Ik hou niet van tyfusmoeilijk. Dat betekent meer tijd kwijtquote:Op maandag 18 juni 2018 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vond de laatste deus ex niet zo moeilijk en xcom is tyfusmoeilijk
KFC is beter als ttquote:
Ik vond Human Revolution leuk.quote:
voor mij was het frustrerendquote:Op maandag 18 juni 2018 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hou niet van tyfusmoeilijk. Dat betekent meer tijd kwijt
Dat dat moet je niet willen.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor mij was het frustrerend
bij ieder schot krijg je van tevoren de percentage te zien van of je de vijand raakt
meerdere keren op rij dat ik bij 98% kans godverdomme misschoot
Ja. Dunne lijn tussen uitdagend genoeg en frustrerend. Maar uiteindelijk speel ik voor ontspanning idd.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat dat moet je niet willen.
Sowieso een game moet niet frustrerend wordendan haak ik snel af.
daarom dark souls, heeft niks met kans te maken en je gaat alleen dood door je eigen foutenquote:Op maandag 18 juni 2018 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat dat moet je niet willen.
Sowieso een game moet niet frustrerend wordendan haak ik snel af.
Mankind heb ik ook nog niet gespeeld.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Human Revolution leuk.
Mankind ben ik nog mee bezig.
Ik wel.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom dark souls, heeft niks met kans te maken en je gaat alleen dood door je eigen fouten
dat vind ik niet frustrerend
Ziekquote:
Dit dus.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dunne lijn tussen uitdagend genoeg en frustrerend. Maar uiteindelijk speel ik voor ontspanning idd.
Even wachten tot samz of anneloos of wie dan ook dit leest.quote:
Ik met de tieten van Kratos.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik met de tieten van Kratos.
Toch maar eens ff budgetgaming opzoeken.
Bieden zij hun tieten aan?quote:Op maandag 18 juni 2018 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even wachten tot samz of anneloos of wie dan ook dit leest.
Hahaha nicequote:
Ja, mooi hequote:Op maandag 18 juni 2018 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]er zijn zo schitterend veel kratosgifjes
Aan jou vast wel.quote:
Want me to spell it?quote:
Hou je niet van kip?quote:
Waarin vlieg jij ineens in een rode telefooncel rond?quote:
je hebt matras verkeerd gespeldquote:Op maandag 18 juni 2018 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want me to spell it?
Jij bent toch de player van FOK! ?
Nee, idd. Echt belachelijk.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hans verdient geen zingerburger genot
Seauxquote:
Huh? waar woon jij ergens dan?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik kom eigenlijk gewoon nauwelijks een KFC tegen
quote:
Stop je ook met FOK! ?quote:
Limburg?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
In een deel van het land dat nog niet veramerikaniseerd is.
Groningen?quote:
Texel dus okquote:
ze hebben ook bedorven mossels, kijk maar naar zijn moederquote:Op maandag 18 juni 2018 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Texel dus ok
Maar hebben ze in zeeland geen KFC? alleen gefrituurde mossels?
quote:Nordin Amrabat liep tijdens het duel met Iran (0-1) een hersenschudding op. Na de harde val op de grond was de middenvelder annex aanvaller van Marokko even helemaal van de kaart. De FIFA heeft verontwaardigd gereageerd op de medische behandeling van Amrabat, die wat klapjes in zijn gezicht kreeg en wat water in zijn gezicht kreeg gespoten.
Seauxdujouquote:Op maandag 18 juni 2018 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hebben ook bedorven mossels, kijk maar naar zijn moeder
Ja, mijn moeder hahaquote:Op maandag 18 juni 2018 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Texel dus ok
Drenthe heeft er ook geen 1 volgens mij.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Texel dus ok
waarom heb jij een personal assistant?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Nou mijn pa reageert nu gewoon helemaal niet meer als ik hem app.Volgens mij heb ik nu alleen nog maar een moeder, zo voelt het wel in ieder geval.
ik reageer ook nooit op appjes maar dat is meer omdat ik ze nooit binnenkrijgquote:Op maandag 18 juni 2018 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Nou mijn pa reageert nu gewoon helemaal niet meer als ik hem app.Volgens mij heb ik nu alleen nog maar een moeder, zo voelt het wel in ieder geval.
Niet? dacht even dat jij eens zei dat er in Emmen een zat maar toen dacht ik van nee want je ging voor KFC naar Groningenquote:Op maandag 18 juni 2018 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drenthe heeft er ook geen 1 volgens mij.
quote:
Ik moet naar Groningen ja als ik naar een KFC wil, Emmen krijgt er wel 1 maar die had er allang moeten zijn volgens mij en ze zijn nog steeds niet met de bouw begonnen.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? dacht even dat jij eens zei dat er in Emmen een zat maar toen dacht ik van nee want je ging voor KFC naar Groningenof zit ik alsnog fout
Die wachten gewoon af denk ik met Emmen ging het niet zo goed volgens mij... net 40 miljoen in de dierentuin gestoken die dik verlies lijdt.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet naar Groningen ja als ik naar een KFC wil, Emmen krijgt er wel 1 maar die had er allang moeten zijn volgens mij en ze zijn nog steeds niet met de bouw begonnen.
Heeyyy heb je dat jongetje uit je ui nou al eens een keer in zijn rozetje genomen?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IQ van een doorgewinterde wc borstel
quote:Op maandag 18 juni 2018 16:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, sorryhad niet het hele bericht gelezen en bij pa dacht ik idd aan een assistent
logisch als je zelf zo'n pa hebtquote:Op maandag 18 juni 2018 16:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, sorryhad niet het hele bericht gelezen en bij pa dacht ik idd aan een assistent
Maar dan wel een doorgewinterde, dat is tenminste iets.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IQ van een doorgewinterde wc borstel
ja wie nietquote:Op maandag 18 juni 2018 16:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Heeyyy heb je dat jongetje uit je ui nou al eens een keer in zijn rozetje genomen?
Naja ik heb inderdaad meer ervaring met pa's dan met vaders want die van mij is al harstikke lang morsdood ja, dus daar denk ik zo 1,2,3 niet aan.quote:
welnee het is 2014 nietquote:Op maandag 18 juni 2018 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want me to spell it?
Jij bent toch de player van FOK! ?
jawel hoorquote:Op maandag 18 juni 2018 16:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
alle lekkere wijven uit die serie
Hoe is dat om pa voor VK te zijn?quote:
Misschien eens aan je moeder vragen?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer want ik heb echt geen idee wat ik hem heb aangedaan.
Gewoon bellen en dan vragen.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer want ik heb echt geen idee wat ik hem heb aangedaan.
Oef gelukkig ik was heel even in de veronderstelling.quote:
Is hij al een paar keer langsgeweest en dat jij dann nog in je bed lag te meuren waardoor hij voor niks kwam?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Maar je kan iemand helaas ook niet dwingen om zijn dochter te zien.
Ze zijn gescheiden, zij is juist heel erg bang dat het aan haar ligt. Maar lijkt me niet want ze zijn al een aantal jaar gescheiden en het contact met mijn pa is sinds dit jaar pas vet kut. Hun hebben al een paar jaar geen contact meer.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien eens aan je moeder vragen?
Luizenbaantjequote:
sowquote:Op maandag 18 juni 2018 16:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Is hij al een paar keer langsgeweest en dat jij dann nog in je bed lag te meuren waardoor hij voor niks kwam?
Hij is sowieso nog nooit langs geweest. Alleen met verhuizen en toen heeft hij alles voor de deur gezet met de mededeling 'je huisgenoten helpen je wel'.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Is hij al een paar keer langsgeweest en dat jij dann nog in je bed lag te meuren waardoor hij voor niks kwam?
Dan inderdaad aan hem vragen. En als ie daar geen antwoord op wil geven, nja, dan niet. Is ook een antwoord.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn gescheiden, zij is juist heel erg bang dat het aan haar ligt. Maar lijkt me niet want ze zijn al een aantal jaar gescheiden en het contact met mijn pa is sinds dit jaar pas vet kut. Hun hebben al een paar jaar geen contact meer.
damnnnnnn....that's harshquote:Op maandag 18 juni 2018 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij is sowieso nog nooit langs geweest. Alleen met verhuizen en toen heeft hij alles voor de deur gezet met de mededeling 'je huisgenoten helpen je wel'.
Haha domme Belgquote:Op maandag 18 juni 2018 16:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
waarom heb jij een personal assistant?
die staan bekend om hun effectieve hulpvaardigheid inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2018 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
of anders in R&P posten, heb gehoord dat je daar gegarandeerd resultaat krijgt
Voor seks wel ja daarom post ik daar soms.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
of anders in R&P posten, heb gehoord dat je daar gegarandeerd resultaat krijgt
de slet die zit ook achter mij aanquote:Op maandag 18 juni 2018 16:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor seks wel ja daarom post ik daar soms.
Tot nu toe enkel Ang3l die hapt :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |