ik heb de verpleging ook even gevraagd of ze het me nog een keer uit wilden leggen hoor .. straks dooe ik iets verkeerd.. dat moet ik niet hebben..quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:06 schreef MaJo het volgende:
Spannend barrel!![]()
Ik ben er momenteel zo "uit" dat ik er ook wel weer even aan zou moeten wennen allemaal
Follikelmetingquote:Op woensdag 4 juli 2018 12:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de fyremedal bedoeldewat bedoel jij met FM?
ahh!!!!quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2018 13:26 schreef B.ertha het volgende:
Succes Barrel, fijn dat de echo goed was
Ik ben ook heel benieuwd naar D-E!!
Mjin ei is op heterdaad betrapt, hij was vanochtend aan het springenVocht in de buikholte en rafelige randjes van de follikel. Dus vanavond even gezellig maken
Hoera! Dat alles maar voorspoedig verloopt deze keer!quote:
je moet er over heen piesen he.. niet er tegen aan gooien..quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:00 schreef douche-eendje het volgende:
Geen bloed is ook goed. Morgenochtend er maar eens een testje tegenaan gooien.
Bertha, veel plezier!
Go Barrel! Mijn linker eierstok is ook altijd zo'n drama
Ow echt?quote:Op woensdag 4 juli 2018 16:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je moet er over heen piesen he.. niet er tegen aan gooien..
Shit zeg.. is dat de reden dat ik nooit twee streepjes heb gezienquote:
Dit is dag 32 dus alles kan nog, het is pas ook de 2e ronde met clomid.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:09 schreef Barreltje het volgende:
Jammer DE!
en het is wel gek voor jou toch, zo'n langere cyclus?
Wow, dat gaat echt snel!quote:Op donderdag 5 juli 2018 00:08 schreef MaJo het volgende:
En ik de kat maar onderpissen![]()
Het is precies een jaar geleden dat ik de eerste punctie had, wat gaat de tijd snel
Succes Gaddle. Dat is inderdaad een flinke dosis clomid.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:47 schreef Gaddle het volgende:
Na een tijd wachten zijn wij begonnen met de behandeling(en). Helaas toch aan clomid. Best wel heftige dosis ook (150mg)
Mijn vorige cyclus was 41 dagen.
Sorry ik ben niet echt bij gelezen. Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel en
Confronterend.quote:Op donderdag 5 juli 2018 15:48 schreef MaJo het volgende:
Balen D-E maar gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet maar lekker van je wijntje
Ik ben overmorgen jarig. 36 alweer, we begonnen toen ik 32 was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |