Is McGrath voor Feyenoord?quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:54 schreef LCMS het volgende:
Jammer dat Feyenoordsupporters altijd zo labiel blijken te zijn
maar als hij moest kiezen voor een Rotterdamse club dan was het Spartaquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je nu nog niet weet dat McGrath voor Aston Villa is heb je geen plek in deze SC.
Hou toch op met je Ruben, wat een waardeloos topicquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey waar is mijn reactie.
Ruben ia terecht boos in dat filmpje
Niet gelezenquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je nu nog niet weet dat McGrath voor Aston Villa is heb je geen plek in deze SC.
Ja weg hèquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hey waar is mijn reactie.
Ruben ia terecht boos in dat filmpje
Bepaal jij datquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou toch op met je Ruben, wat een waardeloos topic
de bal is rondquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso als ik zie dat het over voetbal gaat skip ik direct alle posts van bepaalde users.
Ik kijk het nu hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef Amarantha het volgende:
En werkelijk niemand hier vind dat filmpje boeiend.
Hij leest reacties voor van mensen die reageren op ze filmpje.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja weg hè
Zat wat gescheld in de titel van het filmpje wat ook als post weggehaald zou worden
3:40 zit ik nu op.quote:
GRTDquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wil je soms dat deze SC eindigt als GRTD:
hsoquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wil je soms dat deze SC eindigt als GRTD:
Die belevenissen die jullie elkaar vertellen zijn wel heel boeiend.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:56 schreef Amarantha het volgende:
En werkelijk niemand hier vind dat filmpje boeiend.
Kan wel, niet gekeken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij leest reacties voor van mensen die reageren op ze filmpje.
Moet je niet naar bed loonslaafquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij is toch een nobody, dus het klopt nog steeds
Hoi hzawquote:
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die belevenissen die jullie elkaar vertellen zijn wel heel boeiend.
Rustig jongen, rustig.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
DAN ROT JE TOCH LEKKER OP NAAR GC EN GA JEZELF METEEN BEVREDIGEN MET DIE FOKSTOK
Wow oké dan.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
DAN ROT JE TOCH LEKKER OP NAAR GC EN GA JEZELF METEEN BEVREDIGEN MET DIE FOKSTOK
Dat vind ik niet zo fien van jequote:Op donderdag 14 juni 2018 23:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jij post vorige week ik zit nu in de trein..quote:
Echt hè, al jaren hier en alleen maar kutusers in die SC en dan nog liefde tonenquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eis van KLB-moderators commitment enkel en alleen voor KLB...
Haha eis je maar een eind wegquote:Op donderdag 14 juni 2018 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eis van KLB-moderators commitment enkel en alleen voor KLB...
Onzin want heb al eventjes niet meer in de trein gezeten. Morgen wel weer toevallig.quote:Op donderdag 14 juni 2018 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij post vorige week ik zit nu in de trein..
Ik had wel een betere comeback verwacht.quote:
Had graag m'n cum back van je moeder.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had wel een betere comeback verwacht.
ik wist hetquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had graag m'n cum back van je moeder.
Dat beetje wisselgeld kun je toch wel missen?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had graag m'n cum back van je moeder.
Ik zie liever een filmpje dan dat ik weet dat iemand die ik toch niet ken in de trein zit.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onzin want heb al eventjes niet meer in de trein gezeten. Morgen wel weer toevallig.
Waar komt dit vandaan?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ha, enige coole Feyenoordsupporter van FOK!
Maar de mensen hier kennen mij.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie liever een filmpje dan dat ik weet dat iemand die ik toch niet ken in de trein zit.
Ik heb een leuk filmpje van iemand in de treinquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie liever een filmpje dan dat ik weet dat iemand die ik toch niet ken in de trein zit.
Je bent zelf onlogischquote:
Ik heb beduidend meer verstand van voetbal dan onlogisch, is toch geen reden om hem af te serveren?quote:
Laten we dit eens uitpraten met elkander.quote:
Onlogisch wat is jouw kant van het verhaal? En we laten elkander uitspreken.quote:
Wie is Noel? ik zit hier gewoon niet veel opquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hey een kloon die 2,5 jaar niet heeft gepost. Dus ik gok op Noel
Nacht trein van Antwerpen naar Bredaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Op dit tijdstip nog? Waar kom je vandaan, auschwitz?
Wat moest je in Antwerpen dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nacht trein van Antwerpen naar Breda
Heb je geen bios korter in de buurt?quote:
Ja zoals Auschwitzquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je geen bios korter in de buurt?
Niet zo goed als daar.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je geen bios korter in de buurt?
Ga zuur doen om half een snachts andersquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kap eens met je treurige grappen
Hoe lang moet je dan rijden?quote:
Maakt hem niet uit hoe vroeg of laat het is hooequote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ga zuur doen om half een snachts anders
Uurtje en 5 minuten.quote:
Fuck die kutbitch, hij weet niet wie ik benquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maakt hem niet uit hoe vroeg of laat het is hooe
is goed Ashquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:22 schreef Malcolm_Tucker het volgende:
De mooie idealen van Kurz voor de EU zijn onrealistisch, kan me haast niet voorstellen dat een slimme man als hij echt geloofd dat de grootschalige hervorming die nodig is om dat voor elkaar te krijgen ooit zal worden uitgevoerd.
Vlaamse art house film.quote:
Ik mis mijn goede vriend Ashquote:
Hij had een pic gepost Alexquote:
nee toch wat kinderachtigquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij had een pic gepost AlexCrack met flappen van 50 euro, maar is weer weg gehaald iets met locatie achterhalen
Zou je mij dan missenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou nou, als je hem na 1 dag al mist dan kun je inderdaad beter terug gaan naar Mexico
Wanneer gaan wij baffen?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 00:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
natuurlijk vriend, dus blijf maar lekker hier en vergeet die ouwe bafferd maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |