abonnement Unibet Coolblue
pi_179964557
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik heb het inderdaad weleens geprobeerd ja, was wel benieuwd wat er zou gaan gebeuren..

Sindsdien weet ik wel beter, vooral over hoe oppervlakkig het allemaal is.

En dan lees je het verhaal en de methode van Anne hierboven.. Laat maar hoor, zoveel noten én eisen waar je aan mag gaan voldoen.. :')
Ik vind het wel meevallen... Man moet initiatief nemen en een beetje prikkelen.... Want het vrouwtje wilt zich verovert voelen. Zo werkt het dierenrijk.

Maar ik ben wel benieuwd naar je ervaringen met je fotomodel tinder ;) kun je wat vertellen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179964584
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar als het zo is wat jij zegt zou je toch dates moeten kunnen regelen :P
Ja zou moeten kunnen ja, als ik mij tussen nieuwe vrouwen begeef en ik ze aanspreek dan wel mijn best doe voor een gesprek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179964622
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik vroeg niet wat jij ervan vond :P ! Ik laat het zien als voorbeeld waarop een man mij vragen kan stellen.

Ps: dat ik op introverte mannen val, betekent niet dat zij op mij vallen en dat elke introvert hetzelfde is ;)

Ik denk dat er genoeg zijn die gewoon iets simpels sturen, puur om te kijken of er uberhaupt een reactie gaat komen.

Nee, maar het type waar jij op reageert zal eerder de gladde jongen zijn dan de verlegen.
Dat denk ik ook hoor, maar het is nogal een contraproductieve opening
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179964646
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen... Man moet initiatief nemen en een beetje prikkelen.... Want het vrouwtje wilt zich verovert voelen. Zo werkt het dierenrijk.

Maar ik ben wel benieuwd naar je ervaringen met je fotomodel tinder ;) kun je wat vertellen?
Het gaat er niet om of je moet prikkelen of niet. Het gaat om de manier waarop dat bij haar moet.

Zo spannend is het niet hoor, je wordt overladen met matches die bijna allemaal een 8 of hoger zijn en van alle leeftijden. Ver komen doe je er uiteindelijk niet mee, want als je wil daten zal je toch je ware gezicht moeten laten zien :).
pi_179964648
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat denk ik ook hoor, maar het is nogal een contraproductieve opening
Als moeite doen voor een leuke opening ook vaak genoeg op niks uitloopt kan ik het wel begrijpen dat er gewoon met een 'hoi' begonnen wordt om te kijken of er uberhaupt reactie te verwachten valt...
pi_179964696
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als moeite doen voor een leuke opening ook vaak genoeg op niks uitloopt kan ik het wel begrijpen dat er gewoon met een 'hoi' begonnen wordt om te kijken of er uberhaupt reactie te verwachten valt...
Contraproductief.

Minder moeite -> Matige reactie -> nog minder moeite -> nog matigere reactie.

Moet je niet aan beginnen man...

Doe dan iets origineels vanaf het internet ofzo. Zeker als ze profieltekst heeft... Doe daar dan wat mee.... En als je echt niks kan bedenken.... Zelfs dan staat er ergens wel op internet een openingszin die beter is dan "hoi"

Ik snap het ook wel, matige reactie .... Weinig investeren in de input..... Want weinig output... Maar het werkt jezelf echt tegen.

Een "hoi" in het echte leven is trouwens gewoon bad ass want je spreekt iemand aan dus je hebt lef.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179964698
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als moeite doen voor een leuke opening ook vaak genoeg op niks uitloopt kan ik het wel begrijpen dat er gewoon met een 'hoi' begonnen wordt om te kijken of er uberhaupt reactie te verwachten valt...
Klinkt wat cliché, maar je hebt wel gelijk.

Vaak zat creatief en leuk geopend, maar ook daarop geen reactie.

Uiteindelijk maakt het geen bal uit hoe je begint, want voor sommige is je manier van openen toch nooit goed..
pi_179964744
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of je moet prikkelen of niet. Het gaat om de manier waarop dat bij haar moet.

Zo spannend is het niet hoor, je wordt overladen met matches die bijna allemaal een 8 of hoger zijn en van alle leeftijden. Ver komen doe je er uiteindelijk niet mee, want als je wil daten zal je toch je ware gezicht moeten laten zien :).
Maarrr, je merkt ook wel wat aan de moeite die ze doen neem ik aan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179964756
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Klinkt wat cliché, maar je hebt wel gelijk.

Vaak zat creatief en leuk geopend, maar ook daarop geen reactie.

Uiteindelijk maakt het geen bal uit hoe je begint, want voor sommige is je manier van openen toch nooit goed..
Ja dat dus
pi_179964772
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Contraproductief.

Minder moeite -> Matige reactie -> nog minder moeite -> nog matigere reactie.

Moet je niet aan beginnen man...

Doe dan iets origineels vanaf het internet ofzo. Zeker als ze profieltekst heeft... Doe daar dan wat mee.... En als je echt niks kan bedenken.... Zelfs dan staat er ergens wel op internet een openingszin die beter is dan "hoi"

Ik snap het ook wel, matige reactie .... Weinig investeren in de input..... Want weinig output... Maar het werkt jezelf echt tegen.

Een "hoi" in het echte leven is trouwens gewoon bad ass want je spreekt iemand aan dus je hebt lef.
Klopt helemaal. En nu de praktijk...
pi_179964779
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Klinkt wat cliché, maar je hebt wel gelijk.

Vaak zat creatief en leuk geopend, maar ook daarop geen reactie.

Uiteindelijk maakt het geen bal uit hoe je begint, want voor sommige is je manier van openen toch nooit goed..
Je hebt niet persé ongelijk maar het is een beetje negatief om te lezen. Alsof je naar een verhaaltje zelfmedelijden aan het kijken bent.

Heeft meneer zelfmedelijden sterke genen? Gaan we daarvan het vrucht dragen 9 maanden en het kind laten opgroeien en opvoeden? :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179964815
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Klopt helemaal. En nu de praktijk...
Wat wil je doen? :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179964854
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je hebt niet persé ongelijk maar het is een beetje negatief om te lezen. Alsof je naar een verhaaltje zelfmedelijden aan het kijken bent.

Heeft meneer zelfmedelijden sterke genen? Gaan we daarvan het vrucht dragen 9 maanden en het kind laten opgroeien en opvoeden? :+
Neem nou het voorbeeld van Anne hierboven?! Meteen al exit om niets.

En buiten dat, ik vis meestal iets uit de profieltekst (als die er al staat), of een foto en maak daar iets van als opening.

Als dat al geen effect heeft, wat werkt volgens jou wel dan?

Gelukkig wil ik geen kinderen, dus dat scenario speelt zich niet af ;).
pi_179964941
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Neem nou het voorbeeld van Anne hierboven?! Meteen al exit om niets.

En buiten dat, ik vis meestal iets uit de profieltekst (als die er al staat), of een foto en maak daar iets van als opening.

Als dat al geen effect heeft, wat werkt volgens jou wel dan?

Gelukkig wil ik geen kinderen, dus dat scenario speelt zich niet af ;).
Ik zeg niet dat je wat fout doet, atleast, in je openingszin. Ik denk dat wat jij hier zegt te doen de manier is.
Niet iedereen reageert daarop en gesprekken zullen vaak dood vallen, ligt niet aan jou, next.

Anneloos had het over 100+ matches in een uurtje. Dat heb je met je supermodel tinderprofiel nog niet. De verdeling is gigantisch scheef verdeelt dus tjah, overvloed aan aandacht, je raakt ondergesneeuwd en misschien is er al iemand die het verder heeft geschopt waardoor je geen antwoord meer geeft..

Vriend van me is met een meisje bezig die op Tinder zit en die gaf, nadat ze leuk met die vriend van mij aan het daten was, geen antwoord meer op Tinder, tjah, wat moet je dan? Gelijk je profiel verwijderen of blijven antwoorden op een overvloed aan aandacht?

Het ligt niet aan jou, je kan niet van iedereen reactie verwachten en zeker niet op Tinder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179964965
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Contraproductief.

Minder moeite -> Matige reactie -> nog minder moeite -> nog matigere reactie.

Moet je niet aan beginnen man...

Doe dan iets origineels vanaf het internet ofzo. Zeker als ze profieltekst heeft... Doe daar dan wat mee.... En als je echt niks kan bedenken.... Zelfs dan staat er ergens wel op internet een openingszin die beter is dan "hoi"

Ik snap het ook wel, matige reactie .... Weinig investeren in de input..... Want weinig output... Maar het werkt jezelf echt tegen.

Een "hoi" in het echte leven is trouwens gewoon bad ass want je spreekt iemand aan dus je hebt lef.
En als een vrouw "hoi" zegt dan heeft ze er ook kei veel moeite en energie ingestoken zeker ;).

Theorie klinkt allemaal leuk, maar praktijk werkt toch compleet anders.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2018 13:13:03 ]
pi_179964997
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je wat fout doet, atleast, in je openingszin. Ik denk dat wat jij hier zegt te doen de manier is.
Niet iedereen reageert daarop en gesprekken zullen vaak dood vallen, ligt niet aan jou, next.

Anneloos had het over 100+ matches in een uurtje. Dat heb je met je supermodel tinderprofiel nog niet. De verdeling is gigantisch scheef verdeelt dus tjah, overvloed aan aandacht, je raakt ondergesneeuwd en misschien is er al iemand die het verder heeft geschopt waardoor je geen antwoord meer geeft..

Vriend van me is met een meisje bezig die op Tinder zit en die gaf, nadat ze leuk met die vriend van mij aan het daten was, geen antwoord meer op Tinder, tjah, wat moet je dan? Gelijk je profiel verwijderen of blijven antwoorden op een overvloed aan aandacht?

Het ligt niet aan jou, je kan niet van iedereen reactie verwachten en zeker niet op Tinder.
Klopt, daar heb je ook gelijk in. En aan een dood paard trekken heeft sowieso geen zin.

Dus inderdaad, op naar de volgende :).
  vrijdag 22 juni 2018 @ 13:14:54 #167
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179965014
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Klopt helemaal. En nu de praktijk...
Als dan toch niks werkt volgens jou, waarom probeer je het dan nog?
pi_179965030
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

En als een vrouw "hoi" zegt dan heeft ze er ook kei veel moeite en energie ingestoken zeker ;).
Theorie klinkt allemaal leuk, maar praktijk werkt toch compleet anders.
Maakt verder niet uit, maar kom niet aan met dit soort onzin. Je steekt er geen moeite in, dus komt er niets uit..
Ik zeg niet dat de vrouw er dan veel moeite of energie in steekt..
Je bent te sterk geïndoctrineerd door het feminisme in onze samenleving, het versierspel is niet gelijk voor man en vrouw. Stop met dat gelijkheidsdenken. Jij zult "alle" moeite moeten doen. Als een vrouw "hoi" zegt is dat vragen om aandacht, als een man "hoi" zegt, misschien ook o.i.d. maar de vrouw wilt versiert worden en niet andersom, jij moet de aandacht geven.... Dus vraag niet om aandacht. :?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179965033
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als dan toch niks werkt volgens jou, waarom probeer je het dan nog?
Moet toch optimistisch blijven?
pi_179965051
Trouwens, als ik er mee stop komen ze ook niet opeens aanwaaien, ondanks wat er soms beweerd wordt.
pi_179965063
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als dan toch niks werkt volgens jou, waarom probeer je het dan nog?
Ik vind dit wel een leuke vraag... Maar meer in de zin ook van waarom het brein inderdaad zo lijkt te werken..

Biologisch gezien wil je gewoon voortplanten (een leuke vrouw versieren), maar als dat niet lukt dan lijkt zelfmedelijden mij niet bepaalt het meest constructieve antwoord om daar iets aan te doen....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179965088
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind dit wel een leuke vraag... Maar meer in de zin ook van waarom het brein inderdaad zo lijkt te werken..

Biologisch gezien wil je gewoon voortplanten, maar als dat niet lukt dan lijkt zelfmedelijden mij niet bepaalt het meest constructieve antwoord om daar iets aan te doen....
Zeg dat tegen Benzin of Andro ofzo :)
pi_179965120
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

En als een vrouw "hoi" zegt dan heeft ze er ook kei veel moeite en energie ingestoken zeker ;).

Theorie klinkt allemaal leuk, maar praktijk werkt toch compleet anders.
Hoe is dit een reactie op ludovico? Die heeft het juist over de praktijk en dat je wel principieel kan zijn met de aandacht en moeite die je ergens in steekt, maar dat dat contraproductief is.

En volgens mij is het niet per se m/v gerelateerd, maar zijn best veel mensen op Tinder een beetje Tindermoe en als gevolg daarvan investeren ze zelf ondertussen idd vrij weinig in gesprekken waardoor ze die cyclus van saaie stroperige gesprekken in stand houden.

Sommigen hier doorbreken dat succesvol door zo snel mogelijk op een date aan te sturen zodat je niet eerst blijft hangen in dagen berichtjes sturen via Tinder.
pi_179965153
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen... Man moet initiatief nemen en een beetje prikkelen.... Want het vrouwtje wilt zich verovert voelen. Zo werkt het dierenrijk.

Maar ik ben wel benieuwd naar je ervaringen met je fotomodel tinder ;) kun je wat vertellen?
Niet eens.. initiatief nemen, dat kan ook! Maar elkaar een beetje intellectueel prikkelen, grapjes maken dat hoort erbij!
-
pi_179965186
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zeg dat tegen Benzin of Andro ofzo :)
Manmanman, Benzin, volgens mij was hij ook een keer op een meet? Leiden was jij geweest toch met mij? Jaar of 5 terug?... Damn, en wie is Andro?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179965216
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:19 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoe is dit een reactie op ludovico? Die heeft het juist over de praktijk en dat je wel principieel kan zijn met de aandacht en moeite die je ergens in steekt, maar dat dat contraproductief is.

En volgens mij is het niet per se m/v gerelateerd, maar zijn best veel mensen op Tinder een beetje Tindermoe en als gevolg daarvan investeren ze zelf ondertussen idd vrij weinig in gesprekken waardoor ze die cyclus van saaie stroperige gesprekken in stand houden.

Sommigen hier doorbreken dat succesvol door zo snel mogelijk op een date aan te sturen zodat je niet eerst blijft hangen in dagen berichtjes sturen via Tinder.
Uiteraard zijn veel mensen Tindermoe, maar dan nog.

Meestal probeer ik ook redelijk snel op een date aan te sturen, maar dat lukt niet altijd.

En ja, ik blijf het ook proberen, komt uiteindelijk vast wel goed.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 13:24:25 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179965232
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Moet toch optimistisch blijven?
Nouja iedere suggestie om er meer moeite in te steken dan het minimale wijs je van de hand met de opmerking dat het toch geen verschil zou maken. Met een dergelijke attitude ga je nog veel onsuccesvolle "Hoi!" berichtjes kunnen versturen.

Bovendien. Waarom steeds maar op Tinder? Er zijn toch andere kanalen? Op deze manier is het een soort zelfmarteling geworden.
pi_179965269
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:19 schreef Chai het volgende:
Hoe is dit een reactie op ludovico? Die heeft het juist over de praktijk en dat je wel principieel kan zijn met de aandacht en moeite die je ergens in steekt, maar dat dat contraproductief is.
De reactie is: Het is oneerlijk! Ik doe alle moeite en de moeite wordt niet voor mij gedaan!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179965273
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja iedere suggestie om er meer moeite in te steken dan het minimale wijs je van de hand met de opmerking dat het toch geen verschil zou maken. Met een dergelijke attitude ga je nog veel onsuccesvolle "Hoi!" berichtjes kunnen versturen.

Bovendien. Waarom steeds maar op Tinder? Er zijn toch andere kanalen? Op deze manier is het een soort zelfmarteling geworden.
Anders lees je even terug ofzo :')

Tinder, Happn, Bumble, Lovoo, Paiq... 't is allemaal kut.
pi_179965304
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

De reactie is: Het is oneerlijk! Ik doe alle moeite en de moeite wordt niet voor mij gedaan!
Aan de andere kant lijkt het me ook wel vervelend om zoveel 'succes' te hebben puur omdat je tieten hebt.
pi_179965320
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:27 schreef Faxie het volgende:
tieten
Hmm, tieten :@

[ Bericht 10% gewijzigd door ludovico op 22-06-2018 13:55:04 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179965661
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hmm, tieten :@
:9
  vrijdag 22 juni 2018 @ 13:50:32 #183
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179965703
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Anders lees je even terug ofzo :')

Tinder, Happn, Bumble, Lovoo, Paiq... 't is allemaal kut.
Tja, dan liijkt het toch te stranden op het cirkeltje

Minimale moeite -> Matige reactie -> Minimale moeite -> Matige reactie

Daar kun je nog oneindig mee doorgaan
pi_179966661
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja, dan liijkt het toch te stranden op het cirkeltje

Minimale moeite -> Matige reactie -> Minimale moeite -> Matige reactie

Daar kun je nog oneindig mee doorgaan
Of hij selecteert telkens precies passieve dames die vooral op Tinder zitten voor de aandacht oid.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 14:34:13 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179966733
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 14:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Of hij selecteert telkens precies passieve dames die vooral op Tinder zitten voor de aandacht oid.
Tja, je hebt er altijd wle bij zitten die, ondanks wat je ook doet, niet enthousiast zijn.

Maar dan lijkt me de potentieel wel enthousiaste dames wegjagen met duffe, inspiratieloze reacties ook niet echt de goede strategie.
pi_179966851
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja, dan liijkt het toch te stranden op het cirkeltje

Minimale moeite -> Matige reactie -> Minimale moeite -> Matige reactie

Daar kun je nog oneindig mee doorgaan
Dat zei ik toch niet :')
pi_179967546
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 14:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja, je hebt er altijd wle bij zitten die, ondanks wat je ook doet, niet enthousiast zijn.

Maar dan lijkt me de potentieel wel enthousiaste dames wegjagen met duffe, inspiratieloze reacties ook niet echt de goede strategie.
Je kan ze beter op de date zelf wegjagen met duffe en inspiratieloze reacties ja ;(

Als je nou eens leest dan had je geweten dat ik eigenlijk altijd wel origineel probeerde te zijn en probeerde in te spelen op foto's en teksten.

Er is me hier ook altijd geleerd dat telkens hetzelfde doen en een ander resultaat verwachten een slecht idee is. Dan maar gewoon lekker hoi zeggen :6
pi_179969637
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 13:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat de vrouw er dan veel moeite of energie in steekt..
Je bent te sterk geïndoctrineerd door het feminisme in onze samenleving, het versierspel is niet gelijk voor man en vrouw. Stop met dat gelijkheidsdenken. Jij zult "alle" moeite moeten doen. Als een vrouw "hoi" zegt is dat vragen om aandacht, als een man "hoi" zegt, misschien ook o.i.d. maar de vrouw wilt versiert worden en niet andersom, jij moet de aandacht geven.... Dus vraag niet om aandacht. :?
Daar ben ik het dan niet mee eens! Waarom mogen vrouwen geen moeite doen? Vrouwen mogen ook de eerste stap zetten en gesprekken openen. Het verschil is dat vrouwen vaak kieskeuriger ziin ipv alles liken wat komt en gaat.
-
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:18:17 #189
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_179969800
Hier hadden meer mensen zich aangemeld voor de Efteling-date toch? Ik net een mail dat ik niet mee mag, helaas. :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_179970195
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:18 schreef KaBuf het volgende:
Hier hadden meer mensen zich aangemeld voor de Efteling-date toch? Ik net een mail dat ik niet mee mag, helaas. :P
Efteling date :o :o
-
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:43:28 #191
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179970294
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:18 schreef KaBuf het volgende:
Hier hadden meer mensen zich aangemeld voor de Efteling-date toch? Ik net een mail dat ik niet mee mag, helaas. :P
Speeddaten in de Droomvlucht of Fata morgana?
pi_179970448
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:10 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Daar ben ik het dan niet mee eens! Waarom mogen vrouwen geen moeite doen? Vrouwen mogen ook de eerste stap zetten en gesprekken openen. Het verschil is dat vrouwen vaak kieskeuriger ziin ipv alles liken wat komt en gaat.
Van mij mag dat ook wel hoor, dat een vrouw de eerste stap zet of het gesprek opent, maar dat gebeurt bij de gemiddelde gast niet. Mannen moeten - als ze wat willen bereiken op dit vlak - gewoon een assertieve houding aannemen en veel initiatief nemen.

[ Bericht 7% gewijzigd door ludovico op 22-06-2018 17:02:59 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179970663
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:37 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Efteling date :o :o
Ik wil ook ;(
  vrijdag 22 juni 2018 @ 17:22:47 #194
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179971006
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:10 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Daar ben ik het dan niet mee eens! Waarom mogen vrouwen geen moeite doen? Vrouwen mogen ook de eerste stap zetten en gesprekken openen. Het verschil is dat vrouwen vaak kieskeuriger ziin ipv alles liken wat komt en gaat.
Yes! Gewoon lekker er voor gaan als je wat wil, ongeacht welk geslacht. Is stukken leuker dan gedoe en en verwachting creëren waarin er geheid teleurgesteld wordt.
pi_179971879
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 17:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik wil ook ;(
Toen je je op kon geven wilde je niet. }:|
  vrijdag 22 juni 2018 @ 18:10:25 #196
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179972009
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Voor mij niet. Ik ben meer van het eerst leren kennen voordat ik in het bed duik :P
Was nu ook bij hem thuis en als die dat had geprobeerd had ik het wel een afknapper gevonden.
Dat is ook wat ik bedoelde, is ook niets vreemds aan.
pi_179972113
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 18:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Toen je je op kon geven wilde je niet. }:|
Niet met die voorwaarden nee :6

Maar gewoon een date in de Efteling zie ik wel zitten hoor :9 Of Disney :9
  vrijdag 22 juni 2018 @ 19:17:12 #198
442280 Prisha
Moonshine!
pi_179973657
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:18 schreef KaBuf het volgende:
Hier hadden meer mensen zich aangemeld voor de Efteling-date toch? Ik net een mail dat ik niet mee mag, helaas. :P
Ah jammer. Wel netjes dat ze een mail sturen trouwens.
Had Angel Joy zich ook niet opgegeven?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_179973661
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:18 schreef KaBuf het volgende:
Hier hadden meer mensen zich aangemeld voor de Efteling-date toch? Ik net een mail dat ik niet mee mag, helaas. :P
Ik heb niks gekregen :'(
  vrijdag 22 juni 2018 @ 20:46:40 #200
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_179975408
Ben weer even klaar met Tinder, paar dates gehad de laatste tijd maar krijg op de een of andere manier alleen van die oppervlakkige figuren.

Sinds een paar weken weer aan het bootcampen, daar doen af en toe ook wel leuke dames aan mee😋.

Die tekst wat @Anneloos op tinder heeft staan kom ik bijna nergens tegen, 8/10 heeft er niks staan of alleen dat ze dol zijn op reizen😕.
Oude user in een nieuw jasje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')