quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:39 schreef Remqo het volgende:
De vraag blijft natuurlijk, zitten er geen vetvlekken op haar pyjamabroek, nadat je haar betast hebt met je vette kipvingers?
En als je met een UV lamp er over heen gaat, gloeit er dan een sterretje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:42 schreef Ashqelon het volgende:
o soz, dacht dat frazz nieuwe al had geopent. eet geen vette kip met had, smetvrees en zo, eet een tortilla met mes en lepel.
door welke fokker word je gedrukt?quote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
door welke fokker word je gedrukt?
Lol wat een betaquote:
denk dat het noel isquote:
Haha echt welquote:
Bedoel je CaryAgoss?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh, Ash is weer eens op gaytoer?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ennis_met_sensi.html
sodeknetters man
ben je een borsten of billenman?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ennis_met_sensi.html
sodeknetters man
Oké stop maar weer met deze onzin.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:
ja lach maar maar heb veel meisjes afgewezen dus
godverdomme net een kutje dat volgeblaft isquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme dit broodje ziet er echt te goddelijk uit.
kaasquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:
ja lach maar maar heb veel meisjes afgewezen dus
waarom post je dat blondje dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
vind gezicht en uitstraling belangrjikst
Bedankt. Nu heb ik weer hongerquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dima valt hieropquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:11 schreef xcachet het volgende:
"I would like my ass to look like a tumor" ...say no more
[ afbeelding ]![]()
photoshopquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:11 schreef xcachet het volgende:
"I would like my ass to look like a tumor" ...say no more
[ afbeelding ]![]()
was je je handdoek vergeten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
paar jaar geleden tijdens hbo gym
meisje kwam gewoon naar me toegerend lol toen ik richting metro liep, dus zou niet te hard lachen
op een blondje met dikke tieten en een gemiddeld gezichtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee hij wil uitstraling en een mooi gezicht.
Er is geen gym op het hbo, Dima.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
paar jaar geleden tijdens hbo gym
meisje kwam gewoon naar me toegerend lol toen ik richting metro liep, dus zou niet te hard lachen
kan ook een bbl zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er zitten hoe dan ook implantaten in.
wat heb je gedaan op het hbo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb gewoon 2 jaar gym gehad hoor
wie weet het nou beter jij of ik?
lelquote:
Ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb gewoon 2 jaar gym gehad hoor
wie weet het nou beter jij of ik?
Ik heb hier helemaal geen zin inquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
kan ook een bbl zijn
Maargoed, hoeveel fake butts herken je hier?
en nu mond dicht bijdehandjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik
[..]
Ik heb hier helemaal geen zin in
wat was jouw eerste kuur?quote:
FOK! als goede bron beschouwenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en nu mond dicht bijdehandje
je weet niks
Vast aan de Hanzequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
FOK! als goede bron beschouwenheb je wel hbo gedaan?
srs, test?quote:
Rende de meisjes ook achter jou aan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb ook op de Hanze gezeten en gym gehad.
je bent koppig, irritant, wijsneuserigquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
omdat hij wel een chick heeft en jij niet? ;s
Ja, maar ik was best goed in rondjes lopen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rende de meisjes ook achter jou aan?
baseer je op enkele postsquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent koppig, irritant
zó onaantrekkelijk
wie heeft de broek aan in jullie relatie?quote:
Noel welquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
wie heeft de broek aan in jullie relatie?
haha relasie confirmedquote:
doeiquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:23 schreef xcachet het volgende:
Mijn laptop is leeg dus ik doe jullie de groetjes. xox
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:23 schreef xcachet het volgende:
Ik heb dan ook de ALO gedaan en dus gym gehadquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt nog nooit gehoord van gymlessen bij andere opleidingen dan ALO/Sport en ondernemen bij hva
lat0rquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:23 schreef xcachet het volgende:
ha ha haquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb dan ook de ALO gedaan en dus gym gehad
Net als die andere chicks.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar goed Dima, als ze echt naar je toe rende heb je haar vast meegenomen naar huis en haar kapotgeneukt?
obv. anal bij vrouwbil for the win.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
En als je met een UV lamp er over heen gaat, gloeit er dan een sterretje?
nu wellicht niet overigens, baf alleen clean bil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
En als je met een UV lamp er over heen gaat, gloeit er dan een sterretje?
had haar zo makkelijk kunnen krijgen hequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar goed Dima, als ze echt naar je toe rende heb je haar vast meegenomen naar huis en haar kapotgeneukt?
wut? vrouwbil baffe is friging hetero.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh, Ash is weer eens op gaytoer?
Dat zeg je elke keer, maar toch heb je nog nooit een gewoon meisje geneukt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had haar zo makkelijk kunnen krijgen he
ze kwam ook heletijd bij me staan bij voetbal, ze hoorde bij tegenpartij
Dit beantwoord niet de vraag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
En je hebt haar niet geneukt omdat...?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee maar ze wilde wel ontzettend graag
waarom heb je haar niet gedrukt dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haha je wil beweren dat je weigerde?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee maar ze wilde wel ontzettend graag
ze leek teveel op turk manquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
waarom heb je haar niet gedrukt dan?
ff srs man jouw seks verhalen komen waarschijnlijk nog ongeloofwaardiger over dan die van mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze leek teveel op turk man
maar wel puur hollanse naam
Klopt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ff srs man jouw seks verhalen komen waarschijnlijk nog ongeloofwaardiger over dan die van mij
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze leek teveel op turk man
maar wel puur hollanse naam
dat is het nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iedereen neukt ooit voor het eerst, zo raar is het allemaal niet
juist jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat is het niet
vond gwn raar dat zij mij interesse toonde, kon geen houding geven, dus dan ga ik maar heel afstandelijk doen
wel erg als je zelfs de "low hanging fruit" niet kan binnenhalenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat is het niet
vond gwn raar dat zij mij interesse toonde, kon geen houding geven, dus dan ga ik maar heel afstandelijk doen
Okquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:54 schreef Crip het volgende:
ama, frass komen jullie naar mn geheime spot
Natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:54 schreef Crip het volgende:
haha g- spot, geheime spotquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:54 schreef Crip het volgende:
ja nee stop maarquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha g- spot, geheime spot
ha ha ha ha
gewoon tinychatquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha g- spot, geheime spot
ha ha ha ha
linkquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:54 schreef Crip het volgende:
quote:
dit bedoel je?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.tinychat.com/cripsroom
goeie climax wel, had ik nie aan zien komenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hey ik zit hier met een probleem weet echt niet wat ik er mee moet. na een relatie van 10 jaar en een kind. Heeft mijn nu ex vriendin het uitgemaakt. Op een niet zo heel leuke manier met veel leugens en dergelijke. Dit heeft ze anderhalf jaar geleden ook al eens gedaan en toen heb ik haar met me stomme kop vergeven. Maar nu mijn werkelijke probleem. ik ben smoorverliefd op haar jongere zusje.
Plottwistquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hey ik zit hier met een probleem weet echt niet wat ik er mee moet. na een relatie van 10 jaar en een kind. Heeft mijn nu ex vriendin het uitgemaakt. Op een niet zo heel leuke manier met veel leugens en dergelijke. Dit heeft ze anderhalf jaar geleden ook al eens gedaan en toen heb ik haar met me stomme kop vergeven. Maar nu mijn werkelijke probleem. ik ben smoorverliefd op haar jongere zusje.
R&P / Ex schoonzusjequote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:17 schreef Drug het volgende:
[..]
goeie climax wel, had ik nie aan zien komen
ik zeg doenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
heftig dit frasquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
verveel je je ??quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Pats boem
RIP Nederland
is kwai chai?quote:
hard m'n best doe? ik voer geen flikker uitquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:37 schreef Crip het volgende:
Soms is het raar hoe hard je je best doet om succesvol te worden in dit wereldse leven terwijl je elk moment kunt doodvallen en alles voorbij is.
Kan wel, denk dat iedereen wel ergens naar streeft. Ook al is het vergeleken met anderen misschien een minuscule overwinning.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:39 schreef Drug het volgende:
[..]
hard m'n best doe? ik voer geen flikker uit
survival = strevenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan wel, denk dat iedereen wel ergens naar streeft. Ook al is het vergeleken met anderen misschien een minuscule overwinning.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou viral gaan heb je al behaald, je kan nu rustig sterven
Oh, ja nee oké.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook maar geen zin in die smaken.
mwah ben er wel blij mee, ik heb die imperfecties echt nodig om nog enigszins benaderbaar te zijn voor vrouwenquote:
kwam collega tegen op Tinderquote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:09 schreef Drug het volgende:
heb wel lichte geilheid op collega ontwikkeld
en chai niet dan?quote:
beter, ik doe ook nie meerquote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op zich wel maar zou haar niet doen. Niet zo handig
ben je bff met mozy?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
op zich wel maar zou haar niet doen. Niet zo handig
haha jamanquote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:09 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah ben er wel blij mee, ik heb die imperfecties echt nodig om nog enigszins benaderbaar te zijn voor vrouwen
ik dacht dat dat mss de reden was je het niet zo handig vondquote:
ohquote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
ik dacht dat dat mss de reden was je het niet zo handig vond
wat is het dan?quote:
ja oke, maar wrom vond je het dan niet handigquote:Op woensdag 19 oktober 2016 02:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
snap niet hoe je hier connectie met mozy maakt
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 02:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
ja oke, maar wrom vond je het dan niet handig
zet je gedachte uit, of ga biddenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Kwil gwn slapen
Wrm overthink ik shit altijd
Kan niet smhquote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:12 schreef KomVissen het volgende:
[..]
zet je gedachte uit, of ga bidden
klap jonko danquote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Kwil gwn slapen
Wrm overthink ik shit altijd
Idd door smoke slaap ik echt 5 uur op een nacht maar wel diep en als jewakker wordt voel je je nog steeds niet helemaal uitgerustquote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee man, krijg ze er juist meer last van.
Fuck smokequote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:25 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat je joint rookt. wiet moet je dampen
mind heeft wiet nodig g, ga 2pac luisteren want je moet nog lerenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:27 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Fuck smokeik ga alleen die vreetoick missen en als je muziek luistert 💔
Neem me niet mee naar de onderwereld aub ben net ontsnapt eraanquote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:28 schreef Drug het volgende:
[..]
mind heeft wiet nodig g, ga 2pac luisteren want je moet nog leren
escape from dark sidequote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:29 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Neem me niet mee naar de onderwereld aub ben net ontsnapt eraan
only every dayquote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:32 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Denk jij soms ook hadden de Maya's maar gelijk?
ripquote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:36 schreef kdricklamar het volgende:
Nog steeds depressief om die shoes die out of stock zijn en nooit meer kan kopen blijkbaar
Ik keek net op die site en ze zijn zelfs weggehaald...ik had nog hoop dat ze terug zouden komen pff
wilde ik sws al maar dan helemaalquote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:38 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Dan wil je toch van de brug springen of ligt dat aan mij SMH
Now I'm labelled as a trouble maker who can you blame?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:39 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je voelt me te erg aan bro mss tog maar naar de onderwereld
Zo emo waf luister jij manquote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:42 schreef Drug het volgende:
[..]
Now I'm labelled as a trouble maker who can you blame?
Smokin' weed helped me take away the pain
'zwaar erg man'quote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:39 schreef Kurovski het volgende:
Dat nieuwe advertententiescript op de fp is zwaar erg man.
Mogge. Veel klachten zeker over het nieuwste advertentiescript op de frontpage en in de nieuwsartikelen?quote:
Ehh, waar heb je 't over?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mogge. Veel klachten zeker over het nieuwste advertentiescript op de frontpage en in de nieuwsartikelen?
Nou, sinds gisteren volgens mij, wordt er een flink venster gegenereerd met reclame die niet is weg te klikken. Je moet dus het hele filmpje afkijken voordat je je met de pagina zelf kunt gaan bezighouden. 1 keer vind ik niet zo'n probleem, maar hetzelfde filmpje krijg je ook telkens als je op een nieuwsartikel komt. Beetje overkill zeg maar.quote:
Ohjoh, daar hou ik me toch niet mee bezig, is helemaal mijn straatje niet. Probeer 't in BUG te melden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:45 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou, sinds gisteren volgens mij, wordt er een flink venster gegenereerd met reclame die niet is weg te klikken. Je moet dus het hele filmpje afkijken voordat je je met de pagina zelf kunt gaan bezighouden. 1 keer vind ik niet zo'n probleem, maar hetzelfde filmpje krijg je ook telkens als je op een nieuwsartikel komt. Beetje overkill zeg maar.
Hij biedt gewoon veel aan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom grijp je elke kans aan om Niels belachelijk te maken?
Mwah, misschien gaat men het zelf inzien.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ohjoh, daar hou ik me toch niet mee bezig, is helemaal mijn straatje niet. Probeer 't in BUG te melden.
Okayquote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mwah, misschien gaat men het zelf inzien.
Werkt bij jou ook niet toch.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mwah, misschien gaat men het zelf inzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |