Hans Wiegel trouwde na het overlijden van zijn vrouw met haar zus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:59 schreef Fripsel het volgende:
Je vraagt je dus af of het slim is om iets te beginnen met het zusje van de moeder van je kind?
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:41 schreef Tauro0588 het volgende:
Dat triootje liever niet wil mijn ex echt niet meer in bed hebben.
En beide echtgenotes kwamen om door een auto-ongelukquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:16 schreef Greys het volgende:
Hans Wiegel trouwde na het overlijden van zijn vrouw met haar zus.
Ik, ik,ik en nog eens ik!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:41 schreef Tauro0588 het volgende:
Hey ik zit hier met een probleem weet echt niet wat ik er mee moet. na een relatie van 10 jaar en een kind.
Heeft mijn nu ex vriendin het uitgemaakt.
Op een niet zo heel leuke manier.
Met veel leugens en dergelijke.
Dit heeft ze anderhalf jaar geleden ook al eens gedaan en toen heb ik haar met me stomme kop vergeven.
Maar nu mijn werkelijke probleem. ik ben smoorverliefd op haar jongere zusje.
die overigens vrijgezel is en het totaal niet eens is met de manier waarop haar oudere zus handeld.
Ze is altijd iemand geweest waar ik een geweldig goede klik mee heb.
En ondertussen mijn beste vriendin geworden.
we kunnen alles met elkaar bespreken.
En heb al eerder periodes gehad waarin ik verliefd op haar was maar die snel weg gestopt onder met het idee dat ikzelf verliefdheid verwarde met houden van als vriend zus omdat we zo goed met elkaar omgingen nou heb ik haar over mijn gevoelens verteld en kreeg ik van haar het idee dat zije wel wat vorige mij voelt maar dat ze voornamelijk bang is voor de reacties uit haar omgeving terwijl ik denk dat haar ouders juist blij voor haar zouden zijn ze voelen zich ook schuldig tegenover mij heb ik het idee en soms heb ik zelfs het gevoel dat mijn ex schoonmoeder ons probeert te koppelen ik heb echt geen idee hoe ik hier mee om moet gaan hoop dat er iemand is met ervaring of iets dergelijks
Hij deed toch niets met die gevoelensquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:56 schreef Greys het volgende:
Jij was tijdens je relatie meerdere keren verliefd op haar zus? Heb je je ex dat ook verteld toen je vorig jaar zo nobel was om haar te vergeven of liet je dat maar achterwege?Omdat je haar een leugenaar noemt, kennelijk was je zelf ook niet helemaal zuiver.
Maar goed. Je vertelde de zus dus dat je smoorverliefd op haar bent en 'je kreeg het gevoel dat zij ook wel...' etc. Zei ze dat of waarom kreeg je dat gevoel, want heel enthousiast klinkt het van haar kant niet.
Het zal lastig zijn. En knetterverwarrend voor je kind. Maar als dat het allemaal waard is, doen.
Dat jij het incest vind betekent verder niets natuurlijk. Het is ook geen incest verder.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:20 schreef Highlighter het volgende:
Ga maar op zoek naar een andere vrouw, dit is echt raar. Ik vind het incest als je een relatie krijgt met de tante van je kind.
Zie je je kind al voor je tegen zijn vrienden zeggen: Ja dat is mijn tante en mijn stiefmama!
lolwatquote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:20 schreef Highlighter het volgende:
Ga maar op zoek naar een andere vrouw, dit is echt raar. Ik vind het incest als je een relatie krijgt met de tante van je kind.
Ik vind het wel viesquote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij deed toch niets met die gevoelens![]()
OT: Enige waarom ik dat nooit zou doen is voor het kind.
[..]
Dat jij het incest vind betekent verder niets natuurlijk. Het is ook geen incest verder.
Incest? Hoe dan...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:20 schreef Highlighter het volgende:
Zie je je kind al voor je tegen zijn vrienden zeggen: Ja dat is mijn tante en mijn stiefmama!
Ja, dat is wat anders en ben ik het wel mee eens. Maarja gevoelens kies je niet altijd voor en kan je ook niet zo maar uitzetten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:45 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik vind het wel vies
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit een relatie krijg met de broer van mijn vriend. Vooral als je een kind hebt.
Er leven genoeg mannen en vrouwen op de wereld, ik zou daar echt niet aan beginnen als ik ts was. Behalve als hij geilt op drama natuurlijk.
QFTquote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:52 schreef erodome het volgende:
Mijn advies, laat het los voor nu, ga eerst eens alles rustig regelen en goed op eigen benen staan, eerst eens verwerken wat er is gebeurd [...]
Nu spring je van het een in het ander, wat met elkaar verweven is en waar ook nog eens een kind tussen staat. Een nieuwe relatie aangaan voordat je de oude hebt verwerkt/alles goed geregeld is is al een long shot, dan ook nog eens met de zus van je ex, maakt het niet makkelijker.
Lol, ook dat nog eensquote:Op woensdag 19 oktober 2016 10:20 schreef Highlighter het volgende:
Dan merkt het kind het verschil toch niet. De ene keer is ze bij mama alleen in een ander huis, dan bij mama en papa samen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Lol, ook dat nog eens
Jammer dat het geen tweelingzussen zijn, dat was nog grappiger geweest.
Nu breng je iemand op ideeen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:54 schreef loveli het volgende:
Als je ex ooit bij een verkeersongeluk om het leven komt, doen. Anders echt niet.
Waarom niet eigenlijk?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:29 schreef Tauro0588 het volgende:
Als ik bij haar ben en kijk naar mijn ex.
Dan kan ik er niet eens echt kwaad om worden dat ze is vreemdgegaan.
Wat fijn dat jullie normaal met elkaar om kunnen gaan, ondanks de nare breuk enzo. Goed ook als jullie elkaar geluk gunnen en een mooi voorbeeld naar jullie kleinequote:En na een mislukte subtiele vraag. kreeg ik van haar te horen dat als ik iets met haar zusje zou willen.
dat ze daar geen problemen mee zou hebben.
Ze zei dat ze mij dat geluk gunt.
We gaan nog normaal met elkaar om.
True that, maar ook wat je er nu mee doet (ondanks geen relatie) is heel belangrijk.quote:En wat betreft nobel ja ik heb haar toen verteld dat ik ook wel eens gevoelens voor een ander gehad heb.
Alleen niet dat het haar zusje was om geen bom onder het gezin te leggen.
Verliefd worden heb je niet zo in de hand.
maar wel wat je er mee doet op het moment dat je in een relatie zit.
En dan ditquote:Ze zei letterlijk maar hoe moeten we dat dan gaan doen.
Ze weet wat ik voor haar voel en blijft met me afspreken.
En hebben het er over gehad dat ze zou blijven slapen.
Ga ervoor. En als je ex straks ook weer een relatie krijgt is het probleem sowieso voor 90 % opgelost.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:41 schreef Tauro0588 het volgende:
Hey ik zit hier met een probleem weet echt niet wat ik er mee moet. na een relatie van 10 jaar en een kind.
Heeft mijn nu ex vriendin het uitgemaakt.
Op een niet zo heel leuke manier.
Met veel leugens en dergelijke.
Dit heeft ze anderhalf jaar geleden ook al eens gedaan en toen heb ik haar met me stomme kop vergeven.
Maar nu mijn werkelijke probleem. ik ben smoorverliefd op haar jongere zusje.
die overigens vrijgezel is en het totaal niet eens is met de manier waarop haar oudere zus handeld.
Ze is altijd iemand geweest waar ik een geweldig goede klik mee heb.
En ondertussen mijn beste vriendin geworden.
we kunnen alles met elkaar bespreken.
En heb al eerder periodes gehad waarin ik verliefd op haar was maar die snel weg gestopt onder met het idee dat ikzelf verliefdheid verwarde met houden van als vriend zus omdat we zo goed met elkaar omgingen nou heb ik haar over mijn gevoelens verteld en kreeg ik van haar het idee dat zije wel wat vorige mij voelt maar dat ze voornamelijk bang is voor de reacties uit haar omgeving terwijl ik denk dat haar ouders juist blij voor haar zouden zijn ze voelen zich ook schuldig tegenover mij heb ik het idee en soms heb ik zelfs het gevoel dat mijn ex schoonmoeder ons probeert te koppelen ik heb echt geen idee hoe ik hier mee om moet gaan hoop dat er iemand is met ervaring of iets dergelijks
Nou lijkt erop alsof ze wel al een vermoeden had.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:29 schreef Tauro0588 het volgende:
Als ik bij haar ben en kijk naar mijn ex.
Dan kan ik er niet eens echt kwaad om worden dat ze is vreemdgegaan.
En na een mislukte subtiele vraag. kreeg ik van haar te horen dat als ik iets met haar zusje zou willen.
dat ze daar geen problemen mee zou hebben.
Ze zei dat ze mij dat geluk gunt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |