Mwah 6 weken nogquote:Op zondag 17 juni 2018 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Adriaan gaat er uit zegt Sanne nou dat duurt nog wel even lieffie
tig stemmen denkt ze dat ze heeftquote:Op zondag 17 juni 2018 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij maakt zich niet populair zullen we maar zeggen.......dag Adriaan er moet toch snel wat veranderen wil hij 15maanden volhouden.....quote:
Ze kan haar borst vast nat maken.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Heel naar wijfquote:Op zondag 17 juni 2018 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze heeft ieder Weekend ook ruzie als ze uitgaatligt altijd aan een ander
Dat is Sanne hé..de aanval is de beste verdedigingquote:Op zondag 17 juni 2018 21:43 schreef Soulraven het volgende:
Belachelijk. Hij mag voor van alles en nog wat uitgemaakt worden maar zodra meneer iets terugzegt is hij de boef. Alleen maar omdat 1 of ander trutje begint te janken.
Even de psycholoog uithangenquote:Op zondag 17 juni 2018 21:43 schreef Inca het volgende:
A3 krijgt het nog druk Cristel gaat er zo ook ff naar hem toe
Ik denk dat Christel ook van een kouwe kermis thuis zal komen.quote:
ff polletje maken, lieffie.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:44 schreef chufi het volgende:
Wanneer mogen we de Favo van de week stemmen?
hoe ze praat is het een oud wijfquote:Op zondag 17 juni 2018 21:44 schreef FloJo het volgende:
[..]
19 in jaren.
maar de rest.......
klein kind! dat is het.
quote:Op zondag 17 juni 2018 21:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik denk dat Christel ook van een kouwe kermis thuis zal komen.
Die mag hij al helemaal niet
En zielig doen, krokodillentranen en iedereen heeft medelijden, bah.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is Sanne hé..de aanval is de beste verdediging
nja...
Die heeft al de wind van voren gehad van hem,.........quote:Op zondag 17 juni 2018 21:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik denk dat Christel ook van een kouwe kermis thuis zal komen.
Die mag hij al helemaal niet
Heb ik gezienquote:Op zondag 17 juni 2018 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft al de wind van voren gehad van hem,.........
Poll: Wie is je favoriet?quote:Op zondag 17 juni 2018 21:44 schreef chufi het volgende:
Wanneer mogen we de Favo van de week stemmen?
Hij wordt dan zelfs een beetje vals......quote:Op zondag 17 juni 2018 21:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb ik gezien![]()
Hij is wel keihard in zijn uitspraken hoor. Valt niet mee te praten
soms vraag ik me ook af waarom ik van vrouwen houquote:Op zondag 17 juni 2018 21:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Man wat een psychologisch gelul van die wijven.
Dat is de goede verwoording ja.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij wordt dan zelfs een beetje vals......
Min of meer wel. Hij deed haar naquote:Op zondag 17 juni 2018 21:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Jammer dat adriaan dat niet tegen d'r zei
nou het ging zo, ik schaam me, ik schaam me, voor HEMquote:Op zondag 17 juni 2018 21:50 schreef sjampoeh het volgende:
watskegeburt ? wie schaamt zich ?
laat A3 met rust, mispunt
Dacht dat die moe was en hoofdpijn had..Zou op tijd naar bed fan zei ze toen ze centraal hadden.Was er gwn klaar mee imoquote:Op zondag 17 juni 2018 21:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jammer dat Hiske niet van het stoken is.
wie is hemquote:Op zondag 17 juni 2018 21:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou het ging zo, ik schaam me, ik schaam me, voor HEM
Heb dit gesprek niet gevolgd alleen die aanvaring met Cristel en vond dit totaal niet bij zijn lieve koppie passen......hoe hij tekeer ging.....en dan bedoel ik niet zoals Sjon in kwaadheid er van alles uit gooien maar echt krenkend vals....quote:
Er zal nog wel een filmpje komen. Moet je maar eens opletten. Op een gegeven moment doet hij haar na als ze dat accentje gebruiktquote:Op zondag 17 juni 2018 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb dit gesprek niet gevolgd alleen die aanvaring met Cristel en vond dit totaal niet bij zijn lieve koppie passen......hoe hij tekeer ging.....en dan bedoel ik niet zoals Sjon in kwaadheid er van alles uit gooien maar echt krekkend vals....
Hoeveel hebben er gestemd?quote:
Van der Horst. Je kan ook niet zonder mij hè?quote:
Mag hij ook eens. Sinds hij daar zit krijgt hij iedereen over zich heen. Pakt hij zomaar ene broodje is het fout, vraagt hij netjes of hij een broodje mag is het nog fout. Hij doet niet genoeg, hij werkt juist teveel. Het is constant wat te zeiken.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb dit gesprek niet gevolgd alleen die aanvaring met Cristel en vond dit totaal niet bij zijn lieve koppie passen......hoe hij tekeer ging.....en dan bedoel ik niet zoals Sjon in kwaadheid er van alles uit gooien maar echt krenkend vals....
Met dat soort acties doet ie het goed bij fokkers iigquote:
23quote:
Bij mij niet hoor. Mag hem totaal nietquote:Op zondag 17 juni 2018 21:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met dat soort acties doet ie het goed bij fokkers iig
quote:Op zondag 17 juni 2018 21:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Van der Horst. Je kan ook niet zonder mij hè?
Lekker makkelijkquote:Op zondag 17 juni 2018 21:58 schreef sjampoeh het volgende:
jessie hoeft niet te weten als haar moeder een arm heeft gebroken
want mike heeft ook afsgesproken met zijn familie dat hij geen emotionele dingen wil lezen.
wie ?quote:Op zondag 17 juni 2018 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag mij toch af hoe ze nou mooi kan ziftten wezen op een steen...moet je daar niet mooi voor zijn?
Sannequote:
Ja dat was apart die Zeemeermin verwijzingquote:Op zondag 17 juni 2018 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vraag mij toch af hoe ze nou mooi kan ziftten wezen op een steen...moet je daar niet mooi voor zijn?
quote:Op zondag 17 juni 2018 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sanne
Adri zei "Ga mooi zitten wezen op een steen"
wie?quote:Op zondag 17 juni 2018 22:00 schreef Silves het volgende:
Hup weer iets in zijn zak gestopt..blijft toch een rare uitdager!!.
gelukkig hebben we de foto's nog....quote:Op zondag 17 juni 2018 22:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sanne
Adri zei "Ga mooi zitten wezen op een steen"
Komt eraanquote:Op zondag 17 juni 2018 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Je moet dat filmpje wel zien later Sjamp man man mooie Fit
ouwe trutten allebei, maar om Sjon kan ik soms nog lachenquote:Op zondag 17 juni 2018 22:01 schreef sjampoeh het volgende:
pff ik kan niet naar john of sanne luisteren
jessie en mike ook niet
ja ben benieuwdquote:Op zondag 17 juni 2018 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Je moet dat filmpje wel zien later Sjamp man man mooie Fit
thnx topperquote:
vroeger was dat 'normaal'quote:Op zondag 17 juni 2018 22:02 schreef Bonken het volgende:
Sanne's moeder was 17 toen ze haar kreeg. Klinkt nooit als erg stabiel dat soort leeftijden
17? ook toen niet hoor, weet niet hou oud jij bent, maar volgens mij jonger dan ikquote:
18 dan ongeveer. ik ben sws jongerquote:Op zondag 17 juni 2018 22:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
17? ook toen niet hoor, weet niet hou oud jij bent, maar volgens mij jonger dan ik
ja van een zoon van 27, dat moet kunnenquote:Op zondag 17 juni 2018 22:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
18 dan ongeveer. ik ben sws jongerjij bent oma
En bij de bespreking zei Christel dat ze het leuk vond.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:03 schreef IkFok het volgende:
de drie vrouwen zien niks in de caravans van john .
dat weet ik tochquote:Op zondag 17 juni 2018 22:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja van een zoon van 27, dat moet kunnen
In lagere milieus nog steeds niet ongebruikelijk. Niet dat ik er op afgeef, maar zegt me wel iets wat voor jeugd asootje Sanne heeft gehad.quote:
Die heeft ze al maar heeft ze maanden lang afgewezen. Sinds ze daar zit wil ze hem toch dus hoopt ze dat hij thuis (nog lang) op haar wachtquote:Op zondag 17 juni 2018 22:06 schreef sjampoeh het volgende:
sanne weer met haar perfecte man.. succes met zoeken meid
quote:Op zondag 17 juni 2018 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
En bij de bespreking zei Christel dat ze het leuk vond.
Had ze dat toch beter kunnen zeggen
die liegt net zo hard als bilquote:Op zondag 17 juni 2018 22:07 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Die heeft ze al maar heeft ze maanden lang afgewezen. Sinds ze daar zit wil ze hem toch dus hoopt ze dat hij thuis (nog lang) op haar wacht
ik kwam een keer van de pont af, en daar liep daar een kind. met een baby op haar heup heen en weer te slingeren al yoyo roepend, te erg voor woorden, zie je hier veelquote:Op zondag 17 juni 2018 22:06 schreef Bonken het volgende:
[..]
In lagere milieus nog steeds niet ongebruikelijk. Niet dat ik er op afgeef, maar zegt me wel iets wat voor jeugd asootje Sanne heeft gehad.
Niet dat ik er op afgeef...en daarna asootjequote:Op zondag 17 juni 2018 22:06 schreef Bonken het volgende:
[..]
In lagere milieus nog steeds niet ongebruikelijk. Niet dat ik er op afgeef, maar zegt me wel iets wat voor jeugd asootje Sanne heeft gehad.
Yoyoquote:Op zondag 17 juni 2018 22:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik kwam een keer van de pont af, en daar liep daar een kind. met een baby op haar heup heen en weer te slingeren al yoyo roepend, te erg voor woorden, zie je hier veel
Nee die zuipt liever thuisquote:Op zondag 17 juni 2018 22:09 schreef Bonken het volgende:
Jeffrey heeft daarentegen "nooit ruzie in de kroeg". Komt vast uit een goede hardwerkende familie.
[ afbeelding ]
gezellig!quote:Op zondag 17 juni 2018 22:10 schreef kaatje50 het volgende:
Als jullie nu nog even waarheidsgetrouwtikken in de Cos, lees ik in bed nog even mee op de telefoon
Alvast slaap lekker Kaatjequote:Op zondag 17 juni 2018 22:10 schreef kaatje50 het volgende:
Als jullie nu nog even waarheidsgetrouwtikken in de Cos, lees ik in bed nog even mee op de telefoon
quote:Op zondag 17 juni 2018 22:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wat is er erger?
Een kind dat yoyo zegt
Of een oma die LOL schrijft![]()
![]()
![]()
wat zei hij? ik heb de stream op christel en hiskequote:Op zondag 17 juni 2018 22:13 schreef sjampoeh het volgende:
mike weer met z'n politiek correcte gelul
klaar mee ff
thnxquote:Op zondag 17 juni 2018 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Fittie Adriaan en Sanne. Sanne moet maar mooi gaan zitten wezen op een steen - 17 juni 2018
x6m42jv
komt niet eens bij me binnen.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wat zei hij? ik heb de stream op christel en hiske
en soms gewoon lekker naar de klotequote:Op zondag 17 juni 2018 22:16 schreef Poesjuh het volgende:
Ja ik vind dat gelukkig in mezelf.. Ik ben niet zo'n gelovige
Op zaterdagmiddag is ze tegen 5en meestal al helemaal lam in de voetbalkantine waar ze heengaat voor de 3e helft.. Nivootje gezalfd en geloofwaardig ..quote:Op zondag 17 juni 2018 22:16 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bijna in elk verhaaltje van die Sanne komt er drank en helemaal naar de kloten in voor.En ze is er nog trots op ook.Ik zie nu al uit naar het eerste feestje met drank.
Die wup mag nog geen jaar legaal alcohol drinkenquote:Op zondag 17 juni 2018 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag is ze tegen 5en meestal al helemaal lam in de voetbalkantine waar ze heengaat voor de 3e helft.. Nivootje gezalfd en geloofwaardig ..
alletwee die jonge meiden, ongelooflijk, alsof we honderd jaar emancipatie hebben overgeslagen, slettenbakkenquote:Op zondag 17 juni 2018 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zaterdagmiddag is ze tegen 5en meestal al helemaal lam in de voetbalkantine waar ze heengaat voor de 3e helft.. Nivootje gezalfd en geloofwaardig ..
Ze rookt ook al vanaf haar 13equote:Op zondag 17 juni 2018 22:22 schreef Prulke het volgende:
[..]
Die wup mag nog geen jaar legaal alcohol drinken![]()
Zit vol grote verhalen en ervaring in god weet niet wat.
quote:Op zondag 17 juni 2018 22:22 schreef Prulke het volgende:
[..]
Die wup mag nog geen jaar legaal alcohol drinken![]()
Zit vol grote verhalen en ervaring in god weet niet wat.
Ja dat laatste klopt niet helemaal hequote:
ik krijg een don&ad vision.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alletwee die jonge meiden, ongelooflijk, alsof we honderd jaar emancipatie hebben overgeslagen, slettenbakken
ben benieuwd als wat verkleedquote:Op zondag 17 juni 2018 22:25 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ja dat laatste klopt niet helemaal hegod is altijd bij haar. Ook met carnaval (vertelde ze zelf).
Lol moderne feministenquote:Op zondag 17 juni 2018 22:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alletwee die jonge meiden, ongelooflijk, alsof we honderd jaar emancipatie hebben overgeslagen, slettenbakken
quote:Op zondag 17 juni 2018 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was toch Jessie??quote:Op zondag 17 juni 2018 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt niet.quote:
Zo he....wat kan die Sanne jokken zeg. Filmpje bekeken en gehoord wat Sanne daarna vertelde.Jokkebrokken houd ik niet vanquote:Op zondag 17 juni 2018 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Fittie Adriaan en Sanne. Sanne moet maar mooi gaan zitten wezen op een steen - 17 juni 2018
x6m42jv
Ik gok categorie: veel te open, veel te bloot, veel te strak.quote:
Okee sorry maar Sanne was echt wel heel sterk in dit gesprek en A3 was zo kinderachtig en zelfs respectloos wauww die had er duidelijk geen zin inquote:Op zondag 17 juni 2018 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6m42jv
Meestal hebben ze ook nog stekeltjeshaar en vetrollen waar ze 5 jaar op kunnen terenquote:Op zondag 17 juni 2018 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ik zou geen vinger na ze uitsteken...
quote:Op zondag 17 juni 2018 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch is die John een grappige vent, hij heeft een dier die Dirk Kuiyt heet
zou ik zeker niet doen, Jessie houdt van een gokje, heel normaalquote:Op zondag 17 juni 2018 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ik zou geen vinger na ze uitsteken...
Is dat geen dierenmishandeling?quote:Op zondag 17 juni 2018 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2018 22:31 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Is dat geen dierenmishandeling?
zal dan wel 'n kuyttenlikker zijnquote:Op zondag 17 juni 2018 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ja zn Hontquote:Op zondag 17 juni 2018 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou jij je de les laten lezen door een 19 jarige?quote:Op zondag 17 juni 2018 22:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Okee sorry maar Sanne was echt wel heel sterk in dit gesprek en A3 was zo kinderachtig en zelfs respectloos wauww die had er duidelijk geen zin in
Was er al ff als lurkerquote:Op zondag 17 juni 2018 22:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]kom jij ff met gestrekt been binnen
Hij zei elke keer: Dank je wel . Sorry. Tot het laatst dat Sanne weer over dat in de bosjes plassen begon (wat Mile ook heeft toegegeven dat hij dat wel eens deed) Dat hij geen zin in dat gesprek had, dat mag toch? Het is een Einzelgänger, dat geeft hij toe. Hij werkt ook keihard daar. Op zijn eigen wijze.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Okee sorry maar Sanne was echt wel heel sterk in dit gesprek en A3 was zo kinderachtig en zelfs respectloos wauww die had er duidelijk geen zin in
Echt niet. Maar ook niet door zo'n links en rechts omdraaiende biologische flapdrolquote:Op zondag 17 juni 2018 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou jij je de les laten lezen door een 19 jarige?
tis idd echt een snotneus, die doet alsof ze al 80 isquote:Op zondag 17 juni 2018 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat hij iedereen gewoon gelijk geeft en verder zijn eigen gang gaat.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bedankt voor het filmpje. Ik irriteer me nu alquote:Op zondag 17 juni 2018 22:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 17 juni 2018 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt niet. Maar ook niet door zo'n links en rechts omdraaiende biologische flapdrol
ik vind het ook een leuk dingquote:Op zondag 17 juni 2018 22:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat hij iedereen gewoon gelijk geeft en verder zijn eigen gang gaat.
Gelukkig...ligt het niet aan mijquote:
Ja Ziggo zegt niets...ligt aan de regio waar je zitquote:Op zondag 17 juni 2018 22:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
das dan zeker een ander Ziggo dan ik
Hij zorgt wel voor vermaak met zijn etenquote:Op zondag 17 juni 2018 22:42 schreef Prulke het volgende:
die Adriaan in het filmpje. Hulde. Wat een kleine draak.
Doeidoeitoppie
Ja waar haalt ze het vandaan?quote:Op zondag 17 juni 2018 22:42 schreef Poesjuh het volgende:
Toen Sanne zei teleurgesteld, toen was het geloof ik klaar voor A3
ze is een zuiger, zogenaamd goed bedoeldquote:Op zondag 17 juni 2018 22:44 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ja waar haalt ze het vandaan?
Je voelt je niet fijn in de groep
Ik voel me best ok
NEE je voelt je niet fijn
Ja mooi filmpje. Dank HiDiHoquote:Op zondag 17 juni 2018 22:44 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik voel me best ok
En die Pardonnn van Sanne die hij na deed danquote:Op zondag 17 juni 2018 22:42 schreef Prulke het volgende:
die Adriaan in het filmpje. Hulde. Wat een kleine draak.
Doeidoeitoppie
TELFORT dat jij mag COssen hierquote:Op zondag 17 juni 2018 22:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mijn stream 1 stopt al de hele dag om en om pfff Telfort in het zuiden
Goeie vraag en is die 12 jaar oud? want hij heeft ook nog vogelsquote:
Jip, rellen om te rellenquote:Op zondag 17 juni 2018 22:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze is een zuiger, zogenaamd goed bedoeld
Daar heb ik zo'n hekel aan: weten hoe een ander zich voelt. Of denken voor een ander. Gaat hene zegquote:Op zondag 17 juni 2018 22:44 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ik voel me best ok
Ze zal wel een grote Tv hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Sanne is een schreeuwend kind. Wie maar ook Wie kan daar zeggen dat Adriaan niets doet dan zijn tuintje. Adriaan is altijd bezig is het niet voor het tuintje of het opruimen van het terrein of het helpen bij John dan is hij aan het koken of vijlen aan dingen die ze verkopen. En dan zo n luie draak die dat durft te zeggen zou niet zeggen mooi zitten wezen op een steen maar lelijk zitten wezen op een steen.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
ja niet te geloven toch? had nog ff goede hoop, maar dat valt tegenquote:Op zondag 17 juni 2018 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben die Mike ook HELEMAAL zat, die gaat alles wat dat gekke verliefde kind zegt nog geloven ook, een geboren leider een geboren coach
gaat hene hahahahahaquote:Op zondag 17 juni 2018 22:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan: weten hoe een ander zich voelt. Of denken voor een ander. Gaat hene zeg
quote:Op zondag 17 juni 2018 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze zal wel een grote Tv hebbenValt reuze meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn om te horen Fritsie, dat doet me goedquote:Op zondag 17 juni 2018 22:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb ook Zikko en bij mij valt stream 1 ook telkens stil
Hier?quote:Op zondag 17 juni 2018 22:51 schreef Tengano het volgende:
Ik weet niet, maar ik vind het hier naar stront stinken trouwens
Zijn de poepjes van Adriaanquote:Op zondag 17 juni 2018 22:51 schreef Tengano het volgende:
Hebt je kat niet onder je stoel zitten schijten of zo?quote:Op zondag 17 juni 2018 22:51 schreef Tengano het volgende:
ik ben het niet..heb geen schoenen aanquote:Op zondag 17 juni 2018 22:54 schreef Bramenstruik het volgende:
allemaal ff schoenen uit en buiten zetten
Waar is de anti-Adriaan brigade gebleven hier?quote:Op zondag 17 juni 2018 22:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat hij iedereen gewoon gelijk geeft en verder zijn eigen gang gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
quote:Op zondag 17 juni 2018 22:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar is de anti-Adriaan brigade gebleven hier?nog aanwezig hoor, lees maar ff terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
Dat is helemaal een afschuwelijke luchtquote:Op zondag 17 juni 2018 22:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hebt je kat niet onder je stoel zitten schijten of zo?
Boeie..55%quote:Op zondag 17 juni 2018 22:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nog aanwezig hoor, lees maar ff terug
Ik zeg het ook altijd tegen mijn man...hij gaat nietquote:
Ah ze waren voor Jessie. Was ik te snelquote:Op zondag 17 juni 2018 22:56 schreef Yaksa het volgende:
Sanne gaat ff warmtepleisters op Jessie plakken en tijgerbalsem erop smeren.
quote:Op zondag 17 juni 2018 22:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is helemaal een afschuwelijke lucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef mijn stem en hij blijft op 55 staanquote:
vast geen bijbelles gehad danquote:Op zondag 17 juni 2018 22:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zeg het ook altijd tegen mijn man...hij gaat niet
Vindt zowat de hele groep echt niks..... Wanneer hebben ze nu is een keer echt dubbel gelegen van het lachen......zit totaal geen humor daar.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben die Mike ook HELEMAAL zat, die gaat alles wat dat gekke verliefde kind zegt nog geloven ook, een geboren leider een geboren coach
Ook geen boeiende mensen.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt zowat de hele groep echt niks..... Wanneer hebben ze nu is een keer echt dubbel gelegen van het lachen......zit totaal geen humor daar.
55 mensen nog steeds...quote:Op zondag 17 juni 2018 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik geef mijn stem en hij blijft op 55 staan
Dat was in Uto1 ook. Het is geen groep die het echt 100% met elkaar moet vinden, en guess what, dat is ook de bedoeling, want TV maken....quote:Op zondag 17 juni 2018 22:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt zowat de hele groep echt niks..... Wanneer hebben ze nu is een keer echt dubbel gelegen van het lachen......zit totaal geen humor daar.
das Poez, die stem telt dubbelquote:Op zondag 17 juni 2018 23:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
55 mensen nog steeds...
Kreeg je geen melding dat je gestemd hebt?
edit: 56 nu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ik heb zo'n vermoeden dat de Febo boompjes heeft uitgezocht die wel iets kunnen hebben.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Christel bij die wensboompjesik moet nog zien dat die dingen het sowieso gaan doen
Jonge bomen heb je nog wel een kans maar ik zou ze wel mesten dan enzoquote:Op zondag 17 juni 2018 23:02 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat de Febo boompjes heeft uitgezocht die wel iets kunnen hebben.
Zie alleen de uitzendingen en het lijkt echt meer een soort doe kliniek daar.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op Johnquote:Op zondag 17 juni 2018 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een inbuseel die op een ander stemde, Adri is een procentje gezakt.
Daar hebben ze straks de mest van de kippen voor. En Adriaan is ook al een composthoop aan het aanleggen.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jonge bomen heb je nog wel een kans maar ik zou ze wel mesten dan enzo
Ja dat ‘iedereen mag er zijn’. Gaan mijn nekharen van overeind.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zie alleen de uitzendingen en het lijkt echt meer een soort doe kliniek daar.
Heel veel bezigheidstherapie, afstemmen, je gevoel uitspreken, iedereen mag er zijn, etc., alles en iedereen wordt gereviewed.
Alles moet uitgepraat worden, en als je iets te veel van de groep afwijkt, wordt je aangesproken
een binnenplant moet bij mij blij zijn dat hij een maand haalt, buitenplanten mijn tuin daarentegen daar ben ik echt goed inquote:Op zondag 17 juni 2018 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik doe een maand met een plant![]()
Geweldig en dan op internet boomplant info geven
Zo zitten alle uitzendingen in elkaar, ook van Uto 1. Dat is gewoon het format. De verhaallijnen worden gevolgd en soms bepaald door de Febo.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zie alleen de uitzendingen en het lijkt echt meer een soort doe kliniek daar.
Heel veel bezigheidstherapie, afstemmen, je gevoel uitspreken, iedereen mag er zijn, etc., alles en iedereen wordt gereviewed.
Alles moet uitgepraat worden, en als je iets te veel van de groep afwijkt, wordt je aangesproken
Echt héquote:Op zondag 17 juni 2018 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Het nu al over Utopiaan v/h Jaar hebben.
Ja dat dus, maar BTW jij mag er ook zijn hoorquote:Op zondag 17 juni 2018 23:05 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ja dat ‘iedereen mag er zijn’. Gaan mijn nekharen van overeind.
Dat dusquote:Op zondag 17 juni 2018 23:06 schreef Bramenstruik het volgende:
al eens eerder gezegd, democratie i de terreur van de meerderheid, geeft mij maar een loner
Bramenstruiken zijn ook niet zo moeilijk in onderhoudquote:Op zondag 17 juni 2018 23:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een binnenplant moet bij mij blij zijn dat hij een maand haalt, buitenplanten mijn tuin daarentegen daar ben ik echt goed in
Probeer die dingen maar eens uit te roeien.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bramenstruiken zijn ook niet zo moeilijk in onderhoud
quote:Op zondag 17 juni 2018 23:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bramenstruiken zijn ook niet zo moeilijk in onderhoud
Vroeger wel hoor. Toen was het niet vanzelfsprekend dat je naar de dokter ging om de pil te halen. Voor het zingen de kerk uit was het meest gebruikte voorbehoedsmiddel bij de eerste keren dat je 'het' deed.quote:Op zondag 17 juni 2018 22:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
17? ook toen niet hoor, weet niet hou oud jij bent, maar volgens mij jonger dan ik
quote:Op zondag 17 juni 2018 23:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja dat dus, maar BTW jij mag er ook zijn hoor
4 volgens mijquote:Op zondag 17 juni 2018 23:08 schreef Yaksa het volgende:
Ze hebben 14 broden besteld?
Hoe willen ze die goed houden als het woensdag 27 graden wordt?
Dat zijn ze allang op hoor. Adriaantje houdt wel van een boterhammetjequote:Op zondag 17 juni 2018 23:08 schreef Yaksa het volgende:
Ze hebben 14 broden besteld?
Hoe willen ze die goed houden als het woensdag 27 graden wordt?
quote:Op zondag 17 juni 2018 23:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een binnenplant moet bij mij blij zijn dat hij een maand haalt, buitenplanten mijn tuin daarentegen daar ben ik echt goed in
quote:Op zondag 17 juni 2018 23:10 schreef Soulraven het volgende:
Dus omdat sommige mensen maar weinig eten moet iedereen zich daar naar schikken?
Yaksa heeft gelijk.14 broden.quote:
Oh zo...sjesusquote:Op zondag 17 juni 2018 23:10 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Vrijdag hadden ze 4 broden besteld. Nu 14.
Tuurlijk eet een hiske minder dan een Adriaan. Ten eerste is ze een vrouw. Ten tweede doet ze minder fysieke arbeid.quote:
Honger of trek ... En een beetje sociaal medeleven met je medebewoners... En niet alles gooien op Vegan zijn ...quote:Op zondag 17 juni 2018 23:10 schreef freaky40 het volgende:
Ik snap die honger van A3 wel, 24/7 in de buitenlucht in een bosrijke omgeving maakt hongerig. Niets mis mee.
Mogen ze wel. Ze gingen toch ook speklappen door de hutspot doen? Maar vlees is momenteel slecht te bewaren nog.quote:Op zondag 17 juni 2018 23:11 schreef Yaksa het volgende:
Wel typisch dat ze nog steeds geen vlees mogen bestellen.
Vlees is helemaal moeilijk te bewaren zonder koelkastquote:Op zondag 17 juni 2018 23:11 schreef Yaksa het volgende:
Wel typisch dat ze nog steeds geen vlees mogen bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |