Nee hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo, dat is snel... wil je hem niet eerst zittesten?
maar misschien is het wel gewoon mijn senseoapparaat met een kussentje eropquote:
Geen probleemquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar misschien is het wel gewoon mijn senseoapparaat met een kussentje erop
goeiedag zeg, jullie hebben écht een stoel nodig is het niet?quote:
Vier zelfsquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
goeiedag zeg, jullie hebben écht een stoel nodig is het niet?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet even kwijt dat ik een andere TT had.
Welke was het deze keer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet even kwijt dat ik een andere TT had.
Vast iets met Haags erinquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag jij bepalen voor mij.
Ik zit mobiel en heb er momenteel de kracht niet voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:39 schreef Oberkullie het volgende:
Jullie durven gewoon niet te luisteren omdat jullie dan allemaal in een hoekje gaan huilen sulletjes
ZAANSquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag jij bepalen voor mij.
Nou, nee, eerder omdat ik al weet wat goede muziek is en geen gehypete talentshow voor nodig heb.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:39 schreef Oberkullie het volgende:
Jullie durven gewoon niet te luisteren omdat jullie dan allemaal in een hoekje gaan huilen sulletjes
aub verpest mn avond nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:40 schreef KomVissen het volgende:
[..]
weet je wie op je je usericon is?
Laat je bloed eens checken man.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en heb er momenteel de kracht niet voor
In groen en wit, in plaats van groen en geilquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:42 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik zou een andere tt hebben gekozen.
lolquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
In groen en wit, in plaats van groen en geil
Heb m sinds paar dagen in m'n Spotify emo playlist staan, elke keer huilenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:39 schreef Oberkullie het volgende:
online?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ligt er aan, als ze beetje gunstige loting krijgen.
Komt goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:41 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Laat je bloed eens checken man.
Geen kracht enzo..
Hey Ash, Pablo of Gus?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:44 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ah.
Niet opgelet.
Automatic pilot off.
Chloro ik hou van jequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb m sinds paar dagen in m'n Spotify emo playlist staan, elke keer huilen
Voel ook iets moois opbloeienquote:
Arm kindquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb m sinds paar dagen in m'n Spotify emo playlist staan, elke keer huilen
Troost mequote:
Oké bedanktquote:
Oh is mijn autisme, don't worry.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:46 schreef Drug het volgende:
etto heeft zo'n awkward manier van begroeten weet nooit goed
Wie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:46 schreef Dimachaerus het volgende:
die maghrewijfe draagt geen hoofddoek meer lol
i never do :$quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh is mijn autisme, don't worry.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:47 schreef Drug het volgende:
i love you like i love my dick size
ooh baby i miss you
Sowiesoquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maat, we hebben hetzelfde gevoel voor humor.
Zeg gewoon dat je zin heb om Etto tussen 2 bastogne-koekjes te proppenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:46 schreef Drug het volgende:
etto heeft zo'n awkward manier van begroeten weet nooit goed
prima tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Kijk, dat zijn leuke reactiesquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je zin heb om Etto tussen 2 bastogne-koekjes te proppen
Niet als je het hele alfabet compleet hebtquote:
Bloed of genitale vloeistoffen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
krijg je toch alleen via andermans bloed?
niet zo vaak tbhquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gaan jullie ook nog wel eens naar NWS, en zo ja, hoeveel liter bezine is voldoende om het houten kruis in de hens te zetten aldaar?
Lekkerquote:
Fair enough.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geen seks krijgen heb ik een master in dus vond overbodig dat te noemen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet zo depri, op elk potje past een dekseltje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben echt jaloers, ik heb alleen zoute stengelsquote:
oh plsquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet zo depri, op elk potje past een dekseltje.
Het is om te huilen. Heel BNW is langzaam verhuist richting NWS en er wordt niets tegen gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gaan jullie ook nog wel eens naar NWS, en zo ja, hoeveel liter bezine is voldoende om het houten kruis in de hens te zetten aldaar?
Ik heb er ook eentjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben echt jaloers, ik heb alleen zoute stengels
je zegt nooit "zin in hzaw" dus das ook wel tekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JA IK PROBEER JE ALLEEN MAAR OP TE MONTEREN
jeetje
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leuk he, vond zelf ook wel glimlachje waard
Echt??? Volgens mij heb ik dat echt wel eens gedaan hoor...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je zegt nooit "zin in hzaw" dus das ook wel teken
En waarom lach je haar uit? Jij hebt helemaal geen succesvolle accomplishments in je leven behalve je bestaan an sich, focus maar eerst op shit zoals oogcontact met meisjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ja te laaatquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt??? Volgens mij heb ik dat echt wel eens gedaan hoor...
maar zo niet: zin in hzaw.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:55 schreef Crip het volgende:
[..]
En waarom lach je haar uit? Jij hebt helemaal geen succesvolle accomplishments in je leven behalve je bestaan an sich, focus maar eerst op shit zoals oogcontact met meisjes.
voor de hartigheid een kaasdopquote:
argumentatie van een kindquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:55 schreef Crip het volgende:
[..]
En waarom lach je haar uit? Jij hebt helemaal geen succesvolle accomplishments in je leven behalve je bestaan an sich, focus maar eerst op shit zoals oogcontact met meisjes.
echt hèquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
argumentatie van een kind
oke, ge zijt vergevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
geef me een tweede kans hzaw, ik doe alles.
Hahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:55 schreef Crip het volgende:
[..]
zal eens oogcontact met jouquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:55 schreef Crip het volgende:
[..]
etto tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Etto versiertip in restaurant bij lieve bedienvrouwen:
"Heeft u een keuze kunnen maken, meneer?"
- "NOU EN OF, doe mij jou maar op een bedje van ijsbergsla hahahaha!"
Ja, het werkt voor geen meter verder...
maakt niet uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen met varkensvlees, sry
Geeft niet, ben bereid om ze aan te passen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen met varkensvlees, sry
ik schrok er zelf ook van... helemaal niet mijn niveau.quote:
Wilt u menu?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Je moet dan ook lachen alsof je stikt en dan op de tafel slaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb echt zoveel lekkere shit in huis, Albert is vandaag geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben echt jaloers, ik heb alleen zoute stengels
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moet dan ook lachen alsof je stikt en dan op de tafel slaan.
snacks ofzo ik wil gewoon lekkere healty mealsquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
youtube kanaal "tasty" id echt chill
2 minuten per filmpje allemaal lekkere dingetjes
hoerenlopertje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
maakt niet uit
alsof zij helal is..
hebben die geen stoelen of zo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb echt zoveel lekkere shit in huis, Albert is vandaag geweest.
Helaas, wel krattenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hebben die geen stoelen of zo?
gordon ramsays kanaal op YouTubequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
[..]
snacks ofzo ik wil gewoon lekkere healty meals
IJskoffie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja, zullen we het leuk houden?
Wie wil er koffie?
Typisch fossielen humor dit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja ben al subbed. kijk merendeels laura vitale, byron talbot ofzo, maangi enzo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gordon ramsays kanaal op YouTube
Je was gvd vrij, had je nou echt niet zelf even boodschappen kunnen doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb echt zoveel lekkere shit in huis, Albert is vandaag geweest.
Linkje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wil het best leuk houden, maar geen koffie nu anders lig ik weer een halve nacht wakkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja, zullen we het leuk houden?
Wie wil er koffie?
Nee natuurlijk niet. Had andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je was gvd vrij, had je nou echt niet zelf even boodschappen kunnen doen
Goeie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:00 schreef Crip het volgende:
Weten jullie wat ze moeten maken, speculoos kitkat.
ik ben echt een genie
Oooh, dacht dat je een ijskoffie hater was. Schrok al.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar krijgen we niet. Ik vind dat ook lekker ja.
Zoals?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Had andere dingen te doen.
Nee haal ik meestal wel met boodschappen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oooh, dacht dat je een ijskoffie hater was. Schrok al.
Ze hebben koffiedrink bij de Lidlquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee haal ik meestal wel met boodschappen.
Uitslapen, honden uitlaten en eten geven. Vuilnis buiten zetten, vaatwasser in- en uitruimen.quote:
Daar kom ik bijna nooit maar zal een keer kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze hebben koffiedrink bij de LidlDie is ook lekker.
hetzelfde als vragen the wire of brb, totaal anders, beide tof. pablo wel in voordeel want meer screentime.quote:
ik kan dat wel fixen thuisquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar krijgen we niet. Ik vind dat ook lekker ja.
laat haar gwn wejoquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
Die Maghrebijnse is de weg kwijt. Hoofddoek aan en hoofddoek uit.
feit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
brabant toffer dan groot gedeelte nl.
Heftigquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uitslapen, honden uitlaten en eten geven. Vuilnis buiten zetten, vaatwasser in- en uitruimen.
kan tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
Ik pink een traantje weg, je zat al zo dicht bij mequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:06 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
brabant toffer dan groot gedeelte nl.
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Oh, Hoink heeft al een gedeeltelijke ban? Dan solliciteert hij hard naar de volgende met zijn posts hier ben ik bang.
ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moest anders erg lachen hoor
lepels.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zit zeker suiker in, koffiedrink?
Ja dus?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kan niet dat daar géén suiker in zit, dus...
Kom hier dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Over DM's gesproken, kan je je leugens al waarmaken? Heb je al een admin gevonden die ff meekijkt met je claims? Ik verveel me en wil ff kunnen lachen om je.
Nja, ik ben zuinig op mijn tanden. Ook geen cola meer en zo... fataal voor je glazuur, jwz.quote:
Vergeet niet een fapje voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:09 schreef Kurovski het volgende:
Zo 'ns even m'n bed opzoeken en kijken of ik 10 uur aan een stuk kan slapen.
TR wegens discriminatiequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is het toch ook een dierentuin dat NWS...
hahah heb je mijn eten opgewarmd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
ew ik had mn drinken tussen mn dijen en was t vergete en nu is t warm
Heb je het bordje 'Niet voeren' niet gelezen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat is het toch ook een dierentuin dat NWS...
wat was er met je handen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
ja, dat was erg stom inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je het bordje 'Niet voeren' niet gelezen?
typischquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
Meh, niet nodig en gisteren nog seks gehad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vergeet niet een fapje voor het slapen gaan.
jaloers op je drinkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
Oh, ja, nou... ik heb gisteren nog KOFFIE gehad... drie keer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Meh, niet nodig en gisteren nog seks gehad.
ahahhaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
hahah heb je mijn eten opgewarmd?
Gewoon voor de lol joh. Slaap je lekker van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:12 schreef Kurovski het volgende:
Ga slapen jij. Potjandriedubbeltjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ash vriend jij ook hier gezellig
Stiekem vraag ik me wel af of je wel eens sekst met skates aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
weet jij veel wt dr reden isquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Je kan niet van bedekt naar open en weer terug.
wut? groot gedeelte wil niet zeggend at zaan niet tof isquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik pink een traantje weg, je zat al zo dicht bij me
echt schattig wil samen onder da dekentjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
ik denk echt dat ik iets op heb ofzo ben mn verhaal aan het terug kijke terin
Nou vertelquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wut? groot gedeelte wil niet zeggend at zaan niet tof iswil je een anecdote weten waarom dat tof is?
e g, wnr haburg?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ash vriend jij ook hier gezellig
doe ik niet laat haar gwn hoquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou je smoel Crip ga niet heilig doen
Mi gado
ja komquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:16 schreef Drug het volgende:
[..]
echt schattig wil samen onder da dekentje
Rtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:17 schreef Drug het volgende:
regen alles. ik bid tot god dat neerslag mij niet zal treffen
srs fuck die shit
oke hoquote:
Ik hoop dat de lieve Heer niet beantwoordt met een bliksemstraalquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:17 schreef Drug het volgende:
regen alles. ik bid tot god dat neerslag mij niet zal treffen
srs fuck die shit
HEEEJ HANSIEquote:
goed geplaatste mag welquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop dat de lieve Heer niet beantwoordt met een bliksemstraal
Oh, ben jij er ookquote:
Wat ben je toch ook een schmutzbügel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik moet even het mergel van de aalscholver afkarnen... laterz
Noujaaaa zeg... is gewoon liefde voor vogelsquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schmutzbügel.
'vogels'quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Noujaaaa zeg... is gewoon liefde voor vogels
Ik dacht dat je het schattig zou vinden omdat ik ook een mening hebquote:
Heb gevingerd eropquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
oke ho
die iraanse vrouw heeft mn wenkies wel mooi gedaan, gwn zo natural mogelijk mn vorm gehouden.
check mn story
Hoezo dat?quote:
Hoe was je chipsquote:
ook tijdens hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:24 schreef xcachet het volgende:
Ik slaap altijd als een roosje na de seks.
Hahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
ps mocht ik vanavond een keer NIET over de tuinflamingo struikelen geef ik een rondje hiero
Is NG zo saai en slecht ja?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:24 schreef xcachet het volgende:
Ik slaap altijd als een roosje na de seks.
brooklyn nine-nine is leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:30 schreef xcachet het volgende:
All-in kitchen lijkt me een leuke serie
the cringe is so realquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:32 schreef Ashqelon het volgende:
@remqo, x afgesproke met twittergirl met een bepaalde kont, toen ik terug ging van zaan naar Brabant liep er een girl voor me met butt in een dun pjamaachtige pants zonder panties, zelfde soort bil als twittergirl, tof, bij bushalte even wachten op bus ging ze naast ze zitte en tegen me aan zitte, tof, vervolgens staat ze op om d'r veters te doen, geheel voorover gebogen, tof, dacht dat doet een girl niet per abuis dus sla er op en ga achter d'r staan, positief reactie rest is geschiedenis.
Ja nee maar was inkoppertje enzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo? Bestaat slapen na heerlijke seks net?
Dima?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:32 schreef Ashqelon het volgende:
@remqo, x afgesproke met twittergirl met een bepaalde kont, toen ik terug ging van zaan naar Brabant liep er een girl voor me met butt in een dun pjamaachtige pants zonder panties, zelfde soort bil als twittergirl, tof, bij bushalte even wachten op bus ging ze naast ze zitte en tegen me aan zitte, tof, vervolgens staat ze op om d'r veters te doen, geheel voorover gebogen, tof, dacht dat doet een girl niet per abuis dus sla er op en ga achter d'r staan, positief reactie rest is geschiedenis.
There's a big, black sky over my townquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:31 schreef Remqo het volgende:
De kraan is open gezet buiten, met donder en bliksem en alles
Mis Spanjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:31 schreef Remqo het volgende:
dus je hebt aan dat kippetje kunnen kluivenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:32 schreef Ashqelon het volgende:
Ik hoor niksquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:31 schreef Remqo het volgende:
Spanje loopt niet wegquote:
Ik ook niet, was kort en heftigquote:
Hij is wel heel erg schattig.quote:
en baffe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
dus je hebt aan dat kippetje kunnen kluiven
Ik had ook niets anders van je verwachtquote:
Zo ver komt Dima nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had ook niets anders van je verwacht
box g, colombiaanse bil is daar uitermate tof voor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had ook niets anders van je verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |