenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik hou ook van masturberende vrouwen. Voor de duidelijkheid.
Nice nice. Appje nog gezien dan die ik vorige week ofzo stuurde?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende keer als je bij ons komt chillen dan maak ik gehaktballen met jus voor jullie
Het was net zoals ik Brad even streng toesprak vorig jaar, het floepte er zo uitquote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, dat is niet zo fraai. Laten we het leuk houden.
Ik heb Mono ook 2x ontmoetquote:
lauw water aanbrengen en daarna je vinger de hele nacht in je vagina houden om het zuur te gebruiken tegen de brandwond.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
lauw water aanbrengen en daarna je vinger de hele nacht in je vagina houden om het zuur te gebruiken tegen de brandwond.
Zolang ze maar niet zegt dat ze sigaretten gaat halenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, daar ging ze dus heen als ze zei "boodschappen" doen.
Ik klaag ook niet over mijn verbrande 11e vinger, na avontuurtjes in verre landenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet over mijn verbrande 11e vinger, na avontuurtjes in verre landen
[..]
Ik klaag ook niet over mijn verbrande 11e vinger, na avontuurtjes in verre landen
Wou minstens 4 soavenirs meenemenquote:
[..]
Hee Rem. Geenzins. Ik weet dat de reden dat Hans zich zo uitte is dat ik een aantal gevoelige snaren bij hem raakte en los daarvan zullen er op de achtergrond ongetwijfeld dingen spelen waar we geen weten van hebben. Mijn gedrag is namelijk hetzelfde gebleven maar zijn houding daartegenover niet bepaald. Hij ging van Mike, mijn rechterhand naar een mix van Tuco en Hector. Zelfde is van toepassing op Prof.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:10 schreef Remqo het volgende:
Dertiger zijn en hem niet kennen.quote:
Zie post hierboven.quote:
Geen zorgen Ash, ze vonden je act even grappig, maar je bent gewoon echt zo, daar hebben ze even moeite meequote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:25 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Hee Rem. Geenzins. Ik weet dat de reden dat Hans zich zo uitte is dat ik een aantal gevoelige snaren bij hem raakte en los daarvan zullen er op de achtergrond ongetwijfeld dingen spelen waar we geen weten van hebben. Mijn gedrag is namelijk hetzelfde gebleven maar zijn houding daartegenover niet bepaald. Hij ging van Mike, mijn rechterhand naar een mix van Tuco en Hector. Zelfde is van toepassing op Prof.
In je dromen misschien, dat iemand je er tot nu toe niet op aan heeft gesproken met je kutact maakt het nog niet zo dat ze je eerst leuk vonden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:25 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Hee Rem. Geenzins. Ik weet dat de reden dat Hans zich zo uitte is dat ik een aantal gevoelige snaren bij hem raakte en los daarvan zullen er op de achtergrond ongetwijfeld dingen spelen waar we geen weten van hebben. Mijn gedrag is namelijk hetzelfde gebleven maar zijn houding daartegenover niet bepaald. Hij ging van Mike, mijn rechterhand naar een mix van Tuco en Hector. Zelfde is van toepassing op Prof.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik care te weinig om hier een mening over te hebben.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik care te weinig om hier een mening over te hebben.
Door crewleden zoals jij gaat deze tent kapot jaquote:
Men hoeft nergens voor te vrezen, post hier louter indien mijn naam wor genoemd en zodra dat stopt stoppen mijn posts in deze SC uiteraard. Crack_'s post na het vertrek van Al geven ook niet echt reden tot terugkomen zodra ik het fysiek heb van Arnold in zijn jonge jaren.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen zorgen Ash, ze vonden je act even grappig, maar je bent gewoon echt zo, daar hebben ze even moeite mee
Wat ben je toch een schatje.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan niet slapen omdat ik Amarantha zie. Ik word altijd blij van haar.
Slaapzequote:
In andere woordenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:31 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Men hoeft nergens voor te vrezen, post hier louter indien mijn naam wor genoemd en zodra dat stopt stoppen mijn posts in deze SC uiteraard. Crack_'s post na het vertrek van Al geven ook niet echt reden tot terugkomen zodra ik het fysiek heb van Arnold in zijn jonge jaren.
Dat vind jij wellicht maar daar dacht Hans uitgaande van zijn posts op zijn oude account anders over. Ik weet dat je mentaal beperkt bent aangezien je vader en moeder tevens broer en moeder van elkaar zijn maar denk dan even na voor je mee probeert te praten met de volwassenen, het is namelijk niet het één of het ander maargoed van iemand met jouw kapsel zou je dergelijke inzichten ook niet moeten verwachten. Ook het inzicht dat je mijn posts in deze SC zelf een halt toe kunt roepen door me niet langer aan te spreken ontbreekt blijkbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In je dromen misschien, dat iemand je er tot nu toe niet op aan heeft gesproken met je kutact maakt het nog niet zo dat ze je eerst leuk vonden.
Je bent altijd al irritant geweest.
AshCarequote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:35 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dat vind jij wellicht maar daar dacht Hans uitgaande van zijn posts op zijn oude account anders over. Ik weet dat je mentaal beperkt bent aangezien je vader en moeder tevens broer en moeder van elkaar zijn maar denk dan even na voor je mee probeert te praten met de volwassenen, het is namelijk niet het één of het ander maargoed van iemand met jouw kapsel zou je dergelijke inzichten ook niet moeten verwachten. Ook het inzicht dat je mijn posts in deze SC zelf een halt toe kunt roepen door me niet langer aan te spreken ontbreekt blijkbaar.
Je bent zelf nog een guppie en je begint over een kapsel terwijl niemand weet hoe ik er sowieso uit zie?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:35 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dat vind jij wellicht maar daar dacht Hans uitgaande van zijn posts op zijn oude account anders over. Ik weet dat je mentaal beperkt bent aangezien je vader en moeder tevens broer en moeder van elkaar zijn maar denk dan even na voor je mee probeert te praten met de volwassenen, het is namelijk niet het één of het ander maargoed van iemand met jouw kapsel zou je dergelijke inzichten ook niet moeten verwachten. Ook het inzicht dat je mijn posts in deze SC zelf een halt toe kunt roepen door me niet langer aan te spreken ontbreekt blijkbaar.
Geenzins. Zoals ik al meerdere malen heb aangeven heb ik geen enkele intentie om nog in deze SC te posten indien ik niet wor aangesproken.quote:
De geruchten gaat dat je een 9/10 bent.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent zelf nog een guppie en je begint over een kapsel terwijl niemand weet hoe ik er sowieso uit zie?
Bij wie is nu de gevoelige snaar geraakt zeg, ga anders een vrouw betalen voor seksuele handelingen. :s
even snuffelenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk nu de hele tijd aan de vinger van Ama
Maar waarom zeg je wor?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:37 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Geenzins. Zoals ik al meerdere malen heb aangeven heb ik geen enkele intentie om nog in deze SC te posten indien ik niet wor aangesproken.
Houden zo, kan alleen maar tegen vallen nu.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De geruchten gaat dat je een 9/10 bent.
Ik denk dat je 8.9 bentquote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Houden zo, kan alleen maar tegen vallen nu.
nee hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Houden zo, kan alleen maar tegen vallen nu.
of een vrouwenbilquote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:39 schreef WP8iscool het volgende:
jo chill die autisme spectrum, rook een joint of neem een kopje thee
Je geeft andermaal blijk van je mentale beperkingen door te impliceren dat ter sprake brengen dat ik een gevoelige snaar heb geraakt bij iemand gelijk staat aan dat een ander geen gevoelige snaar bij mezelf heeft geraakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent zelf nog een guppie en je begint over een kapsel terwijl niemand weet hoe ik er sowieso uit zie?
Bij wie is nu de gevoelige snaar geraakt zeg, ga anders een vrouw betalen voor seksuele handelingen. :s
kap eens effe joh.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:41 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je geeft andermaal blijk van je mentale beperkingen door te impliceren dat ter sprake brengen dat ik een gevoelige snaar heb geraakt bij iemand gelijk staat aan dat een ander geen gevoelige snaar bij mezelf heeft geraakt.
Ik stond op het punt om precies dat te doen maar die ouwe van je heeft d'r kutje niet gewassen.
Ik had een redelijkere reactie verwacht, zoek de Gus Fring in jezelfquote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:41 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je geeft andermaal blijk van je mentale beperkingen door te impliceren dat ter sprake brengen dat ik een gevoelige snaar heb geraakt bij iemand gelijk staat aan dat een ander geen gevoelige snaar bij mezelf heeft geraakt.
Ik stond op het punt om precies dat te doen maar die ouwe van je heeft d'r kutje niet gewassen.
precies, eerst even douchen na een lange dag werken.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:42 schreef Monopoly het volgende:
Overigens zijn ongewassen kutjes natuurlijk wel klachtwaardig. Niemand zit te wachten op zo'n stinkgleuf.
Als ik vis wil ruiken ga ik wel naar de viskraamquote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:42 schreef Monopoly het volgende:
Overigens zijn ongewassen kutjes natuurlijk wel klachtwaardig. Niemand zit te wachten op zo'n stinkgleuf.
Precies.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik vis wil ruiken ga ik wel naar de viskraam
ah fijn!quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:49 schreef Vanillekwark het volgende:
Indien er geknokt moet worden: ik ben d'r ook nog
Kom dan, ik sla je zo een bloedneus.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:49 schreef Vanillekwark het volgende:
Zullen we een visgevecht hebben, net zoals in het Gallische dorp?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:49 schreef Vanillekwark het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:52 schreef Catkiller het volgende:
Ik leef voor drama in mijn internetleven
Goed alternatief, zolang je er maar geen coke vanaf snuift dan word of je te druk of te rustig, helaas alleen thee tot beschikking hier. Nu mis ik mn borderline exquote:
Mag ik ook ff pissen? ik trek wel een fleurig shirt aanquote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik leef om vrienden te maken met mensen van het internet om af te spreken en over mij heen te laten pissen door aantrekkelijke vrouwen.
Ik had het over vrouwen. Of heb je daar in Mexico een operatie gehad?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mag ik ook ff pissen? ik trek wel een fleurig shirt aan
Ik doe niet aan coke, noch suchiquote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:55 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Goed alternatief, zolang je er maar geen coke vanaf snuift dan word of je te druk of te rustig, helaas alleen thee tot beschikking hier. Nu mis ik mn borderline ex
Ik hoopte op de uitzonderingspositiequote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had het over vrouwen. Of heb je daar in Mexico een operatie gehad?
Jezus ga slapen dan.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
non. Over 4 uur het wekkertje
En vanille.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:58 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Goed bezig. Alleen cherry coke is oke
Geen probleem.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bedankt voor je lading plas over mij heen. Was geweldig.
Truste Etto, de vriendelijke gentleman der SCquote:
Is wel lastiger richten met een hardequote:
Even afstand nemen, en dan langzaam toelopen naar het mondje tochquote:
Vooral goed kracht zetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 02:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Even afstand nemen, en dan langzaam toelopen naar het mondje toch
Als de brandweerquote:
Beetje maar ben ook serie aan het kijken.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 02:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben je er nog, anders voel ik mij eenzaam.
Welke serie?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 02:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje maar ben ook serie aan het kijken.
Hmm ik heb nog maar 1 aflevering gezien dus moeilijk te zeggen.quote:
Ik kwam niet verder dan ep4, maar er werd gezegd dat het een goede serie was.quote:
Tietenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 02:18 schreef Remqo het volgende:
Maar ik keek meer omdat de actrice die Rebecca speelde in Banshee weer haar tieten liet zien
Goed gevulde borst en geen spiegelei nipplesquote:
De tieten van Amaranthaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 02:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Goed gevulde borst en geen spiegelei nipples
Access Denied, ik heb geen Prince Albertquote:
Ik ook niet, moet dat dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Access Denied, ik heb geen Prince Albert
Heb wel eens een filmpje gezien waarbij een chick met dikke tetten bierblikjes pletquote:Op dinsdag 19 juni 2018 02:27 schreef Catkiller het volgende:
Wat een sloopkogels zijn dat zeg. Kennen jullie zo'n filmpje van een vrouw die meloenen er mee kapot slaat? Dat dus.
Als ik die vertegenwoordiger spreek, ga ik meteen vragen of ze nog terug komtquote:
Dat zijn fraaie voorbeelden ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 02:42 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)s_toch_maandag_.html
prof
hornbach om 7..quote:Op dinsdag 19 juni 2018 07:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gatver de bouwmarkt gaat pas om 9 uur open
verwijderdquote:Op dinsdag 19 juni 2018 08:35 schreef gianni61 het volgende:
ik lees iets over de tieten van ama, maar ik zie geen foto's
wat is dit?
niks mis meequote:Op dinsdag 19 juni 2018 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het was zo groot, nam meteen 10 pagina's in beslag
Ik ben blij dat de zomer voorbij isquote:Op dinsdag 19 juni 2018 08:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Het zonnetje mag wel weer gaan schijnen, zo jammer dit sombere weer
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 08:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de zomer voorbij is
Ben net terug en heb 2 weken prima weer gehad. Nu geen vakantie meer dus van mij mag de zomer ruk zijn!quote:
Nah, of ik werk of niet, van mij mag het wel mooi weer zijn, kunnen lekker de ramen open, de wasjes lekker buiten drogen en mensen hebben een beter humeur, ook wel prettigquote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben net terug en heb 2 weken prima weer gehad. Nu geen vakantie meer dus van mij mag de zomer ruk zijn!
als het te warm is, is mijn humeur ook niet goedquote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nah, of ik werk of niet, van mij mag het wel mooi weer zijn, kunnen lekker de ramen open, de wasjes lekker buiten drogen en mensen hebben een beter humeur, ook wel prettig
hoe lang?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik heb zo lekker geslapen ik wil meer
Ben je nog op vakantie?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik heb zo lekker geslapen ik wil meer
Geen idee hoe laat ik sliep maar heb appjes van 22.15 al niet meer gelezen en werd om 08.30 wakkerquote:
netjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:24 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat ik sliep maar heb appjes van 22.15 al niet meer gelezen en werd om 08.30 wakker
Ze hangen nu bij mij op kantoorquote:Op dinsdag 19 juni 2018 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het was zo groot, nam meteen 10 pagina's in beslag
valt mee johquote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn ook echt machines
Ook wat mis met je ogen dusquote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:09 schreef Amarantha het volgende:
Kan alleen niks zien alleen lopen doet wel pijn.
Deutschland sucht ein Superstar?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb wel eens een filmpje gezien waarbij een chick met dikke tetten bierblikjes plet
auwquote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
tijdens sporten, iets te lang vastgehouden
wat voor sport doe jij? Kontvingeren?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
tijdens sporten, iets te lang vastgehouden
Nee daar kneus je maximaal je duim mee als je 't verkeerd doet, verder niets.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:25 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Toen je jezelf weer voor je kop sloeg zeker
Wat doe je dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee daar kneus je maximaal je duim mee als je 't verkeerd doet, verder niets.
volgens mij heb je gewoon een bowlingbal verkeerd vastgepaktquote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:32 schreef [urlhttp://forum.fok.nl/user/profile/319274]Vanillekwark[/url] het volgende:
[..]
Nee daar kneus je maximaal je duim mee als je 't verkeerd doet, verder niets.
Bowlenquote:
Wat is dit voor een mislukte quote danquote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
volgens mij heb je gewoon een bowlingbal verkeerd vastgepakt
Ik gebruikte 3 vingers ipv 1quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bowlen
[..]
Wat is dit voor een mislukte quote dan
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gebruikte 3 vingers ipv 1
Pluk de dagquote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:39 schreef Amarantha het volgende:
Was het maar morgen, dan heb ik mijn nieuwe laptop.
wat voor 1?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:39 schreef Amarantha het volgende:
Was het maar morgen, dan heb ik mijn nieuwe laptop.
ja lachenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bowlen
[..]
Wat is dit voor een mislukte quote dan
Ach joh, amateursquote:
ieh... zaten ze vast?quote:
Nee over 3 uurquote:Op maandag 18 juni 2018 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je al weg met gierende banden?had overleg wat uitliep
xDquote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:41 schreef Drug het volgende:
[..]
gewoon een keer spugen op die roos en gaan
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Medion wel toch? Verkoopt de Aldi ook.
haags doet alleen boodschappen bij biologische boerenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Medion wel toch? Verkoopt de Aldi ook.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haags doet alleen boodschappen bij biologische boeren
Ik vind het ook best wel een kutwinkel hoor, beter naar de Lidl.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]nee maar Aldi kom ik echt nooit eigenlijk
Lidl is koning, Aldi is kut.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het ook best wel een kutwinkel hoor, beter naar de Lidl.Maar met Medion is niks mis.
Aldi wint hem alleen als het gaat om elektronica die ze verkopen.quote:
Geen idee, ik kom daar nooitquote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aldi wint hem alleen als het gaat om elektronica die ze verkopen.
voel je je ook beter?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:50 schreef Amarantha het volgende:
Weet dit al bijna 2 weken vol te houden, goed beziggggg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |