Haten op Primarkquote:Op maandag 18 juni 2018 20:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Schuld van het shoppen bij de Primark en vliegen met Easyjet.
Snuifje nemenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gewoon een spuitje zetten.
Gr,
Sergio Ramos
Ja dat stond er ja. "Open nieuw deel"quote:
Engeland meer geld betaald aan de VARquote:
Primark in Madrid is de allergrootste hemel waarin ik ooit voet heb gezet.quote:
Nooit geweten dat je zo'n pauper was.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Primark in Madrid is de allergrootste hemel waarin ik ooit voet heb gezet.
Hadden we nu maar scheidsrechters met videobeeldenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt belachelijk dat dat geen rood was.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Sungoden.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
ben je al hersteld?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:09 schreef VeX- het volgende:
Moet wel zeggen dat het er feller aan toe gaat dan ik had verwacht, ze willen wel voetballen.
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Die achterhoede van Engeland mist een type Terry
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Sungoden.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Die achterhoede van Engeland mist een type Terry
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]Triest om op zo'n manier je geld te verdienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Sungoden.
Terry the Whalequote:
quote:
Mwoa.quote:
Zeker jaquote:
quote:
Bij welke landen zat dit Tunesie in?quote:
wtfquote:Op maandag 18 juni 2018 20:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://twitter.com/adamkeyworth/status/1001218545588502530
Verplicht draadje dit.
Je ziet het ook gewoon in de premier league. Keepers die de bal terug de 16 in slaan in plaats van naar de zijkant.quote:
En dat met zonder schouder.quote:
Engelandquote:Op maandag 18 juni 2018 20:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bij welke landen zat dit Tunesie in?
Sterling is een lul, dus ze doen maar.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Verplicht draadje dit.
Alleen daarom al hoop ik op een godentoernooi van Rash.quote:
Snap ook niet waarom er zo veel mee mogen doen.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Afrikaanse landen zijn lachwekkend slecht.
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Sterling is een lul, dus ze doen maar.
anders racismequote:Op maandag 18 juni 2018 20:13 schreef asco het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom er zo veel mee mogen doen.
quote:
Azie aids precies hetzelfde.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:13 schreef asco het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom er zo veel mee mogen doen.
Iets zegt me dat VI hier 30 seconden aandacht aan geeft als in dat we deze gek beter kunnen negerenquote:
Congo, Libie en Guineaquote:Op maandag 18 juni 2018 20:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bij welke landen zat dit Tunesie in?
Afrika is wel een stuk beter dan Azie en Noord/Midden Amerika hoor, qua potentie.quote:
papa?quote:
Geen idee of die slecht zijn of niet lolquote:
Wat een ontzettend onzeker mannetje.quote:
België kan nog steeds choken tegen Tunesiëquote:Op maandag 18 juni 2018 20:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
wel jammer dat Engeland en België in wedstrijd tegen elkaar spelen. Beetje zo'n zinloze wedstrijd dan waarschijnlijk. Helemaal omdat plek 2 misschien wel eens gunstiger kan zijn plek 1.
Dat kan niet.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
België kan nog steeds choken tegen Tunesië
Ja, ik ben positief verrastquote:Op maandag 18 juni 2018 20:18 schreef Masterminded het volgende:
Engeland staat erg fijn te voetballen.
Denk het niet. Englands tactiek is gewoon: alle keepers eruit beuken.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
dat lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
jammer van de shirtjes maat.quote:
Ja IJsland kon er ook geen reet van en was toch 1-1quote:Op maandag 18 juni 2018 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat Tunesie er geen reet van kan, je kijkt toch?
Hoezo, zijn ze te klein?quote:
Ijsland kan er heel wat meer van dan dit Tunesië.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:19 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja IJsland kon er ook geen reet van en was toch 1-1
IJsland is tig keer degelijker dan dit brandhoutquote:Op maandag 18 juni 2018 20:19 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Argentinië is dan ook echt best matig.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:19 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
zo ging het ook zo vaak op het EK.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:19 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Deze wedstrijd of het WK?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:20 schreef Bluedisplay het volgende:
Mensen die denken dat Engeland een serieuze titelkandidaat is kunnen beter stoppen met kijken
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Verplicht draadje dit.
Als Engeland WK wordt kijk ik nooit meer voetbal.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:20 schreef Bluedisplay het volgende:
Mensen die denken dat Engeland een serieuze titelkandidaat is kunnen beter stoppen met kijken
IJsland is ook overrated, zijn compleet weggespeeld door Hongarije op het EK bijvoorbeeld. Maar die hebben vaak de wind mee gehad afgelopen 2 jaar.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
IJsland is tig keer degelijker dan dit brandhout
quotedquote:Op maandag 18 juni 2018 20:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als Engeland WK wordt kijk ik nooit meer voetbal.
Je kiest wel alleen voor de makkelijke bets.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als Engeland WK wordt kijk ik nooit meer voetbal.
It's coming homequote:Op maandag 18 juni 2018 20:20 schreef Bluedisplay het volgende:
congo heeft wel een leuke voorhoede met bolaise en bakumbuquote:Op maandag 18 juni 2018 20:15 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Geen idee of die slecht zijn of niet lol
Wat een onzin joh. Eindigen ook boven Kroatie over 10 wedstrijden. Geluk zeker.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IJsland is ook overrated, zijn compleet weggespeeld door Hongarije op het EK bijvoorbeeld. Maar die hebben vaak de wind mee gehad afgelopen 2 jaar.
Wel beter dan dit Tunesie overigens
Maar tunesie komt wel eens verder dan de helft van hun eigen helft...quote:Op maandag 18 juni 2018 20:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Engeland speelt wel lekker. Stukken beter dan Belgie net.
Mwah beter maar toch ook veel onzuivere passen als je het mij vraagtquote:Op maandag 18 juni 2018 20:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Engeland speelt wel lekker. Stukken beter dan Belgie net.
Meer vanwege de (sociale) media dan vanwege de (on)waarschijnlijkheidquote:Op maandag 18 juni 2018 20:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je kiest wel alleen voor de makkelijke bets.
Portugalquote:Op maandag 18 juni 2018 20:20 schreef Bluedisplay het volgende:
Dit middenveld wordt toch wel overlopen in de latere fases.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Meer vanwege de (sociale) media dan vanwege de (on)waarschijnlijkheid
Wat is nou het niveau daar? Ik sluit niet eens uit dat Utrecht zich daar plaatst voor het WK.quote:
Die wedstrijden heb ik niet gezien, maar tegen Nederland mazzelden ze uit ook wel met die rode kaart. Ze kunnen echt wel wat (in IJsland werd Nederland kapot gespeeld en op het EK tegen Engeland was het ook erg goed), maar we moeten niet doen alsof Engeland een briljante defensie heeft ofzo. Maar ze flikken het wel steedsquote:Op maandag 18 juni 2018 20:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een onzin joh. Eindigen ook boven Kroatie over 10 wedstrijden. Geluk zeker.
Meest aanvallende speler van Panama stond nog 20 meter voor de middencirkel... Tunesie speelt gewoon.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:24 schreef Lothiriel het volgende:
valt wel op hoe Tunesië precies veel minder goed kan verdedigen dan Panama lol
Ligt ook wel aan het feit dat Engeland goed voetbalt maar toch
Ja. Zo van "Ik had toch 11 man opgesteld, waarom staan er dan maar 10? O verrek, daar staat Lingard!"quote:
Klopt, denk dat België hier ook wel beter tegen gaat kunnen spelen dan tegen de bus van Panamaquote:Op maandag 18 juni 2018 20:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meest aanvallende speler van Panama stond nog 20 meter voor de middencirkel... Tunesie speelt gewoon.
5/10quote:Op maandag 18 juni 2018 20:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja. Zo van "Ik had toch 11 man opgesteld, waarom staan er dan maar 10? O verrek, daar staat Lingard!"
Nog even en ik ga voldoendes halenquote:
Druk?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Engeland onder druk tegen een reject van Sunderland en een niet bijster succesvolle voetballer van Leyton Orient.
Leicester.quote:
En dat in Stalingrad!quote:Op maandag 18 juni 2018 20:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Engeland onder druk tegen een reject van Sunderland en een niet bijster succesvolle voetballer van Leyton Orient.
Is er niks beters?quote:
Nee.quote:
Ik zou Cahill roepen.quote:
Teams in het rood winnen het vaakst #leukefeitjesquote:Op maandag 18 juni 2018 20:29 schreef Coco. het volgende:
Waarom speelt Engeland in het rood eigenlijk?
Die mocht al van geluk spreken dat Conte langskwam.quote:
Vind ik ook niet veel nee.quote:
Real Madrid vindt dit leuk.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Teams in het rood winnen het vaakst #leukefeitjes
De voetballers kunnen nog wegrennen.. maar als keeper....quote:Op maandag 18 juni 2018 20:30 schreef onlogisch het volgende:
Je ziet iedereen last hebben van die muggen. Zo irritant moet dat zijn
Dan fake je gewoon een blessurequote:Op maandag 18 juni 2018 20:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De voetballers kunnen nog wegrennen.. maar als keeper....
Lascelles had opgeroepen moeten worden.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die mocht al van geluk spreken dat Conte langskwam.
Piet Veldhuizen genotquote:
Tarkowski had toch mogelijk meegegaan als hij geen blessure had?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lascelles had opgeroepen moeten worden.
#SouthgateOUT
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:32 schreef PSVCL het volgende:
De zenuwen zijn weg bij tunesie ,engeland moet opassen nu
Hoezo? Tweede worden is beterquote:Op maandag 18 juni 2018 20:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een gelijkspelletje zou wel goed zijn voor België
Maar Walker speelt bij City.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Weer zo'n achterlijke van Spurs. Tegen Juve ook al
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Weer zo'n achterlijke van Spurs. Tegen Juve ook al
Nie te vroeg juichen maatquote:
Ja.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tarkowski had toch mogelijk meegegaan als hij geen blessure had?
Sean Dychegod.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja.
Maar op basis van de spelers nu Lascelles ipv Cahill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |