abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166049220
Hey ik zit hier met een probleem weet echt niet wat ik er mee moet. na een relatie van 10 jaar en een kind.
Heeft mijn nu ex vriendin het uitgemaakt.
Op een niet zo heel leuke manier.
Met veel leugens en dergelijke.
Dit heeft ze anderhalf jaar geleden ook al eens gedaan en toen heb ik haar met me stomme kop vergeven.
Maar nu mijn werkelijke probleem. ik ben smoorverliefd op haar jongere zusje.
die overigens vrijgezel is en het totaal niet eens is met de manier waarop haar oudere zus handeld.
Ze is altijd iemand geweest waar ik een geweldig goede klik mee heb.
En ondertussen mijn beste vriendin geworden.
we kunnen alles met elkaar bespreken.
En heb al eerder periodes gehad waarin ik verliefd op haar was maar die snel weg gestopt onder met het idee dat ikzelf verliefdheid verwarde met houden van als vriend zus omdat we zo goed met elkaar omgingen nou heb ik haar over mijn gevoelens verteld en kreeg ik van haar het idee dat zije wel wat vorige mij voelt maar dat ze voornamelijk bang is voor de reacties uit haar omgeving terwijl ik denk dat haar ouders juist blij voor haar zouden zijn ze voelen zich ook schuldig tegenover mij heb ik het idee en soms heb ik zelfs het gevoel dat mijn ex schoonmoeder ons probeert te koppelen ik heb echt geen idee hoe ik hier mee om moet gaan hoop dat er iemand is met ervaring of iets dergelijks
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 23:42:32 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166049246
Gaat tot super awkward situaties leiden, maar als jullie t beiden willen, waarom niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166049346
Als je jezelf en die familie een hoop ellende wil besparen kan je het beter niet doen.

De enige manier waarop dit redelijk "normaal" kan verlopen, is als jouw ex het volledig accepteert, en jij leert leven met wat zij gedaan heeft. Maargoed, je hebt je kind wat uit te leggen.
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 oktober 2016 @ 23:56:41 #4
163650 Greys
pi_166049474
Jij was tijdens je relatie meerdere keren verliefd op haar zus? Heb je je ex dat ook verteld toen je vorig jaar zo nobel was om haar te vergeven of liet je dat maar achterwege? :D Omdat je haar een leugenaar noemt, kennelijk was je zelf ook niet helemaal zuiver.

Maar goed. Je vertelde de zus dus dat je smoorverliefd op haar bent en 'je kreeg het gevoel dat zij ook wel...' etc. Zei ze dat of waarom kreeg je dat gevoel, want heel enthousiast klinkt het van haar kant niet.

Het zal lastig zijn. En knetterverwarrend voor je kind. Maar als dat het allemaal waard is, doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166049520
Je vraagt je dus af of het slim is om iets te beginnen met het zusje van de moeder van je kind? :o
pi_166049756
Gewoon doen, yolo toch
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 oktober 2016 @ 00:16:41 #7
163650 Greys
pi_166049761
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 23:59 schreef Fripsel het volgende:
Je vraagt je dus af of het slim is om iets te beginnen met het zusje van de moeder van je kind? :o
Hans Wiegel trouwde na het overlijden van zijn vrouw met haar zus.
De vader van Mark Rutte was eerst getrouwd met de zus van Mark z'n moeder.

*oma vertelt*

(Je hoeft dit niet te onthouden.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166049805
Klinkt als een win-win. Pakken die handel.
pi_166049831
menage a trois met twee zusjes is de droom

no incest
  woensdag 19 oktober 2016 @ 00:25:16 #10
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166049865
in ieder geval keer overheen gaan
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_166049905
Als ik bij haar ben en kijk naar mijn ex.
Dan kan ik er niet eens echt kwaad om worden dat ze is vreemdgegaan.
En na een mislukte subtiele vraag. kreeg ik van haar te horen dat als ik iets met haar zusje zou willen.
dat ze daar geen problemen mee zou hebben.
Ze zei dat ze mij dat geluk gunt.
We gaan nog normaal met elkaar om.
En wat betreft nobel ja ik heb haar toen verteld dat ik ook wel eens gevoelens voor een ander gehad heb.
Alleen niet dat het haar zusje was om geen bom onder het gezin te leggen.
Verliefd worden heb je niet zo in de hand.
maar wel wat je er mee doet op het moment dat je in een relatie zit.
Ze zei letterlijk maar hoe moeten we dat dan gaan doen.
Ze weet wat ik voor haar voel en blijft met me afspreken.
En hebben het er over gehad dat ze zou blijven slapen.
pi_166050062
Dat triootje liever niet wil mijn ex echt niet meer in bed hebben.
En wat betreft gewoon een keer er overheen nee liever niet ik vind haar echt leuk en ga haar geen pijn doen om een keertje sex te hebben
Daar is ze me echt te lief voor
  woensdag 19 oktober 2016 @ 00:54:04 #13
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166050174
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:41 schreef Tauro0588 het volgende:
Dat triootje liever niet wil mijn ex echt niet meer in bed hebben.

8)7 _O-

edit: ah ok, zie post nu pas, laat maar :)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 19 oktober 2016 @ 00:57:47 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166050204
Hoe kan je met je ex/toekomstige schoonouders?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_166050227
Wat is je vraag?
pi_166050446
Maakt de adoptie wel zo makkelijk, plus je hoeft niet weer eerst een hele nieuwe schoonfamilie te leren kennen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_166050710
Als je dan een kind bij dat grietje krijgt, zijn je kinderen 2e én 3e graads familie van elkaar.

Dan is je broer/zus ook je neef/nicht. Hehe.

Ja, ga er voor. En houd ons aub op de hoogte.
"Pools are perfect for holding water"
pi_166050714
TS, heb jij misschien dan nog een broer, voor je ex? Is het cirkeltje weer rond ofzo.
"Pools are perfect for holding water"
pi_166050799
Ik dacht even dat je het zou hebben over de klootzak die de ex is van je schoonzus, maar hey, het gaat om je ex-schoonzusje. Ehe, hehe.

Anyways. Ik zie geen problemen hoor. Ja, behalve dat je relatie net is afgelopen, je een kind hebt en dat je meteen weer aan iets nieuws wil beginnen.

Wat nou als je je tijd even neemt om even de breuk te verwerken, hm?

Goed, aangezien je dat station al bent gepasseerd...
Je zegt dat je verliefd bent op het schoonzusje, jij bent single, zij is single. Dus: actie ondernemen. Wil je dat het wat wordt, dan moet je moeite doen.

Zo heb je trouwens het snelste zekerheid: je wordt of afgewezen of het wordt wat tussen jou en het zusje. Als je niets doet, blijf je ermee rondlopen en kom je geen fuck verder yo.
pi_166051060
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 00:16 schreef Greys het volgende:

Hans Wiegel trouwde na het overlijden van zijn vrouw met haar zus.

En beide echtgenotes kwamen om door een auto-ongeluk -O-

Maar hier is zijn vrouw/vriendin niet dood, maar heeft gewoon de relatie verbroken. Ik vind het allemaal wat tokkie-achtig eerlijk gezegd. Zeg maar Jerry Springer-voer voor de wat ouderen onder ons. Ik zou niet in zo'n gecompliceerde situatie willen belanden, maar ja verliefd worden heb je niet altijd in de hand hè. Succes er verder mee, TS!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166051274
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 23:41 schreef Tauro0588 het volgende:
Hey ik zit hier met een probleem weet echt niet wat ik er mee moet. na een relatie van 10 jaar en een kind.
Heeft mijn nu ex vriendin het uitgemaakt.
Op een niet zo heel leuke manier.
Met veel leugens en dergelijke.
Dit heeft ze anderhalf jaar geleden ook al eens gedaan en toen heb ik haar met me stomme kop vergeven.
Maar nu mijn werkelijke probleem. ik ben smoorverliefd op haar jongere zusje.
die overigens vrijgezel is en het totaal niet eens is met de manier waarop haar oudere zus handeld.
Ze is altijd iemand geweest waar ik een geweldig goede klik mee heb.
En ondertussen mijn beste vriendin geworden.
we kunnen alles met elkaar bespreken.
En heb al eerder periodes gehad waarin ik verliefd op haar was maar die snel weg gestopt onder met het idee dat ikzelf verliefdheid verwarde met houden van als vriend zus omdat we zo goed met elkaar omgingen nou heb ik haar over mijn gevoelens verteld en kreeg ik van haar het idee dat zije wel wat vorige mij voelt maar dat ze voornamelijk bang is voor de reacties uit haar omgeving terwijl ik denk dat haar ouders juist blij voor haar zouden zijn ze voelen zich ook schuldig tegenover mij heb ik het idee en soms heb ik zelfs het gevoel dat mijn ex schoonmoeder ons probeert te koppelen ik heb echt geen idee hoe ik hier mee om moet gaan hoop dat er iemand is met ervaring of iets dergelijks
Ik, ik,ik en nog eens ik!

Sukkel, begin eens met de scheiding fatsoenlijk te regelen. Voor jullie en het kind (ben jij wel de vader, of is dat iemand anders). Je zit met een stijve lul aan haar zus te denken, zonder nu eens goed naar de situatie te kijken.

Voor je het weet kom je er zelf bekaaid van af en mag je 6 ton alimentatie betalen.

Kortom regel eens fatsoenlijk het uit elkaar gaan. Voor jou, je ex en jouw/het kind. Wie gaat wat hebben, omgangsregeling voor het kind (of niet), waar gaat wie wonen, gedeelde rekeningen opzeggen etc.

Als dat goed geregeld is, kan je denken aan die zus.

Oh en gebruik eens alineas.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166052619
Ga maar op zoek naar een andere vrouw, dit is echt raar. Ik vind het incest als je een relatie krijgt met de tante van je kind.

Zie je je kind al voor je tegen zijn vrienden zeggen: Ja dat is mijn tante en mijn stiefmama!
pi_166052632
Oeps foutje
  woensdag 19 oktober 2016 @ 10:36:22 #24
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_166052793
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 23:56 schreef Greys het volgende:
Jij was tijdens je relatie meerdere keren verliefd op haar zus? Heb je je ex dat ook verteld toen je vorig jaar zo nobel was om haar te vergeven of liet je dat maar achterwege? :D Omdat je haar een leugenaar noemt, kennelijk was je zelf ook niet helemaal zuiver.

Maar goed. Je vertelde de zus dus dat je smoorverliefd op haar bent en 'je kreeg het gevoel dat zij ook wel...' etc. Zei ze dat of waarom kreeg je dat gevoel, want heel enthousiast klinkt het van haar kant niet.

Het zal lastig zijn. En knetterverwarrend voor je kind. Maar als dat het allemaal waard is, doen.
Hij deed toch niets met die gevoelens :')

OT: Enige waarom ik dat nooit zou doen is voor het kind.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 10:20 schreef Highlighter het volgende:
Ga maar op zoek naar een andere vrouw, dit is echt raar. Ik vind het incest als je een relatie krijgt met de tante van je kind.

Zie je je kind al voor je tegen zijn vrienden zeggen: Ja dat is mijn tante en mijn stiefmama!
Dat jij het incest vind betekent verder niets natuurlijk. Het is ook geen incest verder.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_166052887
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 10:20 schreef Highlighter het volgende:

lolwat

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')