Ik kan er mee klikken, brieven schrijven, poppetjes tekenen, er op kauwen en behendig tussen mijn vingers manouvrerenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan er mee klikken, brieven schrijven, poppetjes tekenen, er op kauwen en behendig tussen mijn vingers manouvreren
Die Remqo waardeer ik wel, die kan nog uitdelen EN incasserenquote:
Fingerspritzengefühlquote:
Ik smeer mijn eigen boterhammenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet meer iedere dag de lunch bespreken
Morgen spek met kaas, kan ik tosti's van bakkenquote:
uitsmijtertje jongequote:Op dinsdag 19 juni 2018 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Morgen spek met kaas, kan ik tosti's van bakken
Dat eet ik liever vers op brood, al dat doorweekte vet maakt het broodje zo zompigquote:
Een strootje kietelt meer dan een boomstamquote:
ik neem er morgen eenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 00:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat eet ik liever vers op brood, al dat doorweekte vet maakt het broodje zo zompig
Wie is dat?quote:
Dat is echt een klote act.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:10 schreef Remqo het volgende:
Het enige wat ik me afvraag of Ash de tirade van mijn allerbeste vriend Hans niet te veel is geworden
Soms denk ik dat het niet eens een act is, mensen kunnen raar zijnquote:
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:10 schreef Remqo het volgende:
Het enige wat ik me afvraag of Ash de tirade van mijn allerbeste vriend Hans niet te veel is geworden
ja, dat is zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms denk ik dat het niet eens een act is, mensen kunnen raar zijn
Zeker op een anoniem platformquote:
Lang verhaal kort, Hans ging los op Ashqelon/LA_Niner/Alexandrier/Enweetiknogveelhoeveelkloonshijheeftquote:
Ik doe het omdat ik van je hou.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gvd gaat nu echt iedereen dit doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |