Ja dat zegt iedereen. Maar nee. Klein met een dikke reet.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:20 schreef LCMS het volgende:
Had Samzz echt veel groter geschat door al die jurkenfoto's
Oh. Nou jammer voor je. Moet je maar sneller zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat we geen fuck geven om dat soort dingen in KLB.
Ja daarom heb ik vanaf nu hekel aan mensen met abonnement.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou jammer voor je. Moet je maar sneller zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ze is toch best wel stevig?quote:Op maandag 18 juni 2018 19:20 schreef LCMS het volgende:
Had Samzz echt veel groter geschat door al die jurkenfoto's
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik vanaf nu hekel aan mensen met abonnement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja dus kan ik dan niet lang geschat wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
alle dikke vrouwen in deze sc zijn ook best klein. 4ebe, chloro, kullaquote:Op maandag 18 juni 2018 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dus kan ik dan niet lang geschat worden?
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon hele zware botten.Nee jij vreet structureel teveel fastfood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Eetquote:Op maandag 18 juni 2018 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee jij vreet structureel teveel fastfood.
Pics van je dikke reetquote:Op maandag 18 juni 2018 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen. Maar nee. Klein met een dikke reet.
Ah okay. Geen idee hoe die eruit zien.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alle dikke vrouwen in deze sc zijn ook best klein. 4ebe, chloro, kulla
Ik wil je geen oogaids bezorgen. Je moet t doen met een foto van m'n jurk.quote:
Is oogaids een synoniem voor natte onderbroek?quote:Op maandag 18 juni 2018 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je geen oogaids bezorgen. Je moet t doen met een foto van m'n jurk.
Jij zal vast goed staan met stekeltjesquote:Op maandag 18 juni 2018 19:30 schreef Chai het volgende:
Ik ben lang met dikke stalpoten, ga binnenkort ook een korter kapsel nemen, want dat past beter bij hoe ik er fysiek uit zie.
Een kort kapsel zou minder werk moeten zijn toch? eerst troep erin en dan stekeltjes kammen is niet minder werk.quote:
Vind dat echt mooi, van die grote volle vrouwenquote:Op maandag 18 juni 2018 19:30 schreef Chai het volgende:
Ik ben lang met dikke stalpoten, ga binnenkort ook een korter kapsel nemen, want dat past beter bij hoe ik er fysiek uit zie.
Geen idee, net wat voor stekels je neemt natuurlijk, in principe kan het met een minuut klaar zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Een kort kapsel zou minder werk moeten zijn toch? eerst troep erin en dan stekeltjes kammen is niet minder werk.
Omdat je het zelf ook bent zekerquote:Op maandag 18 juni 2018 19:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vind dat echt mooi, van die grote volle vrouwen
Minder werk dan lang haar, 1x borstel er door is ook minder dan een minuutquote:Op maandag 18 juni 2018 19:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geen idee, net wat voor stekels je neemt natuurlijk, in principe kan het met een minuut klaar zijn.
Ja omdat jij met je ectolichaam het gemiddelde omlaag haaltquote:Op maandag 18 juni 2018 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
volgens mij valt dat met die dikte hier allemaal wel mee in den sc...
Misschien.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:30 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is oogaids een synoniem voor natte onderbroek?
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja omdat jij met je ectolichaam het gemiddelde omlaag haalt
Kan Hans helemaal niks verkeerd doen?quote:Op maandag 18 juni 2018 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
word altijd vrolijk van je Hans, hoe dan ook..
hmm..quote:Op maandag 18 juni 2018 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan Hans helemaal niks verkeerd doen?
Jammer dat Etto een man isquote:Op maandag 18 juni 2018 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, dat is dan weer helaas... gouden koppel zouden we zijnquote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
word altijd vrolijk van je Hans, hoe dan ook..
Dus bijna altijd zeg maar.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
Behalve als je weer over boeken begint, of België, of Brabant
Ben eruit.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig maar... madheid vanavond kan ik niet hendelen, veulste moequote:
Was niet aan het poseren hoor, gewoon oprechtquote:Op maandag 18 juni 2018 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
volgens mij valt dat met die dikte hier allemaal wel mee in den sc...
Wanneer is de barbecue?quote:Op maandag 18 juni 2018 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben eruit.
Nee...
Hans kan niks verkeerd doen.
Mocht u nog vragen hebben over het verstrekte antwoord vragen wij u contact op te nemen met de helpdesk
Geachte Hans,quote:
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Als je extra koud doucht dan ben je daarna lekker heet
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geachte Hans,
Aangaande uw aanvraag betreffende informatie m.b.t. de barbeque, kunnen wij u meedelen dat deze voor onbepaalde tijd is uitgesteld. Dit vanwege het oprollen van een gigantische wietplantage in het wooncomplex belendend aan het terrein waarop eerder vermelde barbeque zou plaatshebben. Voor meer informatie verwijzen we u naar VVV Emmen.
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Kon me al niet voorstellen dat je een weggeefwinkel zou beginnen zonder lugubere zaakjes daarnaast te hebben.
npo1, maar ik kijk via één op den Belgquote:Op maandag 18 juni 2018 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar zijn de wedstrijden eigenlijk op tv te zien?
Verspilling van belastingcentenquote:Op maandag 18 juni 2018 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
npo1, maar ik kijk via één op den Belg
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Verspilling van belastingcentenDacht dat het op Veronica of zo te zien zou zijn
ik ookquote:Op maandag 18 juni 2018 19:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vind dat echt mooi, van die grote volle vrouwen
Ach ja ieder zijn ding hequote:Op maandag 18 juni 2018 20:05 schreef SideEffect het volgende:
SEX / Hoe train je om dieper te gaan met anaal?
Wtf
Tsja, dat vind ik weer van boer zoekt vrouw, dan zie ik liever het geld in de zak bij Infantinoquote:Op maandag 18 juni 2018 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Verspilling van belastingcentenDacht dat het op Veronica of zo te zien zou zijn
oeh jahquote:Op maandag 18 juni 2018 20:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Rihanna ziet er nu ook echt mooi uit
Zal wel weer een kloon van Ash zijnquote:Op maandag 18 juni 2018 20:05 schreef SideEffect het volgende:
SEX / Hoe train je om dieper te gaan met anaal?
Wtf
wanneer samen?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
Gedoucht, dekbedovertrek gewassen en eindelijk weer in mijn eigen bed slapen
Ja er wordt genoeg geld verspild sowieso. Alleen BZV heeft wel daadwerkelijk veel kijkers, dus dat zijn ook nog aardig wat inkomsten.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:06 schreef LCMS het volgende:
[..]
Tsja, dat vind ik weer van boer zoekt vrouw, dan zie ik liever het geld in de zak bij Infantino
ben benieuwd naar jequote:Op maandag 18 juni 2018 20:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Als azpi eindelijk het uitje heeft geregeld
Geen idee eigenlijk, half miljoen misschien doordeweeks overdag?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja er wordt genoeg geld verspild sowieso. Alleen BZV heeft wel daadwerkelijk veel kijkers, dus dat zijn ook nog aardig wat inkomsten.
De WK wedstrijden om 20:00 zullen nog wel aardig wat kijkers hebben, maar verder?
Wie probeer je voor de gek te houden? We weten allemaal dat je een veredelde hbo'er bent.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
MSc ben je als je een echte opleiding hebt gedaan, zoals ik dus
denk dat Servie-Costa Rica ook niet boven de miljoen uit komtquote:Op maandag 18 juni 2018 20:18 schreef LCMS het volgende:
In de top 100 van vorige week was Uruguay tegen Egypte de slechtst bekeken wedstrijd met ruim 400.000 kijkers, de meeste wedstrijden halen de miljoen
Hey Ash, ga nou eens weg man, ouwe jankerdquote:Op maandag 18 juni 2018 20:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Wie probeer je voor de gek te houden? We weten allemaal dat je een veredelde hbo'er bent.
Come backquote:Op maandag 18 juni 2018 20:19 schreef LCMS het volgende:
Ik denk dat Prof zijn 3 maanden vakantie heeft ingepland. Iemand nog laatste woorden voor hem?
jawel maar die fluister ik in zijn oorquote:Op maandag 18 juni 2018 20:19 schreef LCMS het volgende:
Ik denk dat Prof zijn 3 maanden vakantie heeft ingepland. Iemand nog laatste woorden voor hem?
Waarheid is hard hè. Niets mis met hbo overigens maar als je je voor probeert te doen als echte academicus mag daar wel iets over gezegd worden gezien je PoHi.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:20 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hey Ash, ga nou eens weg man, ouwe jankerd
je mag je best thuis voelen hierquote:Op maandag 18 juni 2018 20:23 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Waarheid is hard hè. Niets mis met hbo overigens maar als je je voor probeert te doen als echte academicus mag daar wel iets over gezegd worden gezien je PoHi.
Waarom ben je zo mad de laatste tijd? Zo herinner ik je niet in je Mike-tijd. Weet niet wat ervan waar is maar heb gehoord dat je hebt aangepapt met Madelief dus dat zou een positief effect op je effect moeten hebben op je humeur maar het tegendeel blijkt waar. Ik had geen intentie om hier te posten btw maar mijn naam blijft genoemd worden.
Niets mis met hbo...quote:Op maandag 18 juni 2018 20:19 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Wie probeer je voor de gek te houden? We weten allemaal dat je een veredelde hbo'er bent.
Soowquote:Op maandag 18 juni 2018 20:20 schreef Drug het volgende:
[..]
hm ik hoopte eigenlijk dat je niet zo fotogeniek was 😕
Ik heb gewoon mijn master hoor, maar werk inderdaad op een hbo-functie. Ik ben niet mad, ben alleen die sneue act van je zat. Want ik ben net zoveel academicus als dat jij rijk bent en een appartement bezit. Dus kanker nu maar op en ga lekker wat hoeren baffen.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:23 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Waarheid is hard hè. Niets mis met hbo overigens maar als je je voor probeert te doen als echte academicus mag daar wel iets over gezegd worden gezien je PoHi.
Waarom ben je zo mad de laatste tijd? Zo herinner ik je niet in je Mike-tijd. Weet niet wat ervan waar is maar heb gehoord dat je hebt aangepapt met Madelief dus dat zou een positief effect op je effect moeten hebben op je humeur maar het tegendeel blijkt waar. Ik had geen intentie om hier te posten btw maar mijn naam blijft genoemd worden.
Die op wa was wel echt een voltrefferquote:Op maandag 18 juni 2018 20:20 schreef Drug het volgende:
[..]
hm ik hoopte eigenlijk dat je niet zo fotogeniek was 😕
ja die zou ik wel licht dronken thuis willen afzetten en dan uitgenodigd worden om binnen nog een kopje thee mee te drinkenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:26 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Die op wa was wel echt een voltreffer
Allemaal nageaapt van Braddie natuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2018 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Ash is al terug. Dat is nog sneller dan Aber na haar afscheidstopic
Jezus wat ben jij sneu zegquote:Op maandag 18 juni 2018 20:23 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
inspiratorquote:Op maandag 18 juni 2018 20:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Allemaal nageaapt van Braddie natuurlijk
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn master hoor, maar werk inderdaad op een hbo-functie. Ik ben niet mad, ben alleen die sneue act van je zat. Want ik ben net zoveel academicus als dat jij rijk bent en een appartement bezit. Dus kanker nu maar op en ga lekker wat hoeren baffen.
Denk dat jij eerder klaar bent dan de waterkokerquote:Op maandag 18 juni 2018 20:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ja die zou ik wel licht dronken thuis willen afzetten en dan uitgenodigd worden om binnen nog een kopje thee mee te drinken
sowquote:Op maandag 18 juni 2018 20:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn master hoor, maar werk inderdaad op een hbo-functie. Ik ben niet mad, ben alleen die sneue act van je zat. Want ik ben net zoveel academicus als dat jij rijk bent en een appartement bezit. Dus kanker nu maar op en ga lekker wat hoeren baffen.
mmm ben je zo goed jaquote:Op maandag 18 juni 2018 20:30 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Denk dat jij eerder klaar bent dan de waterkoker
Mooi gesprokenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Rustaaaaaaaaagquote:Op maandag 18 juni 2018 20:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
nu jij nogquote:Op maandag 18 juni 2018 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi om te zien dat Hans zijn persoonlijkheid groeit. Hij komt steeds vaker voor zichzelf op
gelachenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi om te zien dat Hans zijn persoonlijkheid groeit. Hij komt steeds vaker voor zichzelf op
wrm post jij hier nog? Je had toch je account verwijderd?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:39 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
We verliezen onszelf allemaal weleens, als je jezelf maar herpakt vriend
karma policequote:Op maandag 18 juni 2018 20:39 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
We verliezen onszelf allemaal weleens, als je jezelf maar herpakt vriend
hou je beetje van nice and slow dan? Verbaast mequote:Op maandag 18 juni 2018 20:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nee heb een hele trage waterkoker
Wat dacht je danquote:Op maandag 18 juni 2018 20:43 schreef Drug het volgende:
[..]
hou je beetje van nice and slow dan? Verbaast me
Niks mis met een beetje soft bdsmquote:Op maandag 18 juni 2018 20:47 schreef Drug het volgende:
[..]
dat je het lekker vindt om je te laten overrompelen door het geweld van hardcore
ja hallo je skipt gewoon dat je madeboos hebt gebatst, ben trots op je jongenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
heb jij nog een fokster op de korrel?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hallo je skipt gewoon dat je madeboos hebt gebatst, ben trots op je jongen
mooiquote:Op maandag 18 juni 2018 20:47 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje soft bdsm
Wil daar gewoon niet mee pochenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hallo je skipt gewoon dat je madeboos hebt gebatst, ben trots op je jongen
ik wil iemand puur hebben maar alle foksters zijn al zo vaak genomen dat hun kontgat en vagina 1 geheel zijn gewordenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb jij nog een fokster op de korrel?
Sooooooowquote:Op maandag 18 juni 2018 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil iemand puur hebben maar alle foksters zijn al zo vaak genomen dat hun kontgat en vagina 1 geheel zijn geworden
Wohohohowwquote:Op maandag 18 juni 2018 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil iemand puur hebben maar alle foksters zijn al zo vaak genomen dat hun kontgat en vagina 1 geheel zijn geworden
ja ik zat te denken wie niet maar denk dat je gelijk hebt jaquote:Op maandag 18 juni 2018 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gleed je niet steeds van bed af met je gladde benen
kan er niets aan doenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nie zo stoer doen he mortie
die zie ik te veel als een grote zus maar ben er niet op tegen dat we cersei en jaime cosplay doenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
misschien is willoow wat voor herman
Dat probeer je jezelf wellicht wijs te maken en wellicht dat je zo ver heen bent dat je 't ook daadwerkelijk gelooft maar je weet net zo goed als ik dat dat in corporale kringen en andere academische kringen zoals die van promovendi en professoren niet zo wor gezien. Ik voer geen enkele act op waar je last van hoeft te ondervinden maar je blijft m'n naam noemen. Obsessed much?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
denk dat je bij haar ook nog wel kut en kont kunt onderscheidenquote:Op maandag 18 juni 2018 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die zie ik te veel als een grote zus maar ben er niet op tegen dat we cersei en jaime cosplay doen
ja hallo dit is jouw pohiquote:Op maandag 18 juni 2018 20:58 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dat probeer je jezelf wellicht wijs te maken en wellicht dat je zo ver heen bent dat je 't ook daadwerkelijk gelooft maar je weet net zo goed als ik dat dat in corporale kringen en andere academische kringen zoals die van promovendi en professoren niet zo wor gezien. Ik voer geen enkele act op waar je last van hoeft te ondervinden maar je blijft m'n naam noemen. Obsessed much?
Ik kan overigens nog wel een scheermes gebruiken, heb je er een te leen?
Nogmaals niets mis met hbo'ers maar gezien je PoHi is dit toch wel het vermelden waard.
quote:
Mijn naam wor genoemd. Heb geen enkele intentie om hier te posten indien men dat niet doet.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij sneu zeg![]()
Lees dan niet mee als je er niet tegen kan
als je hier niet wil posten wrm lees je dan nog mee?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:59 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Mijn naam wor genoemd. Heb geen enkele intentie om hier te posten indien men dat niet doet.
ben je nou gewoon te wappie om te weten in welke vorm je word moet schrijven dus dan maar gewoon wor?quote:Op maandag 18 juni 2018 20:59 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Mijn naam wor genoemd. Heb geen enkele intentie om hier te posten indien men dat niet doet.
Volgens mij moet je eerst eens leren lezen. En hopelijk snijd je per ongeluk je halsslagader doorquote:Op maandag 18 juni 2018 20:58 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Dat probeer je jezelf wellicht wijs te maken en wellicht dat je zo ver heen bent dat je 't ook daadwerkelijk gelooft maar je weet net zo goed als ik dat dat in corporale kringen en andere academische kringen zoals die van promovendi en professoren niet zo wor gezien. Ik voer geen enkele act op waar je last van hoeft te ondervinden maar je blijft m'n naam noemen. Obsessed much?
Ik kan overigens nog wel een scheermes gebruiken, heb je er een te leen?
Nogmaals niets mis met hbo'ers maar gezien je PoHi is dit toch wel het vermelden waard.
ga fietsenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
constant wor tikken ipv word/t want stel je voor dat je foutje maakt
quote mij dan gewoonquote:Op maandag 18 juni 2018 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je nou gewoon te wappie om te weten in welke vorm je word moet schrijven dus dan maar gewoon wor?
is dit een brba ref?quote:Op maandag 18 juni 2018 21:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eerst eens leren lezen. En hopelijk snijd je per ongeluk je halsslagader door
Ik krijg steeds meer respect voor jouquote:Op maandag 18 juni 2018 21:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eerst eens leren lezen. En hopelijk snijd je per ongeluk je halsslagader door
Ik ben je moeder niet.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
trollen doen wij hier niet aan, alles is de realio dealioquote:Op maandag 18 juni 2018 21:03 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik wor toch ook gewoon terecht gewezen op mijn trollgedrag?
altijd mad altijd srsquote:Op maandag 18 juni 2018 21:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
trollen doen wij hier niet aan, alles is de realio dealio
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
beter moeten mensen die hun account verwijderen ook echt moven
Jaquote:Op maandag 18 juni 2018 21:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zitten jullie naast elkaar op de bank te FOK!ken?
bijna goedquote:Op maandag 18 juni 2018 21:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zitten jullie naast elkaar op de bank te FOK!ken?
Je bent mijn nieuwe fok crushquote:Op maandag 18 juni 2018 18:25 schreef margaretha_01 het volgende:
Mijn outfit van vandaag (ik erger me aan het ongestreken shirtje, maar ik had helaas geen tijd om 'm te strijken vanmorgen!
[ afbeelding ]
snap niet dat sommige zo negatief zijn. Dit is echt typisch zo'n meisje om mee te trouwen. Niet zo'n festival sletjequote:
en een echte beauty, hoop dat jullie gelukkig worden samenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
snap niet dat sommige zo negatief zijn. Dit is echt typisch zo'n meisje om mee te trouwen. Niet zo'n festival sletje
kloptquote:Op maandag 18 juni 2018 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je houdt wel van een pure seksbom zie ik
sws, zo puur jijquote:Op maandag 18 juni 2018 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap hem want hij komt nooitquote:Op maandag 18 juni 2018 21:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Het meest fantastische waar Etto ooit mee gekomen is
Is niet zoquote:Op maandag 18 juni 2018 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
jongens waarom heb ik het gevoel dat hzaw op se's account zit, dat is nog nooit eerder voorgekomen en zal nu natuurlijk ook niet zo zijn
Dat weten wij nietquote:Op maandag 18 juni 2018 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik snap hem want hij komt nooit
zo sneu ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 18 juni 2018 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
jongens waarom heb ik het gevoel dat hzaw op se's account zit, dat is nog nooit eerder voorgekomen en zal nu natuurlijk ook niet zo zijn
hahaquote:Op maandag 18 juni 2018 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo sneu ben ik nou ook weer niet
Het regelmatig ook het idee dat SE op hzaw zit en andersomquote:Op maandag 18 juni 2018 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
Hahaquote:Op maandag 18 juni 2018 21:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo sneu ben ik nou ook weer niet
Is ook niet zoquote:Op maandag 18 juni 2018 21:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
Het regelmatig ook het idee dat SE op hzaw zit en andersom
zou wat zijn als side nooit was teruggekomen van haar vakantie en al die tijd hzaw het in leven hieldquote:Op maandag 18 juni 2018 21:23 schreef LCMS het volgende:
[..]
Het regelmatig ook het idee dat SE op hzaw zit en andersom
ja of andersomquote:Op maandag 18 juni 2018 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou wat zijn als side nooit was teruggekomen van haar vakantie en al die tijd hzaw het in leven hield
Natalee SideAwayquote:Op maandag 18 juni 2018 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou wat zijn als side nooit was teruggekomen van haar vakantie en al die tijd hzaw het in leven hield
ik zag dat iemand een kloontje heeft gemaakt met als naam hetzallemaalwel dus ik sluit niets meer uitquote:Op maandag 18 juni 2018 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien bestaan jullie beide niet en heeft niels jullie gehackt
gelukkig heb je meer geld dan bitchesquote:Op maandag 18 juni 2018 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
had fallout 4 eerst fysiek en toen verkocht en nu weer digitaal gekocht maar blijkbaar pakt ie de fysieke saves niet dus moet weer fysiek kopen haha
Lekker 40¤ weggegooidquote:Op maandag 18 juni 2018 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
had fallout 4 eerst fysiek en toen verkocht en nu weer digitaal gekocht maar blijkbaar pakt ie de fysieke saves niet dus moet weer fysiek kopen haha
Had je hem nog niet uit dan? Kan je niet beter opnieuw beginnen?quote:Op maandag 18 juni 2018 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
ja ik heb een euroquote:Op maandag 18 juni 2018 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig heb je meer geld dan bitches
was ergens halverwege gestopt, save staat dat ik er 50 uur in heb zittenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Had je hem nog niet uit dan? Kan je niet beter opnieuw beginnen?
Oooow dan maakt niet uitquote:
ik snap er niks meer vanquote:Op maandag 18 juni 2018 21:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oooow dan maakt niet uit
Trouwens
Hoi hermannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ik moet ook nog verder jaquote:Op maandag 18 juni 2018 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was ergens halverwege gestopt, save staat dat ik er 50 uur in heb zitten
moet ook alle DLC's nog spelen dus ik spring nog liever van je balkon af dan dat ik opnieuw begin
Ik had je nog niet gegroet zoals ik je altijd groet en er moest nog een het tussen maakt en nietsquote:
had zo'n zin om mijn goeie vriendin Piper weer te zien vanavondquote:Op maandag 18 juni 2018 21:30 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik moet ook nog verder jaVorig jaar gestopt , omdat ik zo'n iemand ben die ook alle sidequests enzo meeneemt. Dus nee, ik geef je groot gelijk
Hij had nog een derde filmpje later geplaatst.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zodadelijk derksen over dj jean, zin in
sideeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 18 juni 2018 21:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik had je nog niet gegroet zoals ik je altijd groet en er moest nog een het tussen maakt en niets
doe liever alle outposts clearen door alleen een schep te gooienquote:Op maandag 18 juni 2018 21:32 schreef LCMS het volgende:
Of net zoals in Far Cry ofzo alle treasures verzamelen en dan al dagen hebt gespeeld zonder dat het hoofdverhaal echt vorderingen maakt
dan kun je beterniet skyrim of the witcher spelenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:32 schreef LCMS het volgende:
Of net zoals in Far Cry ofzo alle treasures verzamelen en dan al dagen hebt gespeeld zonder dat het hoofdverhaal echt vorderingen maakt
Sooowquote:Op maandag 18 juni 2018 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is je paypal? dan doe ik er niks mee
Ik vind het eigenlijk schitterend, maar ik vraag me alleen af waarom ik dat altijd doequote:Op maandag 18 juni 2018 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan kun je beterniet skyrim of the witcher spelen
ik denk altijd dat ik supergoede gear krijg die ik later totaal niet nodig blijk te hebbenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk schitterend, maar ik vraag me alleen af waarom ik dat altijd doe
deel 2 komt binnenkort zag ikquote:Op maandag 18 juni 2018 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
ben nu maar aan dying light gestart, zin om dit te doen
[ afbeelding ]
ik verzamel altijd alle potions voor als ik ze nodig heb en dan speel ik het spel uit zonder ze te gebruikenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk altijd dat ik supergoede gear krijg die ik later totaal niet nodig blijk te hebben
Bij jou is het gewoon te opvallend, abi. Maar lijkt me ook een klote werk hoor. Vrouwelijk personage en een mannelijk personage in stand proberen te houden en ze twee eigen karakters te geven. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Fijne avond, ouwe vegan relnicht van me.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb je speciaal dit account aangemaakt om mij proberen te “ontmaskeren”
Wat lief
Che, je bent een toffe peer.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:42 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Bij jou is het gewoon te opvallend, abi. Maar lijkt me ook een klote werk hoor. Vrouwelijk personage en een mannelijk personage in stand proberen te houden en ze twee eigen karakters te geven. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Fijne avond, ouwe vegan relnicht van me.
Ik doe mijn best, braquote:Op maandag 18 juni 2018 21:42 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Bij jou is het gewoon te opvallend, abi. Maar lijkt me ook een klote werk hoor. Vrouwelijk personage en een mannelijk personage in stand proberen te houden en ze twee eigen karakters te geven. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Fijne avond, ouwe vegan relnicht van me.
Ik denk ook dat HPLC en LCMS twee aparte users zijnquote:Op maandag 18 juni 2018 21:43 schreef LCMS het volgende:
Maar ik denk dat SE en hzaw nog steeds twee verschillende users zijn
moet er niet aan denken dat er 4 gladde benen in de wereld zijnquote:Op maandag 18 juni 2018 21:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik denk ook dat HPLC en LCMS twee aparte users zijn
waar kan ik me nog verbeteren?quote:Op maandag 18 juni 2018 21:43 schreef LCMS het volgende:
Maar ik denk dat SE en hzaw nog steeds twee verschillende users zijn
se stuurt wel eens foto's, jij nietquote:Op maandag 18 juni 2018 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar kan ik me nog verbeteren?
Wel 4 mannelijke gladde benen toch? Of val je op harige vrouwen?quote:Op maandag 18 juni 2018 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet er niet aan denken dat er 4 gladde benen in de wereld zijn
ik val op alles met minstens 1 tepel en ergens een gat waar mijn paarse lans in pastquote:Op maandag 18 juni 2018 21:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wel 4 mannelijke gladde benen toch? Of val je op harige vrouwen?
Zal je nummer doorgeven aan mijn vrijgezelle Surinaamse buurvrouwquote:Op maandag 18 juni 2018 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik val op alles met minstens 1 tepel en ergens een gat waar mijn paarse lans in past
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet er niet aan denken dat er 4 gladde benen in de wereld zijn
maar dat ben ik helemaal nietquote:Op maandag 18 juni 2018 21:46 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Jij ook, maatje. En ik zag direct hoor dat je een academicus bent.
wacht was vergeten dat ik racist benquote:Op maandag 18 juni 2018 21:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zal je nummer doorgeven aan mijn vrijgezelle Surinaamse buurvrouw
Je bent zo al goed genoegquote:Op maandag 18 juni 2018 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar kan ik me nog verbeteren?
vind het wel fijn als mensen dat doenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je elke keer als je even uurtje weggaat om te fappen weer groeten als je er bent?
Maar mij mag je wel hequote:Op maandag 18 juni 2018 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wacht was vergeten dat ik racist ben
ik ook eigenlijk maar probeerde m'n rol als chagrijn weer waar te makenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het wel fijn als mensen dat doen
maar iedereen in een quote is ook blauwquote:Op maandag 18 juni 2018 21:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op fok is de enige slechte kleur blauw
Qftquote:Op maandag 18 juni 2018 21:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op fok is de enige slechte kleur blauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |