quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:39 schreef Remqo het volgende:
De vraag blijft natuurlijk, zitten er geen vetvlekken op haar pyjamabroek, nadat je haar betast hebt met je vette kipvingers?
En als je met een UV lamp er over heen gaat, gloeit er dan een sterretje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:42 schreef Ashqelon het volgende:
o soz, dacht dat frazz nieuwe al had geopent. eet geen vette kip met had, smetvrees en zo, eet een tortilla met mes en lepel.
door welke fokker word je gedrukt?quote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
door welke fokker word je gedrukt?
Lol wat een betaquote:
denk dat het noel isquote:
Haha echt welquote:
Bedoel je CaryAgoss?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh, Ash is weer eens op gaytoer?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ennis_met_sensi.html
sodeknetters man
ben je een borsten of billenman?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ennis_met_sensi.html
sodeknetters man
Oké stop maar weer met deze onzin.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:
ja lach maar maar heb veel meisjes afgewezen dus
godverdomme net een kutje dat volgeblaft isquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme dit broodje ziet er echt te goddelijk uit.
kaasquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:
ja lach maar maar heb veel meisjes afgewezen dus
waarom post je dat blondje dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
vind gezicht en uitstraling belangrjikst
Bedankt. Nu heb ik weer hongerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dima valt hieropquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:11 schreef xcachet het volgende:
"I would like my ass to look like a tumor" ...say no more
[ afbeelding ]![]()
photoshopquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:11 schreef xcachet het volgende:
"I would like my ass to look like a tumor" ...say no more
[ afbeelding ]![]()
was je je handdoek vergeten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
paar jaar geleden tijdens hbo gym
meisje kwam gewoon naar me toegerend lol toen ik richting metro liep, dus zou niet te hard lachen
op een blondje met dikke tieten en een gemiddeld gezichtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee hij wil uitstraling en een mooi gezicht.
Er is geen gym op het hbo, Dima.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
paar jaar geleden tijdens hbo gym
meisje kwam gewoon naar me toegerend lol toen ik richting metro liep, dus zou niet te hard lachen
kan ook een bbl zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er zitten hoe dan ook implantaten in.
wat heb je gedaan op het hbo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb gewoon 2 jaar gym gehad hoor
wie weet het nou beter jij of ik?
lelquote:
Ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb gewoon 2 jaar gym gehad hoor
wie weet het nou beter jij of ik?
Ik heb hier helemaal geen zin inquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
kan ook een bbl zijn
Maargoed, hoeveel fake butts herken je hier?
en nu mond dicht bijdehandjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik
[..]
Ik heb hier helemaal geen zin in
wat was jouw eerste kuur?quote:
FOK! als goede bron beschouwenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en nu mond dicht bijdehandje
je weet niks
Vast aan de Hanzequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
FOK! als goede bron beschouwenheb je wel hbo gedaan?
srs, test?quote:
Rende de meisjes ook achter jou aan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb ook op de Hanze gezeten en gym gehad.
je bent koppig, irritant, wijsneuserigquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
omdat hij wel een chick heeft en jij niet? ;s
Ja, maar ik was best goed in rondjes lopen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rende de meisjes ook achter jou aan?
baseer je op enkele postsquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent koppig, irritant
zó onaantrekkelijk
wie heeft de broek aan in jullie relatie?quote:
Noel welquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
wie heeft de broek aan in jullie relatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |