Ik hou niet van tyfusmoeilijk. Dat betekent meer tijd kwijtquote:Op maandag 18 juni 2018 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vond de laatste deus ex niet zo moeilijk en xcom is tyfusmoeilijk
KFC is beter als ttquote:
Ik vond Human Revolution leuk.quote:
voor mij was het frustrerendquote:Op maandag 18 juni 2018 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hou niet van tyfusmoeilijk. Dat betekent meer tijd kwijt
Dat dat moet je niet willen.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor mij was het frustrerend
bij ieder schot krijg je van tevoren de percentage te zien van of je de vijand raakt
meerdere keren op rij dat ik bij 98% kans godverdomme misschoot
Ja. Dunne lijn tussen uitdagend genoeg en frustrerend. Maar uiteindelijk speel ik voor ontspanning idd.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat dat moet je niet willen.
Sowieso een game moet niet frustrerend wordendan haak ik snel af.
daarom dark souls, heeft niks met kans te maken en je gaat alleen dood door je eigen foutenquote:Op maandag 18 juni 2018 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat dat moet je niet willen.
Sowieso een game moet niet frustrerend wordendan haak ik snel af.
Mankind heb ik ook nog niet gespeeld.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Human Revolution leuk.
Mankind ben ik nog mee bezig.
Ik wel.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom dark souls, heeft niks met kans te maken en je gaat alleen dood door je eigen fouten
dat vind ik niet frustrerend
Ziekquote:
Dit dus.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dunne lijn tussen uitdagend genoeg en frustrerend. Maar uiteindelijk speel ik voor ontspanning idd.
Even wachten tot samz of anneloos of wie dan ook dit leest.quote:
Ik met de tieten van Kratos.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik met de tieten van Kratos.
Toch maar eens ff budgetgaming opzoeken.
Bieden zij hun tieten aan?quote:Op maandag 18 juni 2018 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even wachten tot samz of anneloos of wie dan ook dit leest.
Hahaha nicequote:
Ja, mooi hequote:Op maandag 18 juni 2018 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]er zijn zo schitterend veel kratosgifjes
Aan jou vast wel.quote:
Want me to spell it?quote:
Hou je niet van kip?quote:
Waarin vlieg jij ineens in een rode telefooncel rond?quote:
je hebt matras verkeerd gespeldquote:Op maandag 18 juni 2018 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want me to spell it?
Jij bent toch de player van FOK! ?
Nee, idd. Echt belachelijk.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hans verdient geen zingerburger genot
Seauxquote:
Huh? waar woon jij ergens dan?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik kom eigenlijk gewoon nauwelijks een KFC tegen
quote:
Stop je ook met FOK! ?quote:
Limburg?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
In een deel van het land dat nog niet veramerikaniseerd is.
Groningen?quote:
Texel dus okquote:
ze hebben ook bedorven mossels, kijk maar naar zijn moederquote:Op maandag 18 juni 2018 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Texel dus ok
Maar hebben ze in zeeland geen KFC? alleen gefrituurde mossels?
quote:Nordin Amrabat liep tijdens het duel met Iran (0-1) een hersenschudding op. Na de harde val op de grond was de middenvelder annex aanvaller van Marokko even helemaal van de kaart. De FIFA heeft verontwaardigd gereageerd op de medische behandeling van Amrabat, die wat klapjes in zijn gezicht kreeg en wat water in zijn gezicht kreeg gespoten.
Seauxdujouquote:Op maandag 18 juni 2018 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hebben ook bedorven mossels, kijk maar naar zijn moeder
Ja, mijn moeder hahaquote:Op maandag 18 juni 2018 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Texel dus ok
Drenthe heeft er ook geen 1 volgens mij.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Texel dus ok
waarom heb jij een personal assistant?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Nou mijn pa reageert nu gewoon helemaal niet meer als ik hem app.Volgens mij heb ik nu alleen nog maar een moeder, zo voelt het wel in ieder geval.
ik reageer ook nooit op appjes maar dat is meer omdat ik ze nooit binnenkrijgquote:Op maandag 18 juni 2018 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Nou mijn pa reageert nu gewoon helemaal niet meer als ik hem app.Volgens mij heb ik nu alleen nog maar een moeder, zo voelt het wel in ieder geval.
Niet? dacht even dat jij eens zei dat er in Emmen een zat maar toen dacht ik van nee want je ging voor KFC naar Groningenquote:Op maandag 18 juni 2018 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drenthe heeft er ook geen 1 volgens mij.
quote:
Ik moet naar Groningen ja als ik naar een KFC wil, Emmen krijgt er wel 1 maar die had er allang moeten zijn volgens mij en ze zijn nog steeds niet met de bouw begonnen.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? dacht even dat jij eens zei dat er in Emmen een zat maar toen dacht ik van nee want je ging voor KFC naar Groningenof zit ik alsnog fout
Die wachten gewoon af denk ik met Emmen ging het niet zo goed volgens mij... net 40 miljoen in de dierentuin gestoken die dik verlies lijdt.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet naar Groningen ja als ik naar een KFC wil, Emmen krijgt er wel 1 maar die had er allang moeten zijn volgens mij en ze zijn nog steeds niet met de bouw begonnen.
Heeyyy heb je dat jongetje uit je ui nou al eens een keer in zijn rozetje genomen?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IQ van een doorgewinterde wc borstel
quote:Op maandag 18 juni 2018 16:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, sorryhad niet het hele bericht gelezen en bij pa dacht ik idd aan een assistent
logisch als je zelf zo'n pa hebtquote:Op maandag 18 juni 2018 16:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, sorryhad niet het hele bericht gelezen en bij pa dacht ik idd aan een assistent
Maar dan wel een doorgewinterde, dat is tenminste iets.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IQ van een doorgewinterde wc borstel
ja wie nietquote:Op maandag 18 juni 2018 16:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Heeyyy heb je dat jongetje uit je ui nou al eens een keer in zijn rozetje genomen?
Naja ik heb inderdaad meer ervaring met pa's dan met vaders want die van mij is al harstikke lang morsdood ja, dus daar denk ik zo 1,2,3 niet aan.quote:
welnee het is 2014 nietquote:Op maandag 18 juni 2018 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want me to spell it?
Jij bent toch de player van FOK! ?
jawel hoorquote:Op maandag 18 juni 2018 16:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
alle lekkere wijven uit die serie
Hoe is dat om pa voor VK te zijn?quote:
Misschien eens aan je moeder vragen?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer want ik heb echt geen idee wat ik hem heb aangedaan.
Gewoon bellen en dan vragen.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer want ik heb echt geen idee wat ik hem heb aangedaan.
Oef gelukkig ik was heel even in de veronderstelling.quote:
Is hij al een paar keer langsgeweest en dat jij dann nog in je bed lag te meuren waardoor hij voor niks kwam?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Maar je kan iemand helaas ook niet dwingen om zijn dochter te zien.
Ze zijn gescheiden, zij is juist heel erg bang dat het aan haar ligt. Maar lijkt me niet want ze zijn al een aantal jaar gescheiden en het contact met mijn pa is sinds dit jaar pas vet kut. Hun hebben al een paar jaar geen contact meer.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien eens aan je moeder vragen?
Luizenbaantjequote:
sowquote:Op maandag 18 juni 2018 16:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Is hij al een paar keer langsgeweest en dat jij dann nog in je bed lag te meuren waardoor hij voor niks kwam?
Hij is sowieso nog nooit langs geweest. Alleen met verhuizen en toen heeft hij alles voor de deur gezet met de mededeling 'je huisgenoten helpen je wel'.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Is hij al een paar keer langsgeweest en dat jij dann nog in je bed lag te meuren waardoor hij voor niks kwam?
Dan inderdaad aan hem vragen. En als ie daar geen antwoord op wil geven, nja, dan niet. Is ook een antwoord.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn gescheiden, zij is juist heel erg bang dat het aan haar ligt. Maar lijkt me niet want ze zijn al een aantal jaar gescheiden en het contact met mijn pa is sinds dit jaar pas vet kut. Hun hebben al een paar jaar geen contact meer.
damnnnnnn....that's harshquote:Op maandag 18 juni 2018 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is sowieso nog nooit langs geweest. Alleen met verhuizen en toen heeft hij alles voor de deur gezet met de mededeling 'je huisgenoten helpen je wel'.
Haha domme Belgquote:Op maandag 18 juni 2018 16:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
waarom heb jij een personal assistant?
die staan bekend om hun effectieve hulpvaardigheid inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2018 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
of anders in R&P posten, heb gehoord dat je daar gegarandeerd resultaat krijgt
Voor seks wel ja daarom post ik daar soms.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
of anders in R&P posten, heb gehoord dat je daar gegarandeerd resultaat krijgt
de slet die zit ook achter mij aanquote:Op maandag 18 juni 2018 16:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor seks wel ja daarom post ik daar soms.
Tot nu toe enkel Ang3l die hapt :s
Hey Guusquote:Op maandag 18 juni 2018 16:24 schreef Domme_Gans het volgende:
Mang! Deze kaulo slowchat gaat snel hoor!
hey eendquote:Op maandag 18 juni 2018 16:26 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ben wel een kloon maar niet van Guus
Haha! xDquote:Op maandag 18 juni 2018 16:26 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Iedereen is een kloon van WCH.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:26 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
hey retryquote:Op maandag 18 juni 2018 16:26 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Echt hequote:Op maandag 18 juni 2018 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Kunnen mensen het niet gewoon bij 1 account houden ofzo.
quote:Op maandag 18 juni 2018 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Dat jij nou genoeg aandacht krijgt met 1 accountquote:Op maandag 18 juni 2018 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Ja want het is natuurlijk mijn fout dat ik elke keer gebanned wordtquote:Op maandag 18 juni 2018 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Het is al tijd geweest log uit met je slettenkopquote:
Omdat ik het nut niet begrijp van telkens inloggen op een ander kloontje.quote:
Hey WCHquote:Op maandag 18 juni 2018 16:26 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Maar ik ben nog op vakantiequote:Op maandag 18 juni 2018 16:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is al tijd geweest log uit met je slettenkop
Sommige mensen hebben volgens mij het idee dat als ze uitgekotst worden op 1 account, dat anders zal zijn op een kloon-account.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik het nut niet begrijp van telkens inloggen op een ander kloontje.
maar jij zegt altijd dat HPLC beter was dus nu spreek je jezelf tegenquote:Op maandag 18 juni 2018 16:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben volgens mij het idee dat als ze uitgekotst worden op 1 account, dat anders zal zijn op een kloon-account.
Was een sarcastische vraagquote:Op maandag 18 juni 2018 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik het nut niet begrijp van telkens inloggen op een ander kloontje.
Nee hoor.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
maar jij zegt altijd dat HPLC beter was dus nu spreek je jezelf tegen
"De grote boze VK" Staat die VK voor "Volkomen Kut"?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben volgens mij het idee dat als ze uitgekotst worden op 1 account, dat anders zal zijn op een kloon-account.
Vraag je dit voor een vriend?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:35 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb jij weleens een besneden penis gepijpt
Je doet je username wel eer aan hoor.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:35 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
"De grote boze VK" Staat die VK voor "Volkomen Kut"?
dit is pure kwaliteit!quote:Op maandag 18 juni 2018 16:37 schreef VanderWoodsen het volgende:
Lekker sletten in de club wat een nostalgie
"Knowing yourself is the beginning of all wisdom"quote:Op maandag 18 juni 2018 16:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je doet je username wel eer aan hoor.
Haha Jimmy, welkom terugquote:Op maandag 18 juni 2018 16:35 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
"De grote boze VK" Staat die VK voor "Volkomen Kut"?
blazen?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:39 schreef xcachet het volgende:
Ineens snapt niemand de referentie: negatief zuigen
door een besneden penis?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik ben ontgroend op dit nummer in het damestoilet van de bar
Of niemand geeft een neuk.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:39 schreef xcachet het volgende:
Ineens snapt niemand de referentie: negatief zuigen
Boeiend.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier spreekt een echte KLB-veteraan.
“Ik hou van de zee, ik hou van de rotsenquote:Op maandag 18 juni 2018 16:38 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
"Knowing yourself is the beginning of all wisdom"
Hey rozevla.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hallooooooooooooooooooo![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Haaaahaha
Maar je ging niet met me mee.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:03 schreef Samzz het volgende:
Hoi.
Ik kreeg vandaag in de supermarkt een compliment dat ik er mooi uit zag.
Mijn dag is helemaal goed nu.
graag gedaanquote:Op maandag 18 juni 2018 17:03 schreef Samzz het volgende:
Hoi.
Ik kreeg vandaag in de supermarkt een compliment dat ik er mooi uit zag.
Mijn dag is helemaal goed nu.
Jij was het niet. Tenzij je je vermomd had als oudere vrouw met grijs haar.quote:
Oh dan zei ik het tegen iemand anders als de vieze slet die ik ben godverdommequote:Op maandag 18 juni 2018 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was het niet. Tenzij je je vermomd had als oudere vrouw met grijs haar.
Je kan het nog goedmaken.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh dan zei ik het tegen iemand anders als de vieze slet die ik ben godverdomme
Hey dat was ikquote:Op maandag 18 juni 2018 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was het niet. Tenzij je je vermomd had als oudere vrouw met grijs haar.
weer niet geluktquote:Op maandag 18 juni 2018 17:10 schreef LCMS het volgende:
ow wacht, ze wil alweer lebberen met iemand anders, dus ik was het toch niet
Haha afgewezen door iemand uit r&p dan maak je het wel heel bont hoorquote:Op maandag 18 juni 2018 17:10 schreef LCMS het volgende:
ik wijs jou al drie jaar af dus niet zo hoog van de toren blazenquote:Op maandag 18 juni 2018 17:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Haha afgewezen door iemand uit r&p dan maak je het wel heel bont hoor
Wie ben jijquote:Op maandag 18 juni 2018 17:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik wijs jou al drie jaar af dus niet zo hoog van de toren blazen
Een kusje is niet lebberenquote:Op maandag 18 juni 2018 17:10 schreef LCMS het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:13 schreef LCMS het volgende:
Lekker België - Panama op het werk aan en zo
Je weet de vrouwen wel af te stoten.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, ik ben niet alleen een incel, maar ik gedraag me ook nog zo
soms moet je nemen waar je recht op hebquote:Op maandag 18 juni 2018 17:18 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, ik ben niet alleen een incel, maar ik gedraag me ook nog zo
Waar heb ik recht op?quote:Op maandag 18 juni 2018 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
soms moet je nemen waar je recht op heb
Dat klopt.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
soms moet je nemen waar je recht op heb
sammz, welriekende tulp der sc, de stank van het alledaagse verdrijvendequote:
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 18 juni 2018 17:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sammz, welriekende tulp der sc, de stank van het alledaagse verdrijvende
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
En ik had een bloemetjesjurk aan vandaag.
oh nee wacht.. dat is Master of lawsquote:Op maandag 18 juni 2018 17:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Master of science... is rechten
Lol neequote:Op maandag 18 juni 2018 17:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
MSc ben je als je een echte opleiding hebt gedaan, zoals ik dusquote:Op maandag 18 juni 2018 17:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben wel jaloers op je natuurkundige kennis idd... heb ik veel te weinigquote:Op maandag 18 juni 2018 17:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
MSc ben je als je een echte opleiding hebt gedaan, zoals ik dus
Maar ik ben scheikundigequote:Op maandag 18 juni 2018 17:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben wel jaloers op je natuurkundige kennis idd... heb ik veel te weinig
Blij dat de zon doorkomt.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
druk, blij dat ik klaar ben voor vandaag.. u?
quote:Op maandag 18 juni 2018 17:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou bewijs geleverd... weet niet eens het verschil
idd erg matige wedstrijdquote:Op maandag 18 juni 2018 17:43 schreef LCMS het volgende:
Dat België bakt er weer eens niets van, gras is groen, bal is rond, zon is heet en Etto weet niets van scheikunde
laat Etto met rustquote:Op maandag 18 juni 2018 17:43 schreef LCMS het volgende:
Dat België bakt er weer eens niets van, gras is groen, bal is rond, zon is heet en Etto weet niets van scheikunde
Gelukkig is Etto een schatje.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:43 schreef LCMS het volgende:
Die boeit het nietquote:Op maandag 18 juni 2018 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
Ben benieuwd of ik hzaw nu weer in de dm krijg
staalborstelquote:Op maandag 18 juni 2018 17:55 schreef LCMS het volgende:
Is Van Hooijdonk naast analist ook nog pleeborstel ofzo, dat kapsel
mooiequote:Op maandag 18 juni 2018 18:07 schreef LCMS het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa, wat een goal van Driest Mertens
Ik ben 1.60. Dus prima.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:22 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Wil je mijn Alicia worden en heb je geen probleem met 1.70m want zolang is Car?
Verraad je me niet voor Harvey? Om de één of andere reden schijnen mensen een ding voor hem te hebben alhoewel dat doorgaans vooral mannen zijn.quote:
Wie?quote:Op maandag 18 juni 2018 18:27 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Verraad je me niet voor Harvey? Om de één of andere reden schijnen mensen een ding voor hem te hebben alhoewel dat doorgaans vooral mannen zijn.
Kan je niet gewoon optyfenquote:Op maandag 18 juni 2018 18:27 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Verraad je me niet voor Harvey? Om de één of andere reden schijnen mensen een ding voor hem te hebben alhoewel dat doorgaans vooral mannen zijn.
We zien vandaag de nieuwe wereldkampioen aan het werk.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zien vandaag de nieuwe wereldkampioen aan het werk.
En nee, niet Panama
Echt he, ik kom terug als ik net zo gespierd ben als Arnold, twee dagen later en hij is er weer.quote:
We zijn trots op jequote:Op maandag 18 juni 2018 18:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik verstuurde vandaag een mail naar de ceo
vol met typfouten
Je hebt geen spellingscontrole op je pc?quote:Op maandag 18 juni 2018 18:55 schreef Dimachaerus het volgende:
ik verstuurde vandaag een mail naar de ceo
vol met typfouten
daar gaat mn carriere
nou ja, als hij iets schrijft alsquote:Op maandag 18 juni 2018 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt geen spellingscontrole op je pc?
Heb je een goed punt.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
nou ja, als hij iets schrijft als
Ik wordt veel op de werk vloer gepest wand ik staar veel na ar de grond.
Dan wordt er precies niks afgekeurd.
Man man manquote:Op maandag 18 juni 2018 19:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hans heeft een hele goede punt ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |