Was ineens Oscar weerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:20 schreef Cee het volgende:
Ik ga helemaal stuk om Grey’s verkeerde plaatje, ik weet niet waarom.
Tis soms net het songfestivalquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat zijn die wedstrijden waar je een speler haat toch zoveel leuker om naar te kijken he mensen?
Jammer dat de NOS er dan weer ‘beroerd ingeschoten door Messi’ van maakt. Die gast stopt een penalty van de beste speler ter wereld. Hij is een heldquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:25 schreef Greys het volgende:
Maar je bent wel een held als je de penalty van Messi stopt ja
Psies! Hij zat gewoon in de goeie hoek en deed uitstekend rekkie strekkie!quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jammer dat de NOS er dan weer ‘beroerd ingeschoten door Messi’ van maakt. Die gast stopt een penalty van de beste speler ter wereld. Hij is een held
Mwah hij schoot precies in de hoek van de keeper. Maakt het tegenhouden wel makkelijkquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jammer dat de NOS er dan weer ‘beroerd ingeschoten door Messi’ van maakt. Die gast stopt een penalty van de beste speler ter wereld. Hij is een held
De druk is erafquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mooi he! Die keeper was bij NEC niets bijzonders, pakt ie op het wk een penal van Messi.
Trek het niet meer, please IJsland hou volquote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Van mij mogen ze nu allemaal voor de goal gaan liggen. Te spannend dit
Gewoon een muurtje bouwen ervoor van mensen inderdaad nu.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:48 schreef Cyan9 het volgende:
Is het tegen de regels om allemaal in de goal te gaan staan?
quote:
Eerder vanmiddag Frankrijk ook exact goed.quote:
Je kan zeker niet meer aanpassen om IJsland naar de finale te toveren.quote:
Ijsland komt wel in de volgende ronde. En dan nog een keer geloof ik. Volgens mijn glazen bol dan.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan zeker niet meer aanpassen om IJsland naar de finale te toveren.
Whutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |