is de barcode van een tray schültenbrauquote:
Omdat wanneer je een element relatief positioneert, hij wel moet weten wat z'n hoogte max mag zijn. En nu pakt hij 100% van niks, want de hoogte van z'n parent is niet fixed, dus can hij die berekening niet maken.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom doe height: 100% zo gay in dit geval?
https://jsfiddle.net/829jd1c6/5/
Goed, het leek namelijk heel erg op die van een tray met wc papier.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
is de barcode van een tray schültenbrau
geen makkelijke oplossing voor?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:45 schreef I. het volgende:
[..]
Omdat wanneer je een element relatief positioneert, hij wel moet weten wat z'n hoogte max mag zijn. En nu pakt hij 100% van niks, want de hoogte van z'n parent is niet fixed, dus can hij die berekening niet maken.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Oma Zollang heeft wel de lekkerste loempiaas
quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ken een Chinees die Ping heet. "Zin in een spelletje Pong Ping?"
Een kennerquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]vorige week nog gehad maar verlang er nu alweer naar
Van die dikke Indonesische loempia's of kleinere?quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Loempia, die heb ik laatst ook nog eentje op van de lokale Chinees hier. Al jaren niet meer gehaald, was nog steeds even lekker.
Andere chinees bezoekenquote:In tegenstelling tot de Chinese tomatensoep die echt niet meer te hachelen is eigenlijk.
Ik hoop dat ze niet te waterig zijnquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Net cherry tomaatjes gehaald dankzij onze ochtend gesprek
Zo'n joekel!quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Van die dikke Indonesische loempia's of kleinere?
[..]
Andere chinees bezoeken
waren wel lekker maar ik wil nog wel eens "echte" tomaten proeven en kijken hoe groot het verschil isquote:
Vietnamese loempia's van de markt vond ik altijd lekker. En extra sambal eropquote:Op woensdag 13 juni 2018 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Loempia, die heb ik laatst ook nog eentje op van de lokale Chinees hier. Al jaren niet meer gehaald, was nog steeds even lekker.
In tegenstelling tot de Chinese tomatensoep die echt niet meer te hachelen is eigenlijk.
Ik zou zeggen, kom langs, maar dat gaat wat lastigquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
waren wel lekker maar ik wil nog wel eens "echte" tomaten proeven en kijken hoe groot het verschil is
Als ik de vleugels van Bolke kon lenenquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom langs, maar dat gaat wat lastig
Uurtje, is een staf meeting en we proberen het luchtig te houdenquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vergadering vlotjes verlopen of viel je in slaap
quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ik de vleugels van Bolke kon lenen
quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Als ik goed train kan ik je straks misschien wel dragen! TJILP!"
Uurtje kan soms er lang aanvoelenquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Uurtje, is een staf meeting en we proberen het luchtig te houden
https://jsfiddle.net/qfxp67Lc/10/quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
geen makkelijke oplossing voor?
dat je een child dezelfde hoogte als de parent kan geven als de parent height auto heeft?
Noem je Bolke nou dom?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij kan bolke helemaal niet vliegen
[ afbeelding ]
Vandaag de dag helemaal niet meer nee.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is de over over over over grootvader van Bolke. Wat was het toch een knapperdquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En kaas voor op de pizzaquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolkekan trouwens inderdaad niet vliegen. Maar die kan wel melk van gras maken. Dat is ook heel nuttig.
Weet ik, maar het wordt wel vaak gebruikt in die context.quote:
En ze kunnen bolken!quote:
Boudewijn Buch was gefascineerd door dodo's toch ?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik, maar het wordt wel vaak gebruikt in die context.
Geen ideequote:Op woensdag 13 juni 2018 21:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Boudewijn Buch was gefascineerd door dodo's toch ?
Bolke&Bolkequote:Op woensdag 13 juni 2018 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ze kunnen bolken!![]()
:"Mooooo!"
:"TJILP!"
Klopt jaquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
QFTquote:
En ook uitgestorvenquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Huh. Vogels kunnen wel zwemmen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:15 schreef devzero het volgende:
dodo's waren zeker niet dom. Er zijn verhalen van dodo's die met elkaar schaakten. Ze deden zelfs mee aan zwemwedstrijden, maar helaas waren ze vergeten dat vogels niet kunnen zwemmen en helaas zijn ze allemaal uitgestorven.
Dan waren ze best wel dom als ze gaan zwemmen, wetende dat zij dit niet kunnen. Faalvogelsquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:15 schreef devzero het volgende:
dodo's waren zeker niet dom. Er zijn verhalen van dodo's die met elkaar schaakten. Ze deden zelfs mee aan zwemwedstrijden, maar helaas waren ze vergeten dat vogels niet kunnen zwemmen en helaas zijn ze allemaal uitgestorven.
Ik pak ook water maar daar is geen smiley voor.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Iiever thee of koffie. Beetje koud is het
Sommige vogels kunnen in het water dobberen, ik zou dat getrappel van eenden toch niet echt zwemmen noemen.quote:
Kokend water en dan thee van zettenquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik pak ook water maar daar is geen smiley voor.
Nee, gewoon koud kraanwater deze keerquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kokend water en dan thee van zetten
Lijkt me niet lekker hoor, thee trekken met koud waterquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, gewoon koud kraanwater deze keer
quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige vogels kunnen in het water dobberen, ik zou dat getrappel van eenden toch niet echt zwemmen noemen.
Daarom zonder thee.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me niet lekker hoor, thee trekken met koud water
quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik pak ook water maar daar is geen smiley voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Hi,
Thanks for flagging potential policy or legal violations on Google. We’ve received your report under the following abuse category: spam or unwanted content.
The Google Team
Jezus ging ook heel snel over het water en dat doe ik hem ook niet na. Maar om het nou zwemmen te noemen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:27 schreef I. het volgende:
[..]
Moet je 's kijken hoe snel die beesten zwemmen. Ik doe het ze niet na.
Foksmiley hè.quote:
Ja klopt, die ging over het water. Eenden gaan door het water.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Jezus ging ook heel snel over het water en dat doe ik hem ook niet na. Maar om het nou zwemmen te noemen.
hij lijkt wel wat teveel te genieten van zijn glaasje ''water''quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest goed kijken of dat nou een glas of zoenlippen waren
[ afbeelding ]
Een beetje creepie jaquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hij lijkt wel wat teveel te genieten van zijn glaasje ''water''
quote:
Straks ga je beweren dat mozes langs het water ging ipv erdoor.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:35 schreef I. het volgende:
[..]
Ja klopt, die ging over het water. Eenden gaan door het water.
Nou, dat wil ik eigenlijk wel beweren ja.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Straks ga je beweren dat mozes langs het water ging ipv erdoor.
Of vanavond nog werken en ook na middernacht.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:38 schreef I. het volgende:
Hm, twijfels. Vanavond nog werken, of uitstellen tot na middernacht.. Lastig lastig.
vanavond en middernachtquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:38 schreef I. het volgende:
Hm, twijfels. Vanavond nog werken, of uitstellen tot na middernacht.. Lastig lastig.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Of vanavond nog werken en ook na middernacht.
Jullie gunnen mij ook geen rust.quote:
Het was te warm voor m'n grapjas.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
iemand heeft vandaag zijn lolbroek aan
misschien willen wij gwn graag dat je ook online bent. Jij bent devs favoriete gesprekspartner hequote:
Maar ik ben altijd al onlinequote:Op woensdag 13 juni 2018 21:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
misschien willen wij gwn graag dat je ook online bent. Jij bent devs favoriete gesprekspartner he
Maar jij bent ook erg gezellig.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
misschien willen wij gwn graag dat je ook online bent. Jij bent devs favoriete gesprekspartner he
hmm heb je echt 6 uurtjes nodig ?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:47 schreef I. het volgende:
[..]
Behalve die zes uurtjes die ik af en toe slaap
Ik negen uur en dan eigenlijk nog een dutje overdag.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hmm heb je echt 6 uurtjes nodig ?
katachtige roofdieren slapen toch ook hele dag door?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik negen uur en dan eigenlijk nog een dutje overdag.
Zo bekeken valt het nog mee.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
katachtige roofdieren slapen toch ook hele dag door?
als ik 6 uurtjes slaap ben ik al blijquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik negen uur en dan eigenlijk nog een dutje overdag.
Eigenlijk maar 2 natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hmm heb je echt 6 uurtjes nodig ?
Ben je dan ook fit of slaap je gewoon slecht?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
als ik 6 uurtjes slaap ben ik al blij
Medemogelijk gemaakt door Casey Neistat, dat filmpke.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Geloof de mythe niet, dat kan toch niet? Ik ga wel op mijn tapijtje
hahahaquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Geloof de mythe niet, dat kan toch niet? Ik ga wel op mijn tapijtje
Na een paar dagen met 4-5 uur ben ik wel brak ja. En als ik dan eindelijk 7-8 uur kan slapen word ik midden in de nacht wakker en kan niet meer slapenquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ik slaap ook gewoon 7-8 uur. 6 is echt minimaal voor mij anders ben ik echt een wrak
Geld je met lange haren als man zijnde ook onder de noemer hipster?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hahahadevzero is een hipster Jezus. Leuke outfit hoor
Als je er een knoopjes patroon in doet welquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geld je met lange haren als man zijnde ook onder de noemer hipster?
Wel als je er heel overdreven voor zorgt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geld je met lange haren als man zijnde ook onder de noemer hipster?
fit genoeg. Maar ik slaap wel erg slecht.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben je dan ook fit of slaap je gewoon slecht?
Tett'n!quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je er een knoopjes patroon in doet wel
Wat geld als overdreven voor zorgen?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel als je er heel overdreven voor zorgt.
We zullen jou dan maar eens naar bed gaan jagen zodat je een vast slaapritme ontwikkelt de komende tijd.quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
fit genoeg. Maar ik slaap wel erg slecht.
ja zijn afwezigheid is me ook opgevallen. Nou al 2 dagenquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar is Marruk? Ik mis zijn spamaanvallen.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
hahahadevzero is een hipster Jezus. Leuke outfit hoor
Dure conditioners en shampoos, perfect moeten zitten en in paniek raken om dooie puntjes.quote:
Dan gelukkig ook nog niet. Gebruik alleen de conditioner van mijn vriendinquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dure conditioners en shampoos, perfect moeten zitten en in paniek raken om dooie puntjes.
dan had ik die koffie beter kunnen latenquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zullen jou dan maar eens naar bed gaan jagen zodat je een vast slaapritme ontwikkelt de komende tijd.
Deal!quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
dan had ik die koffie beter kunnen latenvanaf volgende week dan oke?
Vanaf zondag?quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
dan had ik die koffie beter kunnen latenvanaf volgende week dan oke?
dat is meer metroseksueelquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel als je er heel overdreven voor zorgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |