Dan kunnen ze het geld ook weggeven. Vuile gieren...quote:Op zondag 10 juni 2018 23:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Als je zelfmoord wil plegen haal je nergens meer plezier uit, dus ook niet aan het verbrassen van je geld of blij maken van anderen. Je geeft nergens meer om, maar wil gewoon dood en niks meer voelen.
Gebeurt ook via de erfenis hequote:Op maandag 11 juni 2018 00:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het geld ook weggeven. Vuile gieren...
Als ze doodgaan gaat het geld toch ook ergens heenquote:Op maandag 11 juni 2018 00:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat een idiote reactie.quote:Op maandag 11 juni 2018 00:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En dan bedenk je je uiteindelijk door de leuke dingen die je doet, maar dan is je geld op.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Stel je besluit staat vast dat je dood wil, dan maak je toch eerst heel je rekening leeg aan allerlei leuke dingen
Kennelijk konden ze dr levensvreugde toch niet kopen :/quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Denk effe na man, hoezo ga je jezelf dood maken terwijl je alles kunt kopen wat je hartje begeert??
Dan heb je iig een goede reden om het toch door te zetten.quote:Op maandag 11 juni 2018 15:17 schreef kuolema het volgende:
[..]
En dan bedenk je je uiteindelijk door de leuke dingen die je doet, maar dan is je geld op.
Inderdaad. Wat een sneue mongool moet je zijn dat je leven zo uitzichtloos is. Zullen ze het zelf wel naar gemaakt hebbenquote:Op maandag 11 juni 2018 20:42 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Nog sneuer vind ik mensen die zelfmoord plegen terwijl ze net kleine kinderen hebben...
????quote:Op maandag 11 juni 2018 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een sneue mongool moet je zijn dat je leven zo uitzichtloos is. Zullen ze het zelf wel naar gemaakt hebben
Terechte klacht ditquote:Op maandag 11 juni 2018 20:42 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Nog sneuer vind ik mensen die zelfmoord plegen terwijl ze net kleine kinderen hebben...
Sarcasmequote:
Omdat we niet allemaal de zelfmoordenaars afschilderen als individuen die door de omgeving verkeerd zijn behandeld?quote:
Waar de fuck heb jij het nou weer over? Als je er geen reet van snapt, zeg dan gewoon helemaal niks ok?quote:Op maandag 11 juni 2018 20:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Omdat we niet allemaal de zelfmoordenaars afschilderen als individuen die door de omgeving verkeerd zijn behandeld?
Dit is een forum, als onwelgevallige meningen je niet bekoren kan je je heil elders zoeken.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het nou weer over? Als je er geen reet van snapt, zeg dan gewoon helemaal niks ok?
Je loopt te koop met je onwetendheidquote:Op maandag 11 juni 2018 20:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dit is een forum, als onwelgevallige meningen je niet bekoren kan je je heil elders zoeken.
Dat is mijn goed recht dan toch? Of wil je liever dat individuen als ik niks meer te vertellen mogen hebben?quote:Op maandag 11 juni 2018 21:02 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Je loopt te koop met je onwetendheid
Jouw mening (en dat van anderen hier) slaan gewoon op poep. Als je nog nooit depressief bent geweest en daardoor zelfmoord overwogen hebt, kan je in de verste verte niet weten wat zo iemand doormaakt en voelt. Maar ondertussen heeft iedereen de wijsheid hier in pacht en weet iedereen wel even te vertellen hoe iemand zich moet voelen en hoe niet.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dit is een forum, als onwelgevallige meningen je niet bekoren kan je je heil elders zoeken.
Ik hoef me er niet in te verdiepen om mensen die jonge kinderen zonder vader of moeder achterlaten lafaards te vinden. Net zoals ik neerkijk op verslaafden, criminelen e.d. die kinderen nemen.quote:Op maandag 11 juni 2018 21:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jouw mening (en dat van anderen hier) slaan gewoon op poep. Als je nog nooit depressief bent geweest en daardoor zelfmoord overwogen hebt, kan je in de verste verte niet weten wat zo iemand doormaakt en voelt. Maar ondertussen heeft iedereen de wijsheid hier in pacht en weet iedereen wel even te vertellen hoe iemand zich moet voelen en hoe niet.
Daarom, éérst verdiepen in deze materie en dan pas je oordeel geven. En ik heb het hier niet alleen tegen jou, maar ook de andere schreeuwerds hier die maar wat roepen.
Wie ben jij om te oordelen over het leven van een ander?quote:Op maandag 11 juni 2018 21:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is mijn goed recht dan toch? Of wil je liever dat individuen als ik niks meer te vertellen mogen hebben?
Een normaal mens? Of wil je beweren dat jij zonder oordelen door het leven gaat?quote:Op maandag 11 juni 2018 21:13 schreef viceversa het volgende:
[..]
Wie ben jij om te oordelen over het leven van een ander?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |