abonnement Unibet Coolblue
pi_179882848
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik, Breda. Echt een heel geweldig initiatief om mensen samen te brengen die elkaar aanvullen en steunen zonder dat er allemaal instanties en banken op je vingers zitten te kijken
Bijna zonder :P
We vallen nog onder sozawe en krijgen allerlei stressvolle brieven die eigenlijk niet voor ons bedoeld zijn ;) Erg onhandig als je in een systeem de uitzondering bent.

Wij hebben afgekeken van Breda. En we zijn een tijdje geleden officieel gestart en vandaag de party... en van de 5 zijn er 2 volgende maand uit de bijstand en we hebben meer aspirantleden dan we aankunnen.

Het is echt supercool!
pi_179882951
Ik vind het een mooi project, FC O+

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:57 schreef RobinOok het volgende:
Ik denk, ik steek hem een hart onder de riem. :o
Alles wat je zegt wordt wel overdreven negatief uitgelegd, lijkt het wel. Hoe is het in la France?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 18 juni 2018 @ 22:05:15 #228
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_179883063
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 11:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och hemel, FC :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch niks! Jaren lang helemaal naar dat klote gat Delfzijl. Geen enkele school in Groningen wil hem? Wat hebben we een achterlijke maatschappij dat als je niet netjes in de hokjes past je door dit soort stomme hoepels moet springen. Daar wordt hij toch ontzettend moe van, elke dag zoveel reizen?
Het is niet alleen "niet willen" van die scholen: er wordt ontzettend geknepen in het onderwijs. Steeds meer leerlingen per leerkracht. Als die zo'n kind niet de aandacht kunnen geven die het nodig is, daar wordt het daar ook niet gelukkig van.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_179883100
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:36 schreef liedetector het volgende:

[..]

die auto heeft ook een domper op je humeur gedaan lijkt het? Jammer einde van een mooie vakantie! Sterkte P
Een tikkie. Maar daarnaast moet ik het echt van iedereen horen als ik vertel dat ik naar Venetie ga. Laat het toch een fucking toeristentrap zijn. Bederf mijn lol niet. Daarnaast ben ik geen stomme japanner of Amerikaan die de highlights van de stad pakt en weer weg is.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_179883190
Amsterdam is ook een tourist trap 8-) Kom er best graag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179883217
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hoop dat je lid bent van de ANWB, mocht je stranden. Is niet prettig rijden, als je weet dat er iets niet helemaal goed is...

Hoeveel gelopen en wat voor motor? Ik laat binnenkort bij de grote beurt m'n dieselfilter vervangen. Is vaak niet standaard.
Uiteraard ben ik lid van de ANWB. Ik ben nog niet helemaal achterlijk. Met Europa-pakket en godzijdank heb ik vlak voor de trip nog ff vervangend vervoer erbij geregeld.

En ik laat al mijn onderhoud preventief en jaarlijks uitvoeren. Hij heeft zelfs nog een controlebeurt gehad voor ik wegging.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Official ESF Kreviewer maandag 18 juni 2018 @ 22:14:17 #232
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179883391
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:37 schreef Molo het volgende:
Ik tripte heerlijk op morfine eigenlijk :D
Ooit iets vergelijkbaars gehad toen ik tegen een epilepsie aanval aan zat. Had daar speciale medicatie voor, weet niet meer ehoe het heet maar heb vijf uur liggen trippen op de bank bij mijn moeder. Awesome.
pi_179883393
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het is niet alleen "niet willen" van die scholen: er wordt ontzettend geknepen in het onderwijs. Steeds meer leerlingen per leerkracht. Als die zo'n kind niet de aandacht kunnen geven die het nodig is, daar wordt het daar ook niet gelukkig van.
Helemaal mee eens.
Maar van thuiszitten ook écht niet. En die kant gaan we wel op. En zal ik eens iets stoms zeggen over mij en mijn kind? Ik kan dat niet.
Hoeveel ik ook van m houd, ik kan geen thuisonderwijs geven. Hij heeft constant 1-op-1 nodig en dat vind ik oprecht al moeilijk als hij wel naar school gaat. Net vandaag deel 6 van een marge-6-daagse achter de rug en ik ben kapot. En dan geef ik nog niet eens les en wel teveel schermtijd :@
Ik kan dat als werk. Ik heb de opleiding. Als ik daarna vrij ben! En het kind dan van een ander is.
24/7 heb ik al te lang gedaan. Dat red ik niet.

Geloof me, een matige school is beter dan thuis. Hoe lullig dat ook is.
  Official ESF Kreviewer maandag 18 juni 2018 @ 22:15:28 #234
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179883430
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het een mooi project, FC O+

[..]

Alles wat je zegt wordt wel overdreven negatief uitgelegd, lijkt het wel. Hoe is het in la France?
Hoe zou het toch komen. Cul-raadsel dit.
pi_179883484
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:14 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ooit iets vergelijkbaars gehad toen ik tegen een epilepsie aanval aan zat. Had daar speciale medicatie voor, weet niet meer ehoe het heet maar heb vijf uur liggen trippen op de bank bij mijn moeder. Awesome.
Had je dan benzodiapinen? :? Dat wil ook wel eens helpen tegen epilepsie en tript makkelijker dan anti-epileptica gok ik zo.

Heb jij epilepsie dan? Nog?
pi_179883514
En als ik de kans zou krijgen zou ik echt wel naar Venetie gaan! Tourist-traps ontlopen is meestal een zaak van de net niet logische route nemen ;)
pi_179883516
Toen ik een shot morfine kreeg hing ik binnen 10 seconden kotsend boven de wc, klam zweet, beroerd, algeheel afschuwelijk voelen :') Hoezo lekker relaxt trippen. Waar hèbben jullie het over.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer maandag 18 juni 2018 @ 22:18:58 #238
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179883535
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Had je dan benzodiapinen? :? Dat wil ook wel eens helpen tegen epilepsie en tript makkelijker dan anti-epileptica gok ik zo.

Heb jij epilepsie dan? Nog?
Weet echt niet meer hoe het heet. Het moest in elk geval middels een pil in de poepert.

Had. Overheen gegroeid. Keer of tien knockout gegaan.
pi_179883566
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Een tikkie. Maar daarnaast moet ik het echt van iedereen horen als ik vertel dat ik naar Venetie ga. Laat het toch een fucking toeristentrap zijn. Bederf mijn lol niet. Daarnaast ben ik geen stomme japanner of Amerikaan die de highlights van de stad pakt en weer weg is.
En ook al zou je dat wel doen, is het toch ook goed. Jouw vakantie, daar moet jij doen wat jij wil. Doet iedereen toch ook?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 18 juni 2018 @ 22:20:58 #240
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_179883610
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:14 schreef freecell het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Maar van thuiszitten ook écht niet. En die kant gaan we wel op. En zal ik eens iets stoms zeggen over mij en mijn kind? Ik kan dat niet.
Hoeveel ik ook van m houd, ik kan geen thuisonderwijs geven. Hij heeft constant 1-op-1 nodig en dat vind ik oprecht al moeilijk als hij wel naar school gaat. Net vandaag deel 6 van een marge-6-daagse achter de rug en ik ben kapot. En dan geef ik nog niet eens les en wel teveel schermtijd :@
Ik kan dat als werk. Ik heb de opleiding. Als ik daarna vrij ben! En het kind dan van een ander is.
24/7 heb ik al te lang gedaan. Dat red ik niet.

Geloof me, een matige school is beter dan thuis. Hoe lullig dat ook is.
Ik sprak ook even puur vanuit de school hè :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_179883797
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik sprak ook even puur vanuit de school hè :@
Ja... net als alle scholen ;)
Perspectief van de ouders.... Nouja, dat werd wel duidelijk uit de mail van school 'dan en dan vergadering over t kind, alle belangrijke partijen kunnen, ouders kunnen misschien'

Speciaal onderwijs scholen doen alsof ouders belangrijk zijn, maar vinden 80% van de ouders te dom om uberhaupt mee te praten.
  maandag 18 juni 2018 @ 22:32:14 #242
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_179883947
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Bederf mijn lol niet. .
Je lol van niet gaan? :X :6
pi_179883959
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En ook al zou je dat wel doen, is het toch ook goed. Jouw vakantie, daar moet jij doen wat jij wil. Doet iedereen toch ook?
Ik erger me gewoon aan de reacties. Altijd maar dat gezuurpruim -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_179883969
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:32 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Je lol van niet gaan? :X :6
Joh, zak erin!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 18 juni 2018 @ 22:51:50 #245
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_179884561
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:02 schreef Isabeau het volgende: Hoe is het in la France?
Vandaag droog, maar wel bewolkt.
Dus tripje naar Aubusson, museum van de (wand)tapijten. Best leuke tapijtjes, maar wat me opviel, ik zie hier in de Creuze overal alsmaar eenhoorns!

Deze grappige bij de ingang :


Deze intrigerend kitscherige van Frederique nog wat. Ding is geborduurd! Met ieniemini kruissteekjes, maar dan anders.


Maar ook gisteren in het restaurant, een kindje dat rondliep met een opblaasbare eenhoorn met gouden hoorn. Volgens mij is er iets met de Creuze en de eenhoorn, maar ik weet nog niet wat.
pi_179884693
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:26 schreef freecell het volgende:
Speciaal onderwijs scholen doen alsof ouders belangrijk zijn, maar vinden 80% van de ouders te dom om uberhaupt mee te praten.
Zijn ze vaak ook, doet mijn anecdotisch bewijs vermoeden.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 18 juni 2018 @ 22:56:15 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179884702
Doet het zwembad het al, RobinOok?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_179884787
Ik vond Venetië een bijzondere ervaring, stond heel hoog op mijn lijst en ja druk en ja toeristen maar ik had het niet willen missen. Met die watertaxi's en varen O+ en veel te zien.
Lekker over je heen laten komen en alle azijntjes hier gewoon negeren P!
pi_179884874
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zijn ze vaak ook, doet mijn anecdotisch bewijs vermoeden.
Kan ik het mee eens zijn.
En dan de rest van de ouders die wél een idee hebben waar ze over praten maar uitschakelen omdat de meerderheid niet functioneert binnen jouw veilige IQ zone?
  maandag 18 juni 2018 @ 23:03:06 #250
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_179884925
quote:
11s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:56 schreef golfer het volgende:
Doet het zwembad het al, RobinOok?
Nee! Vanochtend zijn 2 mannetjes 2,5 uur bezig geweest (ik denk met alles doorspuiten, maar ik was nog niet op) en vanmiddag laat kwam er eentje terug, heel blij met een glazen, ronde dingetje. Dat was eerder "zo en zo" kapot geweest, dus hij hoopte dat dit ging helpen. Uurtje bezig geweest, maar nee, dat was hem toch niet. :+

Morgen verder. We gaan het zien.
Mijn idee dat ze gewoon tegen alle nieuwe gasten zeggen "oh, hij is echt net kapot hoor" is denk ik ongegrond. Het kost ze in ieder geval veel tijd, dus het ziet er heus uit of ze hun best doen.

Zwembad nog niet gemist. Het water is koud en het zwembad ligt in de schaduw.
Zwemmen kan wel. Zeker met deze kou zal er niet veel mis gaan met dat water. Ha!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')