Ik meld mezelf alvast. Ik heb vandaag dus zitten gourmetten en ben sinds half 11 deze avond al 3 keer met zeer dunne baggerschijt van het toilet afgekomen.
Er zijn vast meer mensen met darmproblemen. Wie volgt?
quote:Geef mij maar kut met peren.
Op donderdag 26 december 2002 23:59 schreef calvobbes het volgende:
Gebakken peren met diaree hmmmm... Is dat lekker bij het gourmetten?
quote:Geen liefhebber van poepseks neem ik aan.
Op vrijdag 27 december 2002 00:10 schreef NorthernStar het volgende:
Dit is wel een beetje een turnoff
2 Dagen gourmet ook, met van alles en nog wat... en één dag hertenbiefstukjes met rieltjes en salade en pastijtje.
Had er alleen daarvoor ook al last van
quote:Nee sinds een bewuste download van kazaa lust ik zelfs geen pindakaas meer.
Op vrijdag 27 december 2002 00:11 schreef Lucille het volgende:[..]
Geen liefhebber van poepseks neem ik aan.
tip: Een paar flinke borrels en dan komt je buik zo tot rust!
Meld me morgen wel weer.
Als 't je allemaal wat al te gemakkelijk af gaat op de wc, dan neem je twee van die pilletjes en hop! Komt voorlopig niks meer uit
En de volgende dag is het meestal wel weer normaal... Kruidvat roels!
quote:Ja, ik heb hier ook Diacure liggen, maar daar begin ik nooit zo snel aan. Ik hoop dat het morgen over is op de natuurlijke manier. Ik ga nu proberen te pitten en hoop dat ik mijn bed niet ga onderschijten.
Op vrijdag 27 december 2002 00:25 schreef Musiquence het volgende:
Maakt niet uit waar het door komt: Diarree-remmer van 't Kruidvat is echt super!!!Als 't je allemaal wat al te gemakkelijk af gaat op de wc, dan neem je twee van die pilletjes en hop! Komt voorlopig niks meer uit
En de volgende dag is het meestal wel weer normaal... Kruidvat roels!
quote:Echt zo'n keerpunt in je perceptie van een poster he. Voortaan is ze dat vrouwtje wat aan de dunne was. Zoiets blijft toch hangen.
Op vrijdag 27 december 2002 00:10 schreef NorthernStar het volgende:
Dit is wel een beetje een turnoff
quote:Bij mij blijft het niet hangen. Het vliegt er zo uit.
Op vrijdag 27 december 2002 00:28 schreef Vibromass het volgende:[..]
Echt zo'n keerpunt in je perceptie van een poster he. Voortaan is ze dat vrouwtje wat aan de dunne was. Zoiets blijft toch hangen.
quote:Ik ben blij dat je het met ons wil delen
Op vrijdag 27 december 2002 00:36 schreef Lucille het volgende:[..]
Bij mij blijft het niet hangen. Het vliegt er zo uit.
quote:iedereen heeft deze dagen compleet ander voedsel dan anders gehad. (ik heb iig bijna alleen vlees en zoete dingen gehad)
Op vrijdag 27 december 2002 00:38 schreef Dragonwizard het volgende:
Lijkt net of iedereen aan de race-kak is, zonder remsporen bij het doorspoelen..
En daar kan je maag e.d. niet tegen.
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 27-12-2002 00:43]
quote:Dat heet in medische termen spuitpoep,is het gevolg van bedorven gebakken vlees...
Op vrijdag 27 december 2002 00:36 schreef Lucille het volgende:[..]
Bij mij blijft het niet hangen. Het vliegt er zo uit.
quote:spetters tot 2 meter hoog tegen de muur, zeker.
Op vrijdag 27 december 2002 00:54 schreef Poepoog het volgende:
Kut.. Het vlóóg er echt uit
quote:Precies!
Op vrijdag 27 december 2002 00:23 schreef Don_Tom het volgende:
Vrouwen poepen niet.
quote:mwoah
Op vrijdag 27 december 2002 01:26 schreef Loedertje het volgende:[..]
Precies!
d`r komt uit de gemiddelde vrouw behoorlijk wat (bull)shit hoor
Gelukkig .
quote:you are full of shit
Op vrijdag 27 december 2002 01:31 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje is geen gemiddelde vrouwGelukkig .
quote:Hoevaak heb jij deze kerst je stoma geleegd?
Op vrijdag 27 december 2002 01:26 schreef Loedertje het volgende:[..]
Precies!
(Lekker fris topic baaidewee )
Maar de chinees van de 24ste.. oei oei oei..
quote:Hahaha Als je het hoopt kun je beter voor de zekerheid 2 van die pilletjes nemen
Op vrijdag 27 december 2002 00:27 schreef Lucille het volgende:[..]
Ja, ik heb hier ook Diacure liggen, maar daar begin ik nooit zo snel aan. Ik hoop dat het morgen over is op de natuurlijke manier. Ik ga nu proberen te pitten en hoop dat ik mijn bed niet ga onderschijten.
Ik heb er gelukkig weinig/geen last van
quote:Grin, Lucille! Da's ook wat!
Op donderdag 26 december 2002 23:53 schreef Lucille het volgende:
Dit is het centrale Ik ben aan de schijt topic. Speciaal bedoeld voor al die mensen die verplicht deze kerst hebben moeten fonduen, gourmetten en racletten bij hun ouders, ooms en tantes en vage kennissen en nu dus met de gebakken peren zitten.Ik meld mezelf alvast. Ik heb vandaag dus zitten gourmetten en ben sinds half 11 deze avond al 3 keer met zeer dunne baggerschijt van het toilet afgekomen.
quote:Die Lucille toch
Dit is het centrale Ik ben aan de schijt topic. Speciaal bedoeld voor al die mensen die verplicht deze kerst hebben moeten fonduen, gourmetten en racletten bij hun ouders, ooms en tantes en vage kennissen en nu dus met de gebakken peren zitten.Ik meld mezelf alvast. Ik heb vandaag dus zitten gourmetten en ben sinds half 11 deze avond al 3 keer met zeer dunne baggerschijt van het toilet afgekomen.
quote:Nou, zoveel plezier beleef ik er niet aan.
Op vrijdag 27 december 2002 10:07 schreef Stormblast het volgende:gelekkig zelf geen last van het kerstgeweld
Maar ik wil hierbij wel ff me medeleven tonen
iedereen veel scheitplezier
quote:Is altijd mooi als je aan de dunne bent met scheten laten!
Op vrijdag 27 december 2002 10:07 schreef Stormblast het volgende:gelekkig zelf geen last van het kerstgeweld
Maar ik wil hierbij wel ff me medeleven tonen
iedereen veel scheitplezier
quote:In dit topic Wat eet de Fokker op deze 2e kerstdag ? probeerde mij men zelfs te overtuigen dat gourmetten te gek is....:( tot dat 1 of andere mod na 2 pagina`s er achter kwam dat er al een topic over eten was.
Mijn god! Drie dagen volgegeten en een uur geleden pas een hoop neergelegd.
*whew*
quote:Gelukkig maar ... ik was al een beetje ongerust.
Op vrijdag 27 december 2002 13:34 schreef Brick_Top het volgende:
Goed nieuws; het troebele water dat er gisteravond uitkwam heeft plaatsgemaakt voor een toch wat vastere substantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |