abonnement Unibet Coolblue
pi_179782673
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:20:56 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179782677
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:16 schreef gcjoel het volgende: [..] Maar als werkende ouder moet je ook alles regelen en schoonmaken als de kinderen thuis zijn.
Die maken een stuk minder pestzooi als ze overdag naar de crčche gaan
Het is anders. Maar beide wel zwaar

En beide een keuze ook, dus dat is dan weer wel zo *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:21:28 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179782687
Barreltje, maar je hebt dan toch ook crčche en een grootouder erbij? Dat scheelt wel voor je vriend ook denk ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179782688
De OP is stuk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179782704
En jongens, ik ben echt moe tot in mijn botten. :'( Ik slaap zo slecht en veel te weinig. Word er een klein beetje verdrietig van vandaag. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:23:11 #6
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_179782711
ghehe als we kinderen eens ook van de bomen af zouden kunnen plukken O+

ik ben het wel met je eens hoor lie, dat een hoop makkelijker is geworden.. vroegah was je met de was al een halve dag bezig en moest je om te kunnen douchen eerst het water koken..

mijn tante heeft dan ook weer haar broertjes zowat opgevoed.. want zo ging dat vroegah ook.. en van een opleiding was dan nauwelijks sprake.. je ging maar in de huishouding werken..

nouja.. ik ben iig blij dat ik NU geboren ben en dat ik de mogelijkheden heb die ik nu heb..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_179782712
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:21 schreef Lonaa het volgende:
De OP is stuk.
jah, ding wilde ook niet de foto die ik wilde... nou dan maar niet SOD it
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:24:11 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179782718
Lucky: die kun je dan toch ook aangeven dat het haar keuze is? Al weet je niet hetvoelt voor haar natuurlijk, misschien ervaart zij die last wel zo door redenen die jij niet weet. Of zie je niet alles wat ze doet of qua verantwoordelijkheid op zich heeft.
Of is ze gewoon een slappe zeikerd. Kan allemaal :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:24:46 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179782726
Lie, ik doe en werken, en schilderen. En nu? :+ :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:25:09 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179782731
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:23 schreef Barreltje het volgende:
ghehe als we kinderen eens ook van de bomen af zouden kunnen plukken O+

ik ben het wel met je eens hoor lie, dat een hoop makkelijker is geworden.. vroegah was je met de was al een halve dag bezig en moest je om te kunnen douchen eerst het water koken..

mijn tante heeft dan ook weer haar broertjes zowat opgevoed.. want zo ging dat vroegah ook.. en van een opleiding was dan nauwelijks sprake.. je ging maar in de huishouding werken..

nouja.. ik ben iig blij dat ik NU geboren ben en dat ik de mogelijkheden heb die ik nu heb..
Hoe jong/oud ben jij, Barrel?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:25:58 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_179782741
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:21 schreef Molo het volgende:
Barreltje, maar je hebt dan toch ook crčche en een grootouder erbij? Dat scheelt wel voor je vriend ook denk ik
ik hoop het :) hij denkt dat het kan, ik denk dat hij na 2 weken wel enigszins uitgeput is.. het is wel 8 dagen door buffelen denk ik.. ( en van mij Mogen de kinderen in die weken nog wel een extra dag naar het kdv hoor.. blije papa is blije kinderen.. )

we gaan het meemaken.. eerst maar eens kinderen maken.. we hebben nog een jaartje, als het dan niet gelukt is , is het ook geen issue meer ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:27:08 #12
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_179782753
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoe jong/oud ben jij, Barrel?
>:)

ik had het even over de generatie van mijn ouders in de quote..
ik ben tussen 35 en 40 ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_179782756
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:24 schreef Molo het volgende:
Lie, ik doe en werken, en schilderen. En nu? :+ :D
als je dan ook nog ff het hele huis laat blinken..... nee I shut up!
mijn punt was gewoon dat ik soms vind dat mensen zo makkelijk denken dat je dan dus geen reet te doen hebt ofzo!

en verder ...sja en nu? wil je een sticker in je schriftje? een schouder klopje? vertel eens Molo? (nee hats off natuurlijk!)
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:28:44 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_179782766
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]

>:)

ik had het even over de generatie van mijn ouders in de quote..
ik ben tussen 35 en 40 ;)
Ah wanneer is je 40e verjaardag ergens, dit jaar? ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_179782783
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:24 schreef Molo het volgende:
Lucky: die kun je dan toch ook aangeven dat het haar keuze is? Al weet je niet hetvoelt voor haar natuurlijk, misschien ervaart zij die last wel zo door redenen die jij niet weet. Of zie je niet alles wat ze doet of qua verantwoordelijkheid op zich heeft.
Of is ze gewoon een slappe zeikerd. Kan allemaal :+
Ze is extreem gevoelig. En een slappe zeikerd. Pas zaten we in de auto, ging ze keihard janken omdat ze haar sleutels niet kon vinden, het was allemaal zo zwaaahaaahaaar. Tering he, doe ff normaal, je kinderen zitten op de achterbank. En die sleutels zijn gewoon even tijdelijk misplaatst, kunnen nooit ver weg zijn aangezien we de auto al in zijn gekomen.

Helemaal prima dat ze weinig aan kan hoor, dat snap ik zeker wel. Ik kan ook veel minder aan dan een gemiddeld mens. Prima, so be it. Maar enige realisatie dat zij de uitzondering is, zou wel eens fijn zijn. Ze heeft geen zwaar leven, het leven is zwaar voor haar specifiek. Dat is niet hetzelfde maar dat ziet ze niet. En dan is het moeilijk om iemand vaak te moeten troosten, steunen, etc.

Goed, sporten :W
Spoilers!
pi_179782812
"Maar als werkende ouder moet je ook alles regelen en schoonmaken als de kinderen thuis zijn"

Quoten lukte niet meer. Maar ik heb het vermoeden (nooit meegemaakt wel toegekeken) dat huishouden doen met kleine kinderen een stuk lastiger is dan wanneer ze 's avonds in bed liggen. En boodschappen doen met kind erbij kost vast meer tijd dan snel even boodschappen doen voordat je je kind van het KDV haalt.
Vergelijk het met thuis werken en op kantoor werken, daar is steeds afleiding terwijl je thuis vaak snel kunt doorwerken.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:31:56 #17
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179782813
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ze is extreem gevoelig. En een slappe zeikerd. Pas zaten we in de auto, ging ze keihard janken omdat ze haar sleutels niet kon vinden, het was allemaal zo zwaaahaaahaaar. Tering he, doe ff normaal, je kinderen zitten op de achterbank. En die sleutels zijn gewoon even tijdelijk misplaatst, kunnen nooit ver weg zijn aangezien we de auto al in zijn gekomen.

Helemaal prima dat ze weinig aan kan hoor, dat snap ik zeker wel. Ik kan ook veel minder aan dan een gemiddeld mens. Prima, so be it. Maar enige realisatie dat zij de uitzondering is, zou wel eens fijn zijn. Ze heeft geen zwaar leven, het leven is zwaar voor haar specifiek. Dat is niet hetzelfde maar dat ziet ze niet. En dan is het moeilijk om iemand vaak te moeten troosten, steunen, etc.

Goed, sporten :W
Och jezus, daar zou ik weinig geduld voor hebben.
pi_179782814
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ze is extreem gevoelig. En een slappe zeikerd. Pas zaten we in de auto, ging ze keihard janken omdat ze haar sleutels niet kon vinden, het was allemaal zo zwaaahaaahaaar. Tering he, doe ff normaal, je kinderen zitten op de achterbank. En die sleutels zijn gewoon even tijdelijk misplaatst, kunnen nooit ver weg zijn aangezien we de auto al in zijn gekomen.

Helemaal prima dat ze weinig aan kan hoor, dat snap ik zeker wel. Ik kan ook veel minder aan dan een gemiddeld mens. Prima, so be it. Maar enige realisatie dat zij de uitzondering is, zou wel eens fijn zijn. Ze heeft geen zwaar leven, het leven is zwaar voor haar specifiek. Dat is niet hetzelfde maar dat ziet ze niet. En dan is het moeilijk om iemand vaak te moeten troosten, steunen, etc.

Goed, sporten :W
Ik had een buurvrouw die na het krijgen van een kinT ook ongeveer zo werd...ze woonde eerst boven me daarna naast me....mega last van dr hormoenen en daarna dus ook slaande ruzie en ging nooit meer over (van haar kant dus he), kortom sommige mensen moeten ook gewoon geen kinderen krijgen!
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:32:04 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179782816
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:27 schreef Barreltje het volgende:

ik had het even over de generatie van mijn ouders in de quote..
ik ben tussen 35 en 40 ;)
37, 5 dus? ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:32:49 #20
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179782823
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:27 schreef liedetector het volgende:

[..]

als je dan ook nog ff het hele huis laat blinken..... nee I shut up!
mijn punt was gewoon dat ik soms vind dat mensen zo makkelijk denken dat je dan dus geen reet te doen hebt ofzo!

en verder ...sja en nu? wil je een sticker in je schriftje? een schouder klopje? vertel eens Molo? (nee hats off natuurlijk!)
Huishouden probeer ik zoveel mogelijk te ontwijken :7

Een sticker zou ik graag wel willen ja :@
Nee joh, dat Koos en ik het zwaar vinden ligt vooral aan ons zelf. Beide geen gedisciplineerd huishoudwonders, hij wat ouder en ik chronisch ziek. Het is best zoals het gaat, niet perfect maar wel gezellig en gelukkig O+

En we houden het om diverse redenen op één kind, dat scheelt ook al enorm. Drie slooptanks door je huis heen is echt heel anders.

Ik wil wel door de tijd een schoonmaakster maar dat kan ik nu echt even niet verantwoorden. Daarnaast is de zolder weerin verbouwing en ik moet dan echt trouw gaan opruimen (speelgoed en shit) voordat zo'n werkster komt, en dat zie ik nu niet gebeuren.
Als Larf vier wordt en ik weer meer ga werken vind ik dat wel een mooie :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179782842
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:32 schreef Molo het volgende:
Het is best zoals het gaat, niet perfect maar wel gezellig en gelukkig O+
volgens mij is dat gewoon ook de hele essentie!
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:34:01 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179782845
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ze is extreem gevoelig. En een slappe zeikerd. Pas zaten we in de auto, ging ze keihard janken omdat ze haar sleutels niet kon vinden, het was allemaal zo zwaaahaaahaaar. Tering he, doe ff normaal, je kinderen zitten op de achterbank. En die sleutels zijn gewoon even tijdelijk misplaatst, kunnen nooit ver weg zijn aangezien we de auto al in zijn gekomen.

Helemaal prima dat ze weinig aan kan hoor, dat snap ik zeker wel. Ik kan ook veel minder aan dan een gemiddeld mens. Prima, so be it. Maar enige realisatie dat zij de uitzondering is, zou wel eens fijn zijn. Ze heeft geen zwaar leven, het leven is zwaar voor haar specifiek. Dat is niet hetzelfde maar dat ziet ze niet. En dan is het moeilijk om iemand vaak te moeten troosten, steunen, etc.

Goed, sporten :W
Ik zou mentaal Claudia de Breij opzetten O+

En contact lekker laten verwateren, doeiii :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179782860
Vandaag is mijn nieuwe hulp geweest. Studente van 19 en die wist flink van aanpakken. Steeds verontschuldigen dat ze wat moest vragen. Maar dat vond ik huis fijn. Huis is heerlijk schoon, beddegoed is vers. Heerlijk!
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:35:28 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179782866
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:31 schreef liedetector het volgende:

[..]

Ik had een buurvrouw die na het krijgen van een kinT ook ongeveer zo werd...ze woonde eerst boven me daarna naast me....mega last van dr hormoenen en daarna dus ook slaande ruzie en ging nooit meer over (van haar kant dus he), kortom sommige mensen moeten ook gewoon geen kinderen krijgen!
Hahaha

Ook heel erg waar ja

Vriendin van me heeft nu een baby van een half jaar

Ik hoop dat het nog goed komt maar nondeju wat een draak is dat, en haar vent ook :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179782877
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik heb wel echt HAAT voor die huismoeders die dus echt niet werken en dan doen alsof ze het druk hebben. WAARMEE? _O-
Hoe doen moeders die er wel bij werken het dan?
Ja, dat dacht ik dus ook voordat ik een koter had, maar dat blijkt toch net even anders te zijn! :D Nou is Günther ook nog eens een rete-makkelijke baby, maar nog steeds heb ik het met dagen alleen met hem thuis absoluut veel drukker en is het veel vermoeiender dan wat voor dagen op kantoor ik in mijn twintig jaar werken bij verschillende werkgevers dan ook heb gehad.

Verschil met de doorsnee huismoeder is wellicht dat ik er absoluut niet over klaag, want ik geniet me helemaal te pletter! :)

@Molo, tot nu toe weinig gezeik gehad over mijn beslissing om voorlopig thuisblijfmoeke te wezen - ik had me eigenlijk wel voorbereid op veel meer kritiek!
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:36:15 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179782879
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Vandaag is mijn nieuwe hulp geweest. Studente van 19 en die wist flink van aanpakken. Steeds verontschuldigen dat ze wat moest vragen. Maar dat vond ik huis fijn. Huis is heerlijk schoon, beddegoed is vers. Heerlijk!
Nice!

Komt ze ook weleens in de omgeving Rotterdam?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179782881
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zou mentaal Claudia de Breij opzetten O+

En contact lekker laten verwateren, doeiii :D
Er is iets geks met haar aan de hand. Als we bij elkaar zijn, is het ontzettend gezellig. Ze is lief, attent, geīnteresseerd en ik kan onwijs met haar lachen. Maar als we elkaar appen of ik nadenk over hoe zij haar leven leidt, vind ik haar gruwelijk irritant :')
Spoilers!
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:37:10 #28
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179782891
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik dus ook voordat ik een koter had, maar dat blijkt toch net even anders te zijn! :D Nou is Günther ook nog eens een rete-makkelijke baby, maar nog steeds heb ik het met dage alleen met hem thuis absoluut veel drukker en is het veel vermoeiender dan wat voor dagen op kantoor ik in mijn twintig jaar werken bij verschillende werkgevers dan ook heb gehad.

Verschil met de doorsnee huismoeder is wellicht dat ik er absoluut niet over klaag, want ik geniet me helemaal te pletter! :)

@Molo, tot nu toe weinig gezeik gehad over mijn beslissing om voorlopig thuisblijfmoeke te wezen - ik had me eigenlijk wel voorbereid op veel meer kritiek!
Mooi!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:37:45 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179782896
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Er is iets geks met haar aan de hand. Als we bij elkaar zijn, is het ontzettend gezellig. Ze is lief, attent, geīnteresseerd en ik kan onwijs met haar lachen. Maar als we elkaar appen of ik nadenk over hoe zij haar leven leidt, vind ik haar gruwelijk irritant :')
Geef je dat weleens terug aan haar als feedback?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179782900
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:36 schreef minilot het volgende:
Verschil met de doorsnee huismoeder is wellicht dat ik er absoluut niet over klaag, want ik geniet me helemaal te pletter! :)
volgens mij ging het ook niet over dat klagen, maar dat er dan dus (stel jij zegt ik kan niet want druk) mensen zich afvragen WAARMEE ddan? want je bent toch maar een huismoeder en veel vrouwen werken en hebben kind(eren) daarom reageer ik ook zo fel!
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:38:18 #31
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179782903
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik dus ook voordat ik een koter had, maar dat blijkt toch net even anders te zijn! :D Nou is Günther ook nog eens een rete-makkelijke baby, maar nog steeds heb ik het met dage alleen met hem thuis absoluut veel drukker en is het veel vermoeiender dan wat voor dagen op kantoor ik in mijn twintig jaar werken bij verschillende werkgevers dan ook heb gehad.

Verschil met de doorsnee huismoeder is wellicht dat ik er absoluut niet over klaag, want ik geniet me helemaal te pletter! :)

@Molo, tot nu toe weinig gezeik gehad over mijn beslissing om voorlopig thuisblijfmoeke te wezen - ik had me eigenlijk wel voorbereid op veel meer kritiek!
Maar eerlijk is eerlijk, je bent nu ook echt een moeke geworden _O-
Maar het gaat erom dat jij blij bent met je keuze. En dat is wel duidelijk
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:39:08 #32
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179782910
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:38 schreef liedetector het volgende:

[..]

volgens mij ging het ook niet over dat klagen, maar dat er dan dus (stel jij zegt ik kan niet want druk) mensen zich afvragen WAARMEE ddan? want je bent toch maar een huismoeder en veel vrouwen werken en hebben kind(eren) daarom reageer ik ook zo fel!
Er is echt geen touw vast te knopen aan wat hier staat.
Even rustig ademen en dan opnieuw? ;)
pi_179782911
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Nice!

Komt ze ook weleens in de omgeving Rotterdam?
Ik kan het vragen, maar www.ikzoekhuishoudelijkehulp.nl heeft er vast ook veel.
En 1x per 2 weken is prima, tussendoor kan ik het makkelijk zelf bijhouden
We have far more in common than that which devides us..
pi_179782914
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is iets geks met haar aan de hand. Als we bij elkaar zijn, is het ontzettend gezellig. Ze is lief, attent, geīnteresseerd en ik kan onwijs met haar lachen. Maar als we elkaar appen of ik nadenk over hoe zij haar leven leidt, vind ik haar gruwelijk irritant :')
niet meer appen (opgelost slotje) maar waarom als je het met iemand kan vinde en je lol hebt je afvragen hoe iemand zn leven leid trouwens? who cares, het gaat om het moment toch? Sommige mensen heb je lol mee andere zware gesprekken, volgende fijne etentjes etc!
pi_179782922
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Geef je dat weleens terug aan haar als feedback?
Hells no, dat overleeft ze nooit. Veel te gevoelig.

Ze is inmiddels was uitgezwangerd of hoe dat dan ook heet. Ze is wat minder labiel dan voorheen. En hangt niet meer steeds in de app vanwege allerlei gemuts. Dus ik heb wel wat hoop voor de toekomst.
Spoilers!
pi_179782927
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Er is echt geen touw vast te knopen aan wat hier staat.
Even rustig ademen en dan opnieuw? ;)
neuh zolang ik mezelf snap vind ik het wel best ;)
ik ben zo ongeveer die irritante "kennis" van LS
pi_179782929
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Maar eerlijk is eerlijk, je bent nu ook echt een moeke geworden _O-
Ja, en ik had ook niet anders verwacht! Ik ga nog steeds vaak naar de bios, ik heb wat feestjes in de planning, ik kom nog net zo vaak in de Efteling, maar mijn hoogste prioriteit is mijn kind en ik vind het verdomd verrukkelijk om de hele dag met 'm bezig te zijn. En da's ook eigenlijk wel hoe ik vooraf gedacht had dat het zou gaan. :)
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:40:21 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179782931
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik kan het vragen, maar www.ikzoekhuishoudelijkehulp.nl heeft er vast ook veel.
En 1x per 2 weken is prima, tussendoor kan ik het makkelijk zelf bijhouden
Keer ingevuld, was niemand hier in de buurt te vinden :') _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:41:23 #39
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179782947
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, en ik had ook niet anders verwacht! Ik ga nog steeds vaak naar de bios, ik heb wat feestjes in de planning, ik kom nog net zo vaak in de Efteling, maar mijn hoogste prioriteit is mijn kind en ik vind het verdomd verrukkelijk om de hele dag met 'm bezig te zijn. En da's ook eigenlijk wel hoe ik vooraf gedacht had dat het zou gaan. :)
Ik ben blij voor je dat het goed bevalt ook O+
pi_179782959
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:39 schreef liedetector het volgende:

[..]

niet meer appen (opgelost slotje) maar waarom als je het met iemand kan vinde en je lol hebt je afvragen hoe iemand zn leven leid trouwens? who cares, het gaat om het moment toch? Sommige mensen heb je lol mee andere zware gesprekken, volgende fijne etentjes etc!
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik doe echt mijn best om me niet te ergeren, ik heb daar ook alleen mezelf maar mee. Maar ze doet zo dom joh :')
Spoilers!
pi_179782971
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, en ik had ook niet anders verwacht! Ik ga nog steeds vaak naar de bios, ik heb wat feestjes in de planning, ik kom nog net zo vaak in de Efteling, maar mijn hoogste prioriteit is mijn kind en ik vind het verdomd verrukkelijk om de hele dag met 'm bezig te zijn. En da's ook eigenlijk wel hoe ik vooraf gedacht had dat het zou gaan. :)
En dit neemt ook niemand meer van je af, dat genieten.
Heel anders, ik werk ook niet fulltime, en de dagen dat ik dan vrij ben zou ik natuurlijk prima aan schoonmaken kunnen besteden en me het geld voor een hulp uitsparen.
Maar ik geniet zo van zo'n vrije dag, waarop ik kan bepalen wat ik doe, heerlijk.
We have far more in common than that which devides us..
pi_179782980
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik doe echt mijn best om me niet te ergeren, ik heb daar ook alleen mezelf maar mee. Maar ze doet zo dom joh :')
Okay dom is wel een beetje een "randje" daar zou ik ook moeite mee hebben..... maar toch wt je net schetste dacht ik...och gewoon van je WA afgooien oid en de leuke dingen doen
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:44:02 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179782983
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hells no, dat overleeft ze nooit. Veel te gevoelig.

Ze is inmiddels was uitgezwangerd of hoe dat dan ook heet. Ze is wat minder labiel dan voorheen. En hangt niet meer steeds in de app vanwege allerlei gemuts. Dus ik heb wel wat hoop voor de toekomst.
Tuurlijk overleeft ze dat wel. Nu zit jij met de shit hč, daar heb jij ook stukje controle in in aangeven hoe ver je het laat komen

Zeker als de hormonale shitperiode na kinderen over is, mag je best beetje kaders erin definiëren

Ieder is toch een heel groot deel verantwoordelijk voor zijn eigen leven, en dat mag zij zo te horen wel beseffen soms.
Net als dat jij de rol mag pakken in grenzen aangeven wat jij acceptabel vindt qua drol toegeschoven krijgen.

Zo noemde een oud collega van mij dat, mensen die naar je toekomen met hun problemen en als het ware zeggen 'alstublieft, híer is mijn drol' O+
Je kunt 'm ook níet aanpakken :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179783003
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En dit neemt ook niemand meer van je af, dat genieten.
Heel anders, ik werk ook niet fulltime, en de dagen dat ik dan vrij ben zou ik natuurlijk prima aan schoonmaken kunnen besteden en me het geld voor een hulp uitsparen.
Maar ik geniet zo van zo'n vrije dag, waarop ik kan bepalen wat ik doe, heerlijk.
tuurlijk, maar stel dat je inkomen zou zijn wat je hulp je kost, wat zou je dan doen? Ik zou dan persoonlijk nog een dag vrij nemen dat lekker zelf doen op mijn manier en dan de dag erna als ik vrij ben genieten van.... ;) (weet dat dat niet oph=gaat hoor, maar dat soort dingen kan een overweging zijn waarom een moeder lekker thuis blijft en het allemaal zelf doet)
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:46:03 #45
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_179783016
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:32 schreef golfer het volgende:

[..]

37, 5 dus? ;)
afgerond naar boven ja ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_179783018
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Tuurlijk overleeft ze dat wel. Nu zit jij met de shit hč, daar heb jij ook stukje controle in in aangeven hoe ver je het laat komen

Zeker als de hormonale shitperiode na kinderen over is, mag je best beetje kaders erin definiëren

Ieder is toch een heel groot deel verantwoordelijk voor zijn eigen leven, en dat mag zij zo te horen wel beseffen soms.
Net als dat jij de rol mag pakken in grenzen aangeven wat jij acceptabel vindt qua drol toegeschoven krijgen.

Zo noemde een oud collega van mij dat, mensen die naar en toekomen met hun problemen en als het ware zeggen 'alstublieft, híer is mijn drol' O+
Je kunt 'm ook níet aanpakken :9
wederom eens, jij omschrijft m alleen ff veel beter.... soms haat ik je he!
pi_179783022
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Keer ingevuld, was niemand hier in de buurt te vinden :') _O-
https://www.hulp.nl/huishoudelijke-hulp-gezocht/rotterdam/
Best wel veel dames
We have far more in common than that which devides us..
pi_179783033
Drol _O-

Mja, je hebt ook wel gelijk Molo. Het is ook wel een beetje mijn ding om dan geen grenzen aan te geven. Kom allemaal maar naar me toe met je drol en je kunt er wel op rekenen dat je nooit feedback krijgt want lieve vrede dit dat.
Dat is wel een project waar aan gewerkt wordt overigens hoor. Ik had het alleen nog niet op die vriendin betrokken. Ik zal eens in conclaaf gaan met mezelf.
Spoilers!
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:47:39 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179783039
quote:
Ik woon in een dorp richting Westland

Maar ik ga ook hier even kijken

Niet dat het nu 'mag' van mezelf. Maar oooooit wel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179783040
Verhelderend om jullie argumenten en overwegingen te lezen bij de keuzes, die passen bij leven + werken + wel/geen kinderen.

Lucky! Hoe is het met de vriendin en opname?
Ben je nog steeds zo betrokken of heb je wat afstand.
Enneh...sporten? _O_

Ha, dit is een soort verveeldagje...trap op /af.
Wél alle was- droog en vaatmachines gevuld en geleegd.
Koffiemachine kreeg een servicebeurt.
# benenhoog.

Klinkt goed van een jeugdige hulp, kaatje!
Je bent vast ook héel duidelijk in wat wél en niét! B-)
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:47:49 #51
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179783043
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Drol _O-

Mja, je hebt ook wel gelijk Molo. Het is ook wel een beetje mijn ding om dan geen grenzen aan te geven. Kom allemaal maar naar me toe met je drol en je kunt er wel op rekenen dat je nooit feedback krijgt want lieve vrede dit dat.
Dat is wel een project waar aan gewerkt wordt overigens hoor. Ik had het alleen nog niet op die vriendin betrokken. Ik zal eens in conclaaf gaan met mezelf.
Herkenbaar wel. Maar ook dat als je je grenzen niet bewaakt je zelf ongelukkiger wordt.
Dat moet je echt niet willen :*
pi_179783047
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Drol _O-

Mja, je hebt ook wel gelijk Molo. Het is ook wel een beetje mijn ding om dan geen grenzen aan te geven. Kom allemaal maar naar me toe met je drol en je kunt er wel op rekenen dat je nooit feedback krijgt want lieve vrede dit dat.
Dat is wel een project waar aan gewerkt wordt overigens hoor. Ik had het alleen nog niet op die vriendin betrokken. Ik zal eens in conclaaf gaan met mezelf.
soms is confrontatie voor iemand anders ook precies wat ze nodig hebben in te gaan zien dat.....
pi_179783050
Goed sporten. En werken. Centrjes verdienen zodat ik hier de schoonmaak ook ooit kan uitbesteden. Zonde van mijn tijd, dat gepoets.
Spoilers!
pi_179783070
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:45 schreef liedetector het volgende:

[..]

tuurlijk, maar stel dat je inkomen zou zijn wat je hulp je kost, wat zou je dan doen? Ik zou dan persoonlijk nog een dag vrij nemen dat lekker zelf doen op mijn manier en dan de dag erna als ik vrij ben genieten van.... ;) (weet dat dat niet oph=gaat hoor, maar dat soort dingen kan een overweging zijn waarom een moeder lekker thuis blijft en het allemaal zelf doet)
Nee denk het niet. Ik vind het repeterende van schoonmaken helemaal niet fijn, verder is mijn lijf er niet echt blij mee (na een schoonmaak dag kan ik een paar dagen nauwelijks een glas vasthouden). Zo af en toe de ramen lappen of de keuken overhoop halen vind ik weer wel leuk.
We have far more in common than that which devides us..
pi_179783089
Maar nét zoveel poetsen dat niet iedereen in huis spontaan de vlektyfus krijgt is ook een optie hč? Gewoon alleen het minimale. :+ ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:50:39 #56
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_179783111
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed sporten. En werken. Centrjes verdienen zodat ik hier de schoonmaak ook ooit kan uitbesteden. Zonde van mijn tijd, dat gepoets.
Poetst J. ook eigenlijk wel eens wat? :)
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:51:39 #58
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179783114
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:50 schreef minilot het volgende:
Maar nét zoveel poetsen dat niet iedereen in huis spontaan de vlektyfus krijgt is ook een optie hč? Gewoon alleen het minimale. :+ ^O^
Mijn tactiek :D
Nja nu ik alleen woon ligt mijn drempel nog lager _O-
pi_179783117
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:48 schreef Kaatje1 het volgende:
(na een schoonmaak dag kan ik een paar dagen nauwelijks een glas vasthouden).
das wel goed argument, verder vind ik het repeterende juis twel fijn soms, niet nadenken waardoor brein even alle kanten op kan gaan en dat dus heel ontspannend werkt
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:52:26 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179783122
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:50 schreef minilot het volgende:
Maar nét zoveel poetsen dat niet iedereen in huis spontaan de vlektyfus krijgt is ook een optie hč? Gewoon alleen het minimale. :+ ^O^
Dat wordt wel meer nodig straks als Günther met pindakaas pootjes rond rent door de kamer of met een vetkrijtje die je vergeten was op te ruimen je bank onder smotst

Of even snel willen douchen en dat je kind dan in de douche schijt

Moet je het eerst weer vakkundig door het putje prakken O+ :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179783123
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:51 schreef gcjoel het volgende:
Mijn tactiek :D
Nja nu ik alleen woon ligt mijn drempel nog lager _O-
en je moet er strax toch uit, zou voor mij wel een dingetje zijn het niet perfect te hebben
pi_179783130
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nja nu ik alleen woon ligt mijn drempel nog lager _O-
Begrijpelijk. :)
Nou ja, als ik in mijn eentje was, was het denk ik wel iets opgeruimder. Mijn dude is de zooimaker annex hoarder in huis. Ik pleur gewoon alles dat te lang in de weg ligt in de straatcontainer. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_179783141
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Moet je het eerst weer vakkundig door het putje prakken O+ :P
Mooi. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_179783142
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat wordt wel meer nodig straks als Günther met pindakaas pootjes rond rent door de kamer of met een vetkrijtje die je vergeten was op te ruimen je bank onder smotst

Of even snel willen douchen en dat je kind dan in de douche schijt

Moet je het eerst weer vakkundig door het putje prakken O+ :P
kijk! bejaarde honden kunne n er ook wat van...... een dag niet gezogen is bijna al not done ....zeker op regenachtige dagen komt dweilen erbij kijken..... en botjes kluiven zit soms tot op je tv scherm
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:53:43 #65
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_179783143
ik heb echt een gruwelijke hekel aan schoonmaken.. ik word er wel blij van als mijn huis schoon is tho..
mijn vriend heeft een lagere irritatie grens mbt schoonmaken en opriumen.. daar gaan dan ook de meeste discussies tussen ons over.. dat hij vind dat ik niets doe en dat ik vind dat er niks te doen valt :P :7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:54:05 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179783149
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:51 schreef liedetector het volgende:

[..]

das wel goed argument, verder vind ik het repeterende juis twel fijn soms, niet nadenken waardoor brein even alle kanten op kan gaan en dat dus heel ontspannend werkt
Repetitieve hersenloze activiteiten zijn heel goed om cognitieve stress te verminderen enzo :Y

Alleen doe ik dat liever met rauswerk zoals muren slopen of plafond witte dan speelgoed opruimen en de vaatwasser inruimen :r
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179783160
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:52 schreef minilot het volgende:
Nou ja, als ik in mijn eentje was, was het denk ik wel iets opgeruimder. Mijn dude is de zooimaker annex hoarder in huis. Ik pleur gewoon alles dat te lang in de weg ligt in de straatcontainer. :')
als ik dat serieus doe heb ik denk ik een echtelijke ruzie! maar tering wat heb ik iemand in huis die dat tot kunst verheven heeft! die is zelf sleutels in dr eigen tas gewoon kwijt..... en iets opruimen....... gegarandeert dat het dan dus voor de eeuwigheid in een soort zwart gat verdwijnt
pi_179783162
Goed. Ik ga eens een wasmand vol kleren van J. strijken. *) Uitstekend moment.
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:55:25 #69
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179783165
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:53 schreef liedetector het volgende:

[..]

kijk! bejaarde honden kunne n er ook wat van...... een dag niet gezogen is bijna al not done ....zeker op regenachtige dagen komt dweilen erbij kijken..... en botjes kluiven zit soms tot op je tv scherm
Oh dat lijkt me echt vreselijk, en al voldoende reden om geen hond te nemen eerlijk gezegd :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179783176
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Repetitieve hersenloze activiteiten zijn heel goed om cognitieve stress te verminderen enzo :Y

Alleen doe ik dat liever met rauswerk zoals muren slopen of plafond witte dan speelgoed opruimen en de vaatwasser inruimen :r
ook ja!!!! maar je muren kan je niet elke week slopen! plafond witten zou ik elke week kunnen doen, mar met wat ik al doe is lijf het daar neit zo mee eens denk ik!
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:56:16 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179783179
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:55 schreef minilot het volgende:
Goed. Ik ga eens een wasmand vol kleren van J. strijken. *) Uitstekend moment.
Succes _O-

Tijd voor verder laptopwerk maar weer hier. Hopen dat Larf zich beetje zoetjes houdt :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:56:19 #72
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_179783180
ik ben ook altijd alles kwijt.. maar dat komt vooral omdat mijn life het opruimt.. dus vraag ik altijd eerst aan hem of hij iets gevonden heeft.. HIJ is altijd zijn telefoon kwijt overigens.. dan zit ie er meestal op :7 B-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:56:28 #73
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179783182
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat wordt wel meer nodig straks als Günther met pindakaas pootjes rond rent door de kamer of met een vetkrijtje die je vergeten was op te ruimen je bank onder smotst

Of even snel willen douchen en dat je kind dan in de douche schijt

Moet je het eerst weer vakkundig door het putje prakken O+ :P
Door jou wil ik nu nog liever kinderen O+

oh nee.
pi_179783189
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh dat lijkt me echt vreselijk, en al voldoende reden om geen hond te nemen eerlijk gezegd :D
Moet je katten ook niet doen. En geen vogels (dat zand en veertjes gaan overal inzitten). Een aquarium is dan wel een beter idee (of een waterschildpad als dat nog mag)
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:56:50 #75
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179783190
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:52 schreef liedetector het volgende:

[..]

en je moet er strax toch uit, zou voor mij wel een dingetje zijn het niet perfect te hebben
Ja dat helpt ook niet mee. De douche schoonmaken bijvoorbeeld is super onnodig _O-
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:57:11 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179783195
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:56 schreef liedetector het volgende:

[..]

ook ja!!!! maar je muren kan je niet elke week slopen! plafond witten zou ik elke week kunnen doen, mar met wat ik al doe is lijf het daar neit zo mee eens denk ik!
Daarom heb ik ook een kudtttt leven!!!!! :( :( :( :( :(

:+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179783198
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh dat lijkt me echt vreselijk, en al voldoende reden om geen hond te nemen eerlijk gezegd :D
ze zijn keurig hoor! maar ja ze verharen en ik heb in mn leven met honden 1x vlooien gehad (en hou dat graag zo dus en kwam omdat ik toen ook een nest kittens erbij had) en dat is gewoon iets wat je never wil!
  donderdag 14 juni 2018 @ 14:57:50 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179783207
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Moet je katten ook niet doen. En geen vogels (dat zand en veertjes gaan overal inzitten). Een aquarium is dan wel een beter idee (of een waterschildpad als dat nog mag)
Huisstofmijt is voorlopig voldoende

Ik hou ook niet van dieren dus prrrrima zo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179783210
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:56 schreef Kaatje1 het volgende:
(of een waterschildpad als dat nog mag)
geloof het niet (beesten met zaagsel in kooitjes is ook een puinbak... aquarium is dan een goeie btw!, ligt je hooi/zaagsel tenminste niet overal!)
pi_179783215
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook een kudtttt leven!!!!! :( :( :( :( :(

:+
bijna met je te doen!
pi_179783247
ik had bv in deze tijd kunnen stofzuigen.... maar nee zit ik hier weer ;) en ik vind het KOUD met de deur open! toch maar eens opstan om die even dicht te trekken
pi_179783488
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 14:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Poetst J. ook eigenlijk wel eens wat? :)
:Y
Elke zondagochtend stofzuigt hij 3 verdiepingen en dweilt hij er 1. Die ochtend wordt door hem ook de kattenbak verschoond en gestreken.
Spoilers!
pi_179783574
getver regen! en zin in de openhaard! Spareribs zitten al een paar uur in de oven en ik heb opperdoesen (vast geen logische combi, maar wel lekker) en nu bedenken wat ik met de sperciebonen ga doen! *firstworld problems* en zo de tweede IPA eens openen maken!
pi_179783579
Toch nog lekker huishoudelijk bezig. De eerste was hangt op het balkon. Het regent hier een beetje, maar misschien is het morgen een keer droog.
We have far more in common than that which devides us..
pi_179783595
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Toch nog lekker huishoudelijk bezig. De eerste was hangt op het balkon. Het regent hier een beetje, maar misschien is het morgen een keer droog.
hier boven 2 wassen hangen die eigenlijk wel droog zijn (maarzelf beneden dus zie het nu toch niet lalalalal) geen zin!
net er een lekkere broek afgerukt en zag dat werk shirtje ook voor grijpen hangt, dus geloof het wel ff
pi_179783716
Weber aanmaakblokjes zijn kut trouwens! Maar goed is boven windkracht 3, dus lekker de openhaard aan.... (last van je hormonen hebben is ruk ;) heb het echt koud)
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:35:30 #87
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_179783915
Het lijkt wel OUD hier de laatste tijd. Dat was vroeger wel anders _O- *O*
Siesta & Fiesta!
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:42:53 #88
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179784077
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:35 schreef Bramito het volgende:
Het lijkt wel OUD hier de laatste tijd. Dat was vroeger wel anders _O- *O*
Dat vind je positief? :o
  Official ESF Kreviewer donderdag 14 juni 2018 @ 15:44:40 #89
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179784121
Topic gaat hard.

Vanmorgen de schuur compleet opgeruimd en een auto vol oude verfblikken en zooi naar de stort.
Daarna koffie gedronken bij vriendin en nu lekker op de bank.

Wel genieten zo. Misschien ga ik volgende week nog een paar dagen weg. Nog niet besloten.
pi_179784152
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:44 schreef Kreator het volgende:
Topic gaat hard.

Vanmorgen de schuur compleet opgeruimd en een auto vol oude verfblikken en zooi naar de stort.
Daarna koffie gedronken bij vriendin en nu lekker op de bank.

Wel genieten zo. Misschien ga ik volgende week nog een paar dagen weg. Nog niet besloten.
lekker bijkomen en doen waar je zin in hebt!
  Official ESF Kreviewer donderdag 14 juni 2018 @ 15:45:55 #91
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179784158
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:42 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat vind je positief? :o
Het wordt redelijk goed gecompenseerd door zeker 5,6 mensen die er niets van moeten hebben. :7.
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:46:15 #92
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_179784170
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:42 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat vind je positief? :o
Ja hoor, niks mis mee. Als mensen hier over willen praten moeten ze dat doen. Evolutie van deze SC. Vroegah werd je met de grond gelijk gemaakt als je afhankelijk was van een ander en waren kinderen lastig, vervelend en vies. Nu zitten er blijkbaar verschillende semi afhankelijke personen en zijn er ook kinderen of een kinderwens.
Siesta & Fiesta!
pi_179784174
Pizza laten bezorgen op de hotelkamer. O+
  Official ESF Kreviewer donderdag 14 juni 2018 @ 15:46:48 #94
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179784186
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:45 schreef liedetector het volgende:

[..]

lekker bijkomen en doen waar je zin in hebt!
Helemaal niks doen blijk ik toch niet te kunnen. Als ik een uur heb gezeten ga ik weer iets doen.
pi_179784240
quote:
9s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Helemaal niks doen blijk ik toch niet te kunnen. Als ik een uur heb gezeten ga ik weer iets doen.
herkenbaar! en ook fijn! je huis (schuur whatever) ruimt dan ook nog eens lekker op...
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:48:55 #96
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_179784246
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:45 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het wordt redelijk goed gecompenseerd door zeker 5,6 mensen die er niets van moeten hebben. :7.
Ook dat ja...
Siesta & Fiesta!
pi_179784256
quote:
9s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Helemaal niks doen blijk ik toch niet te kunnen. Als ik een uur heb gezeten ga ik weer iets doen.
Maar wel omdat je het zelf kan bepalen, en dat is ook een lekker gevoel. Je kan als je wil ook blijven zitten, dat mag ook
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:50:17 #98
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_179784284
quote:
9s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Helemaal niks doen blijk ik toch niet te kunnen. Als ik een uur heb gezeten ga ik weer iets doen.
Misschien op yoga retraite gaan
pi_179784304
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar wel omdat je het zelf kan bepalen, en dat is ook een lekker gevoel. Je kan als je wil ook blijven zitten, dat mag ook
ik herken de interne drang van "stilzitten kan/mag niet" ik ga nu ook (want even droog ook al is openhaard net aan, toch maar ff hondje doen....... en ondertussen koken en ooww ja die was hangt ook al een dag...etc etc
eigenlijk maak ik mezelf de hele dag gek lijkt het! gewoon niks doen om het niks doen trek ik best slecht
pi_179784373
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:50 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik herken de interne drang van "stilzitten kan/mag niet" ik ga nu ook (want even droog ook al is openhaard net aan, toch maar ff hondje doen....... en ondertussen koken en ooww ja die was hangt ook al een dag...etc etc
eigenlijk maak ik mezelf de hele dag gek lijkt het! gewoon niks doen om het niks doen trek ik best slecht
Heb ik ook. Net iets besteld op een webshop. Maar ondertussen ook de was opgehangen, even gezeten met een kop thee. Nieuwe was erin. En tussendoor ook even de keuken opgeruimd. Gewoon aankeutelen omdat het kan en niet omdat het moet.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 14 juni 2018 @ 15:54:02 #101
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_179784377
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:50 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik herken de interne drang van "stilzitten kan/mag niet" ik ga nu ook (want even droog ook al is openhaard net aan, toch maar ff hondje doen....... en ondertussen koken en ooww ja die was hangt ook al een dag...etc etc
eigenlijk maak ik mezelf de hele dag gek lijkt het! gewoon niks doen om het niks doen trek ik best slecht
Ik heb dat erna, nooit tijdens, en dan is het al te laat. ik probeer dus geen tijd te verdoen met niks doen want later heb ik dan spijt. :')
Siesta & Fiesta!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')