quote:
Periodiek inleggen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:37 schreef Medusa666 het volgende:
Mensen moet ik nu al bitcoin kopen? Of wachten op een crash?
Wachten is nooit goed. Maar heb je de mogelijkheid, verspreid dan je koopmomenten. (DCA)quote:Op woensdag 23 december 2020 22:37 schreef Medusa666 het volgende:
quote:One of Bitcoin's most promising new technologies is coming to one of its oldest exchanges.
The Kraken exchange announced today it will add support for the Lightning Network in 2021, which adds it to a small (but growing) list of exchanges that support the scaling technology thus far. Kraken is hiring a team to manage the feature, which it anticipates will be open for client use sometime in the first half of 2021
"The Lightning Network has matured to a level where it can be used by Kraken. It really comes back to what our users are asking for. They want instant and efficient payment - the ability to deposit and withdraw bitcoin without having to wait for confirmations and without high withdraw fee withdrawals," Pierre Rochard told CoinDesk, saying Kraken anticipates that it will behoove traders looking for arbitrage opportunities between exchanges.
Regarding what aspects of Lightning have "matured" to make Kraken comfortable with supporting the technology, Rochard said two Lightning tech advancements in 2020, wumbo channels and multi-path payments (MPPs), paved the way for the integration. Wumbo channels allow users to send larger transactions on the Lighting Network that are larger than a few hundred dollars, while MPPs allow users to break up large payments into smaller amounts to make them easier to send.
[...]
Props voor Kraken! Een geweldige stap en mijn go to exchange al een tijdje. Jammer van de shitcoins, maar verder werkt het prima!quote:Op zondag 27 december 2020 16:09 schreef Tourniquet het volgende:
Kraken gaat trouwens in 2021 ook Lightning integreren en zo zullen er steeds meer exchanges/brokers/walletdiensten volgen. Hiermee kun je dan vrijwel gratis en zonder vertraging Bitcoin heen en weer sturen en is een grote ergenis (BTC is duur en traag om te versturen) voor velen verleden tijd.
https://www.coindesk.com/(...)tcoin-lightning-2021
[..]
Bitfinex had het al een tijdje toch?quote:Op zondag 27 december 2020 16:09 schreef Tourniquet het volgende:
Kraken gaat trouwens in 2021 ook Lightning integreren
Kraken was ook 1 van de eerste met segwit, maar de rest volgde niet zo snel haha. Binance heeft het pas net aangekondigd.quote:Op zondag 27 december 2020 16:09 schreef Tourniquet het volgende:
en zo zullen er steeds meer exchanges/brokers/walletdiensten volgen.
Ja, klopt.quote:Op maandag 28 december 2020 08:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bitfinex had het al een tijdje toch?
[..]
Wow, nu pas.quote:Kraken was ook 1 van de eerste met segwit, maar de rest volgde niet zo snel haha. Binance heeft het pas net aangekondigd.
https://www.binance.com/n(...)41a8a8fbfeaf23d0ae01quote:
quote:
Wat betreft LN snap ik het wel. LN was lange tijd nog onstabiel en in experimentele fase. Zelfs de Lightning Labs developers hebben constant er op gehamerd dat je het nog niet voor grote bedragen moest gebruiken. Daarnaast moest dat he eco-systeem nog ontwikkelen qua liqiuiditeit, features en apps (en is ook nu nog lang niet uitontwikkeld en uitgegroeid). Goed moment om nu LN te implementeren denk ik als exchange. LND is technisch gezien nu in beta, maar dat is Bitcoin Core ook nog altijdquote:Op maandag 28 december 2020 11:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://www.binance.com/n(...)41a8a8fbfeaf23d0ae01
Sinds 4 dagen actief lees ik net. Dus met tempo hebben we over 4 jaar lightning op Binance.
Ja triest, van die namen zitten er bij die beter zouden moeten weten. "Hoe kan een digitaal nulletje of eentje nu schaars zijn als je het achter de komma kunt opdelen" is echt Bitcoin newbie niveau én rekenkundig basisschool niveau.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:14 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Juist die mensen uit de tweet zouden dit moeten snappen.
Geen beleggingsadvies; maar als je puur kijkt naar vorige keren dat Bitcoin zijn vorige records haalde kon je er minimaal een nulletje achterzetten qua nieuw record. Dus dat zou in dit geval betekenen $100.000 of hoger. Zeker niet onrealistisch ook gezien het geld wat er in de financiële wereld rondklotst anno 2020 en dat het qua marketcap helemaal niet uit de toon zou vallen. Uiteraard geen enkele garanties maar zeker de gok waard voor geld wat je kunt missen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:37 schreef Medusa666 het volgende:
Aan de ene kant tof en gaat wellicht een kettingreactie veroorzaken onder topsporters wat goed is voor publiciteit en adoptie van Bitcoin. Aan de andere kant wordt het pas echt tof als een werkgever daadwerkelijk in BTC uitbetaald. Nu wordt het omgezet in BTC door een tussenpartij (Strike in dit geval) wat al jaren kan (BitWage bijv.). Wat Strike interessant maakt is dat het een fiat betaalapp is met LN integratie. Mijn inziens teveel hype wel... kwestie van tijd voordat andere fiat betaalapps dat ook bieden en dan is de USP van Strike weg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:01 schreef dimmak het volgende:
Panthers’ Russell Okung Becomes First NFL Player to Be Paid in Bitcoin
[ twitter ]
Dit is wel een toffe ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |