Ja dat zegt iedereen. Maar nee. Klein met een dikke reet.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:20 schreef LCMS het volgende:
Had Samzz echt veel groter geschat door al die jurkenfoto's
Oh. Nou jammer voor je. Moet je maar sneller zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat we geen fuck geven om dat soort dingen in KLB.
Ja daarom heb ik vanaf nu hekel aan mensen met abonnement.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou jammer voor je. Moet je maar sneller zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ze is toch best wel stevig?quote:Op maandag 18 juni 2018 19:20 schreef LCMS het volgende:
Had Samzz echt veel groter geschat door al die jurkenfoto's
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik vanaf nu hekel aan mensen met abonnement.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja dus kan ik dan niet lang geschat wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
alle dikke vrouwen in deze sc zijn ook best klein. 4ebe, chloro, kullaquote:Op maandag 18 juni 2018 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dus kan ik dan niet lang geschat worden?
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon hele zware botten.Nee jij vreet structureel teveel fastfood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Eetquote:Op maandag 18 juni 2018 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee jij vreet structureel teveel fastfood.
Pics van je dikke reetquote:Op maandag 18 juni 2018 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen. Maar nee. Klein met een dikke reet.
Ah okay. Geen idee hoe die eruit zien.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alle dikke vrouwen in deze sc zijn ook best klein. 4ebe, chloro, kulla
Ik wil je geen oogaids bezorgen. Je moet t doen met een foto van m'n jurk.quote:
Is oogaids een synoniem voor natte onderbroek?quote:Op maandag 18 juni 2018 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je geen oogaids bezorgen. Je moet t doen met een foto van m'n jurk.
Jij zal vast goed staan met stekeltjesquote:Op maandag 18 juni 2018 19:30 schreef Chai het volgende:
Ik ben lang met dikke stalpoten, ga binnenkort ook een korter kapsel nemen, want dat past beter bij hoe ik er fysiek uit zie.
Een kort kapsel zou minder werk moeten zijn toch? eerst troep erin en dan stekeltjes kammen is niet minder werk.quote:
Vind dat echt mooi, van die grote volle vrouwenquote:Op maandag 18 juni 2018 19:30 schreef Chai het volgende:
Ik ben lang met dikke stalpoten, ga binnenkort ook een korter kapsel nemen, want dat past beter bij hoe ik er fysiek uit zie.
Geen idee, net wat voor stekels je neemt natuurlijk, in principe kan het met een minuut klaar zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Een kort kapsel zou minder werk moeten zijn toch? eerst troep erin en dan stekeltjes kammen is niet minder werk.
Omdat je het zelf ook bent zekerquote:Op maandag 18 juni 2018 19:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vind dat echt mooi, van die grote volle vrouwen
Minder werk dan lang haar, 1x borstel er door is ook minder dan een minuutquote:Op maandag 18 juni 2018 19:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geen idee, net wat voor stekels je neemt natuurlijk, in principe kan het met een minuut klaar zijn.
Ja omdat jij met je ectolichaam het gemiddelde omlaag haaltquote:Op maandag 18 juni 2018 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
volgens mij valt dat met die dikte hier allemaal wel mee in den sc...
Misschien.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:30 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is oogaids een synoniem voor natte onderbroek?
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja omdat jij met je ectolichaam het gemiddelde omlaag haalt
Kan Hans helemaal niks verkeerd doen?quote:Op maandag 18 juni 2018 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
word altijd vrolijk van je Hans, hoe dan ook..
hmm..quote:Op maandag 18 juni 2018 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan Hans helemaal niks verkeerd doen?
Jammer dat Etto een man isquote:Op maandag 18 juni 2018 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan Hans helemaal niks verkeerd doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |