SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zondag 17 juni 2018 08:51 schreef CindieY het volgende:
Jep, je begint weer met fijne zondagochtendmuziekjes
Ik herkende je gisteren helemaal niet terugquote:
Hij heeft iets goed te maken van gisteren.quote:Op zondag 17 juni 2018 08:51 schreef CindieY het volgende:
Jep, je begint weer met fijne zondagochtendmuziekjes
Oh?quote:Op zondag 17 juni 2018 08:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik herkende je gisteren helemaal niet terug
wrm?quote:Op zondag 17 juni 2018 08:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij heeft iets goed te maken van gisteren.
je hebt niet gemopperdquote:
Oh dan had OscarKnuffelkont de overhand gisterquote:
Er zijn grenzen.quote:Op zondag 17 juni 2018 08:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont vindt het nog steeds stom dat Vout niet mee mocht van Melting
Ik kon daar vrede mee hebben, voor je het weet gaat ie draaien...quote:Op zondag 17 juni 2018 08:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont vindt het nog steeds stom dat Vout niet mee mocht van Melting
Ach, in verhouding met sommige Efteling deuntjes valt dat best meequote:Op zondag 17 juni 2018 08:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kon daar vrede mee hebben, voor je het weet gaat ie draaien...
Dit nummer ben ik veeeeeel later (zo'n 20 jaar ofzo) pas gaan waarderen.quote:Op zondag 17 juni 2018 09:03 schreef peaceman het volgende:
Skunk Anansie - Hedonism (Just Because You Feel Good)
ik denk dat we dat allemaal wel hebben met bepaalde artiesten. Bij mij heeft het ruim 15 jaar geduurd voor het kwartje viel inzake The Smiths.quote:Op zondag 17 juni 2018 09:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit nummer ben ik veeeeeel later (zo'n 20 jaar ofzo) pas gaan waarderen.
Dat is helemaal niet erg...quote:Op zondag 17 juni 2018 08:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh dan had OscarKnuffelkont de overhand gister
quote:Op zondag 17 juni 2018 09:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk dat we dat allemaal wel hebben met bepaalde artiesten. Bij mij heeft het ruim 15 jaar geduurd voor het kwartje viel inzake The Smiths.
Zegquote:
Was bedoeld? Dus nu niet meer?quote:
Mevr Mopper 😍quote:
alsof je die keus kan makenquote:Op zondag 17 juni 2018 09:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ok, even een poll:
Stel je wil twee kinderen (#askingforafriend), wat is beter/handiger?
Gelijk een tweeling: ben je er maar direct vanaf. Dus geen twee keer zwanger etc. Nadeel twee huilende baby's die aandacht en voeding willen.
Of twee keer 1 kind. Twee keer zwanger, twee keer bevallen, nog meer jaren slapeloze nachten van een jankend kind etc.
Jawel hoor.quote:Op zondag 17 juni 2018 09:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was bedoeld? Dus nu niet meer?
Bijzondere poll maar als je de keuze zou hebben zou ik toch gaan voor 2x 1 kind.quote:Op zondag 17 juni 2018 09:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ok, even een poll:
Stel je wil twee kinderen (#askingforafriend), wat is beter/handiger?
Gelijk een tweeling: ben je er maar direct vanaf. Dus geen twee keer zwanger etc. Nadeel twee huilende baby's die aandacht en voeding willen.
Of twee keer 1 kind. Twee keer zwanger, twee keer bevallen, nog meer jaren slapeloze nachten van een jankend kind etc.
Ik zelf zou kiezen voor 0 kinderen. Maar dat terzijde.
nu pas? ik dacht dat je al onderweg wasquote:Op zondag 17 juni 2018 09:38 schreef CindieY het volgende:
Ik fiets ondertussen even naar het station
Het gaat ook niet om de keus, het gaat om de voorkeur op basis van voor- en nadelen.quote:
dan zou ik toch zeker kiezen voor optie 2.quote:Op zondag 17 juni 2018 09:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de keus, het gaat om de voorkeur op basis van voor- en nadelen.
Daar kan je best een leuke discussie over hebben schijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |