Ja dit kun je over iedere klaag zeggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:19 schreef fathank het volgende:
Moeten ze toch zelf weten
Wie ben jij om daar over te oordelen
Leven en laten leven.
Koop een eiland voor jezelf.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:35 schreef Dertigcm het volgende:
Denken dat geld gelukkig maakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je je hele leven bijv gepesd bent en en je zit daar nog heel erg mee dan kan je nog zoveel geld hebben maar dan word je niet gelukkig
En dan? Dan zijn opeens al je gevoelens weg ofzo?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:36 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Koop een eiland voor jezelf.
gepesdquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:35 schreef Dertigcm het volgende:
Denken dat geld gelukkig maakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je je hele leven bijv gepesd bent en en je zit daar nog heel erg mee dan kan je nog zoveel geld hebben maar dan word je niet gelukkig
homo’s worden vaak gepest. Die kunnen echt niet zomaar effe hetero worden hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
gepesd![]()
Heb je toch niks aan om in het verleden te blijven hangen, dat pesten zal vast een reden hebben gehad. Zorg ervoor dat je daar wat aan doet zodat er niks meer te pesten valt.
Omdat je er dan achter komt dat geld ook niet alles is en dat je dan alles eel zo'n beetje gehad hebt.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Echt he, van die mensen die heel hun leven heel veel geld hebben gespaard/vergaard en dan op een blauwe dag besluiten om zelfmoord te plegen.
Denk effe na man, hoezo ga je jezelf dood maken terwijl je alles kunt kopen wat je hartje begeert??
Het kan toch niet zo zijn dat je zó verwend bent geworden dat echt alles tegenvalt?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:45 schreef Werkman het volgende:
[..]
Dromen doet leven maar zodra er niks meer te dromen valt omdat ze vervult zijn en het valt tegen, waar moet je dan nog naar uit kijken?
En negers ook, maar dan ben je toch zwak als je je daar iets van aantrekt=quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:45 schreef Dertigcm het volgende:
[..]
homo’s worden vaak gepest. Die kunnen echt niet zomaar effe hetero worden hoor
zo simpel kunnen denkenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En negers ook, maar dan ben je toch zwak als je je daar iets van aantrekt=
Je weet dat je lang niet de enige bent, dus dan ga je om met mensen van hetzelfde kaliber.
Is dat ook geen issue meer.
dit dus. Deze tsquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:11 schreef Anthonie1 het volgende:
Want geld kan ook echt geluk kopen. NOT!
Veel 'arme' mensen denken dat ze rijke mensen wel even kunnen kaalplukken, dus ik snap die houding wel...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:40 schreef Maerwynn het volgende:
Veel rijke lui voelen zich geïsoleerd en zijn eenzaam, omdat ze voortdurend het gevoel houden mensen alleen met ze omgaan vanwege het geld. Ze hebben weinig vertrouwen in anderen omdat het nooit om de persoon gaat, alleen om de centen. Hoe zou jij je voelen als je allemaal van die nepvrienden om je heen hebt en niet vrij kan gaan en staan waar je wil omdat er altijd wel paparazzi of bedelaars je lastig vallen?
Geen pesters meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:39 schreef Dertigcm het volgende:
[..]
En dan? Dan zijn opeens al je gevoelens weg ofzo?
Ben je nou echt zo simpel?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Denk effe na man, hoezo ga je jezelf dood maken terwijl je alles kunt kopen wat je hartje begeert?
Ik neem aan dat wanneer je zelfmoord pleegt, je niet echt lekker in je vel zit en het niet echt in je opkomt eerst maar voor de leuk geld over de balk te gaan smijten.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Echt he, van die mensen die heel hun leven heel veel geld hebben gespaard/vergaard en dan op een blauwe dag besluiten om zelfmoord te plegen.
Denk effe na man, hoezo ga je jezelf dood maken terwijl je alles kunt kopen wat je hartje begeert??
Stel je besluit staat vast dat je dood wil, dan maak je toch eerst heel je rekening leeg aan allerlei leuke dingen, vet veel plezier elke dag, niet meer hoeven werken. Er is toch wel íets dat je leuk vindt? Of je gaat naar Afrika met een zak geld en die je openscheurt midden in zo'n dorp, zodat je iig anderen blij maakt. Of je koopt een eigen crossterrein en gaat elke dag met de motor crossen.
Echt zóveel opties die beter zijn dan doodgaan als je voldoende geld ter beschikking hebt.
ach joh. Morgen is er weer een dag.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:12 schreef viceversa het volgende:
Door types zoals TS die zeggen regen iemand met depressie: “maar je hebt zo’ leuk leven / leuke baan, je hebt niks om depressief over te zijn”
Ok.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
gepesd![]()
Heb je toch niks aan om in het verleden te blijven hangen, dat pesten zal vast een reden hebben gehad. Zorg ervoor dat je daar wat aan doet zodat er niks meer te pesten valt.
Denken dat pesten geen invloed heeft op de psychequote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
gepesd![]()
Zo is het toch ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
ach joh. Morgen is er weer een dag.
Het is niet zo erg joh. Komt helemaal goed.
Nou ja. Ik zal het uitleggen: Geluk hangt niet af van geld.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zo is het toch ook.
Mensen die in gevangenschap leven en dagelijks gemarteld worden die mogen het leven beu zijn, maar als je in vrijheid leeft en geld genoeg hebt om alles te doen wat je wilt? Snap dat serieus niet.
correct.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:47 schreef knokkels het volgende:
Nou ja. Ik zal het uitleggen: Geluk hangt niet af van geld.
Dat laatste klopt, maar als je ongelukkig bent is geld toch wel een heel effectief middel om je ongelukkige bestaan drastisch om te kunnen gooien.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja. Ik zal het uitleggen: Geluk hangt niet af van geld.
Je kunt straatarm zijn en toch gelukkig met wat je hebt. Het kan. Echt
En dát is een persoonlijke mening. Je kunt zo rijk zijn als je maar kunt wensen, als je depressief bent dan maakt al dat geld wat je hebt niet uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, maar als je ongelukkig bent is geld toch wel een heel effectief middel om je ongelukkige bestaan drastisch om te kunnen gooien.
Als dat zo was... Dan leefde 'ie misschien nog hèquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, maar als je ongelukkig bent is geld toch wel een heel effectief middel om je ongelukkige bestaan drastisch om te kunnen gooien.
case in pointquote:
Had ik dat maar... en dan ben ik serieus... ik wenste dat ik zo was, zo lekker simpel, dan heb je weinig problemen hoor he.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:00 schreef knokkels het volgende:
Heerlijk, zo simplistisch kunnen denken.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:00 schreef knokkels het volgende:
Heerlijk, zo simplistisch kunnen denken.
Een half uurtje maar? Dan ga je een stuk fietsen met dit mooie weer, ik kan daar serieus van genietenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan zou het eerder zijn: "Ik zou mijn fortuin opgeven om mij gewoon weer eens een half uurtje goed te voelen."
Een depressief persoon kan dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een half uurtje maar? Dan ga je een stuk fietsen met dit mooie weer, ik kan daar serieus van genieten![]()
Of je koopt een dikke bak als je het kleine niet kunt eren. Mja als je daar ook niet van kunt genieten moet je je misschien afvragen of je niet een beetje erg veel veeleisend bent...
Iemand die geen psychische issues kent, kun je moeilijk uitleggen hoe dat is en je meot ze dan ook niet te serieus nemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een depressief persoon kan dat dan weer niet.
Blijkbaar schijn je dat niet te kunnen of willen begrijpen
Verdiep je eens in wat een depressie is, zou ik zeggen (als je niet aan het trollen bent)quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een half uurtje maar? Dan ga je een stuk fietsen met dit mooie weer, ik kan daar serieus van genieten![]()
Of je koopt een dikke bak als je het kleine niet kunt eren. Mja als je daar ook niet van kunt genieten moet je je misschien afvragen of je niet een beetje erg veel veeleisend bent...
Wie weet kent ie wel psychische issues, maar wil ie het niet weten.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Iemand die geen psychische issues kent, kun je moeilijk uitleggen hoe dat is en je meot ze dan ook niet te serieus nemen.
Dat is hetzelfde als iemand vragen hoe het is om dronken te zijn, die nooit een druppel alcohol op heeft.
Iedereen heeft psychische issues, iedereen lijdt aan het ego...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wie weet kent ie wel psychische issues, maar wil ie het niet weten.
tick tock tick tock.. BOOM
scherp +1quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Iedereen heeft psychische issues, iedereen lijdt aan het ego...
Het kan toch niet zo zijn dat je zo beschermd bent opgevoed dat je er geen voorstelling van kunt maken dat het soms gewoon even flink kut is, de wereld ruk is en je het liefst alleen maar wil slapen, kan janken om niets, door een chemische imbalans in je hersenen waar jij niet om hebt gevraagd?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat je zó verwend bent geworden dat echt alles tegenvalt?
Er is toch altijd wel iets moois om voor te blijven, als is het maar iets simpels als het beoefenen van een sport.
Ja dat is wel kut dan.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat je zo beschermd bent opgevoed dat je er geen voorstelling van kunt maken dat het soms gewoon even flink kut is, de wereld ruk is en je het liefst alleen maar wil slapen, kan janken om niets, door een chemische imbalans in je hersenen waar jij niet om hebt gevraagd?
Iedereen kan dan tegen je zeggen dat morgen weer een dag is. Dat het beter wordt. Dat je niet zo moet zeuren want andere mensen hebben het veel slechter. Dat wat je ook probeert, uit de grond van je hart, niets is meer mooi. Niets is meer leuk. In je achterhoofd weet je:"Dit ben ik niet", en je kunt er niets tegen doen want die depressie heeft je in een wurggreep.
Behalve dan geestelijke gezondheid.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:16 schreef Hyaenidae het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut dan.
Eigenlijk een soort psychische ziekte dus?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat je zo beschermd bent opgevoed dat je er geen voorstelling van kunt maken dat het soms gewoon even flink kut is, de wereld ruk is en je het liefst alleen maar wil slapen, kan janken om niets, door een chemische imbalans in je hersenen waar jij niet om hebt gevraagd?
Ja?quote:
^^quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:44 schreef Samhain het volgende:
Je zult het je niet realiseren, ts, maar je mag echt heel blij zijn dat je geen benul hebt van wat het is om depressief te zijn.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort psychische ziekte dus?
Ironie zou zijn als ie hartstikke depressief zou zijn maar het niet aan zichzelf durfde toegeven.quote:
Genoeg artiesten die zo eindigen jaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:40 schreef Windwalker88 het volgende:
Zou een shitload aan drugs kopen van mn geld en 1 laatste party geven zodat ik als laatste daad een prachtavond bezorgd voor iedereen om me heen
Nah, de meeste die zo reageren zijn gewoon te apatisch om überhaupt enige emotie te ervarenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ironie zou zijn als ie hartstikke depressief zou zijn maar het niet aan zichzelf durfde toegeven.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, de meeste die zo reageren zijn gewoon te apatisch om überhaupt enige emotie te ervaren
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Iedereen heeft psychische issues, iedereen lijdt aan het ego...
Waarom zou je lijden aan je ego?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Whehe, mooi he, als je het niet eens door hebt.
Dan kunnen ze het geld ook weggeven. Vuile gieren...quote:Op zondag 10 juni 2018 23:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Als je zelfmoord wil plegen haal je nergens meer plezier uit, dus ook niet aan het verbrassen van je geld of blij maken van anderen. Je geeft nergens meer om, maar wil gewoon dood en niks meer voelen.
Gebeurt ook via de erfenis hequote:Op maandag 11 juni 2018 00:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het geld ook weggeven. Vuile gieren...
Als ze doodgaan gaat het geld toch ook ergens heenquote:Op maandag 11 juni 2018 00:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat een idiote reactie.quote:Op maandag 11 juni 2018 00:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En dan bedenk je je uiteindelijk door de leuke dingen die je doet, maar dan is je geld op.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Stel je besluit staat vast dat je dood wil, dan maak je toch eerst heel je rekening leeg aan allerlei leuke dingen
Kennelijk konden ze dr levensvreugde toch niet kopen :/quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Dan heb je iig een goede reden om het toch door te zetten.quote:Op maandag 11 juni 2018 15:17 schreef kuolema het volgende:
[..]
En dan bedenk je je uiteindelijk door de leuke dingen die je doet, maar dan is je geld op.
Inderdaad. Wat een sneue mongool moet je zijn dat je leven zo uitzichtloos is. Zullen ze het zelf wel naar gemaakt hebbenquote:Op maandag 11 juni 2018 20:42 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Nog sneuer vind ik mensen die zelfmoord plegen terwijl ze net kleine kinderen hebben...
????quote:Op maandag 11 juni 2018 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een sneue mongool moet je zijn dat je leven zo uitzichtloos is. Zullen ze het zelf wel naar gemaakt hebben
Terechte klacht ditquote:Op maandag 11 juni 2018 20:42 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Nog sneuer vind ik mensen die zelfmoord plegen terwijl ze net kleine kinderen hebben...
Sarcasmequote:
Omdat we niet allemaal de zelfmoordenaars afschilderen als individuen die door de omgeving verkeerd zijn behandeld?quote:
Waar de fuck heb jij het nou weer over? Als je er geen reet van snapt, zeg dan gewoon helemaal niks ok?quote:Op maandag 11 juni 2018 20:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Omdat we niet allemaal de zelfmoordenaars afschilderen als individuen die door de omgeving verkeerd zijn behandeld?
Dit is een forum, als onwelgevallige meningen je niet bekoren kan je je heil elders zoeken.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het nou weer over? Als je er geen reet van snapt, zeg dan gewoon helemaal niks ok?
Je loopt te koop met je onwetendheidquote:Op maandag 11 juni 2018 20:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dit is een forum, als onwelgevallige meningen je niet bekoren kan je je heil elders zoeken.
Dat is mijn goed recht dan toch? Of wil je liever dat individuen als ik niks meer te vertellen mogen hebben?quote:Op maandag 11 juni 2018 21:02 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Je loopt te koop met je onwetendheid
Jouw mening (en dat van anderen hier) slaan gewoon op poep. Als je nog nooit depressief bent geweest en daardoor zelfmoord overwogen hebt, kan je in de verste verte niet weten wat zo iemand doormaakt en voelt. Maar ondertussen heeft iedereen de wijsheid hier in pacht en weet iedereen wel even te vertellen hoe iemand zich moet voelen en hoe niet.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dit is een forum, als onwelgevallige meningen je niet bekoren kan je je heil elders zoeken.
Ik hoef me er niet in te verdiepen om mensen die jonge kinderen zonder vader of moeder achterlaten lafaards te vinden. Net zoals ik neerkijk op verslaafden, criminelen e.d. die kinderen nemen.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jouw mening (en dat van anderen hier) slaan gewoon op poep. Als je nog nooit depressief bent geweest en daardoor zelfmoord overwogen hebt, kan je in de verste verte niet weten wat zo iemand doormaakt en voelt. Maar ondertussen heeft iedereen de wijsheid hier in pacht en weet iedereen wel even te vertellen hoe iemand zich moet voelen en hoe niet.
Daarom, éérst verdiepen in deze materie en dan pas je oordeel geven. En ik heb het hier niet alleen tegen jou, maar ook de andere schreeuwerds hier die maar wat roepen.
Wie ben jij om te oordelen over het leven van een ander?quote:Op maandag 11 juni 2018 21:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is mijn goed recht dan toch? Of wil je liever dat individuen als ik niks meer te vertellen mogen hebben?
Een normaal mens? Of wil je beweren dat jij zonder oordelen door het leven gaat?quote:Op maandag 11 juni 2018 21:13 schreef viceversa het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen over het leven van een ander?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |