Mwah 6 weken nogquote:Op zondag 17 juni 2018 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Adriaan gaat er uit zegt Sanne nou dat duurt nog wel even lieffie
tig stemmen denkt ze dat ze heeftquote:Op zondag 17 juni 2018 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij maakt zich niet populair zullen we maar zeggen.......dag Adriaan er moet toch snel wat veranderen wil hij 15maanden volhouden.....quote:
Ze kan haar borst vast nat maken.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Heel naar wijfquote:Op zondag 17 juni 2018 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze heeft ieder Weekend ook ruzie als ze uitgaatligt altijd aan een ander
Dat is Sanne hé..de aanval is de beste verdedigingquote:Op zondag 17 juni 2018 21:43 schreef Soulraven het volgende:
Belachelijk. Hij mag voor van alles en nog wat uitgemaakt worden maar zodra meneer iets terugzegt is hij de boef. Alleen maar omdat 1 of ander trutje begint te janken.
Even de psycholoog uithangenquote:Op zondag 17 juni 2018 21:43 schreef Inca het volgende:
A3 krijgt het nog druk Cristel gaat er zo ook ff naar hem toe
Ik denk dat Christel ook van een kouwe kermis thuis zal komen.quote:
ff polletje maken, lieffie.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:44 schreef chufi het volgende:
Wanneer mogen we de Favo van de week stemmen?
hoe ze praat is het een oud wijfquote:Op zondag 17 juni 2018 21:44 schreef FloJo het volgende:
[..]
19 in jaren.
maar de rest.......
klein kind! dat is het.
quote:Op zondag 17 juni 2018 21:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik denk dat Christel ook van een kouwe kermis thuis zal komen.
Die mag hij al helemaal niet
En zielig doen, krokodillentranen en iedereen heeft medelijden, bah.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is Sanne hé..de aanval is de beste verdediging
nja...
Die heeft al de wind van voren gehad van hem,.........quote:Op zondag 17 juni 2018 21:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik denk dat Christel ook van een kouwe kermis thuis zal komen.
Die mag hij al helemaal niet
Heb ik gezienquote:Op zondag 17 juni 2018 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft al de wind van voren gehad van hem,.........
Poll: Wie is je favoriet?quote:Op zondag 17 juni 2018 21:44 schreef chufi het volgende:
Wanneer mogen we de Favo van de week stemmen?
Hij wordt dan zelfs een beetje vals......quote:Op zondag 17 juni 2018 21:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb ik gezien![]()
Hij is wel keihard in zijn uitspraken hoor. Valt niet mee te praten
soms vraag ik me ook af waarom ik van vrouwen houquote:Op zondag 17 juni 2018 21:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Man wat een psychologisch gelul van die wijven.
Dat is de goede verwoording ja.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij wordt dan zelfs een beetje vals......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |