Ergens deze week denk ik. Vorige cyclus met clomid was 28 dagen, dus 29 dagen voelt al als een mini-overwinningquote:Op maandag 2 juli 2018 14:43 schreef Kirb het volgende:
Yay barrel![]()
Eendje oeh, wanneer ga je testen..?
Fijn Bertha! Dubbele kansen!
wat is deze??quote:
Geduld. En nee, nog niet ongesteld.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat is deze??
en ook nog niet ongesteld dan?
Ik heb mijn best gedaan om hem te vinden tijdens de vakantie, maar ik was 1 dag vergeten te testen. Zag wel toe en afname aan kleur, dus ik vermoed dat ik hem ergens rond cd16 heb gehad.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 09:56 schreef Kirb het volgende:
Ohh spannend D-e!! Heb je je ovulatie goed kunnen vinden? Hoe lang erna zou je nu zitten?
Fijn dat de echo goed was! Dus nu starten met de fostimon? Ik vond fostimon erg makkelijk met spuiten (weet niet of je dat eerder ook hebt gehad) i.t.t. pregnyl.. Zet 'm op!! Wanneer heb je je eerste FM?quote:Op woensdag 4 juli 2018 10:41 schreef Barreltje het volgende:
Echo was goed.. al kon ze mn linker eierstok niet zo goed zien.. nog wel even bloed laten prikken voor mn fsh en iets anders met een e..
Geen idee waarom dat nu ineens moet terwijl het vorige keer niet hoefde.. maar wellicht voortschrijdend inzicht ..
Verder een mooie tas met fostimon, fyremedal en pregnyl mee..![]()
Die ga ik zo eens bij de heren op mn werk in de koelkast zetten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu dus nog even wachten op de uitslag van bloed.. dan mag ik aan de gang..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:16 schreef Barreltje het volgende:
Vanavond eerste fostimon zetten iddJa dat mixen is wel een gedoetje inderdaad, maar het prikken zelf vond ik niet/nauwelijks pijnlijk. De pregnyl is ook zelf mixen, en die vond ik wel naar om te zetten. Maar goed da's maar 1 keer. Wat bedoel je met FM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu dus nog even wachten op de uitslag van bloed.. dan mag ik aan de gang..
Ben benieuwd wat ik mag gaan prikken met IVF..[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
ik dacht dat jij de fyremedal bedoeldequote:Op woensdag 4 juli 2018 11:50 schreef Kirb het volgende:
[..]
Ja dat mixen is wel een gedoetje inderdaad, maar het prikken zelf vond ik niet/nauwelijks pijnlijk. De pregnyl is ook zelf mixen, en die vond ik wel naar om te zetten. Maar goed da's maar 1 keer. Wat bedoel je met FM?
Ben benieuwd wat ik mag gaan prikken met IVF..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |