SPOILER: Kalender 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door borisz op 10-06-2018 16:44:24 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 10 juni 2018 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie van jullie gaat nu een tripje naar Gibraltar boeken?
#VisitGibraltar
Is/Was op weg naar de halve finale maar ik heb gejinxedquote:Op zondag 10 juni 2018 20:53 schreef Masterminded het volgende:
Ik kom thuis en ik zie Nicholson in de QF staan, lollers.
Van Gerwen v Westquote:Op zondag 10 juni 2018 21:07 schreef T3hTommay het volgende:
Dus Steve West of Paul Nicholson in de finale? Wat een feest.
Oh dit is dan wel jammerquote:Op zondag 10 juni 2018 21:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Van Gerwen v West
Nicholson v Wright/Lewis
Lewis is nu voor eeuwig een voormalig keelgrijper terwijl het een hartstikke lieve jongen isquote:Op zondag 10 juni 2018 21:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Yannick is een karikatuur van zichzelf
Life is peaceful there.quote:
Binnen vier beurten niet uit. STE-NI-GEN, STE-NI-GEN, STE-NI-GEN.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Nou, kijken hoe deze middelmatige speler het gaat verneuken tegen MVG.
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 10-06-2018 om 22:53:07Jammer dat de klootzak A Lewis de finale van ET7 heeft gehaald. Hopelijk sterft A Lewis aan een hartaanval tijdens de finale omdat A Lewis een vreselijke randdebiel is die met zijn klote hoofd niet thuis hoort in de dartswereld en omdat hij een voormalig keelgrijper is #rtl7darts reageer retweet
Hier trap ik niet in.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:59 schreef wimderon het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 10-06-2018 om 22:53:07Jammer dat de klootzak A Lewis de finale van ET7 heeft gehaald. Hopelijk sterft A Lewis aan een hartaanval tijdens de finale omdat A Lewis een vreselijke randdebiel is die met zijn klote hoofd niet thuis hoort in de dartswereld en omdat hij een voormalig keelgrijper is #rtl7darts reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op zondag 10 juni 2018 22:59 schreef wimderon het volgende:
Hahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 10 juni 2018 22:59 schreef wimderon het volgende:
Oké jongens, welke FOK!'er zit er achter dat account?quote:Op zondag 10 juni 2018 22:59 schreef wimderon het volgende:
mvg in de finale is nooit leukquote:Op zondag 10 juni 2018 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Pleurt eens op met die tweets, er staat een bijzonder toffe finale te wachten
Er zijn ontelbare figuren op twitter die hele dagen vol onzin uitpoepen, daar valt dit bij in het niet.quote:
MELTDOWNquote:Op zondag 10 juni 2018 22:59 schreef wimderon het volgende:
Van Gerwen is er niet bij en de helft van de toppers choket gelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 13:42 schreef Masterminded het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een eerste cyclus![]()
Anderson is er ook niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 13:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van Gerwen is er niet bij en de helft van de toppers choket gelijk.
twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 16-06-2018 om 13:40:59Erg jammer dat Cadby nu al voor de tweede keer op rij nadat hij was ingeschreven voor een pro tour weekend niet is komen opdagen. Ik weet dat Cadby visumproblemen heeft en het is een schande dat die klote Engelse regering erg moeilijk doet om Cadby zijn visum te geven #rtl7darts reageer retweet
Daarover gesproken ...quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:40 schreef Mani89 het volgende:
En ik heb respect voor het doorzettingsvermogen van Sven Groen, maar kan hij niet beter wat anders met zijn vrije tijd gaan doen?
Foto van 20 jaar geleden erbij ?? Hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:45 schreef vosss het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)zPsO&ocid=spartanntp
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 14:41 schreef Mani89 het volgende:
Stijn heeft een zielsverwant.twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 16-06-2018 om 13:40:59Erg jammer dat Cadby nu al voor de tweede keer op rij nadat hij was ingeschreven voor een pro tour weekend niet is komen opdagen. Ik weet dat Cadby visumproblemen heeft en het is een schande dat die klote Engelse regering erg moeilijk doet om Cadby zijn visum te geven #rtl7darts reageer retweet
Wattimena is al de hele dag op oorlogspadquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:40 schreef Mani89 het volgende:
En White speert Schindler van het bord met 109 gemiddeld. Schroeidagje.
Doorgesnoven Dirk blijft wat langer voor de dopingcontrole.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:36 schreef Mani89 het volgende:
Check die laatste paar legs van deze partij. Hasj, coke en pillen.
Dat was ook wel serieus hard nodig.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Rob zegt dat hij de laatste weken 10 kilo is kwijtgeraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tabellen voor de WMP. De verwachting is dat Van Barneveld door 1 of 2 goede Euro Tours van Price nog een plekje zal zakken en bij Gurney in de sheet komt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Nwah, in deze vorm maakt het voor hem niet uit of hij wel of geen seed is. Norris moet zich eerder zorgen maken; voor geen ET gekwalificeerd, zijn vorm is gigantisch kut en kan met een beetje pech alsnog eruitvallen wanneer Lewis een goed weekend heeft of over anderhalve week in vorm is.quote:
Ah even overheen gekeken dat Kim nog wel wat ProTour-money heeft. Wat een beroerd jaar overigens.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nwah, in deze vorm maakt het voor hem niet uit of hij wel of geen seed is. Norris moet zich eerder zorgen maken; voor geen ET gekwalificeerd, zijn vorm is gigantisch kut en kan met een beetje pech alsnog eruitvallen wanneer Lewis een goed weekend heeft of over anderhalve week in vorm is.
Pro Tour-overzicht 2018. Let op Norris en waartussen hij staat.quote:Op zondag 17 juni 2018 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah even overheen gekeken dat Kim nog wel wat ProTour-money heeft. Wat een beroerd jaar overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Wat een ranzige vent is het ookquote:Op zondag 17 juni 2018 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Andrew Gilding heeft een baard.
[ afbeelding ]
Ik krijg het een beetje benauwd nu ik Jason Lowe heel gluiperig richting de Pro Tour-top 64 zie schuiven met het oog op het WK.quote:
Die extra darters via de Pro Tour gaan een hele berg narigheid opleveren.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik krijg het een beetje benauwd nu ik Jason Lowe heel gluiperig richting de Pro Tour-top 64 zie schuiven met het oog op het WK.
Een Scott Taylor die op die Pro Tour-finale na geen fuck gooit staat er gewoon in. Stevenson was ook vrij goed begonnen aan het jaar maar gooit ook geen fuck meer.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die extra darters via de Pro Tour gaan een hele berg narigheid opleveren.
Vervelende vloergoden. Ik wacht nog op een PC overwinning van Pieter Zjaks.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een Scott Taylor die op die Pro Tour-finale na geen fuck gooit staat er gewoon in. Stevenson was ook vrij goed begonnen aan het jaar maar gooit ook geen fuck meer.
Darren Johnson heeft ook opeens een goed weekend sinds de eerste Euro Tour, toen hij Luke Humphries met 100+ versloeg.quote:Op zondag 17 juni 2018 15:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vervelende vloergoden. Ik wacht nog op een PC overwinning van Pieter Zjaks.
Hopp wint met een 158 finish na een marathon van Mansellquote:
Van den Bergh is op campagnequote:
twitter:TheRedBit180 twitterde op zondag 17-06-2018 om 19:08:44Gabriel Clemens has got a fancy new darts shirt.#LoveTheDarts #Darts#PC14 #Wigan https://t.co/B0gA7i2zzB reageer retweet
De Ally Pally-tables. Pipe moet zich zorgen maken.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TheRedBit180 twitterde op zondag 17-06-2018 om 19:08:44Gabriel Clemens has got a fancy new darts shirt.#LoveTheDarts #Darts#PC14 #Wigan https://t.co/B0gA7i2zzB reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Alleen jammer dat hij dan morgen tegen Cullen moet die letterlijk alleen zijn best doet op de Euro Tours.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:10 schreef Mani89 het volgende:
ZwaanGod tegen de Razmatazzz, dat moet geen probleem zijn.
Spreek voor jezelf.quote:
En vervelende Pipe speren. Gelukkig ligt de immer deprimerende Willie Oconner er nu wel uit.quote:
Hebben we vertrouwen in de hoofdact?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:00 schreef Mani89 het volgende:
Je weet gewoon dat Wayne Jones die 2 matchpijlen mist. ChokeGod voor altijd.
Ik val er net in. Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hebben we vertrouwen in de hoofdact?
De Zwaan aan het eind van de middag natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik val er net in. Waar heb je het over?
Ah, ok. Ja ik kijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De Zwaan aan het eind van de middag natuurlijk.
De Zwaanquote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De Zwaan aan het eind van de middag natuurlijk.
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 22-06-2018 om 14:40:21Erg jammer dat Schindler van de trage klootzak Dolan heeft verloren in de eerste ronde van ET8. Ook al is Schindler een Duitser ik gunde hem toch de overwinning veel meer dan die irritante Noord Ierse slak Dolan #rtl7darts reageer retweet
Yannick solliciteert niet op de baan van nuancemanquote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:08 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 22-06-2018 om 14:40:21Erg jammer dat Schindler van de trage klootzak Dolan heeft verloren in de eerste ronde van ET8. Ook al is Schindler een Duitser ik gunde hem toch de overwinning veel meer dan die irritante Noord Ierse slak Dolan #rtl7darts reageer retweet
Dat gun ik hem nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:32 schreef Masterminded het volgende:
Klaasen is zo slecht dat hij Mickey Mansell al niet meer aankan.
Het is al 3-4 voor Klaasen, bel de geisers.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 19:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat gun ik hem nou ook weer niet.
Lading matchdarts mis en nu 5-5 (lol).quote:
21 juli.quote:
Dat valt juist mee op het moment. Dat was meer een dingetje in het begin van dit jaar.quote:Op zondag 24 juni 2018 13:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik zie veel te vaak dezelfde wedstrijden
MvG mag niet klagen over hoe het schema opent voor hemquote:Op zondag 24 juni 2018 15:36 schreef Masterminded het volgende:
King, Evans of Whitlock dus in de semi's. Is geen van allen gelukt in dit Euro Tour jaar.
Alle goede spelers zitten praktisch in de andere helft.quote:Op zondag 24 juni 2018 15:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
MvG mag niet klagen over hoe het schema opent voor hem
4-6 v Mensur verloren (lol)quote:Op zondag 24 juni 2018 17:19 schreef Mani89 het volgende:
Benieuwd hoe Wright dit weer gaat verneuken.
Om de nuance te leggen: Wright had van de kwartfinalisten wel de matigste gemiddeldes zowat.quote:
Hij heeft al een hele tijd geen successen meer geboekt. Dus ik gun het hem wel. Hij ligt er al weer uit.quote:
Dat is lullig.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:01 schreef KennyPowers het volgende:
Lewis begint de laatste leg met twee keer een 1
Nog meer Nederlandersquote:Op zondag 24 juni 2018 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie trouwens in de PDC Baltic rankings dat Cor Dekker maar een paar honderd euro verwijderd is van een WK plek. Dat zou toch mooi zijn jongens.,
Met nog een weekend te gaan gaat de weerzinwekkende Raymond Smith lijkt het de DPA-ranking winnenquote:Op zondag 24 juni 2018 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie trouwens in de PDC Baltic rankings dat Cor Dekker maar een paar honderd euro verwijderd is van een WK plek. Dat zou toch mooi zijn jongens.,
Veel leuks loopt daar verder toch niet rond.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Met nog een weekend te gaan gaat de weerzinwekkende Raymond Smith lijkt het de DPA-ranking winnen.
Over twee weken weten we al wie de Bruguier van dit jaar wordt, genot.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Veel leuks loopt daar verder toch niet rond.
Tony Fleet? Steve Duke Sr.? Mitchell Clegg? Eddy Sims? Justin 'Thommo' Thompson?quote:Op zondag 24 juni 2018 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Veel leuks loopt daar verder toch niet rond.
quote:Op zondag 24 juni 2018 22:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tony Fleet? Steve Duke Sr.? Mitchell Clegg? Eddy Sims? Justin 'Thommo' Thompson?
De altijd sympathieke David Platt?
Graag een mening over deze leg tussen Veenstra en Sjim Williamsquote:Op zondag 24 juni 2018 22:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Over twee weken weten we al wie de Bruguier van dit jaar wordt, genot.
Waarom gooit Sjim in een Nederland-shirt? Verder een stijlvolle act van Sjim bij zijn laatste beurt.quote:Op zondag 24 juni 2018 23:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Graag een mening over deze leg tussen Veenstra en Sjim Williams
Hij probeert een Taylortje te doen. Hij gooit alleen wat minder goed (lol).quote:Op zondag 24 juni 2018 23:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom gooit Sjim in een Nederland-shirt? Verder een stijlvolle act van Sjim bij zijn laatste beurt.
Ze hadden geruild, leuk hè!quote:Op zondag 24 juni 2018 23:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom gooit Sjim in een Nederland-shirt? Verder een stijlvolle act van Sjim bij zijn laatste beurt.
Geen idee. Vast omdat er weer een extra Euro Tour is bijgekomen. Meestal was er alleen in de maand september een doordeweekse.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 12:38 schreef Masterminded het volgende:
https://www.pdc.tv/node/7697
Loting PC-event. Ook geen Gary Anderson.
Heeft met WSOD te maken, normaal is er in de zomer altijd nog 1 PC-weekend, maar daarvoor isnu geen ruimte omdat het circus de wereld moet rondreizen en andere weekenden zijn ingenomen door Europese toernooien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |