quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 23:41 schreef Tauro0588 het volgende:Hey ik zit hier met een probleem weet echt niet wat ik er mee moet. na een relatie van 10 jaar en een kind.
Heeft mijn nu ex vriendin het uitgemaakt.
Op een niet zo heel leuke manier.
Met veel leugens en dergelijke.
Dit heeft ze anderhalf jaar geleden ook al eens gedaan en toen heb ik haar met me stomme kop vergeven.
Maar nu mijn werkelijke probleem. ik ben smoorverliefd op haar jongere zusje.
die overigens vrijgezel is en het totaal niet eens is met de manier waarop haar oudere zus handeld.
Ze is altijd iemand geweest waar ik een geweldig goede klik mee heb.
En ondertussen mijn beste vriendin geworden.
we kunnen alles met elkaar bespreken.
En heb al eerder periodes gehad waarin ik verliefd op haar was maar die snel weg gestopt onder met het idee dat ikzelf verliefdheid verwarde met houden van als vriend zus omdat we zo goed met elkaar omgingen nou heb ik haar over mijn gevoelens verteld en kreeg ik van haar het idee dat zije wel wat vorige mij voelt maar dat ze voornamelijk bang is voor de reacties uit haar omgeving terwijl ik denk dat haar ouders juist blij voor haar zouden zijn ze voelen zich ook schuldig tegenover mij heb ik het idee en soms heb ik zelfs het gevoel dat mijn ex schoonmoeder ons probeert te koppelen ik heb echt geen idee hoe ik hier mee om moet gaan hoop dat er iemand is met ervaring of iets dergelijks
Ik, ik,ik en nog eens ik!
Sukkel, begin eens met de scheiding fatsoenlijk te regelen. Voor jullie en het kind (ben jij wel de vader, of is dat iemand anders). Je zit met een stijve lul aan haar zus te denken, zonder nu eens goed naar de situatie te kijken.
Voor je het weet kom je er zelf bekaaid van af en mag je 6 ton alimentatie betalen.
Kortom regel eens fatsoenlijk het uit elkaar gaan. Voor jou, je ex en jouw/het kind. Wie gaat wat hebben, omgangsregeling voor het kind (of niet), waar gaat wie wonen, gedeelde rekeningen opzeggen etc.
Als dat goed geregeld is, kan je denken aan die zus.
Oh en gebruik eens alineas.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.