kom je daar nu pas achterquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:10 schreef LCMS het volgende:
TT's van te voren maken en in je ctrl-v zetten
ik probeer het een beetje zoals de goeie ouwe tijd met pedofielen, negers en lelijke kale mannen te makenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, maar wist niet dat het nog in was om te kapen. Dat deden we hier in 2016
Je zal maar pedo, neger, lelijk en kaal zijn tegelijkquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik probeer het een beetje zoals de goeie ouwe tijd met pedofielen, negers en lelijke kale mannen te maken
tijdens sinterklaas waren 2 voormalige users datquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:13 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je zal maar pedo, neger, lelijk en kaal zijn tegelijk
Hey Nielsquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:13 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dan ben je mooi in de aap gelogeerdquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:13 schreef LCMS het volgende:
[..]
koekerdekoekoekquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tijdens sinterklaas waren 2 voormalige users dat
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tijdens sinterklaas waren 2 voormalige users dat
Oei, dat is misschien wel een heel optimistische wens.quote:Op donderdag 14 juni 2018 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Samzz ik wil een keertje je laten ronddraaien op mijn piemel net zoals sommige mensen dat doen met basketballen op hun vingers
Dat besef na haar moment van lust dat ze hem niet mag pijpen.quote:
Jij bent ook een geil mens he.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, dat is misschien wel een heel optimistische wens.
Kunnen we best eens proberen.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, dat is misschien wel een heel optimistische wens.
Kunnen we best eens proberen.
Ze dacht: "Oh kut ik ben getrouwd en heb twee kinderen".quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat besef na haar moment van lust dat ze hem niet mag pijpen.
Mooi om die teleurstelling zo af te lezen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze dacht: "Oh kut ik ben getrouwd en heb twee kinderen".
Ik vind experimenteren best leuk.quote:
Ach, het is Hermann maarquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind experimenteren best leuk.
De kans dat z'n piemel breekt is wel groot tho.
na zo'n hoogtepunt heb ik dat ding toch niet meer nodigquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind experimenteren best leuk.
De kans dat z'n piemel breekt is wel groot tho.
Oh kijk aan. Wanneer kun je?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
na zo'n hoogtepunt heb ik dat ding toch niet meer nodig
Ik loop echt vaak naakt door mijn huis. Zou dat liever niet doen als mijn ouders in de woonkamer zaten en RTL Boulevard kijken.quote:
Straks moeten je ouders ook een rechtszaak beginnen om je het huis uit te krijgen.quote:
KLB / [KLB SC] spin Samzz right round baby right roundquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
Iemand nog leuke topics om te lezen? linkjes?
ik hou er niet van als mijn piemel tegen mijn dijen kletstquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik loop echt vaak naakt door mijn huis. Zou dat liever niet doen als mijn ouders in de woonkamer zaten en RTL Boulevard kijken.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] spin Samzz right round baby right round
mijn moeder heeft gezegd dat ik zo lang mogelijk moet wachten omdat mijn broers ook al uit huis zijnquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Straks moeten je ouders ook een rechtszaak beginnen om je het huis uit te krijgen.
Of gewoon gepijpt worden in de huiskamer zonder de angst dat er iemand binnenkomt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Fappen in de huiskamer in plaats van stiekem op je kamertje
Ik zou dat ook niet doen wanneer ze Jambers zouden kijken. Of CSI.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik loop echt vaak naakt door mijn huis. Zou dat liever niet doen als mijn ouders in de woonkamer zaten en RTL Boulevard kijken.
Ja, meestal als de vrouwen het laten afweten dan weten wij niet hoe we het gezellig moeten makenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]het is hier vandaag zo saai als de tering.
Niks anders? anders ga ik maar naar viva
niks stiekem, heb altijd gewoon het geluid aanquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Fappen in de huiskamer in plaats van stiekem op je kamertje
Nooit meegemaaktquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Of gewoon gepijpt worden in de huiskamer zonder de angst dat er iemand binnenkomt.
Ik besef nu dat het programma in kwestie inderdaad weinig met de situatie van doen heeft.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet doen wanneer ze Jambers zouden kijken. Of CSI.
Is ookquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, meestal als de vrouwen het laten afweten dan weten wij niet hoe we het gezellig moeten maken
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
Juist die angst maakt het spannend.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Of gewoon gepijpt worden in de huiskamer zonder de angst dat er iemand binnenkomt.
Ik ben er, maar je moet wel helpen de kar te trekken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
WAT IS DIT VOOR OPMERKINGquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:30 schreef Samzz het volgende:
Misschien moet ik weer obesitastrut zeggen.
Geen idee, ik ga eerst naar de film.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:32 schreef Samzz het volgende:
Vertel eens, lieve mannen en lieve Ama, wat gaan jullie eten vanavond?
Voedselquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:32 schreef Samzz het volgende:
Een benaming voor iemand die mijn ritje verpeste door haar slechte conditiequote:
anusquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:32 schreef Samzz het volgende:
Weet ik nog niet.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:32 schreef Samzz het volgende:
Meh, doe ik soms gewoon.. of in mijn badjas zonder iets eronder! Boeit ze nietsquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zonder mij? Maar maar maarquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga eerst naar de film.
Ik heb een hele diepe woning waar een ander appartement haaks op staat dus ze kunnen altijd naar binnen kijken en ik loop wel vaak naakt rond.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Meh, doe ik soms gewoon.. of in mijn badjas zonder iets eronder! Boeit ze niets
Dat hangt er vanaf wat die obesitastrut voor me heeft klaargemaakt, godverdommequote:Op donderdag 14 juni 2018 15:32 schreef Samzz het volgende:
Dit heeft Ash gezegd?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
afgesproke met twittergirl met een bepaalde kont, toen ik terug ging van zaan naar Brabant liep er een girl voor me met butt in een dun pjamaachtige pants zonder panties, zelfde soort bil als twittergirl, tof, bij bushalte even wachten op bus ging ze naast ze zitte en tegen me aan zitte, tof, vervolgens staat ze op om d'r veters te doen, geheel voorover gebogen, tof, dacht dat doet een girl niet per abuis dus sla er op en ga achter d'r staan, positief reactie rest is geschiedenis.
quote:
wie andersquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:32 schreef Ashqelon het volgende:
@remqo, x afgesproke met twittergirl met een bepaalde kont, toen ik terug ging van zaan naar Brabant liep er een girl voor me met butt in een dun pjamaachtige pants zonder panties, zelfde soort bil als twittergirl, tof, bij bushalte even wachten op bus ging ze naast ze zitte en tegen me aan zitte, tof, vervolgens staat ze op om d'r veters te doen, geheel voorover gebogen, tof, dacht dat doet een girl niet per abuis dus sla er op en ga achter d'r staan, positief reactie rest is geschiedenis.
Yessss, en ga er gewoon van uit dat buren dat niet doenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een hele diepe woning waar een ander appartement haaks op staat dus ze kunnen altijd naar binnen kijken en ik loop wel vaak naakt rond.
Oeh lekkerquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jachtschotel met gekookte aardappels, het zit al in mn tas
ik geef geen neukquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yessss, en ga er gewoon van uit dat buren dat niet doen![]()
tomatensauspasta of romige saus pastaquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh lekker.
Ik maak maar pasta denk ik.
Ohja dat kan ookquote:
Alleen courgette?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:42 schreef Samzz het volgende:
Pasta met rundergehakt en tomatensaus en courgette. Heel simpel. Altijd lekker.
Dit klinkt echt heel raar, ben wel benieuwdquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:43 schreef LCMS het volgende:
Ik ga trouwens prei in rode wijn eten. Alleen nog goedkope rode wijn ervoor kopen
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Meh, doe ik soms gewoon.. of in mijn badjas zonder iets eronder! Boeit ze niets
waar ging het mis dimaquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je komt toch nog leuke reacties tegen rond die tijd:
[..]
[..]
Oh ik eet nooit kaas over de pastaquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:43 schreef Crack_ het volgende:
En waar is de kaas, nee sorry Samzz dit is te simpel
Ohja nee, lijkt me persoonlijk beetje te saai maar geefnie want ik eet toch niet bij jouquote:
Prei in rode wijn...quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:43 schreef LCMS het volgende:
Ik ga trouwens prei in rode wijn eten. Alleen nog goedkope rode wijn ervoor kopen
Hoezo, je komt toch niet etenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel raar, ben wel benieuwd
Hmmmm kaasquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik eet nooit kaas over de pasta. Alleen als ik lasagne maak gebruik ik kaas.
Het is wel gewoon gekruid hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja nee, lijkt me persoonlijk beetje te saai maar geefnie want ik eet toch niet bij jou
Hans is een alcoholist maar doet net alsof de wijn bij het gerecht hoort om interessant over te komenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel raar, ben wel benieuwd
Heerlijk, aten we vroeger heel vaak.quote:
Geen interessequote:Op donderdag 14 juni 2018 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee klopt of je moet eerst hier komen met je vriendjes
Ik googlede idd, ziet er best oke uit.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heerlijk, aten we vroeger heel vaak.
https://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=55760
Denk zoiets maar eens proberen.
Echt hèquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hans is een alcoholist maar doet net alsof de wijn bij het gerecht hoort om interessant over te komen
Hey Hans van der Hoedenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
maar groentequote:
Oh interessantquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hans is een alcoholist maar doet net alsof de wijn bij het gerecht hoort om interessant over te komen
Buiten de SC komenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
Iemand nog leuke topics om te lezen? linkjes?
Geniet ervan vriendquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
Het komt niet zo goed uit deze weekquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Kom je ook langs? Ik zal nu mijn adres doorgeven dan
Heil Hitler Hans van der Hoedenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuke naam, leuk zo tweemaal H
doeiquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
omdat ik 30 minuten pauze heb geskipt vind ik dat ik 40 minuten eerder naar huis mag
doeitjes
Dag beste vriend van heel Roosendaalquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
omdat ik 30 minuten pauze heb geskipt vind ik dat ik 40 minuten eerder naar huis mag
doeitjes
Met kliekjes omgaan.quote:
Vast het begin van een reeksquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom is dat zo'n ding hier? Ik heb ze tot nu toe twee keer gezien.
Ja ik ben zelfs al naar KLB gegaanquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Verhuis je toch naar centjequote:Op donderdag 14 juni 2018 15:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien wel, maar moet iedere keer ver rijden dus zo handig is het niet he
De eerste keer zou kunnen, maar de tweede keer gaat te verquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is Alexquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:02 schreef Catkiller het volgende:
Ik zie 2NutZ elke maand omdat ik mijn rekeningen bij zijn ho's niet betaal
Ik dacht trouwens dat jij ook wilde komen zuipen afgelopen weekendquote:
Moet je niet willenquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het plan, ooit toen ja. Had dat hier nog die zaterdag gezegd geloof ik, dat ik eigenlijk ook had willen komen. Maar ja nee, ik vond dat ik te weinig in sc was geweest en toen dacht ik beetje van ok niemand kent mij wat moet ik daarquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij ook wilde komen zuipen afgelopen weekend
Angst.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het plan, ooit toen ja. Had dat hier nog die zaterdag gezegd geloof ik, dat ik eigenlijk ook had willen komen. Maar ja nee, ik vond dat ik te weinig in sc was geweest en toen dacht ik beetje van ok niemand kent mij wat moet ik daar
Fair enough. Plus het was toch met een stelletje R&P debieltjes, was geen reet aan.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het plan, ooit toen ja. Had dat hier nog die zaterdag gezegd geloof ik, dat ik eigenlijk ook had willen komen. Maar ja nee, ik vond dat ik te weinig in sc was geweest en toen dacht ik beetje van ok niemand kent mij wat moet ik daar
Mwah, wist niet zo goed wat ik er te bespreken zou hebben als zij elkaar allemala kennen en ik hun niet en zij mij ook niet.quote:
Dit geloof ik niet, heb je het niet leuk gehad dan?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fair enough. Plus het was toch met een stelletje R&P debieltjes, was geen reet aan.
Ik vermaak me altijd als ik bier heb, ben maar een simpele ziel.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet, heb je het niet leuk gehad dan?![]()
het scheelde me wel geld trouwens, damn
Yes maar wij zijn sexy bijen en daar valt ze op dus niet zo moeilijkquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
Goede TT overigens. Hebben jullie haar hier weten te lokken?
had je ook een mooi polo shirtje aan? Trouwens, ik zag die foto van jou ook in US en toen dacht ik.. dit is geen polojongenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd als ik bier heb, ben maar een simpele ziel.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd als ik bier heb, ben maar een simpele ziel.
Dit heb je zelf in de handquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:04 schreef xcachet het volgende:
Beetje mijn leven samengevat in een foto.
Als het met beschaafde mensen is wel. De helft van de meets hier lijkt wel een verzameling onzekere mensen die alleen gezellig kunnen zijn als ze al bezopen aankomen. Nou echt leuk hoorquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:10 schreef Anneloos het volgende:
Lijkt me toch nog wel eens lollig zo’n fok meet
Ik heb nog nooit een meet gehad waarbij mensen bezopen aankwamen eigenlijk. Ok ben geen meet expert maar tochquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:14 schreef LCMS het volgende:
[..]
Als het met beschaafde mensen is wel. De helft van de meets hier lijkt wel een verzameling onzekere mensen die alleen gezellig kunnen zijn als ze al bezopen aankomen. Nou echt leuk hoor
Ja en ze moeten het hebben van het afzeiken van anderenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:14 schreef LCMS het volgende:
[..]
Als het met beschaafde mensen is wel. De helft van de meets hier lijkt wel een verzameling onzekere mensen die alleen gezellig kunnen zijn als ze al bezopen aankomen. Nou echt leuk hoor
Wij geven tenminste gewoon mensen een pak rammel in de Macquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en ze moeten het hebben van het afzeiken van anderen
Ik opperde de notie om geen shit te praten over mensen die er niet waren, is best goed gegaan dacht ik zo.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en ze moeten het hebben van het afzeiken van anderen
Had hij het niet over jou?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een meet gehad waarbij mensen bezopen aankwamen eigenlijk. Ok ben geen meet expert maar toch
Geen idee, ik ben nog nooit bezopen op een meet gekomen?quote:
Is ook, maar denk dat jij wel gewoon blend met de rest ongeacht wat er besproken wordt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mwah, wist niet zo goed wat ik er te bespreken zou hebben als zij elkaar allemala kennen en ik hun niet en zij mij ook niet.
!!!quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:19 schreef Crack_ het volgende:
Heb alleen stiekem vanuit een hoekje naar hem gegeluurd
Maar is niet dat ik me dan lekker op mn gemak voel ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook, maar denk dat jij wel gewoon blend met de rest ongeacht wat er besproken wordt.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik opperde de notie om geen shit te praten over mensen die er niet waren, is best goed gegaan dacht ik zo.
Oh dan heb ik niks gemist. Kon het allemaal niet goed horen van waar ik zatquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik opperde de notie om geen shit te praten over mensen die er niet waren, is best goed gegaan dacht ik zo.
Ze is best liefquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet als je gewoon een kut persoonlijkheid hebt
Zo omschrijft Zosk zijn agressieve hond ookquote:
Lijkt me wel leuk om xcachet aan te lijnen en in een bench te stoppen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo omschrijft Zosk zijn agressieve hond ook
Zullen we het hebben over hoe een hond in een bench stoppen dierenmishandeling is?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om xcachet aan te lijnen en in een bench te stoppen.
Is het ook.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen we het hebben over hoe een hond in een bench stoppen dierenmishandeling is?
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen we het hebben over hoe een hond in een bench stoppen dierenmishandeling is?
Weet niet meer met wie die discussie was eigenlijk, maar vind zoiets altijd ongemakkelijk om te lezenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt hè, zijn net labiele vrouwtjesquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Honden kicken op mishandeling, dus eigenlijk niet
Yes geen pleonasme yesYESquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt hè, zijn net labiele vrouwtjes
Ja dat isquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik ben zelfs al naar KLB gegaantoen gauw weer weg.. maarja je moet wat soms he
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh okequote:Op donderdag 14 juni 2018 16:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
De eerste keer zou kunnen, maar de tweede keer gaat te ver
Huhquote:
Maar hij komt uit een land waar ze die honden allemaal in kleine kooitjes houden, die van hem mogen er ook nog even uit.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of in kleine pannetjesquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar hij komt uit een land waar ze die honden allemaal in kleine kooitjes houden, die van hem mogen er ook nog even uit.
quote:
Fok is gewoon super traagquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:29 schreef Catkiller het volgende:
Oh zie het al je kan gewoon niet quoten
lekkel citelenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:29 schreef Catkiller het volgende:
quote:
Echt hequote:Op donderdag 14 juni 2018 16:29 schreef Catkiller het volgende:
Eergisteren foto's laten maken in het ziekenhuisquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je nekklachten enzo, schat?
Jaquote:
owquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Eergisteren foto's laten maken in het ziekenhuis
Gaat op zich wel oke met mijn nek maar veel hoofdpijn nog steeds
Pff, vreselijk. Zo lang ook ;squote:Op donderdag 14 juni 2018 16:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Eergisteren foto's laten maken in het ziekenhuis
Gaat op zich wel oke met mijn nek maar veel hoofdpijn nog steeds
Heb je je teen gestotenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:33 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb ook iets wat stijf is en klopt
Je hart?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:33 schreef Catkiller het volgende:
Misschien kan Samzz daar op zitten en ronddraaienquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:33 schreef Catkiller het volgende:
Ach ja, het went soort vanquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pff, vreselijk. Zo lang ook ;s
Afgeven op anderen op forum.fok.nlquote:
Ik ben niet echt in de mood voor happy endingquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gewoon ter ontspanning en dan met happy ending
Dat is het ookquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me lastig om aan hoofdpijn te wennen.
Echt hè, moet wel toegeven dat het me schitterend lijkt als je hele dag goed is omdat een vrouw je heeft aangekeken en hoi zegt. Wij zijn te verwend ondertussen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan lees ik posts van Dima en ben ik weer blij
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Afgeven op anderen op forum.fok.nl
En anders?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan lees ik posts van Dima en ben ik weer blij
Ben je verdrietig?quote:
Echt? Meh, dat is zonde. Ik ben gelukkig aardig en gezellig van mezelfquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:14 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gewoon back to basics. Kleine dingen leren waarderenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, moet wel toegeven dat het me schitterend lijkt als je hele dag goed is omdat een vrouw je heeft aangekeken en hoi zegt. Wij zijn te verwend ondertussen.
Oh, kan ik je opvrolijkenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou verdrietig niet gelukkig, maar ook niet blij
Jouw postsquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
En anders?
[..]
Ben je verdrietig?
Dat siert je.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:36 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Echt? Meh, dat is zonde. Ik ben gelukkig aardig en gezellig van mezelf
Dat is toch ook gewoon iets prachtigs.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, moet wel toegeven dat het me schitterend lijkt als je hele dag goed is omdat een vrouw je heeft aangekeken en hoi zegt. Wij zijn te verwend ondertussen.
Ik heb de penis van Zosk ondertussen ook gewaardeerdquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon back to basics. Kleine dingen leren waarderen
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik heb de penis van Zosk ondertussen ook gewaardeerd
Uiteraard, maar voor mij een dagelijks ritueelquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon iets prachtigs.
Vreemden of collega's?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Uiteraard, maar voor mij een dagelijks ritueel
Het is wel een lieve meidquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet haar ook alles uitleggen pfff
Mooi gezegd kerelquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd
oh, ik hou ook van Frass hoorquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja I know maar zijn eerste reactie was "dan lees ik posts van Dima".
Heb iets voor je gemaakt, hopelijk word je hier beetje blij vanquote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb iets voor je gemaakt, hopelijk word je hier beetje blij van![]()
maar dan anders
Ik word anders nog altijd blij als sommige hete collega's hallo zeggenquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hallo, dan telt het niet. De rush ontstaat pas bij een nieuw fris exemplaar.
quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou verdrietig niet gelukkig, maar ook niet blij
Ben er ook bang voor. Doe dan alles via de app, denk ik dan.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Het zal wel iets zijn dat ze gaat appen
Ja het is wel heel mooi en goed geprobeerdquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb iets voor je gemaakt, hopelijk word je hier beetje blij van![]()
maar dan anders
Nee al geprobeerdquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niet iets wat een goede beurt kan oplossen?
Binnenkort 19 cent km vergoeding voor fietsers las ik netquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat hij niet met zijn fiets naar het werk gaat.
Mijn salaris is met een paar tientjes laatst gestegen omdat ik naar mijn werk fiets. Terecht, we staan nooit in de file, doen meer moeite, zijn gezonder en beter voor het milieu. Dus mag eigenlijk wel naar 38 centquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Binnenkort 19 cent km vergoeding voor fietsers las ik net
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga eens naar een kapper dan
Echt hequote:Op donderdag 14 juni 2018 16:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mijn salaris is met een paar tientjes laatst gestegen omdat ik naar mijn werk fiets. Terecht, we staan nooit in de file, doen meer moeite, zijn gezonder en beter voor het milieu. Dus mag eigenlijk wel naar 38 cent
Met een ander dan aber een optie?quote:
Jezusquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met een ander dan aber een optie?
Ja tot je met gladheid je nek breekt of een auto je schept.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:52 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mijn salaris is met een paar tientjes laatst gestegen omdat ik naar mijn werk fiets. Terecht, we staan nooit in de file, doen meer moeite, zijn gezonder en beter voor het milieu. Dus mag eigenlijk wel naar 38 cent
18 km met de autoquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:55 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hoe ver woon je van je werk eigenlijk?
Volgens mij heeft Zosk in zijn autootje meer ongelukken gehad dan ik op de fietsquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja tot je met gladheid je nek breekt of een auto je schept.
Ik bedoelde hoeren en jou betalen maar dit kan ookquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:52 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik betaal altijd netjes mijn rekeningen.
Nooit een ongeluk gehad? En toen met je been dan?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Zosk in zijn autootje meer ongelukken gehad dan ik op de fiets
Oh, ja dat dusquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:53 schreef Alexandrier het volgende:
Oh wacht je bedoeld zeker dat ik de pimp ben die zijn cash komt ophalen. Excuses.
Wat best een wonder genoemd mag worden, wielerterrorist.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Zosk in zijn autootje meer ongelukken gehad dan ik op de fiets
ik weet verdorie niet eens meer waarom ik dat toen hadquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nooit een ongeluk gehad? En toen met je been dan?
Ik weet nog wel dat het is gebeurd.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
ik weet verdorie niet eens meer waarom ik dat toen had
Dat ik ouwe oma's die in het bejaardentehuis horen afsnijd, wil niet zeggen dat ik meteen een terrorist ben. Een Marokkaan die een handtas steelt is toch ook geen terroristquote:Op donderdag 14 juni 2018 16:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat best een wonder genoemd mag worden, wielerterrorist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |