4-6 v Mensur verloren (lol)quote:Op zondag 24 juni 2018 17:19 schreef Mani89 het volgende:
Benieuwd hoe Wright dit weer gaat verneuken.
Om de nuance te leggen: Wright had van de kwartfinalisten wel de matigste gemiddeldes zowat.quote:
Hij heeft al een hele tijd geen successen meer geboekt. Dus ik gun het hem wel. Hij ligt er al weer uit.quote:
Dat is lullig.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:01 schreef KennyPowers het volgende:
Lewis begint de laatste leg met twee keer een 1
Nog meer Nederlandersquote:Op zondag 24 juni 2018 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie trouwens in de PDC Baltic rankings dat Cor Dekker maar een paar honderd euro verwijderd is van een WK plek. Dat zou toch mooi zijn jongens.,
Met nog een weekend te gaan gaat de weerzinwekkende Raymond Smith lijkt het de DPA-ranking winnenquote:Op zondag 24 juni 2018 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie trouwens in de PDC Baltic rankings dat Cor Dekker maar een paar honderd euro verwijderd is van een WK plek. Dat zou toch mooi zijn jongens.,
Veel leuks loopt daar verder toch niet rond.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Met nog een weekend te gaan gaat de weerzinwekkende Raymond Smith lijkt het de DPA-ranking winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |