Mag je vaker doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 00:49 schreef Koffieplanter het volgende:
#IkBenJose: Ospina; Arias, Davinson, Mina, Mojica; Sanchez, Barrios; Cuadraro, James, Izquierdo; 🐯
Nu heb ik er wel genoeg van. Mochten er ernstige spellingsfouten of zo inzitten, blame Word. Mijn spellingschecker staat niet in het Nederlands en dan wil hij nog wel eens zelf aanpassingen gaan zitten maken waar niemand om gevraagd heeft.
[ afbeelding ]
Vamos!
Meer hangend dan echt aan de zijlijn geplakt, maar dat is wel de insteek ja. Op zich vult zich dat goed in met James die de vrijheid heeft om overal en nergens te lopen, zodoende wil Muriel nog wel eens opduiken als tweede spits.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mag je vaker doen.Staat Muriel bij die 4231 dan ook gewoon op links?
Tite omschreef het een tijd geleden voor Brazilië, over spelers als Renato Augusto en zo. Volgens mij valt Aguilar daar redelijk mee te vergelijken. Waarom dat soort spelers, ondanks dat ze er bij club helemaal niets van bakken, toch nog in een elftal sneaken richting een eindtoernooi. Kent het klappen van de zweep, heeft de bondscoach nooit laten vallen, weet wat er gevraagd wordt en heeft altijd naar behoren gepresteerd. Dat soort gelul weet je wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lekker bezig.
Maar Aguilar kan toch niet meer?
Australië speelde ook best leuk tegen Frankrijk, als je dat als Aziatisch land ziet.quote:Op maandag 18 juni 2018 23:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond Marokko en eerdere edities Algerije en Ghana best leuk spelen
that's the questionquote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt Games Rodriguez nu wel of niet?
Jup, en vanavond kunnen we die vraag nog een keer stellen bij Salah.quote:
HTC-Highroad-Columbiaquote:
Ik lees dat Quintero waarschijnlijk zal spelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt Games Rodriguez nu wel of niet?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |