Ik woon letterlijk op de grens jaloerse hond dat je bent.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:01 schreef CoolGuy het volgende:
Als je alles hebt wat je wil hoef je ook niet moeilijk te doen met tanken in Duitsland, want immers, die paar grijpstuivers heb je daar dan niet voor nodig.
Jij rijdt een 1 serie. Ik rij een 530d met een tankpas, wat nou jaloers, ik ben hier niet degene die moet nadenken over wat iets kost, dat ben jij, mafkeesquote:Op maandag 18 juni 2018 16:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik woon letterlijk op de grens jaloerse hond dat je bent.
Mijn een serie is meer waard met alle extra’s domme plofkip dat je bent.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij rijdt een 1 serie. Ik rij een 530d met een tankpas, wat nou jaloers, ik ben hier niet degene die moet nadenken over wat iets kost, dat ben jij, mafkees
Op de grens wonenquote:Op maandag 18 juni 2018 16:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik woon letterlijk op de grens jaloerse hond dat je bent.
Geloof je het zelf dat jouw 1 serie 'meer waard is'?quote:
Hij wil vooral trollen, gewoon hem een beetje voeden, vindt ie prachtigquote:Op maandag 18 juni 2018 16:35 schreef Plompzakker het volgende:
TS is een materialistische plathoofd die pronkt met een afgetrapte 1 serie en in een pauperflat woont om deze te kunnen betalen
Haha lease-rijdersquote:Op maandag 18 juni 2018 16:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geloof je het zelf dat jouw 1 serie 'meer waard is'?
Ja, alleen is die van mij uit 2016 en NIET zoveelste hands, zoals die 1 serie van je, grapjasGing je nog uitleggen hoe jij 300 euro per maand bespaarde op tanken door in Duitsland te waarbij je 15 euro per tankbeurt zou besparen?
Mijn 1 serie kostte 21k. Meer dan jouw 6de handse 530d van 2015.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, alleen is die van mij uit 2016 en NIET zoveelste hands, zoals die 1 serie van je, grapjasGing je nog uitleggen hoe jij 300 euro per maand bespaarde op tanken door in Duitsland te waarbij je 15 euro per tankbeurt zou besparen?
Ik woon hier als een keizer hier in het oosten. Weg van de drukte in de randstad. Betaal je maar scheel aan belastingen in de randstad. Ik zit hier als een keizer te genieten in mijn tuin met een koud biertje. Hah!quote:Op maandag 18 juni 2018 16:35 schreef Plompzakker het volgende:
TS is een materialistische plathoofd die pronkt met een afgetrapte 1 serie en in een pauperflat woont om deze te kunnen betalen
Woon jij in de randstad? Hahaha, kaal geplukte kip.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:32 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Op de grens wonen
Niet de huizenprijzen in de Randstad kunnen betalen
Een tweederangs universiteit een goede uni noemen_!!
Fixtquote:Op maandag 18 juni 2018 15:58 schreef Atak het volgende:
Ik heb al alles wat ik wil. Mooie auto. Mooie baan. Ik studeer aan een goede uni. Neuk mooie twinks. Ik heb geld. Ik kan op vakantie. Op een gegeven moment denk je dan wat doe ik dan nog? Als je alles al hebt wat je wil dan is het net alsof je de finishlijn hebt gehaald maar nog steeds doorrent.
Klacht: verwend nest zijn
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 16:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
quote:
BMW Downiesquote:Op maandag 18 juni 2018 16:56 schreef Atak het volgende:
[..]
Mijn 1 serie kostte 21k. Meer dan jouw 6de handse 530d van 2015.
Pronken met gekregen spulquote:Op maandag 18 juni 2018 16:56 schreef Atak het volgende:
[..]
https://www.gaspedaal.nl/(...)kmax=200000&srt=pr-aquote:Op maandag 18 juni 2018 16:56 schreef Atak het volgende:
[..]
Eindelijk iets gevonden wat we samen kunnen doen.. ik rijk en jij dom, blijft alleen voor jou de situatie hetzelfde..quote:
Ja, dat is het.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:51 schreef Atak het volgende:
Mensen die helemaal dol worden wanneer ze zien dat andere mensen het goed hebben.
Je doet het zelf ook een klein beetjequote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:27 schreef Maikuuul het volgende:
Bevestiging zoeken op internet met mensen die je nooit irl zult tegenkomenalsof het iemand hier ook maar iets uitmaakt hoe een ander leeft.
Er zit een verschil tussen soms een post van je leven en een beetje zelfbevestiging en het openen van een batterij aan topics openen over hoe dik je leven atm is.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:50 schreef Plompzakker het volgende:
Je doet het zelf ook een klein beetje
Nouja ik deel gewoon mijn ervaringen op dit forum over mijn reis. Om zo te laten zien dat er meer dan Nederland is. Ik verwacht van niemand iets. Al is het wel leuk reacties te krijgen dat mensen genieten van zulke posts.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:50 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je doet het zelf ook een klein beetje
Mijn max is 3.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 11:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hoeveel wijven neuk je in het weekend, TS?
Aarde is voor ons allemaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:28 schreef Salvad0R het volgende:
waarom maak je reclame voor het oosten, strax komen al die achterbakse moerasbewoners deze kant op :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |