SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Was mijn doel ook, maar we moesten nog een verdwaalde OV-er oppikken....quote:Op maandag 18 juni 2018 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, maar sneller weg gaan was mijn doel dan ook niet.
Op tijd aanwezig zijn wel...
lezen is een kunst inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2018 14:42 schreef MadMaster het volgende: [..] [..] [..] Vrienden, dat was het punt helemaal niet...
![]()
sinds wanneer kijk jij Dora?quote:Op maandag 18 juni 2018 14:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Swieber niet stelen!!
[ afbeelding ]
Er bestaat zoiets als nichtjes en neefjes..... en mensen met kinderen....quote:
Soms nietquote:
Alleen als je 'm niet doorverkoopt.quote:
Zeg... niets mis met mensen met kinderen.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als nichtjes en neefjes..... en mensen met kinderen....
Wij stonden op zich best wel prima, maar waar JULLIE helemaal stonden....quote:Op maandag 18 juni 2018 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en wij waren ook op tijd en werden naar de andere parkeerplaats geleid. Het lag eraan in welke rij je stond. De auto's in de ene rij gaan naar links, de auto's in de andere rij gaan naar rechts.
Ach, het was nog prima te doen. Oscar stond daar ookquote:Op maandag 18 juni 2018 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij stonden op zich best wel prima, maar waar JULLIE helemaal stonden....![]()
![]()
Maar wel een eind fietsenquote:Op maandag 18 juni 2018 16:02 schreef cafca het volgende:
Volgende keer gewoon op de fiets komen. Is goedkoper parkeren, én minder ver lopen.
Beetje ver weg om te fietsen.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:02 schreef cafca het volgende:
Volgende keer gewoon op de fiets komen. Is goedkoper parkeren, én minder ver lopen.
Met de juiste bus?quote:
Hopelijk duurt deze attractie wel langer dan 5 minutenquote:Op maandag 18 juni 2018 19:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
De rij bij Roger Waters gaat zelfde tempo als de Efteling. Over een kwartier begint de show maar het lijkt wel of iedereen nog buiten staat
Wel de muziektour kiezen hè?quote:
3 uur volgens het schema...quote:Op maandag 18 juni 2018 19:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Hopelijk duurt deze attractie wel langer dan 5 minuten
Volgens mij heet het de Us And Them tourquote:
dat was een knuffeldagje met kabouter 3.0quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
dat was een knuffeldagje met kabouter 3.0
tikkende klokken en wekkers zijn zo ellendigquote:Op maandag 18 juni 2018 21:36 schreef just me het volgende:
Ik heb daar afgelopen nacht geprobeerd te slapen, om 02.00 uur kwam ik erachter dat de keukenklok hard aan het tikken was, die heb ik van de muur gehaald en in een kast verstopt![]()
Duurde even voordat ik erachter kwam dat het de klok was die aan het tikken was![]()
Ik ben nu redeijk gesloopt, vanavond maar op tijd naar bed want morgen is er een golfwedstrijd
![]()
was eigenlijk geestelijke martelingquote:Op maandag 18 juni 2018 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tikkende klokken en wekkers zijn zo ellendig
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
dat was een knuffeldagje met kabouter 3.0
en jij hebt je mol gevangen, goed hoor!quote:
Zeker!quote:Op maandag 18 juni 2018 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
en jij hebt je mol gevangen, goed hoor!
goed bezig, nu maar hopen dat hij/zij de weg niet terug gaat vindenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!![]()
![]()
Vandaag de schade ff zo veel mogelijk geprobeerd te herstellen.
Da's wel iets van 2 km graven dan!quote:Op maandag 18 juni 2018 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
goed bezig, nu maar hopen dat hij/zij de weg niet terug gaat vinden
ze schijnen heel trouw te zijnquote:Op maandag 18 juni 2018 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's wel iets van 2 km graven dan!
De buurman zei al: "Did you check your rear view mirror when you drove back home?"![]()
![]()
Ik zie het al voor me; de mol die zo achter de auto aan rent!![]()
![]()
Zonder een tikkende klok kan ik juist niet slapenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tikkende klokken en wekkers zijn zo ellendig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |