Ik kan er mee klikken, brieven schrijven, poppetjes tekenen, er op kauwen en behendig tussen mijn vingers manouvrerenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 00:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kan er mee klikken, brieven schrijven, poppetjes tekenen, er op kauwen en behendig tussen mijn vingers manouvreren
Die Remqo waardeer ik wel, die kan nog uitdelen EN incasserenquote:
Fingerspritzengefühlquote:
Ik smeer mijn eigen boterhammenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet meer iedere dag de lunch bespreken
Morgen spek met kaas, kan ik tosti's van bakkenquote:
uitsmijtertje jongequote:Op dinsdag 19 juni 2018 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Morgen spek met kaas, kan ik tosti's van bakken
Dat eet ik liever vers op brood, al dat doorweekte vet maakt het broodje zo zompigquote:
Een strootje kietelt meer dan een boomstamquote:
ik neem er morgen eenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 00:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat eet ik liever vers op brood, al dat doorweekte vet maakt het broodje zo zompig
Wie is dat?quote:
Dat is echt een klote act.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:10 schreef Remqo het volgende:
Het enige wat ik me afvraag of Ash de tirade van mijn allerbeste vriend Hans niet te veel is geworden
Soms denk ik dat het niet eens een act is, mensen kunnen raar zijnquote:
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:10 schreef Remqo het volgende:
Het enige wat ik me afvraag of Ash de tirade van mijn allerbeste vriend Hans niet te veel is geworden
ja, dat is zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms denk ik dat het niet eens een act is, mensen kunnen raar zijn
Zeker op een anoniem platformquote:
Lang verhaal kort, Hans ging los op Ashqelon/LA_Niner/Alexandrier/Enweetiknogveelhoeveelkloonshijheeftquote:
Ik doe het omdat ik van je hou.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gvd gaat nu echt iedereen dit doen?
Ah, dat is niet zo fraai. Laten we het leuk houden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, Hans ging los op Ashqelon/LA_Niner/Alexandrier/Enweetiknogveelhoeveelkloonshijheeft
Ja, maar mits ze squirtenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik hou ook van masturberende vrouwen. Voor de duidelijkheid.
Nice nice. Appje nog gezien dan die ik vorige week ofzo stuurde?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende keer als je bij ons komt chillen dan maak ik gehaktballen met jus voor jullie
Het was net zoals ik Brad even streng toesprak vorig jaar, het floepte er zo uitquote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, dat is niet zo fraai. Laten we het leuk houden.
Ik heb Mono ook 2x ontmoetquote:
lauw water aanbrengen en daarna je vinger de hele nacht in je vagina houden om het zuur te gebruiken tegen de brandwond.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
lauw water aanbrengen en daarna je vinger de hele nacht in je vagina houden om het zuur te gebruiken tegen de brandwond.
Zolang ze maar niet zegt dat ze sigaretten gaat halenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, daar ging ze dus heen als ze zei "boodschappen" doen.
Ik klaag ook niet over mijn verbrande 11e vinger, na avontuurtjes in verre landenquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet over mijn verbrande 11e vinger, na avontuurtjes in verre landen
[..]
Ik klaag ook niet over mijn verbrande 11e vinger, na avontuurtjes in verre landen
Wou minstens 4 soavenirs meenemenquote:
[..]
Hee Rem. Geenzins. Ik weet dat de reden dat Hans zich zo uitte is dat ik een aantal gevoelige snaren bij hem raakte en los daarvan zullen er op de achtergrond ongetwijfeld dingen spelen waar we geen weten van hebben. Mijn gedrag is namelijk hetzelfde gebleven maar zijn houding daartegenover niet bepaald. Hij ging van Mike, mijn rechterhand naar een mix van Tuco en Hector. Zelfde is van toepassing op Prof.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:10 schreef Remqo het volgende:
Dertiger zijn en hem niet kennen.quote:
Zie post hierboven.quote:
Geen zorgen Ash, ze vonden je act even grappig, maar je bent gewoon echt zo, daar hebben ze even moeite meequote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:25 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Hee Rem. Geenzins. Ik weet dat de reden dat Hans zich zo uitte is dat ik een aantal gevoelige snaren bij hem raakte en los daarvan zullen er op de achtergrond ongetwijfeld dingen spelen waar we geen weten van hebben. Mijn gedrag is namelijk hetzelfde gebleven maar zijn houding daartegenover niet bepaald. Hij ging van Mike, mijn rechterhand naar een mix van Tuco en Hector. Zelfde is van toepassing op Prof.
In je dromen misschien, dat iemand je er tot nu toe niet op aan heeft gesproken met je kutact maakt het nog niet zo dat ze je eerst leuk vonden.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:25 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Hee Rem. Geenzins. Ik weet dat de reden dat Hans zich zo uitte is dat ik een aantal gevoelige snaren bij hem raakte en los daarvan zullen er op de achtergrond ongetwijfeld dingen spelen waar we geen weten van hebben. Mijn gedrag is namelijk hetzelfde gebleven maar zijn houding daartegenover niet bepaald. Hij ging van Mike, mijn rechterhand naar een mix van Tuco en Hector. Zelfde is van toepassing op Prof.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik care te weinig om hier een mening over te hebben.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 01:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik care te weinig om hier een mening over te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |