De site testenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 10:56 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Okay, ik heb je sinds de laatste keer niet meer gevolgd.. Maar wat testen en spreiden? Wat is de bedoeling eigenlijk? Ik heb ervaring met sites en interesse
daar duren de minuten extra lang ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:25 schreef I. het volgende:
Wachten in het ziekenhuis.. man man wat duurt dat lang..
vermoeiend iddquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:25 schreef I. het volgende:
Wachten in het ziekenhuis.. man man wat duurt dat lang..
goedemiddag haloaquote:
in the gym. Súúúperhard aan het sportenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:09 schreef Already_in_use het volgende:
Geen idee. Ik laat het op me af komen.
Ben jij aan het werk?
Er is niets te zien... Eerst aanmelden is wel erg vaag.....quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:05 schreef I. het volgende:
[..]
De site testenEn zorgen voor mond op mond reclame wanneer het riedeltje een beetje begint te draaien.
Verdere ideeën zijn altijd welkom.
Daar zit ook weer wat in. Maar het is lastig om het nu al open te gooien. Hmm...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:14 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Er is niets te zien... Eerst aanmelden is wel erg vaag.....
Wat is lastig?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:19 schreef I. het volgende:
[..]
Daar zit ook weer wat in. Maar het is lastig om het nu al open te gooien. Hmm...
Met het bouwen kan ik zelf wel uit de voeten.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat is lastig?
Het bouwen?
Ik kan sites bouwen. Had zelf mijn eigen site waar ik mijn verhalen neerzette en waar men commentaren kon geven. Ik denk niet dat dat veel anders is een forum maken.
Volgens mij maak je het moeilijk voor jezelf...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:28 schreef I. het volgende:
[..]
Met het bouwen kan ik zelf wel uit de voeten.Daar ben ik al aardig mee opweg. Het gaat meer om het feit dat het nu nog niet af is, dus ik het nog niet open kan gooien voor publiek
Wordpress.quote:
Hmm, ja, dat noem ik nou niet echt bouwenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:32 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Volgens mij maak je het moeilijk voor jezelf...
[..]
Wordpress.
Je kiest een uiterlijk, zet wat topics neer en wacht op publiek. Dat is al een heel stuk minder vaag
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moet zeggen dat fok het eigenlijk op heel veel vlakken ook wel goed doet hoor. Maar het kan altijd beter.
Komt voornamelijk omdat er altijd een poging gedaan wordt om gebruik te maken van bestaande systemen. Die zijn vrijwel niet aanpasbaar, waardoor je al snel in de knoop komt te zitten met de wensen die je gebruikers hebben, waardoor het al snel bergafwaarts gaat.. FOK! heeft daar destijds goed op ingespeeld door zelf iets in elkaar te zetten. Jammere is alleen dat het sindsdien stil is gaan liggen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zo uit mn hoofd geen forum bedenken dat qua mogelijkheden het beter doet dan fok. Fora zijn bijna altijd het ondergeschoven kindje.
Een ontwerp heeft meestal wel meerdere uiterlijkheden, hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:38 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat noem ik nou niet echt bouwenHet verschil is dat je met Wordpress standaard beperkt bent tot de plug-ins die beschikbaar zijn. Daarnaast, kies je zoals je al zegt een ontwerp, in plaats van het zelf kunnen bepalen van de gegevens die je wilt tonen. Ik ben nu zelf een forum aan het bouwen, vanaf het nulpunt, zodat er uiteindelijk 100% controle over de ins & outs van de site is, en alles goed te beheren is. Alles is maatwerk en sluit precies aan op de wensen en eisen van een forum zoals ik die voor me zie, en zoals die gebruiksvriendelijk is voor mensen die via hun desktop, laptopje of mobiel naar de site gaan.
Kwestie van geld...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:54 schreef I. het volgende:
[..]
Komt voornamelijk omdat er altijd een poging gedaan wordt om gebruik te maken van bestaande systemen. Die zijn vrijwel niet aanpasbaar, waardoor je al snel in de knoop komt te zitten met de wensen die je gebruikers hebben, waardoor het al snel bergafwaarts gaat.. FOK! heeft daar destijds goed op ingespeeld door zelf iets in elkaar te zetten. Jammere is alleen dat het sindsdien stil is gaan liggen.
Waar denk je dat een forum als FOK! mee gebouwd is? Iets vergelijkbaars (wat dus uiteindelijk beter moet zijn, dat is het einddoel) is met wordpress echt niet haalbaar. Ik zal zo wel even wat voorbeelden laten zien van wat ik nu al heb gebouwd, dan begrijp je misschien beter wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:54 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Een ontwerp heeft meestal wel meerdere uiterlijkheden, hoor.
Dan kies je toch iets dat in de buurt komt van wat je in je gedachten hebt en het veranderen.
Het is snel en idd misschien niet alles wat je jij wilt (maar is het dan ook nodig?). En het mobielvriendelijk maken is zo ook zo gebeurt met wordpress. Daar hoef je echt geen eigen programma voor te hebben.
Fok kan het gewoon niet opbrengen gok ik.quote:
Denk dat je voor het grootste gedeelte wel gelijk hebt. Dat er niet genoeg geld is om het echt goed goed te doen, maar met wat moeite, energie en goodwill kun je ook al een heel eind komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fok kan het gewoon niet opbrengen gok ik.
Laatst in discussie met Danny aangehaald waarom hij nooit voor een vereniging of gekozen heeft.. Als je toch abonnementen werft, waarom start je dan niet gewoon een vereniging, waarbij al het geld in de FOK! pot gestopt kan worden. Maar dat schoof hij af op 'administratieve rompslomp'.. Ja, zo ken ik er nog wel een. Ondertussen hangt er wel een bedrijf achter FOK!, en worden er abonnementen verkocht met factuur en al.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fok kan het gewoon niet opbrengen gok ik.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
Maar goed. Ik weet niet wat je eigenlijk wilt en ik geef toe dat bij Wordpress je een beetje afhankelijk bent van wat ze je geven.
Maar zoals het nu is zal ik me niet zomaar aanmelden voor een test. Zonder enige informatie.
Heb je gelijk in, maar achteraf is het altijd makkelijk praten.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:02 schreef I. het volgende:
[..]
Laatst in discussie met Danny aangehaald waarom hij nooit voor een vereniging of gekozen heeft.. Als je toch abonnementen werft, waarom start je dan niet gewoon een vereniging, waarbij al het geld in de FOK! pot gestopt kan worden. Maar dat schoof hij af op 'administratieve rompslomp'.. Ja, zo ken ik er nog wel een. Ondertussen hangt er wel een bedrijf achter FOK!, en worden er abonnementen verkocht met factuur en al.
Daarnaast zou je met zo'n project ook moeten durven investeren. Als hij dat optijd had gedaan, had hij veel groter kunnen worden..
Not my faultquote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar achteraf is het altijd makkelijk praten.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
Maar goed. Ik weet niet wat je eigenlijk wilt en ik geef toe dat bij Wordpress je een beetje afhankelijk bent van wat ze je geven.
Maar zoals het nu is zal ik me niet zomaar aanmelden voor een test. Zonder enige informatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is waar ik op doel. Dat is niet haalbaar op Wordpress.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
SASS is echt sjiek met die calculated values.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:50 schreef I. het volgende:
[..]Er zitten zeker goede elementen in FOK!, valt niet te ontkennen.
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:12 schreef devzero het volgende:
28 jaar? Die gaat 18 krijgen en is dan na 13 er weer uit. Maar goed, dat TBS kan nog wel even duren
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:13 schreef I. het volgende:
[..]Ah, okay! Dat weet ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is waar ik op doel. Dat is niet haalbaar op Wordpress.
Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel tijd je er in wil stoppen. Met wordpress ben je zo klaar met het opzetten van een (simpele) site, maar daarom ben je ook wat beperkter mbt layout. Maar niet iedereen wil een maand of meer programmeer werk besteden aan een hobby. I. hoopt er wat van te leren voor zijn werk.quote:
nee na 18 naar tbs danquote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:12 schreef devzero het volgende:
28 jaar? Die gaat 18 krijgen en is dan na 13 er weer uit. Maar goed, dat TBS kan nog wel even duren
Dat is zo en dan kun je beter Wordpress gebruiken idd.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel tijd je er in wil stoppen. Met wordpress ben je zo klaar met het opzetten van een (simpele) site, maar daarom ben je ook wat beperkter mbt layout. Maar niet iedereen wil een maand of meer programmeer werk besteden aan een hobby.
Ah, dat is dan begrijpelijk dat hij het moeilijker wil maken.quote:I. hoopt er wat van te leren voor zijn werk.
Dat gebeurt toch automatisch?quote:Zorg alleen wel dat je je wordpress software vaak update, regelmatig zie je berichten over wordpress exploits!
Ik loop duidelijk achterquote:
na 2/3e van de straf toch?quote:
13 brengt ongeluk.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik vond 13 een mooier getal dan 12
heb er nare ervaringen mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mensen die hun papers in iets anders dan latex schrijven
maar hij krijgt toch 28 jaar?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 15:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik vond 13 een mooier getal dan 12
oo oké, maar dan eerst dat afwachten.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
28 is de eis, hij heeft toch nog niets gekregen?
Whaha met je telefoon in je handquote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
in the gym. Súúúperhard aan het sporten
Ik dacht dat je het had over latex. Je moet gewoon gebruiken wat je het best bevalt. In jouw geval klinkt het alsof je voorganger wordpress te beperkt vond en er maar in is gaan hacken.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja mocht ik de shit website fixen nadat de dev gevlucht was.
Yup, je hebt gebruik en misbruik.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over latex. Je moet gewoon gebruiken wat je het best bevalt. In jouw geval klinkt het alsof je voorganger wordpress te beperkt vond en er maar in is gaan hacken.
Grrrr speelt valsquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:04 schreef devzero het volgende:
Hoe komt het trouwens dat elke keer dat ik me even omdraai, grrr 100 punten haaltOm 7 uur stond limoentje nog 1ste
Nou nee gewoon prustwerk.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over latex. Je moet gewoon gebruiken wat je het best bevalt. In jouw geval klinkt het alsof je voorganger wordpress te beperkt vond en er maar in is gaan hacken.
MS Windows is gewoon prutswerk.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nou nee gewoon prustwerk.
Maarja ik ken het dan ook van versie 3 ofzo
ik begon in 2013 dus jaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:13 schreef devzero het volgende:
[..]
MS Windows is gewoon prutswerk.
Maarja ik het dan dan ook van versie 95 ofzo
(wordpress 4 is uitgekomen in 2014)
Maar draai je nog steeds 3 of al 4. En als je al zolang er mee bezig bent, waarom niet een ander system (drupal, joomla, custom)?quote:
ik repareer. Maak zelf alleen custom sitesquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar draai je nog steeds 3 of al 4. En als je al zolang er mee bezig bent, waarom niet een ander system (drupal, joomla, custom)?
Does it never stopquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je blij met de snelheid van je bestelling?
soooooooowquote:Op dinsdag 12 juni 2018 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je blij met de snelheid van je bestelling?
geen goden doenquote:
Alweer?!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:06 schreef devzero het volgende:
Hee, wat is er gebeurt met Mikey? Ik zie het nu pas
Dr.Mikey
Hij heeft zijn hart op de tongquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:19 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Die jongen heeft wel een reputatie
Nee tog. Daarom heeft hij nu een banquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het hart hoort helemaal niet op je tong te zitten
Idd.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is ook geen verkeerde jongen, maar soms een beetje opvliegend
Mooi spul hequote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
SASS is echt sjiek met die calculated values.![]()
Nu iets verder met waar je mee geholpen had gister:
[ afbeelding ]
gewoon op je werk doen alsof het weekend is. Beetje bier klappen met collega's bij koffieautomaatquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:08 schreef BoneThugss het volgende:
Man man man.
Wat een keuzen heb je hier toch rondlopen.
FOK! is verloren.
Ja gap.quote:
Beetje jenever in de koffiequote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon op je werk doen alsof het weekend is. Beetje bier klappen met collega's bij koffieautomaat
Geen tap op je werk hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon op je werk doen alsof het weekend is. Beetje bier klappen met collega's bij koffieautomaat
Wat voor baas zou haags zijn? Eentje die nooit oplet omdat hij altijd maar op zijn telefoon bezig is en daarom maar nee zegt op ieder voorstel wat je doet?quote:
bolkuuuuhquote:
weet nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:48 schreef I. het volgende:
[..]
Oja, maar ze zou een nieuwe kopen toch vandaag?
Snel naar huis en dan achter de pc/laptop/tablet toch.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snel naar huis en dan achter de pc/laptop/tablet toch.
Supermad als dat zo is.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
Dacht daar ze uitgeperst was voor de mojitos
Dat niet, maar we kunnen wel heel veel tequila drinkenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
Als we nou allemaal een zak limoenen kopen dan komt er een krachtenveld vrij waardoor ze weer tot leven komt
geen idee, ik zocht iets met een jquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
Japanse espresso? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
daar drink ik Kindercola mee hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat niet, maar we kunnen wel heel veel tequila drinken
Jij de kindercola en ik de tequila. Lijkt me goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar drink ik Kindercola mee hoor
omdat die met zijn zweetvoeten over een sloot espresso is gaan lopen?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tof dat personages als Wolf en Snake terug zijn
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:00 schreef markdeajaxfan het volgende:
bas
orlando
renee
rolf
edwin
leo
noud
otto
olaf
tinus
jezus
espresso
007
009
eens, te hoog wc eend gehaltequote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Kunnen we weer gewoon "Tetten [ afbeelding ]" terug krijgen?
Blockquote tag + cite attribute (https://www.w3schools.com/tags/att_blockquote_cite.asp) of cite tag (https://www.w3schools.com/tags/tag_cite.asp)? Een cite-tag is volgens mij niet wat te wil hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:25 schreef I. het volgende:
Ik de hele tijd zoeken naar een juiste manier om quotes weer te geven in een post. Welke html-tags daar geschikt voor zijn, want divs kun je niet weg-parsen wanneer je quote.
Blijkt er tegenwoordig gewoon <cite> te zijn.
Hmm, lastig.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Blockquote tag + cite attribute (https://www.w3schools.com/tags/att_blockquote_cite.asp) of cite tag (https://www.w3schools.com/tags/tag_cite.asp)? Een cite-tag is volgens mij niet wat te wil hebben.
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
Natuurfilms uitzenden in de UB is dat gewenst? Ik vraag het voor een vriend
I love pontunquote:
"a creative work that might be cited". De cite verwijst naar een forum post, maar in de w3school uitleg lees ik dat je cite gebruikt alsquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:34 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, lastig.
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/HTML/Element/cite
[ afbeelding ]
1 | En toen schreef Grrr de vrolijke text <cite http://forum.fok.nl/topic/2444578/6/50#p179750175>LAMZAKKEN</cite> |
Hmz hmz. Ja ok. Klinkt wel logisch, ergens.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
"a creative work that might be cited". De cite verwijst naar een forum post, maar in de w3school uitleg lees ik dat je cite gebruikt als
[ code verwijderd ]
En toen schreef Grrr de vrolijke text KLOOTZAKKEN.
KLOOTZAKKUUUUUUUH!!!1!!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
"a creative work that might be cited". De cite verwijst naar een forum post, maar in de w3school uitleg lees ik dat je cite gebruikt als
[ code verwijderd ]
En toen schreef Grrr de vrolijke text KLOOTZAKKEN.
Een blockquote+cite zou de text van grrs post in een blok doen en verwijzen naar de post
Is die natuurfilm een fart-sex movie? Lijkt me ongepast, volgens een vriendquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
Heb stevige darmgassen maar zit in UB
dat wordt goed doseren
oh wat jammerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Is die natuurfilm een fart-sex movie? Lijkt me ongepast, volgens een vriend
dat wordt weer bruine zware neerslag bij jou in de straatquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit me toch weer een avondhoop te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |