Is McGrath voor Feyenoord?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:54 schreef LCMS het volgende:
Jammer dat Feyenoordsupporters altijd zo labiel blijken te zijn
maar als hij moest kiezen voor een Rotterdamse club dan was het Spartaquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je nu nog niet weet dat McGrath voor Aston Villa is heb je geen plek in deze SC.
Hou toch op met je Ruben, wat een waardeloos topicquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey waar is mijn reactie.
Ruben ia terecht boos in dat filmpje
Niet gelezenquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je nu nog niet weet dat McGrath voor Aston Villa is heb je geen plek in deze SC.
Ja weg hèquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey waar is mijn reactie.
Ruben ia terecht boos in dat filmpje
Bepaal jij datquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou toch op met je Ruben, wat een waardeloos topic
de bal is rondquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso als ik zie dat het over voetbal gaat skip ik direct alle posts van bepaalde users.
Ik kijk het nu hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef Amarantha het volgende:
En werkelijk niemand hier vind dat filmpje boeiend.
Hij leest reacties voor van mensen die reageren op ze filmpje.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja weg hè
Zat wat gescheld in de titel van het filmpje wat ook als post weggehaald zou worden
3:40 zit ik nu op.quote:
GRTDquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wil je soms dat deze SC eindigt als GRTD:
hsoquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wil je soms dat deze SC eindigt als GRTD:
Die belevenissen die jullie elkaar vertellen zijn wel heel boeiend.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef Amarantha het volgende:
En werkelijk niemand hier vind dat filmpje boeiend.
Kan wel, niet gekeken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij leest reacties voor van mensen die reageren op ze filmpje.
Moet je niet naar bed loonslaafquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij is toch een nobody, dus het klopt nog steeds
Hoi hzawquote:
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die belevenissen die jullie elkaar vertellen zijn wel heel boeiend.
Rustig jongen, rustig.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
DAN ROT JE TOCH LEKKER OP NAAR GC EN GA JEZELF METEEN BEVREDIGEN MET DIE FOKSTOK
Wow oké dan.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
DAN ROT JE TOCH LEKKER OP NAAR GC EN GA JEZELF METEEN BEVREDIGEN MET DIE FOKSTOK
Dat vind ik niet zo fien van jequote:Op donderdag 14 juni 2018 23:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jij post vorige week ik zit nu in de trein..quote:
Echt hè, al jaren hier en alleen maar kutusers in die SC en dan nog liefde tonenquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eis van KLB-moderators commitment enkel en alleen voor KLB...
Haha eis je maar een eind wegquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eis van KLB-moderators commitment enkel en alleen voor KLB...
Onzin want heb al eventjes niet meer in de trein gezeten. Morgen wel weer toevallig.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij post vorige week ik zit nu in de trein..
Ik had wel een betere comeback verwacht.quote:
Had graag m'n cum back van je moeder.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had wel een betere comeback verwacht.
ik wist hetquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had graag m'n cum back van je moeder.
Dat beetje wisselgeld kun je toch wel missen?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had graag m'n cum back van je moeder.
Ik zie liever een filmpje dan dat ik weet dat iemand die ik toch niet ken in de trein zit.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onzin want heb al eventjes niet meer in de trein gezeten. Morgen wel weer toevallig.
Waar komt dit vandaan?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ha, enige coole Feyenoordsupporter van FOK!
Maar de mensen hier kennen mij.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie liever een filmpje dan dat ik weet dat iemand die ik toch niet ken in de trein zit.
Ik heb een leuk filmpje van iemand in de treinquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie liever een filmpje dan dat ik weet dat iemand die ik toch niet ken in de trein zit.
Je bent zelf onlogischquote:
Ik heb beduidend meer verstand van voetbal dan onlogisch, is toch geen reden om hem af te serveren?quote:
Laten we dit eens uitpraten met elkander.quote:
Onlogisch wat is jouw kant van het verhaal? En we laten elkander uitspreken.quote:
Wie is Noel? ik zit hier gewoon niet veel opquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hey een kloon die 2,5 jaar niet heeft gepost. Dus ik gok op Noel
Nacht trein van Antwerpen naar Bredaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Op dit tijdstip nog? Waar kom je vandaan, auschwitz?
Wat moest je in Antwerpen dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nacht trein van Antwerpen naar Breda
Heb je geen bios korter in de buurt?quote:
Ja zoals Auschwitzquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je geen bios korter in de buurt?
Niet zo goed als daar.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je geen bios korter in de buurt?
Ga zuur doen om half een snachts andersquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kap eens met je treurige grappen
Hoe lang moet je dan rijden?quote:
Maakt hem niet uit hoe vroeg of laat het is hooequote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ga zuur doen om half een snachts anders
Uurtje en 5 minuten.quote:
Fuck die kutbitch, hij weet niet wie ik benquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maakt hem niet uit hoe vroeg of laat het is hooe
is goed Ashquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:22 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
De mooie idealen van Kurz voor de EU zijn onrealistisch, kan me haast niet voorstellen dat een slimme man als hij echt geloofd dat de grootschalige hervorming die nodig is om dat voor elkaar te krijgen ooit zal worden uitgevoerd.
Vlaamse art house film.quote:
Ik mis mijn goede vriend Ashquote:
Hij had een pic gepost Alexquote:
nee toch wat kinderachtigquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij had een pic gepost AlexCrack met flappen van 50 euro, maar is weer weg gehaald iets met locatie achterhalen
Zou je mij dan missenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou nou, als je hem na 1 dag al mist dan kun je inderdaad beter terug gaan naar Mexico
Wanneer gaan wij baffen?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
natuurlijk vriend, dus blijf maar lekker hier en vergeet die ouwe bafferd maar
Heel erg overtuigend was het niet, maar kon de moeite waarderenquote:
Slecht geshopt dusquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heel erg overtuigend was het niet, maar kon de moeite waarderen
Ik denk aan flappen uit de printerquote:
Dat kan ook. Al zou ik eerder voor fotoshop gaan dan.quote:
Wat we wel allemaal weten is dat hij een fantast isquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan ook. Al zou ik eerder voor fotoshop gaan dan.
Dat was al langer bekendquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat we wel allemaal weten is dat hij een fantast is
Vond hem daarom juist zo grappigquote:
Is hij verdwenen van Fok! danquote:
Alexandriër ging door de shredder, maar nog tig andere kloontjes die vast nog lopenquote:
wat heeft ie gedaan danquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alexandriër ging door de shredder, maar nog tig andere kloontjes die vast nog lopen
Geen flauw ideequote:
Waarschijnlijk viel hij ergens door de mand met iets.quote:
Daarom moesten we tot zondag wachten, de printer moest nog binnen komen.quote:
7,8, leuk koppie, iets te kleine tetjesquote:
Hij weet de spanning er in te houden, dat welquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarom moesten we tot zondag wachten, de printer moest nog binnen komen.
Fok helden doen dat.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij weet de spanning er in te houden, dat wel
Ik vind Braddie alles behalve spannend, die bolle wombat zoekt het maar uitquote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fok helden doen dat.
Doet braddie ook altijd bij zijn terugkeer
Ik mis zijn spannende verhalen in het dating topic wel een beetjequote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind Braddie alles behalve spannend, die bolle wombat zoekt het maar uit
Die gast geilt op aandacht, bedelt voor pizza's en keyboards, rijdt een beetje rond in roestige auto's, negeert alle goedbedoelde adviezen en zet zich compleet voor schut.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mis zijn spannende verhalen in het dating topic wel een beetje
Zolang hij zich maar niet vertoont in de SC's waar ik normaliter in zit kan ik hem nog wel pruimen. Dan zoek ik hem wel op als ik me beter wil voelen over mezelf.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die gast geilt op aandacht, bedelt voor pizza's en keyboards, rijdt een beetje rond in roestige auto's, negeert alle goedbedoelde adviezen en zet zich compleet voor schut.
Denk je nou echt dat ik die vetklep nog een centje aandacht geef?
De gedachte dat er zo'n kansloos figuur bestaat, doet me al denken dat ik het niet slecht hebquote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang hij zich maar niet vertoont in de SC's waar ik normaliter in zit kan ik hem nog wel pruimen. Dan zoek ik hem wel op als ik me beter wil voelen over mezelf.
Dat sowieso, maar dat moeten wel meer mensen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:32 schreef Remqo het volgende:
Die Bradklep zou eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden
Ik wacht wel op de nieuwe kloon van Ashquote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat moeten wel meer mensen.
Zal vast niet lang op zich laten wachtenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de nieuwe kloon van Ash
Vast niet, wat een kereltjequote:Op vrijdag 15 juni 2018 01:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal vast niet lang op zich laten wachten
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ha, enige coole Feyenoordsupporter van FOK!
quote:
Wat probeer je hier een wig te creëren tussen mij en mijn inmiddels zéér goede vriend LCMS Vasion?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Laten we dit eens uitpraten met elkander.
[..]
Onlogisch wat is jouw kant van het verhaal? En we laten elkander uitspreken.
Echt he, onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat probeer je hier een wig te creëren tussen mij en mijn inmiddels zéér goede vriend LCMS Vasion?
Op dit soort momenten ben ik maar wat blij dat je verbannen bent uit VBL
Zo kan hij niet door de mand vallen met z'n appartementquote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:00 schreef gianni61 het volgende:
waarom heeft ash zn account geshreddert?
je bedoelt zn 1 persoonsbed op zijn "kantoor" ouders' zolderkamerquote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zo kan hij niet door de mand vallen met z'n appartement
Nee, hij had ook nog een appartement en een tweede op het oogquote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bedoelt zn 1 persoonsbed op zijn "kantoor" ouders' zolderkamer
Ik zat zelf te denken aan dat hij gewoon realistisch nepgeld heeft gekocht ergens en dat dat pas na zondag werd geleverd.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarom moesten we tot zondag wachten, de printer moest nog binnen komen.
bek houwe magrebijnsquote:
Maar jij hebt geen betekenis voor FOK!, ik kan je mijn voetstappen laten zien terwijl jij het op een lopen zet.quote:
Hey goeie vriend.quote:
Hij is juist heel aardig.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stop Hans maar in die zak. Hij is onaardig.
garpje = kleine karperquote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was ook maar een garpje (een garpje ja) honnepon.
Ik een garnaaltjequote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik ga pissen zie ik meestal een kleine karper.
Gelukkig maar liefjequote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was ook maar een garpje (een garpje ja) honnepon.
Echt hè, Chequote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:23 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ga jij je mond maar even spoelen met flink veel zeep.
ik ga mezelf opsluiten en kom pas maandagochtend weer buiten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Krijgen dit weekend weer heerlijk weertje, zo fijn, dat gaat klussen worden en aan het strandje liggen![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
ik ga mezelf opsluiten en kom pas maandagochtend weer buiten.
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is de liefde over nu je niet mis te verstane avances richting mij maakt?
zeep is om je mee te wassen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:23 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ga jij je mond maar even spoelen met flink veel zeep.
heb je alvast een handdoekje neergelegd om te reserveren?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Krijgen dit weekend weer heerlijk weertje, zo fijn, dat gaat klussen worden en aan het strandje liggen![]()
Nee maar mijn dikke kont zal er vast wel tussen passenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je alvast een handdoekje neergelegd om te reserveren?
Grote asser? Hmmmmm.... lekker.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee maar mijn dikke kont zal er vast wel tussen passen
kun je deze stelling visueel onderbouwen?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee maar mijn dikke kont zal er vast wel tussen passen
ik heb een natuurlijke afkeer van klonen zonder UIquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je deze stelling visueel onderbouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]hu bba hubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hey Larsje van mequote:
chloro is er inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hey jullie favorietje is er weer
Yooo gianniquote:
seauxquote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeep is om je mee te wassen.
dit wist je waarschijnlijk nog niet
yo choloquote:
Dus niet van die voorgegaarde diepvries dingen? goed zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb net 4 verse hamburgers eruit gehaald, kunnen we mooi tussen de middag broodje hamburger maken
Ey 2nitzquote:
Haha lekker kakken toch hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
2 dagen achter elkaar heel veel gegeten waarvan echt heel veel vlees. Man man man dat merk je wel met naar de wc gaan hahahaha
haha
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus niet van die voorgegaarde diepvries dingen? goed zo.
En is goed, tot straks
Wie is we :squote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb net 4 verse hamburgers eruit gehaald, kunnen we mooi tussen de middag broodje hamburger maken
Waar zijn die bij hem weggesneden dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Deze zijn van "Jamie Oliver ", dus ben benieuwd, we hadden laatst al pittige hamburgers die waren erg lekker
haha psies wink ;p nudgequote:
Gvd 2nitzquote:
Ga jij eigenlijk nog op vakantie, cholo?quote:
Ja jij?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk nog op vakantie, cholo?
anders ik wel. ik voelde hem thuis al, maar ik heb hem toch weten binnen te houden zodat ik tijdens werktijd betaald kon kakkenquote:
Hoe oud is je dochter? En die vierde burger is voor mij dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn vriend komt zo klussen en mijn dochter heeft vakantie
Al geweest maar neem in September nog 2 weken vrij. Niks gepland tho.quote:
High five!quote:
Mijn dochter is 10, hahaha denk dat mijn vriend die wegstampt en dan vloertje gaat gieten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe oud is je dochter? En die vierde burger is voor mij dus.
Ik was eerst gvdquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe oud is je dochter? En die vierde burger is voor mij dus.
Surprise me ticket, dus geen ideequote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al geweest maar neem in September nog 2 weken vrij. Niks gepland tho.
Waar ga jij heen? als je gaat...
[..]
High five!
Nu al vakantie?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn dochter is 10, hahaha denk dat mijn vriend die wegstampt en dan vloertje gaat gieten.
Fight me.quote:
Van wie krijg je dat suprise me ticket?quote:
Durf ik niet als je niet afgevallen bent.quote:
38 kilo aangekomenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Durf ik niet als je niet afgevallen bent.
Van mezelfquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van wie krijg je dat suprise me ticket?
Lieverd ben je ookquote:
Dan verlies ik sowieso.quote:
Nee helaas ze hadden in mei maar 1 week en de rest twee week dus ze hebben nu 1 week, heel flauw want ze is de enige die thuis is. Ga daar ook een klacht over indienen, wat heb je aan je vakantie als de rest allemaal op school zitquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nu al vakantie?En mooi, kan ik de zijne ook opeten.
Wut... Lekker slim ook van de schoolquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee helaas ze hadden in mei maar 1 week en de rest twee week dus ze hebben nu 1 week, heel flauw want ze is de enige die thuis is. Ga daar ook een klacht over indienen, wat heb je aan je vakantie als de rest allemaal op school zit
Sowieso beetje raar want het is bijna zomervakantiequote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee helaas ze hadden in mei maar 1 week en de rest twee week dus ze hebben nu 1 week, heel flauw want ze is de enige die thuis is. Ga daar ook een klacht over indienen, wat heb je aan je vakantie als de rest allemaal op school zit
Ja gister zei een vriendin ook al, dat sommige scholen de vakantie een week verschuiven, dus dan heb je 2 kinderen en de een heeft de eene week vakantie en de ander de week er na, kun je net niet op vakantiequote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wut... Lekker slim ook van de school
Dacht dat daar wel regels voor zijn wanneer vakantie moet plaatsvindenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja gister zei een vriendin ook al, dat sommige scholen de vakantie een week verschuiven, dus dan heb je 2 kinderen en de een heeft de eene week vakantie en de ander de week er na, kun je net niet op vakantie
Collega van mij heeft dat ook wel eens. 3 kinderen allemaal verschillende scholen en zijn vrouw en hij werken allebei maar moeten regelmatig vrij nemen omdat er dan 1 vrij is en de anderen nietquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja gister zei een vriendin ook al, dat sommige scholen de vakantie een week verschuiven, dus dan heb je 2 kinderen en de een heeft de eene week vakantie en de ander de week er na, kun je net niet op vakantie
Je hebt de vaste vakantie's en de dagen die ze zelf mogen indelen, heel vervelend is datquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht dat daar wel regels voor zijn wanneer vakantie moet plaatsvinden
Probeer JIJ nu een wig te creëren tussen lcms en mij?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat probeer je hier een wig te creëren tussen mij en mijn inmiddels zéér goede vriend LCMS Vasion?
Op dit soort momenten ben ik maar wat blij dat je verbannen bent uit VBL
kunnen jullie je gaygames ergens anders uitkietelenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Probeer JIJ nu een wig te creëren tussen lcms en mij?![]()
En als vbl zó leuk is, vanwaar je drang om goodwill hier?Of mis je me te er
![]()
Zijn er eindelijk 2 mensen die om me vechten en dan zijn het mannenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunnen jullie je gaygames ergens anders uitkietelen
Maar oke, ik zag je als eerst dusquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:38 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zijn er eindelijk 2 mensen die om me vechten en dan zijn het mannen
Pardon? Het addergebroed van vbl waar IK iets mee heb?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kunnen jullie je gaygames ergens anders uitkietelen
sinds wanneer is dat de pohi van een 'hart en nier klber'?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pardon? Het addergebroed van vbl waar IK iets mee heb?![]()
Ik ben al JAREN hart en nier klber ja?
Ik wil dit.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
soms heb je van die dagen dat je denkt, het is eigenlijk ook wel heel fijn om op de bank te blijven hangen
Omgquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat de pohi van een 'hart en nier klber'?
Vreselijk he, gelukkig ben jij erquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
Wie zijn al die rare mensen weer hier?
[..]
Ik wil dit.
Wen er maar aan Profquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vreselijk he, gelukkig ben jij er
He makkerquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vreselijk he, gelukkig ben jij er
Je hebt zeker geen plek meer om heen te gaan, overal uitgekotst en nu zitten wij met je opgescheeptquote:
Ja dacht leek me wel leuk herkenningspunt voor fem ;pquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Bij dit soort plaatjes denk ik altijd aan dikke 45+ dames op hyves
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind vasion echt een aanwinst voor deze sc
Dankjequote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind Ama echt een aanwinst voor deze sc
Ja bevalt me wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker vroeg uit de veren tegenwoordig
Oke ik geef toe; deels ben ik om te resocialseren, maar iedereen verdient toch een zevende kans?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen plek meer om heen te gaan, overal uitgekotst en nu zitten wij met je opgescheept
Wel wat zacht uitgedrukt nog, maar he een bertje positiviteit is niet misquote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind vasion echt een aanwinst voor deze sc
Je bent een kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterren. Je hebt het recht hier te zijn, en ook al is het je al of niet duidelijk, toch ontvouwt het heelal zich zoals het zich ontvouwt, en zo is het goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oke ik geef toe; deels ben ik om te resocialseren, maar iedereen verdient toch een zevende kans?
Jesus christ mortiequote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent een kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterren. Je hebt het recht hier te zijn, en ook al is het je al of niet duidelijk, toch ontvouwt het heelal zich zoals het zich ontvouwt, en zo is het goed.
wowquote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent een kind van het heelal, niet minder dan de bomen en de sterren. Je hebt het recht hier te zijn, en ook al is het je al of niet duidelijk, toch ontvouwt het heelal zich zoals het zich ontvouwt, en zo is het goed.
nou, oh em djee zegquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind dat vet leuk en heb het al een hele tijd niet meer kunnen spelen dus ja ik ben wel beetje blij.quote:
heb je ook zo'n mod dat ze uitgebreid seks kunnen hebben ipv dat laffe gedoe onder een dekenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat vet leuk en heb het al een hele tijd niet meer kunnen spelen dus ja ik ben wel beetje blij.
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je ook zo'n mod dat ze uitgebreid seks kunnen hebben ipv dat laffe gedoe onder een deken
Echt hèquote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je ook zo'n mod dat ze uitgebreid seks kunnen hebben ipv dat laffe gedoe onder een deken
Ja man. Gedroomd dat mijn schoenen waren gejat op een feestjequote:
Sims 4 is best wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien gaat het om Sims 1, de beste uit de serie
Lekker 8 uitbreidingspakketten installerenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien gaat het om Sims 1, de beste uit de serie
stuur even doorquote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi. Sexy selfies mogen in mijn dm
Haha lol, had je ze uitgedaan of werd je van ze ontdaan. Op sokken of blote voeten naar huis?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man. Gedroomd dat mijn schoenen waren gejat op een feestjedat was minder.
En jij?
Ik heb het nu 1,5 jaar niet gespeeld denk ik en ik loop echt zoveel achter al.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Lekker 8 uitbreidingspakketten installeren
Maar die heeft toch nog lang niet alle sets en dan is het kut? Wat zijn de verbeteringen in 4 tov 3 dan?quote:
Ze zijn nog bezig met uitbreidingen enz maar het is nu al hartstikke leuk (en dan mis ik de helft nog). Weet ik niet want ik heb Sims 3 nooit gehad.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar die heeft toch nog lang niet alle sets en dan is het kut? Wat zijn de verbeteringen in 4 tov 3 dan?
haha ow jaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond dat de leukste en die met dat vibrerende liefdesbed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |