SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Wordt je papa?quote:Op zondag 17 juni 2018 18:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je zou maar over 9 maanden jarig zijn
Misschien kan hij niet zo goed tellen?quote:Op zondag 17 juni 2018 18:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
As hij dat nu weet duurt het geen 9 maanden meer
Ik verwacht dan eerder na de meet.quote:
Is het ook.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:02 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er trouwens wel veel toffer uit.
Geloof ik niks vanquote:Op zondag 17 juni 2018 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het ook.
En ik spreek uit ervaring.
Nee... vandaag niet. Hij heeft donderdag nog gedraaid.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
Gaat Vout zo nog even draaien om ons terug te pakken omdat hij gisteren niet mee mocht?
Dan ben je nog niet eens zwanger.quote:Op zondag 17 juni 2018 18:52 schreef Rafeiro het volgende:
Nah ja het zou kunnen, een zwangerschap duurt 40 weken, dus 280 dagen en dat is eigenlijk 9,3 maand. Maar dan moet je het dus wel binnen 10 dagen vaststellen iets wat me wel heel knap en onwaarschijnlijk lijkt in de meeste gevallen.
Jaquote:Op zondag 17 juni 2018 19:02 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er trouwens wel veel toffer uit.
Ik voel een Winter-Efteling meet aankomen.quote:
Toch een tabakvreter?quote:Op zondag 17 juni 2018 19:08 schreef ToT het volgende:
Ja godver!
De mol zit vandaag in een andere hoek dan eerst. Net de tuinslang daar minutenlang flink in laten pompen tot het water aan de andere kant van de tuin omhoog kwam.
Half uurtje later; kreng zit doodleuk op EXACT dezelfde plaats weer te graven!
Nou, hij lijkt wel weg te blijven van de plekken waar ik tabak heb gestrooid en in de tunnels heb gepropt, dus nu heb ik ook daar weer tabak gepropt.quote:
Of heb je alles weggespoeld en die hele baal toch nodig binnen een week?quote:
Ik ben een keer in de winter in Dierenpark Emmen geweest toen ze een Chinese lampionnenfestival haddenquote:Op zondag 17 juni 2018 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik voel een Winter-Efteling meet aankomen.
Ik ben een keer in de winter binnen gebleven, zo lekker warmquote:Op zondag 17 juni 2018 19:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben een keer in de winter in Dierenpark Emmen geweest toen ze een Chinese lampionnenfestival hadden
quote:Op zondag 17 juni 2018 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben een keer in de winter binnen gebleven, zo lekker warm
Nou, die baal wordt al wel wat kleiner, ja!quote:Op zondag 17 juni 2018 19:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Of heb je alles weggespoeld en die hele baal toch nodig binnen een week?
quote:Programma van vandaag
19:30 - 21:30 Oscar in de avond
Dat onaantrekkelijk maken heb je met die wormen wel ge-acedquote:Op zondag 17 juni 2018 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, die baal wordt al wel wat kleiner, ja!
Maar het spoelt niet zomaar weg hoor!
Het ligt nu royaal om de plantjes heen (en de stevige wind die hier vandaag stond heeft het niet weggeblazen), en diverse mollentunnels zijn er aardig mee dichtgepropt.
Die tunnels werden eerst keer op keer opnieuw gebruikt maar ze lijken toch niet zo van dit spul te houden.
Nadeel is natuurlijk wel dat ze dan weer NIEUWE tunnels gaan graven he!Maar goed; hoe onaantrekkelijker ik het hier voor hen maak, hoe meer kans er is dat ze weggaan en weg blijven.
Er zit er nu wel eentje in een hoekje waar het moeilijk weg te komen is vanwege muren.
Ik ga proberen mensen te ontdoen van die Efteling muziekjes.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ga je Carnivale draaien omdat je er gisteren niet in bent gegaan?
quote:Op zondag 17 juni 2018 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben een keer in de winter binnen gebleven, zo lekker warm
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Clint Eastwood & General Saint - Stop That Train
quote:Op zondag 17 juni 2018 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Clint Eastwood & General Saint - Stop That Train
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders.....quote:Op zondag 17 juni 2018 19:42 schreef CindieY het volgende:
Ze hadden de airco in de trein wel wat lager mogen zettenvertrek over een paar minuten uit Groningen. Rond 9 uur weer thuis.
Je was te luchtig gekleed?quote:Op zondag 17 juni 2018 19:42 schreef CindieY het volgende:
Ze hadden de airco in de trein wel wat lager mogen zettenvertrek over een paar minuten uit Groningen. Rond 9 uur weer thuis.
Dat ding staat soms echt hoog inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2018 19:42 schreef CindieY het volgende:
De lekkerste Sandwichspread is nergens meer te krijgenquote:Op zondag 17 juni 2018 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders.....
Het is ook nooit goed bij die vrouwenquote:Op zondag 17 juni 2018 19:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat ding staat soms echt hoog inderdaad
inderdaad.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het verschil moet gewoon niet zo groot zijnquote:Op zondag 17 juni 2018 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij die vrouwen
Welke is dat dan?quote:Op zondag 17 juni 2018 19:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De lekkerste Sandwichspread is nergens meer te krijgen
quote:Op zondag 17 juni 2018 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij die NS en/of Keolis oud
Lekker toch, die bij Villa Volta deed het ook goedquote:Op zondag 17 juni 2018 19:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lekker toch, die bij Villa Volta deed het ook goed
Dat was gewoon een vrieskistquote:Op zondag 17 juni 2018 19:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pittige groente ofzo. Die vond ik echt lekker.quote:
Er is wel een verschil tussen er vijf minuten in staan en er een uur in zitten.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sauna'squote:
Volgende keer moet je wel Vout meenemen hoor...quote:
Juist lekker joh, ff een fris briesje. (heb het vrij snel warm)quote:
Ik ga er over denken.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgende keer moet je wel Vout meenemen hoor...
Had -ie Vout gewoon thuisgelaten?quote:Op zondag 17 juni 2018 19:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgende keer moet je wel Vout meenemen hoor...
Iemand moet de planten water gevenquote:Op zondag 17 juni 2018 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had -ie Vout gewoon thuisgelaten?Wat harteloos zeg...
Die planten redden zich heus wel die paar uur hoorquote:
Ik vermoed een verband:quote:Op zondag 17 juni 2018 19:50 schreef CindieY het volgende:
Oh nee. Zo te zien ga ik vertraging hebben naar Zwollesowieso al te laat vertrokken uit Groningen en ik zie een sein-wisselstoring tussen Assen en Beilen.
twitter:taaljournalist twitterde op zondag 17-06-2018 om 19:48:59Is er 1 overweg ergens in Drenthe stuk (of enkele, dat houden ze geheim), bezorgt de NS (@NS_online ) duizenden reizigers uren vertraging. Terwijl ze ook n paar verkeersregelaars bij die overweg(en) zouden kunnen zetten. Absurde wanprestatie. Zoveelste absurde wanprestatie. reageer retweet
Ach ja, de NS...quote:Op zondag 17 juni 2018 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vermoed een verband:twitter:taaljournalist twitterde op zondag 17-06-2018 om 19:48:59Is er 1 overweg ergens in Drenthe stuk (of enkele, dat houden ze geheim), bezorgt de NS (@NS_online ) duizenden reizigers uren vertraging. Terwijl ze ook n paar verkeersregelaars bij die overweg(en) zouden kunnen zetten. Absurde wanprestatie. Zoveelste absurde wanprestatie. reageer retweet
Hoeft ook niet, want hier kan de NS niks aan doen. Prorail daarentegen.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach ja, de NS...
Faalhazen organisatie die nooit verantwoordelijkheid neemt voor hun wanprestaties...
Prorailquote:Op zondag 17 juni 2018 20:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want hier kan de NS niks aan doen. Prorail daarentegen.
Potato, potato....quote:Op zondag 17 juni 2018 20:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want hier kan de NS niks aan doen. Prorail daarentegen.
Treden deze heren nog op eigenlijk?quote:
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik ben er klaar voor.
Welk artikel?quote:Op zondag 17 juni 2018 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Corona Bar in de Efteling
De Efteling is één van de allerleukste uitstapjes en dan ook nog eens in eigen land. Of je nu met je besties, lover of nichtje gaat: het is sowieso een leuke dag. Voor volwassenen wordt het alleen maar leuker, want je kunt bijna terecht bij de Corona Bar.
EFTELING CORONA BAR
De Efteling was al leuk, maar het wordt alleen maar leuker. De Efteling opent binnenkort namelijk de Corona Bar en daar kan je heerlijke cocktails drinken en knapperige nacho’s eten.
Vanaf begin juli is de Corona Bar een feit. Hier haal je zomerse hapjes – waaronder nacho’s – en heerlijke drankjes – hallo cocktails! -. Het barretje is op het pleintje bij de wildwaterbaan Piraña, het sfeertje is Zuid-Amerikaans en reuze gezellig.
Je kan er Mojito’s drinken zonder alcohol voor 3,50 euro, frisdrank krijgen voor 2,80 euro, nacho’s met salsa – kaas of quacamoledip bestellen voor 3,95 euro en uiteraard de Corona. Want eerlijk, daar kom je voor.
Misschien is het een leuk idee om het barretje te bezoeken terwijl jij en je date de Efteling verkennen. De Efteling heeft namelijk iets leuks in petto voor alle singles. Meer hierover, lees je in dit artikel.
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:27 schreef CindieY het volgende:
Nou, vertrokken uit Assen met een snelbus naar Meppel. Er zit zo'n our vrouwtje naast me die tegen me aan zit te kleppen terwijl ik een koptelefoon op heb
Oude vrouwtjes ook altijd.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:27 schreef CindieY het volgende:
Nou, vertrokken uit Assen met een snelbus naar Meppel. Er zit zo'n our vrouwtje naast me die tegen me aan zit te kleppen terwijl ik een koptelefoon op heb
En dan kost die Corona nog meer dan ¤4,50...quote:Op zondag 17 juni 2018 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
De Efteling is één van de allerleukste uitstapjes en dan ook nog eens in eigen land. Of je nu met je besties, lover of nichtje gaat: het is sowieso een leuke dag. Voor volwassenen wordt het alleen maar leuker, want je kunt bijna terecht bij de Corona Bar.
EFTELING CORONA BAR
De Efteling was al leuk, maar het wordt alleen maar leuker. De Efteling opent binnenkort namelijk de Corona Bar en daar kan je heerlijke cocktails drinken en knapperige nacho’s eten.
Vanaf begin juli is de Corona Bar een feit. Hier haal je zomerse hapjes – waaronder nacho’s – en heerlijke drankjes – hallo cocktails! -. Het barretje is op het pleintje bij de wildwaterbaan Piraña, het sfeertje is Zuid-Amerikaans en reuze gezellig.
Je kan er Mojito’s drinken zonder alcohol voor 3,50 euro, frisdrank krijgen voor 2,80 euro, nacho’s met salsa – kaas of quacamoledip bestellen voor 3,95 euro en uiteraard de Corona. Want eerlijk, daar kom je voor.
Misschien is het een leuk idee om het barretje te bezoeken terwijl jij en je date de Efteling verkennen. De Efteling heeft namelijk iets leuks in petto voor alle singles. Meer hierover, lees je in dit artikel.
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
EFTELING CORONA BAR
Volgende keer zelf maar meenemen dan..quote:Op zondag 17 juni 2018 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan kost die Corona nog meer dan ¤4,50...
Fauxjito'squote:Op zondag 17 juni 2018 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Mojito's zonder alcohol zijn nep Mojito's.
Oh, en dat spreek je uit als FOOJITO.... dus OOTO is ook primaquote:
Niet tenzij je het als auxto schrijftquote:Op zondag 17 juni 2018 20:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh, en dat spreek je uit als FOOJITO.... dus OOTO is ook prima
Ha! Wie is de Mol?quote:Op zondag 17 juni 2018 20:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus, die beesten worden echt krankzinnig als je ze gevangen hebt!En SCHERP dat die tandjes zijn!
Alternatieve grap: Hey! Heb je D. gevangen?quote:Op zondag 17 juni 2018 20:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus, die beesten worden echt krankzinnig als je ze gevangen hebt!En SCHERP dat die tandjes zijn!
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh, en dat spreek je uit als FOOJITO.... dus OOTO is ook prima
Hehehe neuh, 2 km hier vandaan weer vrij gelaten.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ha! Wie is de Mol?
Heb je hem al ondervraagd?
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alternatieve grap: Hey! Heb je D. gevangen?
Momfert!quote:Op zondag 17 juni 2018 20:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd!quote:
Alleen lust deze geen sigaartjes, aangezien de tabaksplantresten 'm die hoek in gejaagd hebben!quote:
Ik pas, ben al nauwelijks thuis deze week...quote:Op zondag 17 juni 2018 20:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Pink Floyd - Another Brick In The Wall
Morgen naar Roger Waters
Mocht er nog iemand meewillen, ik heb 1 veldkaart over
Dat komt wel goed.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
idd!
En ach, mijn tuintje zal zich wel vlot herstellen.Alleen zal het grasveldje voorlopig wel meer hobbels en kuilen hebben dan voorheen.
quote:Op zondag 17 juni 2018 20:35 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:HEBBES!!!
Hij was echt onze halve tuin aan het slopen: het grasveld en de plantjes!
Meerdere keren geprobeerd het beest er uit te spoelen met heel veel water, klemmen gezet; niets hielp!
Flink veel resten van een tabaksplanten in de tunnels gepropt en een mollenverjager geplaatst; dat leek er voor te zorgen dat hij een andere hoek van de tuin op ging.
Mevrouw ToT had 2x gezien dat hij aan het graven was, maar beide keren was-ie allang weer weg tegen de tijd dat ik bij de tunnel was om 'm te grijpen.
Op een gegeven moment bedacht ik me iets: de hoek waarin hij zat is afgesloten door het huis en een muur van de schutting. Er is een smal strookje waar hij doorheen kan graven tussen de tegels en de muren. Als ik de tunnels vol laat lopen met water, kan hij in die hoek er uit kruipen en achter de tuintafel door wegkruipen, richting het puin van de gesloopte keukenmuur wat er ligt.
Als ik water op die strook spuit, kan de boel daar instorten en de mol weer richting de tuin jagen. Als ik daar nou een klem plaats, is hij er geweest!
Ik begon water te spuiten en toen zag ik de mol vanuit het puin richting het holletje kruipen. Ik dacht: "Die komt zo weer terug, want dat holletje zit vol water", en inderdaad; hij ging terug naar het puin!
Ik schoof de plastic tafel tegen de muur zodat hij niet meer kon vluchten. Door het lawaai probeerde hij weer naar zijn holletje te gaan, maar die vluchtroute was geblokkeerd door de tafel!
En HOP: ik had hem te pakken!
Als dank voor dat ik zijn leven gespaard heb, beet hij me in de vinger!
2 km hier vandaan ergens in de bosjes bij een verlaten grasveld weer losgelaten.
Ja, zo mooi als deze worden ze bijna niet meer gemaakt.quote:
Nou, als je aangehouden bent, was er wél een probleem. Bij alleen staandehouding was er geen probleem. #taalnazi #daargaatjegrapquote:Op zondag 17 juni 2018 20:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lou Reed - Perfect Day
Gister aangehouden door de politie. Alcohol controle. Was geen probleem, want Lou Reed.
Badumtsssj
Was je maar net zo stil als gisterquote:Op zondag 17 juni 2018 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, als je aangehouden bent, was er wél een probleem. Bij alleen staandehouding was er geen probleem. #taalnazi #daargaatjegrap
Ik vraag me inderdaad af of deze plaat tegenwoordig goed zou scoren.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, zo mooi als deze worden ze bijna niet meer gemaakt.
Vast nietquote:Op zondag 17 juni 2018 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad af of deze plaat tegenwoordig goed zou scoren.
Ik zeg dan ook niks. Ik typ gewoon stilletjesquote:Op zondag 17 juni 2018 21:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was je maar net zo stil als gister
geintje
Nou ja, de meeste muziek is periode afhankelijk. Dat gold in de tijd van Bach alquote:Op zondag 17 juni 2018 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad af of deze plaat tegenwoordig goed zou scoren.
Klopt. De Rolling Stones maakten in de tijd van Bach al muziek, maar niemand vond het mooi, dus kwam het niet in de hitlijsten.quote:Op zondag 17 juni 2018 21:04 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste muziek is periode afhankelijk. Dat gold in de tijd van Bach al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |