Overduidelijk geen FOK!ker. Slechts 23cmquote:Op woensdag 13 juni 2018 12:23 schreef Cherrykiss het volgende:
Hij laat trouwens ook graag fotos zijn van zijn behoorlijk grote lul die zo 'n 23 cm lang is....
En waarom denk jij anders te zijn dan die 40+ vrouwen voor jou? Als in: jullie hebben seks, hij filmt en maakt foto's, het gaat uit, hij bewaart de foto's en films en stuurt ze naar een nieuwe vrouw die welwillend is.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:23 schreef Cherrykiss het volgende:
hij vroeg nu al, of hij mij dan ook mocht filmen of foto's maken.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Overduidelijk geen FOK!ker. Slechts 23cm
Waarom? Ik zie haar gezicht niet, weet niet wie ze is....en ze had een leuke lichaam.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:34 schreef Allures het volgende:
Ruim denkend =/= geen moreel besef
En je gaat echt wel aan wat morele dingetjes voorbij als je Ja zegt op 'wil je mijn ex naakt zien'
23cm behoorlijk groot vindenquote:Op woensdag 13 juni 2018 12:23 schreef Cherrykiss het volgende:
Hij laat trouwens ook graag fotos zijn van zijn behoorlijk grote lul die zo 'n 23 cm lang is..
omdat zij nu niet weet wie er allemaal naar haar seksfilms kijkt en ik betwijfel of hij dat overlegt en je niet weet of zij er oké mee isquote:Op woensdag 13 juni 2018 12:36 schreef Cherrykiss het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie haar gezicht niet, weet niet wie ze is....en ze had een leuke lichaam.
Zijn jullie nu allemaal zo preuts of ben ik té open?
quote:
Je kan het gezicht niet zien, en volgens hem zijn al die vrouwen akkoord gegaan om dit te filmen....het gaat over volwassen mensen, dus.....Ik denk dat heel veel mensen dit doen. Zich filmen bij de seks.....quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:37 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat zij nu niet weet wie er allemaal naar haar seksfilms kijkt en ik betwijfel of hij dat overlegt en je niet weet of zij er oké mee is
Ik schrik er nogal van dat dit uitleg nodig heeft
Heeft niets met openheid te maken. Ben er 99% zeker van dat die grieten dat niet willen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:36 schreef Cherrykiss het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie haar gezicht niet, weet niet wie ze is....en ze had een leuke lichaam.
Zijn jullie nu allemaal zo preuts of ben ik té open?
Ik denk dat je er te veel over nadenkt en hij er wat vreemde fantasieën op nahoudt.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:39 schreef Cherrykiss het volgende:
[..]nee, dat wordt altijd direct weer verwijderd. Zijn van die links die je niet kan downloaden en die na 1 klik verdwijnen. Is ook goed zo. Ik hoef dat niet te hebben. Ik wou gewoon eens kijken.
Wat ik me hier eigenlijk meer afvroeg is, wat dit voor hem opbrengt? Waarom wil hij dat laten zien.
En, nee ik denk niet dat ik veel meer ben voor hem als andere vrouwen voor mij. Als zijn verhaal van 40 vrouwen wel klopt....in mijn achterhoofd had ik namelijk ook al de idee, dat hij eigenlijk best verlegen is, en zich die 40 vrouwen mss bedacht heeft om als "very potent" over te komen.....ik weet niet. Mss een ego-probleem van hem
Ik zou dat zelf ook niet doen....daarom ook, dat hier mijn vraag aan jullie is:quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft niets met openheid te maken. Ben er 99% zeker van dat die grieten dat niet willen.
Ik heb ook voldoende beeldmateriaal liggen van mijzelf en exen of scharrels maar no way dat ik er uberhaupt over na denk om dat naar andere mensen te sturen.
Gewoon een beetje moreel besef.
En dit.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:37 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat zij nu niet weet wie er allemaal naar haar seksfilms kijkt en ik betwijfel of hij dat overlegt en je niet weet of zij er oké mee is
Ik schrik er nogal van dat dit uitleg nodig heeft
allemaal dingen bedenken om het te vergoeielijken en over 3 maanden is het een janktopic op dit zelfde forum over hoe je je zo vergist kunt hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2018 12:39 schreef Cherrykiss het volgende:
[..]nee, dat wordt altijd direct weer verwijderd. Zijn van die links die je niet kan downloaden en die na 1 klik verdwijnen. Is ook goed zo. Ik hoef dat niet te hebben. Ik wou gewoon eens kijken.
Wat ik me hier eigenlijk meer afvroeg is, wat dit voor hem opbrengt? Waarom wil hij dat laten zien.
En, nee ik denk niet dat ik veel meer ben voor hem als andere vrouwen voor mij. Als zijn verhaal van 40 vrouwen wel klopt....in mijn achterhoofd had ik namelijk ook al de idee, dat hij eigenlijk best verlegen is, en zich die 40 vrouwen mss bedacht heeft om als "very potent" over te komen.....ik weet niet. Mss een ego-probleem van hem
filmen =/= stuur maar door naar je volgende chickquote:Op woensdag 13 juni 2018 12:40 schreef Cherrykiss het volgende:
[..]
Je kan het gezicht niet zien, en volgens hem zijn al die vrouwen akkoord gegaan om dit te filmen....het gaat over volwassen mensen, dus.....Ik denk dat heel veel mensen dit doen. Zich filmen bij de seks.....
Tot haar seksfilmpjes bij de buurvrouw belanden uiteraard.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:41 schreef Allures het volgende:
[..]
allemaal dingen bedenken om het te vergoeielijken en over 3 maanden is het een janktopic op dit zelfde forum over hoe je je zo vergist kunt hebben
Hij is een dick en jij een dickette
Nu ik er over nadenk, misschien toch een prima match
Weiger dat; je kan er donder op zeggen dat hij dat materiaal ook weer gaat doorsturen.quote:We gaan elkaar binnenkort ook ontmoeten en hij vroeg nu al, of hij mij dan ook mocht filmen of foto's maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |