Uitjes in het weekendquote:Op donderdag 14 juni 2018 11:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik erger me aan personeelsuitjes die een complete vrije zaterdag in beslag nemen.
(ok het is niet verplicht, maar je bent wel een beetje een outcast als je alle 'feestjes' overslaat).
Heb weinig tot geen behoefte aan collega's in mijn vrije tijd.
Hier idem.quote:Op donderdag 14 juni 2018 11:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik erger me aan personeelsuitjes die een complete vrije zaterdag in beslag nemen.
(ok het is niet verplicht, maar je bent wel een beetje een outcast als je alle 'feestjes' overslaat).
Wel heel erg afhankelijk van de frequentie. Als het één keer per jaar is, prima. Maar er zijn dus ook bedrijven die ongeveer maandelijks een uitje organiseren, dan was ik er ook snel klaar mee.quote:Op donderdag 14 juni 2018 11:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Ook niet met koptelefoon?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 02:00 schreef TRON2.0 het volgende:
Saaie kantoren waar je geen eigen muziek mag luisteren als je geen klantcontact hebt en informatie moet verwerken. Hersendodend.
Klacht: collega’s die fruit trakterenquote:Op woensdag 13 juni 2018 09:15 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Is dat dan een werkmeeting met pizza's? Of na het werk een uurtje 'informeel bijkletsen' onder het genot van pizza. Het tweede is inderdaad tenenkrommend. Zeker als de nieuwe manager ermee komt.
Zelf hebben wij 1x in de maand een 'Birthday-sessie' van 10 tot half 11, waarbij alle jarige van die maand trakteren. Meestal is dat een half uurtje taart eten, niets mis mee. Tijdens zo'n sessie zou een pizza wel een lekkere afwisseling zijn!
Wat een kantoorirritatie van andere kan zijn:
Tijdens mijn verjaardagsmaand had ik zelf een mandje mandarijnen, bananen en snoeptomaatjes meegenomen. Gezonde twist. Er was voor de #viesdikke natuurlijk ook een taart beschikbaar, maar het fruit vond ik zelf wel een goed idee.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:56 schreef Slacentrifuge het volgende:
Klacht: collega’s die fruit trakteren
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:17 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
kreeg een mailtje net:
"Beste Dr.Jan-Itor,
OK
vriendelijke groet, Ab ten Aar"
mail dan lekker niet lamlul
Inderdaad terechte klacht, ik ben dan steeds zó teleurgesteld hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:56 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Zou ik beter vinden dan al die mierzoete zelfgebakken rommel waar men tegenwoordig mee aankomt. Knap dat je dochter van 5 cupcakes kan bakken en versieren, maar hou die lekker in je eigen huis of zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 07:56 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik moet vaker in dit topic kijken want ik zie alleen maar terechte klachten langskomen hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zou ik beter vinden dan al die mierzoete zelfgebakken rommel waar men tegenwoordig mee aankomt. Knap dat je dochter van 5 cupcakes kan bakken en versieren, maar hou die lekker in je eigen huis of zo.
Dit.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 13:51 schreef LurkJeRot het volgende:
Klacht: vrijdagmiddag en ik zit op het werk
As is tradition.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:47 schreef Questular het volgende:
of jullie zijn echt enorm aan het zeiken.
Lekker WK kijken op het werk!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:26 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Dit.
En geen kut gedaan krijgen ook.
Of je hebt niks te klagen en gaat lekker weg uit KLBquote:Op woensdag 13 juni 2018 11:47 schreef Questular het volgende:
Of jullie werken allemaal op verschrikkelijke schijt kantoren of jullie zijn echt enorm aan het zeiken.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:33 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Of je hebt niks te klagen en gaat lekker weg uit KLB
Mag dit ook wel graag doen,soort verwrongen kantoorhumorquote:Op vrijdag 15 juni 2018 09:17 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
kreeg een mailtje net:
"Beste Dr.Jan-Itor,
OK
vriendelijke groet, Ab ten Aar"
mail dan lekker niet lamlul
Ja je hebt gelijk, fruitvlaai is nog erger dan die ranzige kindercupcakes.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:49 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind dat juist leuk. Cupcakes van de kinders. Top.
Als het maar een beetje leuk is en goed bedoeld is.
Ik heb een hekel aan al dat azijngezeik. Van die mensen die absolute stilte eisen en vinden dat werken vooral niet leuk mag zijn.
Calvinistisch gezever. Als iemand een beetje moeite doet vind ik het al snel leuk.
Mijn klacht is vooral dat er mensen zijn die denken dat ze vanalles kunnen eisen van anderen. Collega's, werkgever, behalve zichzelf natuurlijk. Een kantoor met egotrippers dat is echt storend. De rest is best te doen.
Ik deed alleen mee aan verjaardagen als er sausijzenbroodjes waren. Die vlaai smeer je maar in je haarquote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:48 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, fruitvlaai is nog erger dan die ranzige kindercupcakes.
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik deed alleen mee aan verjaardagen als er sausijzenbroodjes waren. Die vlaai smeer je maar in je haar
Ik feliciteerde wel hoor maar dat was hetquote:
En een stevige pakkerd?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik feliciteerde wel hoor maar dat was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |