Lag jij maar naast ons in bed.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik heb zo lekker geslapen ik wil meer
Jaquote:
Ik heb maar 2 uurtjes geslapen. Moet het ritme weer om gooien.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaAlleen op zondag mag ik van mijzelf wel wat langer blijven liggen.
Poeh ik zou echt kapot gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 uurtjes geslapen. Moet het ritme weer om gooien.
daar is de zondag goed voorquote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaAlleen op zondag mag ik van mijzelf wel wat langer blijven liggen.
Waarom zou ik electronica in een supermarket willen halen?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aldi wint hem alleen als het gaat om elektronica die ze verkopen.
Waarom niet. Werkt gewoon prima. Maar goed jij hoeft dat ook niet te doen hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou ik electronica in een supermarket willen halen?
Klopt zeker ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moeheid een emotie en dat kan je uitschakelen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:
[..]
Als ik 2 of 3 uurtjes slaap dan voel ik mij echt niet goed hoor.quote:
1 nachtje is nog wel te doen, een hele week is wel pittig ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Als ik 2 of 3 uurtjes slaap dan voel ik mij echt niet goed hoor.
Ik voel mij ook verre van ideaal nu. Maar straks ga ik een stukje hardlopen en douchen, daarna ben ik weer helemaal het heertje.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Als ik 2 of 3 uurtjes slaap dan voel ik mij echt niet goed hoor.
Hey hoe gaat het met vd?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:56 schreef -river- het volgende:
Het weekend is sws altijd te kort en uitslapen kan ik niet.
Ik denk bij een Aldi en Liddle toch vooral aan "goedkope troep in aanbiedingen".quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet. Werkt gewoon prima. Maar goed jij hoeft dat ook niet te doen hoor.
[..]
Daar hebben ze soms best leuke aanbiedingenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk bij een Aldi en Liddle toch vooral aan "goedkope troep in aanbiedingen".
Pics tijdens het koken.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja met zo'n doe-het-zelf-vers-pakket van de AH
Mooi zoquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:05 schreef -river- het volgende:
[..]
Die heeft het druk, heeft net promotie gekregen maar is iedere weekend gelukkig wel bij mij.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Klinkt goed, helaas voor mij even geen vet eten
We moeten soms wel echt even momenten voor ons alleen pakken omdat vooral ik een belachelijk druk sociaal leven heb en wij ieder weekend vol afspraken zitten.quote:
Vooral de terpentine nadien he ouwe snuiverd.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben mijn kantoor aan het verfen. Wat is verflucht toch heerlijk
De dampen slaan je op je brein, want t werkwoord is VERVEN niet VERFEN!quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben mijn kantoor aan het verfen. Wat is verflucht toch heerlijk
is dit een verkapte 'ik-heb-veel-vrienden-post'?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:16 schreef -river- het volgende:
[..]
We moeten soms wel echt even momenten voor ons alleen pakken omdat vooral ik een belachelijk druk sociaal leven heb en wij ieder weekend vol afspraken zitten.
Ja dan is het beter om even op te lettenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, over 2,5 week een operatie en wil zo fit mogelijk de narcose in gaan.
Nee, eerder een : wij hebben tijd tekort voor seks post.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:17 schreef LCMS het volgende:
[..]
is dit een verkapte 'ik-heb-veel-vrienden-post'?
heb jij veel vrienden hans? en fietsen die ook?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:17 schreef LCMS het volgende:
[..]
is dit een verkapte 'ik-heb-veel-vrienden-post'?
haha lekker geneukt weer vogeltjesdansquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, eerder een : wij hebben tijd tekort voor seks post.
Net zoveel als ieder ander zou ik zeggen, ongeveer 10 waarmee ik wel eens fiets. En jij?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb jij veel vrienden hans? en fietsen die ook?
Alsof de gemiddelde Fokker 10 vrienden heeftquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
Net zoveel als ieder ander zou ik zeggen, ongeveer 10 waarmee ik wel eens fiets. En jij?
oepsquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De dampen slaan je op je brein, want t werkwoord is VERVEN niet VERFEN!
heerlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vooral de terpentine nadien he ouwe snuiverd.
Ik vind ook dat je alleen extra kaas mag als je nog maar 1 kin hebt.quote:
Uhm leg uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Toch wel makkelijk om naast een dierenarts te wonen, kon daar mooi even een spuit halen zodat ik de tegels kan invoegen
noem je mij nou godverdomme een gemiddelde FOK!kerquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde Fokker 10 vrienden heeft
Ik zou niet durven, maar jij zei "net als iedereen".quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
noem je mij nou godverdomme een gemiddelde FOK!ker
zal eens met een rubber in jouw naad vegenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kan ik het zo in de naden spuiten, hoef ik het niet met een rubber in de naden te vegen
Klinkt geil.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kan ik het zo in de naden spuiten, hoef ik het niet met een rubber in de naden te vegen
Je moet het rubber omdoen voor het spuiten hè, hoef je daarna niks te vegen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet klussen, ben meer een perfect gelakte nagels type.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
[Tardis] hnnnggg ik kom in mijn broekje [/Tardis]quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet het rubber omdoen voor het spuiten hè, hoef je daarna niks te vegen.
Ahahaha
Sletjequote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[Tardis] hnnnggg ik kom in mijn broekje [/Tardis]
TARDIS. had gevraagd of hij zijn kit bij haar mocht gaan uitsmerenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[Tardis] hnnnggg ik kom in mijn broekje [/Tardis]
Dat vegen is toch juist part of the fun?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet het rubber omdoen voor het spuiten hè, hoef je daarna niks te vegen.
Ahahaha
Mensen zonder smetvrees.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vegen is toch juist part of the fun?
Om blaasontsteking te voorkomen? nee niet echtquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vegen is toch juist part of the fun?
Je krijgt echt geen blaasontsteking van neuken zonder condoom hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Om blaasontsteking te voorkomen? nee niet echt
Nee bedanktquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal eens met een rubber in jouw naad vegen
Mag wel graag klussen, ben straks wel weer blij als het af is, kan ik verder op zolderquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet klussen, ben meer een perfect gelakte nagels type.
Als je het kwakje overal laat zitten zonder ff uitlekken en vegen wel meer kans tochquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Je krijgt echt geen blaasontsteking van neuken zonder condoom hoor.
Hopelijk hebben jullie hem in elkaar geslagenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:51 schreef Catkiller het volgende:
Mijn familie belde net, stond een snotneus aan de deur die met een Arnold accent zei "I am the one who knocks"
Goede post weer Catkillersdans.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:51 schreef Catkiller het volgende:
Mijn familie belde net, stond een snotneus aan de deur die met een Arnold accent zei "I am the one who knocks"
dit ging snelquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Jullie zijn zo’n lekker geil stel he
Daarom lekker samen douchen na de seksquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je het kwakje overal laat zitten zonder ff uitlekken en vegen wel meer kans toch
dat is het meest onpraktische wat er bestaatquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Daarom lekker samen douchen na de seks
Al is de mod nog zo snel, Catkiller achterhaalt de domme post wel.quote:
Vind dat zo gruwelijk onhandigquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Daarom lekker samen douchen na de seks
Ligt aan je omvang.quote:
Waarom meteen zo agressief johquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hopelijk hebben jullie hem in elkaar geslagen
idd en sowieso te weinig douchestraal voor beiden. Tenzij bij zo'n douche waarbij er stralen uit twee muren komen of zoquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is het meest onpraktische wat er bestaat
dan nog is douchen een momentje voor jezelfquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
idd en sowieso te weinig douchestraal voor beiden. Tenzij bij zo'n douche waarbij er stralen uit twee muren komen of zo
[ afbeelding ]
voor het douchen in je ogen gespoten worden en tijdens het douchen ookquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
idd en sowieso te weinig douchestraal voor beiden. Tenzij bij zo'n douche waarbij er stralen uit twee muren komen of zo
[ afbeelding ]
Komt omdat we zijn gevoelige snaren bespelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom meteen zo agressief joh
Ahahahaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor het douchen in je ogen gespoten worden en tijdens het douchen ook
Omg dit wil ikquote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb jij veel geld? Vraag.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |