Het is niet allemaal Brazilie gelukkig.quote:
Bedankt voor het openen van de open deur.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
We zullen wat extra tijd krijgen door doelman blessure
Zou het>?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
We zullen wat extra tijd krijgen door doelman blessure
our year laquote:Op maandag 18 juni 2018 20:39 schreef Coco. het volgende:
Football is coming home, boys. Southgate masterclass pending.
Hadden we nou maar videoarbitragequote:
Hoe vond je België?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
zo zullen we straks 5min extra krijgen
Waarom ben je zo geobsedeerd door blessuretijd?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oke bedanktquote:Op maandag 18 juni 2018 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
kon beterquote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:41 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben boos dat we vandaag afsluiten met deze wedstrijd en niet Zweden - Zuid Korea....
Young had er af gemoeten dus dat compenseertquote:Op maandag 18 juni 2018 20:40 schreef OmniRocket het volgende:
Zo die had op de stip gemogen. Wat eens kansen heeft Engeland nodig
Wordt momenteel vooral door de derdewereldVAR's verkeerd gebruikt denk ik zo.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
VAR de MVP van dit toernooi en het dan nooit gebruiken. Voetbalgod.
rustig brengenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:42 schreef Durmada het volgende:
VAR was wel handig geweest tijdens dit toernooi
Kansloos dit.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:42 schreef skysherrif het volgende:
Als dit 1 -1 blijft of winst tunesie neem ik zolang als tunesie er in zit een Tunesie UI
Afmaken geven ze niet op de dab universityquote:Op maandag 18 juni 2018 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
Lingard kan echt niet scoren, wat een kansen mist hij
Slijngard, die was echt slecht bij Spartaquote:
Zeg jij dit ook wel eens tegen je vriend?quote:
Ik heb naast een capuchonfetisj ook een bordjesfetish. ik vind het opwindend dat ze dat bordje in de lucht steken . krijg ik ook met wisselsquote:Op maandag 18 juni 2018 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom ben je zo geobsedeerd door blessuretijd?
Lingard is bang averagequote:Op maandag 18 juni 2018 20:43 schreef Slobeend het volgende:
Lingard is een net niet speler. Sterling ook wel.
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb naast een capuchonfetisj ook een bordjesfetish. ik vind het opwindend dat ze dat bordje in de lucht steken . krijg ik ook met wissels
Sterling heeft een gigantische progressie geboekt afgelopen seizoen, waar gaat het over.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:43 schreef Slobeend het volgende:
Lingard is een net niet speler. Sterling ook wel.
Schijnt dat jij ook een bordje voor je kop hebt.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb naast een capuchonfetisj ook een bordjesfetish. ik vind het opwindend dat ze dat bordje in de lucht steken . krijg ik ook met wissels
Boeien. Na dit WK kom ik hem nooit meer tegen.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je hebt zijn naam inmiddels al tien keer verkeerd geschreven.
Het is Maguire.
Lingard ook; enkele maanden terug ging alles erin en was nagenoeg elke goal een wereldgoal.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sterling heeft een gigantische progressie geboekt afgelopen seizoen, waar gaat het over.
alleen de finalequote:Op maandag 18 juni 2018 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Doet Graham Norton weer commentaar op de BBC?
''Je bent zo goed als je laatste wedstrijd''quote:Op maandag 18 juni 2018 20:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lingard ook; enkele maanden terug ging alles erin en was nagenoeg elke goal een wereldgoal.
Harry Kane speelt voor Real Madrid.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel leuk dat het allemaal spelers zijn uit eigen competitie
Wat had hij bij die bal op de paal anders moeten doen dan?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lingard speelt best prima alleen heeft hij twee enorme kansen verprutst
Sterling had goede cijfers ja, maar toch ook grillig en soms onbeholpen. Misschien ben ik te streng.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sterling heeft een gigantische progressie geboekt afgelopen seizoen, waar gaat het over.
Niet nodig.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zeg jij dit ook wel eens tegen je vriend?
Die deed hij ook heel goed, dat was zijn derde grote kans.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat had hij bij die bal op de paal anders moeten doen dan?
2e helft blessuretijd is altijd 4-5 minutenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:47 schreef Zorro het volgende:
+3 overigens ook lachwekkend. Het gedoe met die keeper alleen al duurde langer.
Het is minimaal; hij kan langer door laten gaan.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:47 schreef Zorro het volgende:
+3 overigens ook lachwekkend. Het gedoe met die keeper alleen al duurde langer.
Ben aan het lijnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Met die redenering kan iedere wedstrijd helft +1 worden aangegevenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is minimaal; hij kan langer door laten gaan.
Eerder (hoop ik)quote:Op maandag 18 juni 2018 20:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Engeland gaat er toch uit tegen Brazilie of Zwitserland.
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ben aan het lijnen.Boks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een indicatie kan geen kwaad.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met die redenering kan iedere wedstrijd helft +1 worden aangegeven
Hij heeft pas vorig seizoen echt stappen gemaakt en is nog altijd pas 23. Onder Pep gaat hij nog veel stappen maken.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sterling had goede cijfers ja, maar toch ook grillig en soms onbeholpen. Misschien ben ik te streng.
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ben aan het lijnen.Goed zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Niet de meest fijne stem.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:52 schreef Masterminded het volgende:
Overigens, Lampard is een extreem fijne analist.
quote:
Klopt, maar het blijft gewoon een beetje natte vingerwerk. Bijna iedere wedstrijd krijgt dezelfde paar minuten, slaat nergens op. Met werkelijke tijd gemeten (waarom komt dat niet meer in beeld tegenwoordig?) was het vaak iets van 20 tot 25 minuten gespeelde tijd.quote:
Werd wel tijd voor wat creativiteit daar.quote:
Als hij zijn niveau van Palermo weer kan halen.... O o o.quote:
We gaan het zien.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij heeft pas vorig seizoen echt stappen gemaakt en is nog altijd pas 23. Onder Pep gaat hij nog veel stappen maken.
Jij bent van de statistieken, hoeveel penalties zijn er nu al geweest op het WK en hoeveel mis?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:52 schreef Masterminded het volgende:
Overigens, Lampard is een extreem fijne analist.
9 en 2 (uit mijn hoofd dus niet zeker)quote:Op maandag 18 juni 2018 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij bent van de statistieken, hoeveel penalties zijn er nu al geweest op het WK en hoeveel mis?
3 dacht ik, 2 mis.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij bent van de statistieken, hoeveel penalties zijn er nu al geweest op het WK en hoeveel mis?
Die zit er toch al het hele WK?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:55 schreef tompsv18 het volgende:
Daniël de Ridder, het niveau daalt per dag bij de NOS
Dat gaat een record wordenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
9 en 2 (uit mijn hoofd dus niet zeker)
Die zit er alleen vanwege zijn knappe kop.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:55 schreef tompsv18 het volgende:
Daniël de Ridder, het niveau daalt per dag bij de NOS
Hij is toch best blankquote:
Terechte reden welquote:Op maandag 18 juni 2018 20:57 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
[..]
Die zit er alleen vanwege zijn knappe kop.
Eentje die over schoot, ik ben me ook al suf aan het piekeren wie dat ook weer was.quote:
Het erge is dat hij nog boven gemiddelde gast uit komt elke dag.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:57 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
[..]
Die zit er alleen vanwege zijn knappe kop.
O jaquote:
Cuevas ofzoquote:Op maandag 18 juni 2018 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eentje die over schoot, ik ben me ook al suf aan het piekeren wie dat ook weer was.
Cuevo of hoe heette die vent.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eentje die over schoot, ik ben me ook al suf aan het piekeren wie dat ook weer was.
De enige statistiek die ik heb is dat ik in 6 minuten de vaatwasser heb uitgeruimd.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Blijven Britten hè.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Walker zwaait zijn arm wel naar achteren.. Tja... Je kan hem geven
over de scheids of over de gemiste kansenquote:
scheidsquote:Op maandag 18 juni 2018 21:02 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
over de scheids of over de gemiste kansen
Young had dan ook weer rood moeten hebben. Gewoon flut arbitrage en de VAR doet niet veel vandaagquote:
In Engeland mag dat gewoon.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Terecht wat betreft de niet gegeven penalty.
Hahah.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Leuk omdat eens op de BBC te volgen, eigenlijk doe ik dat nooit en keek ik sporzaquote:
speelde toch vrij behoorlijkquote:
lol Engeland komt het beste weg toch? Young altijd rood namelijkquote:
Wij gebruiken altijd precies genoeg.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Zet jij de vaatwasser ook wel eens 's middags al aan, zodat je zeker weet dat 's avonds na het eten alles erin past en je niks met de hand hoeft te doen?
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wij gebruiken altijd precies genoeg.
450quote:Op maandag 18 juni 2018 21:04 schreef Gremen het volgende:
Hoeveel muggen zouden ze opeten tijdens zo een wedstrijd?
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:04 schreef Burner82 het volgende:
Lopend buffet voor die voetballers daar.
40/45quote:Op maandag 18 juni 2018 21:04 schreef Gremen het volgende:
Hoeveel muggen zouden ze opeten tijdens zo een wedstrijd?
Vroeg mij af waar de bal was in dat momentquote:Op maandag 18 juni 2018 21:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Denemarken was gewoon gigantisch slecht.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah enige match die ik niet heb kunnen zien. Hoorde dat Peru daar eigenlijk de beste was.
Alle hoop op El Tigre?quote:Op maandag 18 juni 2018 21:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij doet mogelijk niet mee morgen.
dacht dat het maar 14-18 warenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dacht dat het maar 14-18 waren
Zou jammer zijnquote:Op maandag 18 juni 2018 21:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij doet mogelijk niet mee morgen.
Toen was hij nog erg lekkerquote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De enige statistiek die ik heb is dat ik in 6 minuten de vaatwasser heb uitgeruimd.
Falcao was achterlijk slecht de laatste paar wedstrijden. Hij is een probleem aan het worden.quote:
Genoeg GOLAZO'Squote:Op maandag 18 juni 2018 21:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij heeft zn belofte na het Wk nooit ingelost
Boksbeugels zijn verboden, dus die hij heeft maar kapot gemaakt en als ringen om zijn vingers gedaan.quote:
Wordt het Muriel of Bacca? Zeg alsjeblieft Bacca want Muriel is allround teleurstellend geweest.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Falcao was achterlijk slecht de laatste paar wedstrijden. Hij is een probleem aan het worden.
toch gewoon goed bezig geweest dit seizoen?quote:Op maandag 18 juni 2018 21:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij heeft zn belofte na het Wk nooit ingelost
Dat wordt Falcao, ik wil MIGUEL BORJA.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wordt het Muriel of Bacca? Zeg alsjeblieft Bacca want Muriel is allround teleurstellend geweest.
Nee. Wij ook niet. Alleen die spelers daar.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:08 schreef R-woud88 het volgende:
Ben ik de enige die niks merkt van de muggen?
Ik dacht dat ze een 4-4-2 speelden?quote:Op maandag 18 juni 2018 21:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat wordt Falcao, ik wil MIGUEL BORJA.
Je bent zelden leuk maar hier kan ik wel om lachenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Wij ook niet. Alleen die spelers daar.
Goed gezien Ajaciedquote:Op maandag 18 juni 2018 21:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een 4-4-2 speelden?
Nee, 4231.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een 4-4-2 speelden?
Dit doet me deugdquote:Op maandag 18 juni 2018 21:09 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Je bent zelden leuk maar hier kan ik wel om lachen
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:10 schreef OmniRocket het volgende:
Zo deze scheids is omgekocht, duidelijk
Ah. Zou wel leuk zijn als Yerry Mina er een masterclass deponeert. Your average buitenlandse Barça-fan plaatste Mina eerst op een voetstuk en wenst hem nu de hel toe.quote:
dit idd lolquote:Op maandag 18 juni 2018 21:11 schreef De_Kraam het volgende:
Met die VAR denkt iedereen nu recht op een pingel te hebben als ze een handje voelen.
Ja, begin mij er aardig aan te storenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:11 schreef De_Kraam het volgende:
Met die VAR denkt iedereen nu recht op een pingel te hebben als ze een handje voelen.
Als ik een handje voel heb ik iets anders recht.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:11 schreef De_Kraam het volgende:
Mwah. 7 doelpunten en 11 wedstrijden in Bundesliga is nou niet echt goed imo.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
toch gewoon goed bezig geweest dit seizoen?
niet normaal. VAR is er niet voor niks.quote:
ben je scheel ofzo?quote:Op maandag 18 juni 2018 21:11 schreef De_Kraam het volgende:
Is dit je enige context?quote:Op maandag 18 juni 2018 21:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah. 7 doelpunten en 11 wedstrijden in Bundesliga is nou niet echt goed imo.
Nu ga je te ver hoorquote:Op maandag 18 juni 2018 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lekker niveautje hoor die scheidsrechters. In de Belgische competitie hebben ze nog hoger niveau
7 doelpunten, 11 assists met een aantal speelminuten dat gelijk staat aan 18.03 wedstrijden lol.quote:
Wat bedoel je?quote:
zijn de muggenquote:
Nou wordt het ingewikkeldquote:Op maandag 18 juni 2018 21:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lol. Nee. Schijnbaar valt niemand het op. Heel soms. Niet echt flikkeren maar soort van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |