quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Wat nou als Trump zo hard in Kims pener blaast dat hij een luchtembolie krijgt?quote:Op maandag 11 juni 2018 23:38 schreef Bocaj het volgende:
Wat nou als Trump zijn pistool pakt en kim door het hoofd schiet?
quote:Op maandag 11 juni 2018 23:38 schreef Bocaj het volgende:
Wat nou als Trump zijn pistool pakt en kim door het hoofd schiet?
Ik hoop eigenlijk dat er iets geks gaat gebeuren! Om de boel flink op te schudden!quote:Op maandag 11 juni 2018 23:39 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wat nou als Trump zo hard in Kims pener blaast dat hij een luchtembolie krijgt?
En Australië ook gelijk.quote:
Het wordt tijd dat hij in behandeling gaat bij Billy Crystal.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:43 schreef De_Kraam het volgende:
DeNiro, die speelt tegenwoordig toch alleen maar in goedkope kutfilms?
Wat dacht je van die lijken overal en die drugsbendes.quote:
Waarom kunnen negers niet keepen?quote:Op maandag 11 juni 2018 23:45 schreef JanCees het volgende:
Weten jullie waarom negers hard kunnen rennen en ver kunnen springen?
Terecht danquote:Op maandag 11 juni 2018 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha ik ken deze mensen persoonlijk. Dorpsfeest was belangrijker voor die mensen.
We spreken over een partij die meewerkte aan lastercampagnes in de Turkse media tegen Nederlands-Turkse politici die voor anti-Erdogan moties stemden. Die partij is puur vergif, pure waanzin, pure jit, pure tyfus, een puur gezwel.quote:
wat een klojo'squote:Op maandag 11 juni 2018 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha ik ken deze mensen persoonlijk. Dorpsfeest was belangrijker voor die mensen.
Goeie keuze.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een sportmannen.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
homo?quote:Op maandag 11 juni 2018 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach dit zijn mensen aan de verkeerde kant van de grens (Overijssel-Drenthe)
Maar zou zij jou doen?quote:
allemaal astmaquote:Op maandag 11 juni 2018 23:51 schreef Martinello het volgende:
Hangen zij ook nachtenlang aan de preparaten om te winnen?
Die act met Frans van Dusschoten als trouwambtenaar vond ik erg leuk vroeger.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog nooit om André kunnen glimlachen.
Dat zal voor mijn tijd geweest zijn. Maar wat ik wel eens voorbij zie komen is absoluut niet mijn humor.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die act met Frans van Dusschoten als trouwambtenaar vond ik erg leuk vroeger.
quote:Op maandag 11 juni 2018 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal voor mijn tijd geweest zijn. Maar wat ik wel eens voorbij zie komen is absoluut niet mijn humor.
Als kind vond ik het prachtig, maar nu vind ik het ook heel gezapig. Het is de tijdsgeest denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal voor mijn tijd geweest zijn. Maar wat ik wel eens voorbij zie komen is absoluut niet mijn humor.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:01 schreef Masterminded het volgende:
Laten we hopen dat Trump veel progressie boekt de boel niet verkloot vannacht.
Hier stelt men dat het Nadia Moussaid zou zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Iemand wiens naam ik niet kon verstaan gaat Jinek een maand vervangen tot Pauw komt.
Oooh zij, ik zie de nieuwe maan soms wel eens ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier stelt men dat het Nadia Moussaid zou zijn.
https://www.televizier.nl(...)er-van-eva-in-jinek#
Zo te zien is ze dus in de eerste helft van september uitgerekend, als ze 3 augustus haar laatste uitzending heeft.
Ruzie maken met Trump-fans op twitter. Remco dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:31 schreef Masterminded het volgende:
Waar zijn Saskia en Remco Brrrrrrrrrrrrreuker?
twitter:koryoinleiden twitterde op dinsdag 12-06-2018 om 17:28:03Teleurgesteld? Ja, dat ben ik, enorme druiloor die je bent! En weet je waarom? Omdat de kampen vol zitten met dissidenten, homoseksuelen, iedereen die afwijkt wat de staat juist vindt. Dus ja, IK BEN ENORM TELEURGESTELD. En ook in dit soort luie reacties. https://t.co/HyGF7SkFht reageer retweet
twitter:koryoinleiden twitterde op dinsdag 12-06-2018 om 11:31:15Zout een eind op, idioot, en frame me naar behoren als je me toch framet. Noord-Korea is een tragedie die zich niet laat reduceren tot Trump en anti-Trump. https://t.co/zyVn3okX99 reageer retweet
Treurig meer, volgens mij is Remco wel een toffe peer verder. Geeft zijn ongelijk ook gewoon toe ipv er omheen te lullen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:53 schreef Masterminded het volgende:
Vermakelijk dat de standaard alt right-twitteraars hier weer betrokken zijn. Waar maakt Remco zich toch druk om. Onverbeterlijke mensen die denken dat achter elk nieuwsbericht een complot of verdienmodel van Soros zit.
Omdat anders levenslang en dan kan TBS niet.quote:
Met TBS wordt er hopelijk iets aan iemand 'verbeterd', dat hoeft blijkbaar niet als iemand toch nooit meet vrij komt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom kan levenslang met TBS niet eigenlijk, zit daar een logische gedachte aan?
Gerard Joling zegt er ook nee tegen ouwe reusquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:07 schreef xzaz het volgende:
Ben ik de enige die jinek totaal niet aantrekkelijk vind?
Is dat van belang bij dit programma?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:07 schreef xzaz het volgende:
Ben ik de enige die jinek totaal niet aantrekkelijk vind?
Mua maar ik ben geen ajacied.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gerard Joling zegt er ook nee tegen ouwe reus
Vreselijke man.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:11 schreef Masterminded het volgende:
Benieuwd wat enorme rastokkie John van Zweden ons te melden heeft.
Maar levenslang is niet per definitie levenslang, nu eisen ze lager omdat er anders kans is dat het zeijn weer TBS ontloopt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:05 schreef svann het volgende:
[..]
Met TBS wordt er hopelijk iets aan iemand 'verbeterd', dat hoeft blijkbaar niet als iemand toch nooit meet vrij komt.
Als Iwanius terug is neem ik jouw iccon wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:05 schreef svann het volgende:
[..]
Met TBS wordt er hopelijk iets aan iemand 'verbeterd', dat hoeft blijkbaar niet als iemand toch nooit meet vrij komt.
wie wilt dit?!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
De doodstraf voor sommige mensen zou gewoon weer ingevoerd moeten worden.
Doodstrafquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
De doodstraf voor sommige mensen zou gewoon weer ingevoerd moeten worden.
Kneusquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Voor ajax zijn staat gelijk aan de doodstraf.
Laat mark met rust.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Voor ajax zijn staat gelijk aan de doodstraf.
Ik heb niet zo'n staande reputatie forumbreed.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als Iwanius terug is neem ik jouw iccon wel.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:18 schreef xzaz het volgende:
Was wel een mooie meid die anne.klootzak.gif.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]haha verkeerd accountje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had haar zeker gedaanquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:18 schreef xzaz het volgende:
Was wel een mooie meid die anne.klootzak.gif.
Mijn Twitter account is niet overweldigend actief.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:22 schreef Masterminded het volgende:
Zijn jullie geblockt door Sjarr0l op Twitter?
Ik niet.
Al die Trumpfappers snappen niet dat er ook rechtse mensen terecht anti-Trump zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:24 schreef JanCees het volgende:
Al die linksen snappen niet dat dit een proces is
Ten Hag is het hiermee eens.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:24 schreef JanCees het volgende:
Al die linksen snappen niet dat dit een proces is
Hij is 40, Jair is 42. Welk wondermiddel gebruiken die jongens?quote:
Erg voorspelbaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:29 schreef butz0rs het volgende:
Knip en plak filmpje met out-of-context uitspraken van Trump
vind jij Jaïr er jong uitzien danquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:29 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij is 40, Jair is 42. Welk wondermiddel gebruiken die jongens?
Volgens mij geniet hij er wel van.quote:
Een goede dag en nacht crème.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:29 schreef Martinello het volgende:
[..]
spekt de directeur zijn nieuwe jaquarquote:
Ook dat. Koning van de schijtlolligheid.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vooral zijn gedrag niet.
Karikatuur van zichzelf.
Elke dag liters sojamelk.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:29 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ginger.....quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:29 schreef Martinello het volgende:
[..]
Er is letterlijk niets mis met Jaguar.quote:
Ze zijn daar echt niet goed hoor.quote:
Morgen oorlogquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:31 schreef Masterminded het volgende:
''mAaR hIj PrAaT mEt eEn dIcTaToR'' is wel een kansloze oneliner, vind ik. Meer zoals Breukergod zegt is de manier waarop misselijkmakend.
wel als ie niet op jouw uitrit staatquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er is letterlijk niets mis met Jaguar.
Precies, praten met is goed, als je vervolgens zegt dat die zo goed is voor zijn onderdanen moet je je kapotschamen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:31 schreef Masterminded het volgende:
''mAaR hIj PrAaT mEt eEn dIcTaToR'' is wel een kansloze oneliner, vind ik. Meer zoals Breukergod zegt is de manier waarop misselijkmakend.
Nucleaire wereldoorlog. Rennen in je eigen land.quote:
Allang niet meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://www.breitbart.com/author/ben-shapiro/
Was, inderdaad
doe ik meestalquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nucleaire wereldoorlog. Rennen in je eigen land.
Laat gaan, joh.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nucleaire wereldoorlog. Rennen in je eigen land.
totaal geen wereldperspectiefquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze zijn daar echt niet goed hoor.
Yup.quote:
Ik gun hem het ambassadeursschap in Noord Korea.quote:
Ik juich voor de Kev, mag dat wel?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:34 schreef Masterminded het volgende:
Jammer dat mensen automatisch voor België juichen omdat ze Zuiderburen zijn.
Hij heeft drie kinderen, hij is goed bezigquote:
Nee. We juichen voor Australie.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik juich voor de Kev, mag dat wel?
Voor Kev juichen mag altijd. De vrienden van Pep.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik juich voor de Kev, mag dat wel?
Ik adoreer spelers. Met landen heb ik niets.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee. We juichen voor Australie.
STRAYA CUNT!
Ik juich alleen voor vlaggetjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik adoreer spelers. Met landen heb ik niets.
Soms rangschikken de bloemen zichzelf, Oscar.quote:
Wij juichen voor Spanje.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee. We juichen voor Australie.
STRAYA CUNT!
een rondje teveel zelfs..quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, heeft Max een keer een race uitgereden?
Voor Iran.quote:
Jos heeft alle tegenstanders KO geslagenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, heeft Max een keer een race uitgereden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |