Ja dat zegt iedereen. Maar nee. Klein met een dikke reet.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:20 schreef LCMS het volgende:
Had Samzz echt veel groter geschat door al die jurkenfoto's
Oh. Nou jammer voor je. Moet je maar sneller zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat we geen fuck geven om dat soort dingen in KLB.
Ja daarom heb ik vanaf nu hekel aan mensen met abonnement.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou jammer voor je. Moet je maar sneller zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ze is toch best wel stevig?quote:Op maandag 18 juni 2018 19:20 schreef LCMS het volgende:
Had Samzz echt veel groter geschat door al die jurkenfoto's
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik vanaf nu hekel aan mensen met abonnement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja dus kan ik dan niet lang geschat wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
alle dikke vrouwen in deze sc zijn ook best klein. 4ebe, chloro, kullaquote:Op maandag 18 juni 2018 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dus kan ik dan niet lang geschat worden?
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon hele zware botten.Nee jij vreet structureel teveel fastfood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Eetquote:Op maandag 18 juni 2018 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee jij vreet structureel teveel fastfood.
Pics van je dikke reetquote:Op maandag 18 juni 2018 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen. Maar nee. Klein met een dikke reet.
Ah okay. Geen idee hoe die eruit zien.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alle dikke vrouwen in deze sc zijn ook best klein. 4ebe, chloro, kulla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |