twitter:jordan10taylor twitterde op zondag 27-01-2019 om 00:01:20This @alo_oficial guy seems alright. #Rolex24 reageer retweet
Ik hoop dat ze Alonso zo veel als mogelijk laten rijden. Die lijkt echt met grote afstand de allerbeste van het veld. Vergeet niet dat die Cadillac behoorlijk te lijden heeft door de toegepaste BOP.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:46 schreef northernlight81 het volgende:
Alonso weer in de #10. Dan zullen ze nog 1x gaan wisselen, naar Kobayashi denk ik. Ik had gehoopt dat van der Zande nog wel terug zou komen in die auto.
EN weer een yellow.
Alonso rijdt geweldig, kan niemand in dit veld denk ik tegenop idd. Maar het zou leuk zijn als we wat meer van Renger van der Zande hadden gezien, die is echt de 4e man achter Alonso, Kobayashi en Taylor.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Alonso zo veel als mogelijk laten rijden. Die lijkt echt met grote afstand de allerbeste van het veld. Vergeet niet dat die Cadillac behoorlijk te lijden heeft door de toegepaste BOP.
Nietquote:Op zondag 27 januari 2019 18:28 schreef northernlight81 het volgende:
En ineens rijdt de auto met Bleekemolen op p1 en die met Breukers op P2 in de GTD 😂
wel terecht rood. Zelfs in een zwembad is minder water te vindenquote:Op zondag 27 januari 2019 18:39 schreef Bluurgh het volgende:
En alweer de rode vlag. Zou het nu over zijn?
Ja, dit zijn echt geen omstandigheden om in te racen.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wel terecht rood. Zelfs in een zwembad is minder water te vinden
Precies, en ook Alonso ging alle kanten op. Ik heb dat zo in de F1 of de 24u van Lemans nooit zo gezien, dat echt alle auto's alle kanten op glijden en iedereen zo aan het worstelen is om op de baan te blijven 🤗quote:Op zondag 27 januari 2019 18:45 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, hij ligt eerste..
O, zeker wel. In het WEC een paar jaar geleden, in de VS geloof ik. En de F1 ook wel, Japan, ook een aantal jaar geleden. Toen Bianchi dodelijk crashte.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:09 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Precies, en ook Alonso ging alle kanten op. Ik heb dat zo in de F1 of de 24u van Lemans nooit zo gezien, dat echt alle auto's alle kanten op glijden en iedereen aan het worstelen is om op de baan te blijven 🤗
WEC in de VS heb ik wellicht niet gezien, maar die F1 race in Japan uiteraard wel. Maar ik bedoel dat ze nog vrij lang door bleven rijden en er pas na 4 of 5 safety cars achter elkaar de rode vlag weer kwam. Bij de F1 komt zodra het hard regent en er 2 of 3 auto's vanaf glijden een safety car en eventueel een rode vlag tot ze weer normaal kunnen rijden.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, zeker wel. In het WEC een paar jaar geleden, in de VS geloof ik. En de F1 ook wel, Japan, ook een aantal jaar geleden. Toen Bianchi dodelijk crashte.
Ik kan me goed voorstellen dat Alonso deze race nog een keer gaat doen. Of hij vandaag nou wint of niet. Hij wil 'm zeker een keer zuiver winnen.
Maar fuck, wat was hij goed, tot nu toe.
quote:Op zondag 27 januari 2019 19:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
WEC in de VS heb ik wellicht niet gezien, maar die F1 race in Japan uiteraard wel. Maar ik bedoel dat ze nog vrij lang door bleven rijden en er pas na 4 of 5 safety cars achter elkaar de rode vlag weer kwam. Bij de F1 komt zodra het hard regent en er 2 of 3 auto's vanaf glijden een safety car en eventueel een rode vlag tot ze weer normaal kunnen rijden.
De eerste race nadat Alberts bij Spyker is ontslagen en vervanger Winkelhoch ligt na de eerste ronde 1e 😂.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:34 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Edit: valt me eigenlijk nu pas op dat er gewoon twee trucks op het circuit rijden terwijl de race gewoon doorgaat.
Jammer inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2019 20:08 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, dit kan met recht een verregende race genoemd worden. Het eerste deel was fantastisch, maar door de regen was het daarna niks meer.
Wel te begrijpen dat ie niet weer op zo'n bomvol jaar zit te wachten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Alonso stopt met WEC na Le Mans.
https://toyotagazooracing.com/release/2019/wec/0501-01.html
Was al langer een gerucht trouwens......
Denk eerder gevalletje doel behaald, door naar het volgende.....quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel te begrijpen dat ie niet weer op zo'n bomvol jaar zit te wachten.
Behoort ook tot de mogelijkheden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Denk eerder gevalletje doel behaald, door naar het volgende.....
Zal waarschijnlijk Dakar zijn, gerucht daarover gaat al langer. Met een Toyota dus.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Denk eerder gevalletje doel behaald, door naar het volgende.....
Dat is idd waar ik op doelde met "het volgende".....quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk Dakar zijn, gerucht daarover gaat al langer. Met een Toyota dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |